Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kramp

Električni motocikli

Recommended Posts

jskrablin
pred 5 urami, Zivnorc pravi:

...moj prjatu dela "mopede" takih zmogljivosti...sam da ima 60 kg. pa še po hosti se lohka ofroudaš...pa te nben ne bo slišal pa jebal...   :P

 

V bistvu ima tvoj prjatu mislim da kr 15kW max v ponudbi. 50% več od kwake.

 

pred 6 minutami, krucymucy pravi:

Qulbix? Kako se obnese?

It works. Jaz sem sicer mel mal smole s testnim modelom, so se eni konektorji zlosali. Sam kolker je šlo, je šlo pa dobro. Gruntam da bi mogoče 'investiral' v en pogonski sklop od Qulbixa in ga zmontiral v kak full size enduro geštel. Tisto bi bilo ornk dobro.

 

Btw, battery tech počasi napreduje - https://insideevs.com/news/371281/li-s-batteries-325-wh-kg/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

... res je. ..edino, če ga na 15 kW dolgo trajbaš, se začne malo pregrevati... itak pa je vrh glave tkole za po hosti, tut če imaš pod 10 kW pa na 50 km/h omejeno.

 

... ja tisti konektorji  :blush:   ... niso bili zaščiteni... pa še pral sem z vodo....  sej pol sem ga samo malo "podrkal" ...pa je bilo vse o.k.  ..  :blush:

Na napakah se učimo...   :D

 

...in ja.... vse se se da dogovoriti glede teh "koles".

 

če kdo ne pozna zadeve, je tu povezava:  https://www.qulbix.com/

 

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Sicer ne vem kaj točni dajate v kolesa, ampak pol ne pozabit da ne smete na kolesarsko stezo, ker če preseže 25km/h na el. pogon bo treba registrirat? V Slo. je omejitev za elekrrična kolesa 250w.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

.. A pol sem narobe zastopu... K moj ima 1250 W...  :hmm:

... Aja... Sej ni moj.... Od žene je... Ka pa ona ve kaka je razlika... Sam Mal bl leti... 

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 11 minutami, Roger G. Jagger pravi:

A se ukvarjajo tudi kaj s krmilniki?

jaz moram zamenjat na svojem....

 

tnx, lp

.. Kdo to, misliš? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...aha... uff... bi moral vprašati. Ima krmilnike, ki so "kompatibilni" z motorji... Ti imaš verjetno 250W na biciklu... to , kar ima on, je čisto druga zgodba.

ti imaš verjetno krmilnik integriran v motorju? ...imaš Bafang mogoče?

... dej, se raje slišiva, da ne smetiva...   :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger
6 minutes ago, Zivnorc said:

...aha... uff... bi moral vprašati. Ima krmilnike, ki so "kompatibilni" z motorji... Ti imaš verjetno 250W na biciklu... to , kar ima on, je čisto druga zgodba.

ti imaš verjetno krmilnik integriran v motorju? ...imaš Bafang mogoče?

... dej, se raje slišiva, da ne smetiva...   :D

 

🤨 jaz imam 5000W (5kW) hub pogon, zunanji krmilnik. Potreboval bi nekje 160-200A za 72V z regeneracijo/rekuperacijo 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kaj imajo skupnega električni avti/motorji in driska?Pri obeh te je strah,da ne boš zdržal do doma😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger
3 hours ago, DAMI34 said:

Kaj imajo skupnega električni avti/motorji in driska?Pri obeh te je strah,da ne boš zdržal do doma😁

Po prevozenih cca. 18.000km na elektriko....me ni bilo se niti 1x strah, da ne bo do doma. 
me je pa ze bilo strah v nedeljo na ICE kje bom odprto tankstele nasel......! 
220V ima vsaka hisa, kmetija, tudi bencinska pumpa....😎😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 7. 12. 2019 ob 10:09, DAMI34 pravi:

baje bodo znali tudi sami pazit nase

sicer pa jebačko izgleda

https://www.topgear.com/car-news/electric/damon-hypersport-motorbike-anti-crash-tech

ke709699_sm.thumb.jpg.6ffb0bec2d1a4328ebdbbaf20a3345b7.jpg

obljubljajo impresivne podatke

25kek

200kojnu

200nm

200milj dosega

damon-hypersport_biggalleryimage.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Moras dati vec informacij.

To da se recimo visina stopalk, krmila, sedeza in vetrobrana spreminja. Med voznjo, ce ti sport preseda, preklopis v touring mode.

