Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
igralec

Aluminij - varjenje...

Recommended Posts

Leteči

Na Škofljici vem da je en mojster ki tudi eloksira.Ne vem kako se mu reče, vem pa zato ker sem večkrat videl tablo ob cesti.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racing

To ima vecina ce ne vsak avtoklepar! Rabis masino z CO2 (drugacen nacin svasanja....) v LJ pa res ne bi smel imeti problemov pri iskanju takega mojstra!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain
To ima vecina ce ne vsak avtoklepar! Rabis masino z CO2 (drugacen nacin svasanja....) v LJ pa res ne bi smel imeti problemov pri iskanju takega mojstra!

CO2 nima veze z varjenjem aluminija....CO2 je električno varjenje v zaščitnem(obločnem )plinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Za zavarit aluminij je najboljši mojster g.Vinko Jerman, oče našega dirkača Igorja Jermana. Stanuje pa v Depali vasi pri Domžalah. Žal sem njegovo vizitko izgubil tako da telefona nimam. Pokliči telekom, sigurno je notri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl

Kaj pa mal vn iz LJ?

Depala vas : Vinko Jerman 041/675-192

Kamnik in okolica: Kuret Iztok 041/646-216,Kuhar Beno 041/718-400

Vsi dobr švasajo, samo kdaj se pa zgodi da so zlo zasedeni in je treba mal dlje počakat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
igralec
Za zavarit aluminij je najboljši mojster g.Vinko Jerman, oče našega dirkača Igorja Jermana. Stanuje pa v Depali vasi pri Domžalah. Žal sem njegovo vizitko izgubil tako da telefona nimam. Pokliči telekom, sigurno je notri.

sem že bil pri njemu :) Škoda ko se nisem takrat spomnu to nest... sam takrat še ni blo tko hudo. Ma pa Igor fajn ducatija, pa hondo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
To ima vecina ce ne vsak avtoklepar! Rabis masino z CO2 (drugacen nacin svasanja....) v LJ pa res ne bi smel imeti problemov pri iskanju takega mojstra!

CO2 nima veze z varjenjem aluminija....CO2 je električno varjenje v zaščitnem(obločnem )plinu...

Pravzaprav je zadeva podobna - le da se aluminij vari v zaščitni argonski atmosferi. Sicer pa bi tudi jaz priporočil g. Jermana. Kolegu je lepo poravil počeno ohišje motorja stare Honde CX 500. Nek "mojster" je preveč zategnil oljni filter, pa je curljalo... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

Jerman je mojster 1A, za moje ročke si je v stalni gužvi zmeri vzel čas, je pa drugače v Lj nasproti centralnega stadiona zavod za varjenje- tut niso slabi (bežigrad)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Jerman je res 1A zato pa moraš biti vztrajen da hitro naredi kaj, sicer si lahko pri njem že petič pa še vedno tvoje delo čaka tam kjer si ga odložil. Če se ti ne mudi priporočam sicer pa tudi ostala dva v smeri proti kamniku nista kaka aberveznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
To ima vecina ce ne vsak avtoklepar! Rabis masino z CO2 (drugacen nacin svasanja....) v LJ pa res ne bi smel imeti problemov pri iskanju takega mojstra!

CO2 nima veze z varjenjem aluminija....CO2 je električno varjenje v zaščitnem(obločnem )plinu...

Pravzaprav je zadeva podobna - le da se aluminij vari v zaščitni argonski atmosferi. Sicer pa bi tudi jaz priporočil g. Jermana. Kolegu je lepo poravil počeno ohišje motorja stare Honde CX 500. Nek "mojster" je preveč zategnil oljni filter, pa je curljalo... :?

Jako poenostavljeno :shock: :? .

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

v običen CO2 aparat daš drugo žico in drug plin - to je to

samo lep alu zvar s tako mašino je pa mojstrovina druge sorte

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
v običen CO2 aparat daš drugo žico in drug plin - to je to

samo lep alu zvar s tako mašino je pa mojstrovina druge sorte

Se povsem strinjam. Jest še navadno elektro švasanje obvladam zelooo po domače (šedobrodaobstajajokotnebrusilkepress)... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
igralec

no zdej sem snel dol ves ta del, verjetno bom v petek nesel k Jermanu...

čeprav se ne mudi ravno, še posebno po takem mrazu, kot je bil danes se pa ne mislim vozit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

Jako poenostavljeno :shock: :? .

