Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kramp

Električni motocikli

Recommended Posts

ciciban

Ma res me zanima. Sem gledal Hibrida 2 mesca nazaj in na koncu vzel spet enak avto, z enakim motorjem iz čisto praktičnih razlogov, pa tudi razlike v ceni mislim, da nebi nikoli upravičil. Pa malo me je strah kako je z hibridom na dolgi rok. Tega mojega, bo sposoben poservisirat vsak vaški mehanik, ko bo enkrat izven garancije. Pije mi pa prav tako pod 5 litri, kar tudi ni slabo glede na kilometre ki jih cepam. Bi pa mel električnega takoj. Sam ne za 30K plus. Pa domet vsaj 250.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Tovarniški podatek je 3,5 - 3,7 litra meni momentalno po potovalnem računalniku pije točno 4l .Je pa jasno,da se mora mašina tudi malo ulaufat tako kot se je potrebno tudi navadit vozit saj vsakič,ko odvzameš plin se polne akumulator še sploh v dolino in pred semaforji, ko bi sicer moral na polno zavirati z zavorami,če odvzameš plin polne aku z ca 1/3 moči (pokaže kazalec polnenja CHARGE),če daš prestavno ročico na B takrat dodatno zavira in polne aku z 2/3 moči in ko samo dotakneš zavorni pedal zavira elektrika max. in takrat polne 3/3,če vse pravočasno počneš zaviraš z zavoro samo npr.zadnja dva metra pred semaforjem in s tako vožnjo rabi avto po mestu zelo malo.To je avto res bolj za po mestu( za drugi avto) in tu vsaj jaz prišparam veliko ne samo na gorivu tudi na mojem drugem avtu,ki je turbo dizel 2 K ccm  178Ps in idealen za daljše ture poraba z vožnjo po CPP 4,5- 5l nafte.

Aha pol za po avtocesti to zaenkrat še ni OK. Za mestno in lokalno pa verjamem da zadeva špila. Men se na Auriski TS suče konstantno med 4,2 in 5,2. Hibrida bi imel pod pogojem, da je cena primerljiva z dizlom in da se ga da tudi dofilat iz omrežja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Po pravici povej kolko ti pije yaris... 5 in roka...

Spak je avto, legenda, kar yaris nikoli ne bo, še zdaj ga imam.

Smešno kak se hvalijo s porabo, ki je jedva manjsa od 50 let stare tehnologije.

Elektronika pač papa.

Spaček je bil vrhunska pogruntavščina. Manj je več varijanta. A ga imaš predelanga na neosvinčenega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

....To je avto res bolj za po mestu( za drugi avto) in tu vsaj jaz prišparam veliko ne samo na gorivu tudi na mojem drugem avtu,ki je turbo dizel 2 K ccm  178Ps in idealen za daljše ture poraba z vožnjo po CPP 4,5- 5l nafte.

Tole pa ne pije vode. :grrr

 

Kot drugi avto za po mestu ne rabiš neke "hude makine" in bi bila Yaris z motorjem 1.0 povsem dovolj. In taka je od hibridne cenejša  za 4.050 € (različica Sol s 5 vrati - po akcijskih cenah po ceniku Toyote Slovenija izpred par dni).

 

Koliko goriva dobiš za to razliko in koliko časa bi se lahko vozil z navadno "ta malo" bencinarko, da bi izenačil s hibridno pa si kar sam izračunaj.

 

Skratka, o šparanju vsaj še lep čas ne bo govora, boš pa malo manj onesnaževal s CO2.

Torej je odločitev izključno ekološka, ne? :notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Samo ti nobenga po cpp ne voziš, ne?

Lep nateg so tile hibridi, slaba vmesna opcija.

Bolje kupit kaj na tdi, isto malo pije, ko bo pa prava elektrika pa tak avto

Saj mam turbo dizla (interkuler) z 178 Ps ! Jaz nebom nikoli kupil pravo elektriko kot tudi ti ne, ker pravega nebova dočakala ! Nebi pa imel avto,ko bom šel npr. do BG da bom 4x stal po eno uro in polnil baterije

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Aha pol za po avtocesti to zaenkrat še ni OK. Za mestno in lokalno pa verjamem da zadeva špila. Men se na Auriski TS suče konstantno med 4,2 in 5,2. Hibrida bi imel pod pogojem, da je cena primerljiva z dizlom in da se ga da tudi dofilat iz omrežja.