Spustijo se stopalke, povisa sedez in krmilo, vetrobran pa gre v bolj pokoncen polozaj.

Na displayu prikazuje poleg navigacije in osnovnih podatkov tudi full screen kamero v zadku, seveda opozarja na mrtve kote, nalet zadaj, ima ACC oz. radar spredaj, ki preprecuje nalet.

CEO Jay Giraud sam je napisal da ima motor 440lbs, kar je 199kg.

Ohisje baterije je zasnovano kot nosilni del vozila in v bistvu je vse vpeto na ohisje, prednje vilice, elektromotor, nihajka in "subframe".

Domet po besedah Jay-a je 320km @ 96km/h ... pri 112km/h je domet 250km.

Cena ne bo 25.000$, to je zacetna cena, tam imajo pa navado cene pisat brez davkov, placo pa objavljat bruto.

Cena pri nas bo, ce kdaj pride pod Alpe, vsaj 30.000€

Toliko pride tudi energica ce obkljukas vse opcije.

 

damon-motorcycles3.thumb.jpg.1e10a67398ee221d4f7284a7790ba6a5.jpgdamon-motorcycles.thumb.jpg.1b83204dbe23e10990f106ceacb86791.jpg

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Še par let pa bodo tudi tule cene začele padati..takoj ko bodo baterije in domet konkurenčni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Ne bodo ne. Premium bos vedno placal.

Ko bodo pa japonci zaceli kaj delati na elektrifikaciji, cez par let, ce ne bo prepozno, bodo pa itak navesili poceni komponente, zavore, vzmetenje, samo osnovna elektronika ...

Sama baterija ocenjujem cez palec ne pride cez 3000€. Brez ohisja. elektromotor, ko se dela serijsko je tudi poceni.

Pogon bi lahko kostal tja do 5.000€ komplet z vsem krmiljem. Tudi motor z notranjim izgorevanjem ni poceni, glede na to da ima mali miljon delov in potrebuje se vec elektronike za delovanje.

Samo se ena ovira je, povecati gostoto energije.

 

hotel sem samo napisati da ta moped ni drag zato ker je elektricen, ampak ker je tehnolosko gledano napram temu kar se vozi sedaj dalec naprej.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, krucymucy pravi:

hotel sem samo napisati da ta moped ni drag zato ker je elektricen, ampak ker je tehnolosko gledano napram temu kar se vozi sedaj dalec naprej.

tudi jaz trdim da je za navajane podatke, ki so itak impresivni + kar si ti dopisal ugoden.

Sploh proti temu spakedralu, ki je 12.000 funtov

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/cake/kalk/2019/

cene na splošno, pa bodo pri povečani ponudbi postale konkurenčne, kot povsod. Bodo budget variante in superduper drage. Nič drugače kot sedaj.

Nov moped kupiš za 6 al pa 60 jurjev. Pri elektriki bo podobno. Od-DO

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
On 11/19/2019 at 12:35 PM, Bostjan L said:

Malo za hec! 

Obvezna oprema za Teslo; poleg trikotnika je še agregat :)

1784654771_ScreenShot2019-11-19at12_32_38.png.e7faead1698a3b6373e0e5f3b04bff0a.png

Pa se vedno je zero emission, ker tehnicno gledano, se kadi iz agregata, ne avta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
41 minutes ago, DAMI34 said:

tudi jaz trdim da je za navajane podatke, ki so itak impresivni + kar si ti dopisal ugoden.

Sploh proti temu spakedralu, ki je 12.000 funtov

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/cake/kalk/2019/

cene na splošno, pa bodo pri povečani ponudbi postale konkurenčne, kot povsod. Bodo budget variante in superduper drage. Nič drugače kot sedaj.

Nov moped kupiš za 6 al pa 60 jurjev. Pri elektriki bo podobno. Od-DO

 U pismo!! 56 mph! Ohlins TTX ne bo dost! bo treba se mal vlozit!  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
1 hour ago, DAMI34 said:

tudi jaz trdim da je za navajane podatke, ki so itak impresivni + kar si ti dopisal ugoden.

Sploh proti temu spakedralu, ki je 12.000 funtov

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/cake/kalk/2019/

 

lol. Te tortice sem gledal na eicmi. Nisem vedel al trolajo al je res.

No hipsterjem, ki vozijo ele. skiroje je najbrz vsec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Sem na hitro pogledal cene baterij.