:?: Kako to misliš? MIG varjenje, o katerem je bilo menda govora (zaščitna atmosfera za oblok itd.), je v obeh primerih podobno:

http://www.twi.co.uk/j32k/protected/band_3/jk4.html

Mislim tako kot sem napisal, da je varjenje aluminija z navadnim MIG aparatom približno tako, kot, če bi se ti prijavil s svojo TA na dirko v motocrossu - da se, samo kako :roll: . To kar sem napisal pa lahko trdim zato, ker sem verjetno edini, ki se je oglasil v tej temi, ki tudi varim aluminij po MIG postopku (aparat je stal več kot sta vredna moj motor in avto skupaj :? ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Aha. Roman, vse jasno. Sva že s Suzukijem250 o lepoti zvarov čvekala. Zdaj ti bodo pa vsi nosili ročke švasat... :twisted:

:shock: Da je MIG aparat tako zelo drag, pa nisem vedel. Kolikor sem imel v spominu, naj bi bili manjši taki aparati reda nekaj 1000 rajnkih DEM. Ko sem kot mulc imel še APN6, sem šel k enemu lastniku MIG-a zavarit os sedeža. S tem postopkom varjenja je minimalno posmodil barvo v okolici. Je bil pa res prijazen, ker mi pri tako dragem aparatu ni nič računal... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

Škoda transalp, da pri vsem znanju, ki ga kažejo tvoja sporočila nisi znal premagati zlobe - ampak, če boš še enkrat prebral tisto, kar sem napisal, boš mogoče dojel, da sem napisal, da se z vsakim varilnim aparatom (MIG) ne da pošteno variti aluminija. Tisti, ki so pa temu namenjeni so pa ZELO dragi.

Mimogrede - za varjenje polomljene ročke je primernejše varjene po TIG postopku - spet pa mora biti varilni aparat namenjen varjenju aluminija (€€€ :O ).

No ja, ker je debata o varjenju aluminija - kakšnega APN-a si pa imel, da je imel aluminijasto os sedeža :?: :roll:(mogoče, ker ko sem bil še sam mulc so bili še apn-4 :evil: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
Škoda transalp, da pri vsem znanju, ki ga kažejo tvoja sporočila nisi znal premagati zlobe - ampak, če boš še enkrat prebral tisto, kar sem napisal, boš mogoče dojel, da sem napisal, da se z vsakim varilnim aparatom (MIG) ne da pošteno variti aluminija. Tisti, ki so pa temu namenjeni so pa ZELO dragi. Mimogrede - za varjenje polomljene ročke je primernejše varjene po TIG postopku - spet pa mora biti varilni aparat namenjen varjenju aluminija (€€€ :o ).

Joj, Roman, če si me tako razumel, oprosti. Nikakor nisem imel zlobnih misli, morda je ponesreči tako izzvenelo. Povsem sem razumel, da se z vsakim MIG aparatom ne da variti aluminija, pa tudi, da zvari z MIG niso lepi, kar je omenil že Suzuki250. Celo "industrijski" zvari na okvirjih aluminijastih gorskih koles niso ravno lepi - precej lastnikov "pojamra" nad estetiko teh spojev. Tisto o švasanju ročk je bilo mišljeno tako, da te zdaj, ko vemo, da imaš aparat, zna kdo od forumašev poprositi za uslugo npr. pri kaki polomljeni ročki. Zato je bil zraven "hudiček"... Če berem še enkrat, kar sem napisal, sem pa ta stavek res napisal na nesrečnem mestu - nikakor ni bil mišljen v povezavi s tvojim znanjem in izkušnjami glede varjenja! Sam variti ne znam - le za silo "napackam" z elektro aparatom.

Mimogrede - včeraj sem slučajno naletel na oglas (pogosto pregledujem Bolho, tam imam tudi isti "nick"): 4 leta star 300-amperski TIG aparat, kot piše, "za varjenje rostfrei-a in aluminija" skupaj z jeklenko, se prodaja na Bolhi ( http://www.bolha.com ). Izklicna cena je 200.000 SIT, vendar ima nastavljeno tudi pridržano ceno, tako da ne veš, koliko denarja res želi... :roll:

No ja, ker je debata o varjenju aluminija - kakšnega APN-a si pa imel, da je imel aluminijasto os sedeža :?: :roll:(mogoče, ker ko sem bil še sam mulc so bili še apn-4 :evil: ).