Hibrida nima smisla filat kajti on se prazni in polne med vožnjo in s tem šparaš,kajti samo z akumulatorjem se ne pelješ več kot ca 2 Km in ko se 2/3 sprazne se mašina avtomtsko vžge in avto gre na benzin + polni aku, ko je aku spet poln po ca dveh kilometrih spet izkoristi elektriko ! Vse je odvisno od stopalke za plin npr.pri (EKO) vožnji in po CPP avto vozi 1/2 na benzin+takrat polne in 1/2 na elektriko in to je to varčevanje.V stvari hibrid izrabi vso kinetično energijo za polnenje in jo preko napolnenega akumulatorja spet izkoristi za pogon in tako prihrani gorivo.Lahko pa ti zatrdim,da še sam prodajalec "ne pozna" natanko tega sistema in ko mu kaj razlagam samo debelo gleda in nima pojma sploh kar se tiče zaviranja z položajem ročice v položaju B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Prednosti so še razne subvencije, v tujini je še par drugih ugodnosti in tudi lukenj v zakonu.

 

Ja nekje se zavedajo stvari in se jih lotevajo na pravi strani ,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

Hibrida nima smisla filat kajti on se prazni in polne med vožnjo in s tem šparaš,kajti samo z akumulatorjem se ne pelješ več kot ca 2 Km in ko se 2/3 sprazne se mašina avtomtsko vžge in avto gre na benzin + polni aku, ko je aku spet poln po ca dveh kilometrih spet izkoristi elektriko ! Vse je odvisno od stopalke za plin npr.pri (EKO) vožnji in po CPP avto vozi 1/2 na benzin+takrat polne in 1/2 na elektriko in to je to varčevanje.V stvari hibrid izrabi vso kinetično energijo za polnenje in jo preko napolnenega akumulatorja spet izkoristi za pogon in tako prihrani gorivo.Lahko pa ti zatrdim,da še sam prodajalec "ne pozna" natanko tega sistema in ko mu kaj razlagam samo debelo gleda in nima pojma sploh kar se tiče zaviranja z položajem ročice v položaju B

Kakor s kakšnim. Mitsubishi Outlander PHEV na primer te samo na elektriko pelje malo dlje....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Tole pa ne pije vode. :grrr

 

Kot drugi avto za po mestu ne rabiš neke "hude makine" in bi bila Yaris z motorjem 1.0 povsem dovolj. In taka je od hibridne cenejša  za 4.050 € (različica Sol s 5 vrati - po akcijskih cenah po ceniku Toyote Slovenija izpred par dni).

 

Koliko goriva dobiš za to razliko in koliko časa bi se lahko vozil z navadno "ta malo" bencinarko, da bi izenačil s hibridno pa si kar sam izračunaj.

 

Skratka, o šparanju vsaj še lep čas ne bo govora, boš pa malo manj onesnaževal s CO2.

Torej je odločitev izključno ekološka, ne? :notworthy:

Tudi tale tvoja računica ne pije vode ! Kar se računice tiče si sploh nebelim glave - ni potrebe :P

Neven točno koliko stane danes Yaris 1000ccm (me tudi ne zanima)vem pa da je stal ca 12K € nov  model 2015 Yaris hibrid osnovna verzija z dokaj dodatne opreme stane 13970 €

Ps: na ekoligijo bolj malo ali sploh ne ampak gledan na tehniko vedno raje malo naprej !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr. Cone

A je že kdo od vas vozil kakšen električen motor? Me zanimajo, kakšne so izkušnje ...

 

 

Tukejle imaš en dober review https://www.youtube.com/watch?v=Lej-KopK1tc . Se ga pa še nekako sliš, vendar to ni to. Po njihovih (RideApart) informacijah zadevica stane kar 14K$, kar je zame NO F****** GO.

 

Našel se je še eden https://www.youtube.com/watch?v=nztLjEs_2Kw Lightning LS-218.

Edited by Dr. Cone

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

Ja no, če ne ekologija pa pač tehnika. Nekaj je tisto, kar te mora pritegnit in s tem ni nič narobe.. In če je to tehnika, je to še toliko bolje (moje mnenje).

 

Ampak potem ne govori o šparanju ker ga v tvojem primeru pač res ni.

 

In ja, moja matematika drži vsaj od tega meseca dalje, saj sem primerjal dve opremsko in karoserijsko enaki različici istega modela, ki se med seboj razlikujeta po pogonskem agregatu - tako kot se sicer to počne, kadar primerjaš dva različna avtomobila med seboj (obstaja tudi varianta izenačevanja vrednosti, če si modela nista povsem enaka, kar velja pri primerjavi modelov različnih znamk, ampak to je že druga zgodba...).

