Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 urami, Zivnorc pravi:

...moj prjatu dela "mopede" takih zmogljivosti...sam da ima 60 kg. pa še po hosti se lohka ofroudaš...pa te nben ne bo slišal pa jebal...   :P

 

V bistvu ima tvoj prjatu mislim da kr 15kW max v ponudbi. 50% več od kwake.

 

pred 6 minutami, krucymucy pravi:

Qulbix? Kako se obnese?

It works. Jaz sem sicer mel mal smole s testnim modelom, so se eni konektorji zlosali. Sam kolker je šlo, je šlo pa dobro. Gruntam da bi mogoče 'investiral' v en pogonski sklop od Qulbixa in ga zmontiral v kak full size enduro geštel. Tisto bi bilo ornk dobro.

 

Btw, battery tech počasi napreduje - https://insideevs.com/news/371281/li-s-batteries-325-wh-kg/

Objavljeno (popravljeno)

... res je. ..edino, če ga na 15 kW dolgo trajbaš, se začne malo pregrevati... itak pa je vrh glave tkole za po hosti, tut če imaš pod 10 kW pa na 50 km/h omejeno.

 

... ja tisti konektorji  :blush:   ... niso bili zaščiteni... pa še pral sem z vodo....  sej pol sem ga samo malo "podrkal" ...pa je bilo vse o.k.  ..  :blush:

Na napakah se učimo...   :D

 

...in ja.... vse se se da dogovoriti glede teh "koles".

 

če kdo ne pozna zadeve, je tu povezava:  https://www.qulbix.com/

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

Sicer ne vem kaj točni dajate v kolesa, ampak pol ne pozabit da ne smete na kolesarsko stezo, ker če preseže 25km/h na el. pogon bo treba registrirat? V Slo. je omejitev za elekrrična kolesa 250w.

Objavljeno (popravljeno)

.. A pol sem narobe zastopu... K moj ima 1250 W...  :hmm:

... Aja... Sej ni moj.... Od žene je... Ka pa ona ve kaka je razlika... Sam Mal bl leti... 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

A se ukvarjajo tudi kaj s krmilniki?

jaz moram zamenjat na svojem....

 

tnx, lp

Objavljeno
pred 11 minutami, Roger G. Jagger pravi:

A se ukvarjajo tudi kaj s krmilniki?

jaz moram zamenjat na svojem....

 

tnx, lp

.. Kdo to, misliš? 

Objavljeno
1 hour ago, Zivnorc said:

.. Kdo to, misliš? 

Qulbix oz. firma o kateri se debatira.....!

Objavljeno

...aha... uff... bi moral vprašati. Ima krmilnike, ki so "kompatibilni" z motorji... Ti imaš verjetno 250W na biciklu... to , kar ima on, je čisto druga zgodba.

ti imaš verjetno krmilnik integriran v motorju? ...imaš Bafang mogoče?

... dej, se raje slišiva, da ne smetiva...   :D

 

Objavljeno
6 minutes ago, Zivnorc said:

...aha... uff... bi moral vprašati. Ima krmilnike, ki so "kompatibilni" z motorji... Ti imaš verjetno 250W na biciklu... to , kar ima on, je čisto druga zgodba.

ti imaš verjetno krmilnik integriran v motorju? ...imaš Bafang mogoče?

... dej, se raje slišiva, da ne smetiva...   :D

 

? jaz imam 5000W (5kW) hub pogon, zunanji krmilnik. Potreboval bi nekje 160-200A za 72V z regeneracijo/rekuperacijo ?

Objavljeno

Aha... To je druga stvar. 

.. Dej se slišiva jutri... 

  • Hvala 1
Objavljeno

Malo za hec! 

Obvezna oprema za Teslo; poleg trikotnika je še agregat :)

1784654771_ScreenShot2019-11-19at12_32_38.png.e7faead1698a3b6373e0e5f3b04bff0a.png

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj imajo skupnega električni avti/motorji in driska?Pri obeh te je strah,da ne boš zdržal do doma?

Objavljeno
3 hours ago, DAMI34 said:

Kaj imajo skupnega električni avti/motorji in driska?Pri obeh te je strah,da ne boš zdržal do doma?

Po prevozenih cca. 18.000km na elektriko....me ni bilo se niti 1x strah, da ne bo do doma. 
me je pa ze bilo strah v nedeljo na ICE kje bom odprto tankstele nasel......! 
220V ima vsaka hisa, kmetija, tudi bencinska pumpa....??

  • Všeč mi je 3
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Moras dati vec informacij.

To da se recimo visina stopalk, krmila, sedeza in vetrobrana spreminja. Med voznjo, ce ti sport preseda, preklopis v touring mode.

Spustijo se stopalke, povisa sedez in krmilo, vetrobran pa gre v bolj pokoncen polozaj.

Na displayu prikazuje poleg navigacije in osnovnih podatkov tudi full screen kamero v zadku, seveda opozarja na mrtve kote, nalet zadaj, ima ACC oz. radar spredaj, ki preprecuje nalet.

CEO Jay Giraud sam je napisal da ima motor 440lbs, kar je 199kg.

Ohisje baterije je zasnovano kot nosilni del vozila in v bistvu je vse vpeto na ohisje, prednje vilice, elektromotor, nihajka in "subframe".

Domet po besedah Jay-a je 320km @ 96km/h ... pri 112km/h je domet 250km.

Cena ne bo 25.000$, to je zacetna cena, tam imajo pa navado cene pisat brez davkov, placo pa objavljat bruto.