Tesla model 3 vemo da uporablja 21700 celice a ne? No ce vzamemo 18650, kjer je vecja ponudba in jih uporabljata Tesla model S in X.

Energica ima 21,5kWh baterijo z letosnjim modelnim letom.

Ce predvidim serijsko/zaporedno vezavo 88 celic dobim pri 370V pri polni bateriji, kar mislim da je blizu tem baterijam, ki jih uporabljajo.

Uposteval sem 100% napolnjenost 4,2V kar je v varnem obmocju. Telefone forsirajo do 4,35V pa vseeno baterija dela leta.

Za 21,5kWh bi moral vzporedno vezati 20 takih "modulov".

Maksimalni tok praznjenja 15A je dovolj za 107kW kolikor jih ima energica na max.

 

Eno tako celico kot fizicna oseba kupim lahko za 1,65€ x 1760 celic = 2.904€

Teza take baterije bi bila 81kg.

Vem pa da proizvajalec dobi baterije se precej ceneje.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Aja pa teh 200milj oz. 320km pri 96km/h se mi zdi mal za lase privlecenih.

To bi pomenilo porabo 62,5Wh/km. Ne vem no. Avti recimo, i3, e-golf, leaf ... imajo porabo nekje 150Wh/km, za motor je pa bolj realno 100Wh/km. 

Po moje, nimam izkusenj sicer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ma sej, motor ima komot samo 50% zračnega upora, tako da če ima avto porabo 150Wh/km, torej bi motor teoretično porabil komot 50% manj. Sej itak so taki testi narejeni laboratorijsko, torej ni zračnega upora in še marsičesa. 

Če pa naredijo "real life" test pa dajo gor enga pajka, olupijo dol čim več, gume z čim manjšim uporom in idealna ravnica, ali pa snemalni avto ki "slučajno" dela zavetrje ki seveda "ne vpliva" 🤣 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Loba
      Ta test se mi ne zdi niti malo dober (objektiven), kot si omenil @skalar36 ;   po vožnji se vidi da v Enduro vožnji nihče od njih nima neke kilometrine oziroma izkušenj v pravi Enduro vožnji. Tisto nakladanje ob kaminu ko nekaj filozofira o vzmetenju da mu ni pasalo, jaoo, pa saj vzmetenja sploh nikjer ni prav preizkusil, na asfaltu ga je dal na malo na zadnjo, v stoje vožnji sploh nima prave ergonomije - prenosa teže na motor, potem pa nekaj jamra da ga boli zapestje in da je tu nekaj narobe pri Yamahi, jaoo seveda če se pa drži naprej pri stoječi vožnji kot stara baba. Ma to je glavni problem zdaj ko vsi nekaj snemajo svoje vožnje in so takoj imenovani v reviewerje. Ktm jim je posodil motor, Bmw tudi, pa domač trgovec Yamaha, veš da ne sme pošimfat bmw-ja ali pa ktm-a Itak da neke prave slike ne bomo mogli izluščit iz tega. Sploh pa že to, da se primerja mali bmw adventure s tenere 700? pa to ne gre skupaj,  bmw v tem primeru po zakonu fizike nima šans v primerjavi z vitko Tenerejko, pa čeprav imajo itak vsi preveč kilogramov; 200+, v glavnem, malo za zabavo pogledat take video-e je fajn, ampak da bi na podlagi njihovih amaterskih izjav izoblikoval svoje mnenje je pa naivno. Aja, imajo pa fajn terene v Romuniji, ampak za prave enduro motorje... Od teh treh pa itak vem s katerim bi se jaz vozil: Tenere 700 ! Recimo, da bi jim bil vsem najbolj všeč Tenere 700, pa ni šans da bi to objektivno povedali v prispevku, ker potem ne bi dobili več ne bmw, ne ktm in ne bi več mogli snemati ostalih prispevkov. Tako da, glede teh primerjalnih testov je to vedno en velik blef in je v bistvu, čeprav je vse posneto na tak amaterski domač način, da bi bilo kao pristno, pravzaprav skoraj vse zaigrano in glavno vlogo pri vsebini ima tukaj ne ideologija ampak interes. Interes česa? ja denarja... kaj pa drugega.... 
    • Snečer
      https://www.avp-rs.si/skupni-poziv-agencije-za-varnost-prometa-in-policije/  
    • RobiRoberto
      By Roberto:      /  
    • motozajebant
      nisem videl da si odgovoril. Luči so lahko vezano hkrati na alekso in fizično tipko.... 
    • Bmflar
      Tožibaba
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!