Lahko da je bila v času tvojega nakupa ta razlika malo drugačna, ampak bistveno mislim da ne.

 

Sicer pa upam, da ne jemlješ tole kot kritiko tvojega nakupa kot takega, ker ni bilo tako mišljeno. Pa mimogrede - Yariska mi je dokaj všečen avtomobilček.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc74

Slucajno naletel:

Cake Kalk fun offorader, motor: IPM, 15kW peak/9kW, 42Nm navora, baterija 2.6kWh, masa pod 70kg, cena (stinica) okoli 14.000 € je sicer nekoliko visoka za podalpskega garača. Dizajn verjetno ne bo sedel občudovalcem plastike.

kalk-01.thumb.jpg.16838e956c996fb9630798c305be1c82.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

malce dodelat obliko bateirije v bolj podobnost rezervarja, okvir je že cca podoben flexerjevemu, to je po mojem mnenju prihodnost za Tomos:

Bolt-Motorbikes-M1-Electric-Motorcycle-M

ps: ne vem zakaj ima tako čuden napenjalec verige

oz: en tak diy projekt samo ni očitno majster še končal:

electric-moped-progress-4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

Zanimiva primerjava na četrt milje.

Električar proti BMW RR in Ferarriju.....???

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

lepo se vidi kaj dela navor :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir

Glede nekaterih električnih mopedov si se pošteno zmotil. Se vidi, da že stariš in težko sprejemaš nove tehnologije, ampak morda se boš celo tudi še ti vozil za elektriko. :D

Torej, izjemno kvalitetna italijanska firma za električne motorje, Energica ima dva zelo zanimiva modela, t.j. Eva, ki je naked in Ego, ki je super sport. Oba imata po 145 KM in kar zverinskih 200 Nm navora. Oba omogočata vsaj 150 km vožnje, pri čemer imata tudi funkcijo Fast Charging, kar pomeni, da ti na 80% iz nule napolne v manj kot pol ure! Polniš ga lahko tudi doma, pri čemer potrebuje za poln domet 3,5 ure, kar bi tako slabo. Dopoldne se zapelješ, potem prideš domov na kosilo, in se popoldan spet malo zapelješ, med tem pa se ti lepo napolni. 

Da ne govorimo o kvaliteti vgrajenih materialov: Bosch ABS zadnje generacije, spredaj in zadaj Brembo zavore itd. Firma ima veliko vmes tudi pri F1 in tukaj se gre za najboljše od najboljšega. Zgoraj nekaj postov višje imaš video, kako izgleda Ego v primerjavi z recimo BMW S 1000 RR, Tesla S in celo Ferrari. Vse pusti za sabo! 

Se bo pa ta razvoj še nadaljeval, ker je to šele začetek. Avtonomija bo čedalje boljša in bo prišla tudi do 500 km, ker so že sedaj nekateri prototipi, ki omogočajo takšno avtonomijo. Poleg tega so to že zelo lepi in spodobni motorčki. Trenutno največji downside je seveda cena, saj takle moped stane 31.000 EUR, kar je res veliko denarja, zaenkrat, se bi pa znali počasi tudi ceniti.  

Energica2.jpg

charge-point-energica.jpg

energica_ego-770x576.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

31 jurjev "tehta" tale grdoba, in realen doseg je fabriski deljeno 2 ali 3 - bistveno vecji faktor kot pri bencincih.

Kaksne specifikacije pa ima tisti za 6, 7 tisocakov?

Sem si mislil. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Jz vedno pravu,da prvi motor,ki vozu honda monkey....pa ne drži....prvi bil električni na ringlšpilu...sem zato motorist od 2 leta...hmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
1 hour ago, Zok said:

31 jurjev "tehta" tale grdoba, in realen doseg je fabriski deljeno 2 ali 3 - bistveno vecji faktor kot pri bencincih.

Kaksne specifikacije pa ima tisti za 6, 7 tisocakov?

Sem si mislil. :)

O okusih se ne razpravlja. Meni so zelo všečni motorji. Testi so pokazali, da zdrži realnih 150 km, ker po tehničnih specifikacijah je celo 250 km. To pa ni spet tako malo, sploh, ker imaš hitro polnjenje in lahko polniš na katerikoli polnilnici za avtomobile. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

OK, potem pa ze.

Koliko uporaben je pa taksen moped, ki stane 6, 7 jurjev (ali koliko pac stanejo motocikli spodnjega srednjega razreda)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!