Cena pri nas bo, ce kdaj pride pod Alpe, vsaj 30.000€

Toliko pride tudi energica ce obkljukas vse opcije.

 

damon-motorcycles3.thumb.jpg.1e10a67398ee221d4f7284a7790ba6a5.jpgdamon-motorcycles.thumb.jpg.1b83204dbe23e10990f106ceacb86791.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Še par let pa bodo tudi tule cene začele padati..takoj ko bodo baterije in domet konkurenčni.

Objavljeno (popravljeno)

Ne bodo ne. Premium bos vedno placal.

Ko bodo pa japonci zaceli kaj delati na elektrifikaciji, cez par let, ce ne bo prepozno, bodo pa itak navesili poceni komponente, zavore, vzmetenje, samo osnovna elektronika ...

Sama baterija ocenjujem cez palec ne pride cez 3000€. Brez ohisja. elektromotor, ko se dela serijsko je tudi poceni.

Pogon bi lahko kostal tja do 5.000€ komplet z vsem krmiljem. Tudi motor z notranjim izgorevanjem ni poceni, glede na to da ima mali miljon delov in potrebuje se vec elektronike za delovanje.

Samo se ena ovira je, povecati gostoto energije.

 

hotel sem samo napisati da ta moped ni drag zato ker je elektricen, ampak ker je tehnolosko gledano napram temu kar se vozi sedaj dalec naprej.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 10 minutami, krucymucy pravi:

hotel sem samo napisati da ta moped ni drag zato ker je elektricen, ampak ker je tehnolosko gledano napram temu kar se vozi sedaj dalec naprej.

tudi jaz trdim da je za navajane podatke, ki so itak impresivni + kar si ti dopisal ugoden.

Sploh proti temu spakedralu, ki je 12.000 funtov

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/cake/kalk/2019/

cene na splošno, pa bodo pri povečani ponudbi postale konkurenčne, kot povsod. Bodo budget variante in superduper drage. Nič drugače kot sedaj.

Nov moped kupiš za 6 al pa 60 jurjev. Pri elektriki bo podobno. Od-DO

Objavljeno
On 11/19/2019 at 12:35 PM, Bostjan L said:

Malo za hec! 

Obvezna oprema za Teslo; poleg trikotnika je še agregat :)

1784654771_ScreenShot2019-11-19at12_32_38.png.e7faead1698a3b6373e0e5f3b04bff0a.png

Pa se vedno je zero emission, ker tehnicno gledano, se kadi iz agregata, ne avta :P

Objavljeno
41 minutes ago, DAMI34 said:

tudi jaz trdim da je za navajane podatke, ki so itak impresivni + kar si ti dopisal ugoden.

Sploh proti temu spakedralu, ki je 12.000 funtov

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/cake/kalk/2019/

cene na splošno, pa bodo pri povečani ponudbi postale konkurenčne, kot povsod. Bodo budget variante in superduper drage. Nič drugače kot sedaj.

Nov moped kupiš za 6 al pa 60 jurjev. Pri elektriki bo podobno. Od-DO

 U pismo!! 56 mph! Ohlins TTX ne bo dost! bo treba se mal vlozit!  :P

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

tudi jaz trdim da je za navajane podatke, ki so itak impresivni + kar si ti dopisal ugoden.

Sploh proti temu spakedralu, ki je 12.000 funtov

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/cake/kalk/2019/

 

lol. Te tortice sem gledal na eicmi. Nisem vedel al trolajo al je res.

No hipsterjem, ki vozijo ele. skiroje je najbrz vsec.

Objavljeno (popravljeno)

Sem na hitro pogledal cene baterij.

Tesla model 3 vemo da uporablja 21700 celice a ne? No ce vzamemo 18650, kjer je vecja ponudba in jih uporabljata Tesla model S in X.

Energica ima 21,5kWh baterijo z letosnjim modelnim letom.

Ce predvidim serijsko/zaporedno vezavo 88 celic dobim pri 370V pri polni bateriji, kar mislim da je blizu tem baterijam, ki jih uporabljajo.

Uposteval sem 100% napolnjenost 4,2V kar je v varnem obmocju. Telefone forsirajo do 4,35V pa vseeno baterija dela leta.

Za 21,5kWh bi moral vzporedno vezati 20 takih "modulov".

Maksimalni tok praznjenja 15A je dovolj za 107kW kolikor jih ima energica na max.

 

Eno tako celico kot fizicna oseba kupim lahko za 1,65€ x 1760 celic = 2.904€

Teza take baterije bi bila 81kg.

Vem pa da proizvajalec dobi baterije se precej ceneje.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Aja pa teh 200milj oz. 320km pri 96km/h se mi zdi mal za lase privlecenih.

To bi pomenilo porabo 62,5Wh/km. Ne vem no. Avti recimo, i3, e-golf, leaf ... imajo porabo nekje 150Wh/km, za motor je pa bolj realno 100Wh/km. 

Po moje, nimam izkusenj sicer.

Objavljeno

Ma sej, motor ima komot samo 50% zračnega upora, tako da če ima avto porabo 150Wh/km, torej bi motor teoretično porabil komot 50% manj. Sej itak so taki testi narejeni laboratorijsko, torej ni zračnega upora in še marsičesa. 

Če pa naredijo "real life" test pa dajo gor enga pajka, olupijo dol čim več, gume z čim manjšim uporom in idealna ravnica, ali pa snemalni avto ki "slučajno" dela zavetrje ki seveda "ne vpliva" ? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!