Roman, spet nesporazum. Os na robu kvazi škatle za orodje pod sedežem APN6 je bila seveda železna. Možak je imel majhen MIG/MAG varilni aparat, vendar s CO2 v jeklenki. Svetoval mi je ta postopek varjenja, ker naj bi posmodil zelo malo barve v okolici (in res je bilo tako). Bil je zelo prijazen in mi ni hotel nič računati (tega se še vedno spomnim), jaz pa tudi nisem imel pojma, da so ti aparati tako dragi. Takrat sem prvič videl tak aparat, pa avtomatsko podajanje varilne elektrode (žice) s pritiskom na gumb. In tako sem pač obe misli (prijaznost, cena) nekako povezal v en stavek. Spet nisem mislil nič zlobnega.

Sicer pa z veseljem prebiram predvsem tehnične teme na temle forumu, pa tudi kaj napišem. S svojim pisanjem nikakor ne bi želel po nerodnosti koga užaliti. Še enkrat - Roman, če si moje tokratno pisanje tako razumel, oprosti. Nikakor ni bilo mišljeno zlobno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik
z vsakim varilnim aparatom (MIG) se ne da pošteno variti aluminija.

Doma včasih varim s CO2 aparatom, to varjenje je idealno za domačo uporabo, varim lahko najtanjši pleh, pa tudi centimeter debel profil.

Razmišljal sem tudi o varjenju aluminija. Je varjenje z običajnim aparatom (gre za Iskrin industrijski aparat letnik '72) sploh mogoče variti aluminij tako, da bo var trden? Mislim predvsem kakšno ročko, blok motorja, karter ipd.

Kakšne lastnosti mora imeti aparat za varjenje aluminija? Mogoče je problem v premalo glajenem enosmernem toku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
Joj, Roman, če si me tako razumel, oprosti.

Ni nobene zamere :wink: , samo se mi je pa zdelo malo "zamalo", da me hočeš učiti o stvareh, s katerimi se kot privatnik preživljam že 14 let.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
z vsakim varilnim aparatom (MIG) se ne da pošteno variti aluminija.

Doma včasih varim s CO2 aparatom, to varjenje je idealno za domačo uporabo, varim lahko najtanjši pleh, pa tudi centimeter debel profil.

Razmišljal sem tudi o varjenju aluminija. Je varjenje z običajnim aparatom (gre za Iskrin industrijski aparat letnik '72) sploh mogoče variti aluminij tako, da bo var trden? Mislim predvsem kakšno ročko, blok motorja, karter ipd.

Kakšne lastnosti mora imeti aparat za varjenje aluminija? Mogoče je problem v premalo glajenem enosmernem toku?

Seveda tudi s tem aparatom lahko variš aluminij, samo CO2 moraš nadometiti s čistim Ar, kovinski bovden zamenjati s teflonskim in vstaviti namesto VAC 60, AlSi5 žico (5kg kolut stane cca 45k sit). Žal je pa to bolj teorija, kot praksa. Za normalno varjenje aluminija moraš imeti možnost preklopa na t.i. pulzno varjenje, možnost nastavitve frekvence nihanja napetosti (značilna "rebra" pri alu zvarih), možnost natavitve povišanja napetosti pri štartu in znižanja pri zaključku varjenja, skoraj nujen je štirikolesni pogon žice (še bolje, da je dodaten pogon tudi v ročaju varilne pištole) in še cel kup stvari, ki jih klasičen MIG varilni aparat ne omogoča.

Je pa MIG postopek namenjen predvsem industrijskemu (produktivnemu) varjenju, za "flikarije" je pa primernejši TIG postopek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
? Mislim predvsem kakšno ročko, blok motorja, karter ipd.

Za popravljanje blokov in karterjev in podobnega je najprimernejša uporaba t.i. hladnih Al ali Fe komponent. Če te zanimajo podrobnosti mi pošlji privat ali e-mail sporočilo, ali pa me pokliči po telefonu (številko najdeš med ukradenimi motorji - ukradena AT) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Jaz sem že probu s hladnim varjenjem, pa ni lih. Še vedno je pušču blok motorja, ker nisem mogu dovolj dobro odsranit mačšobo oz olje, tko da je kar potrebno zadevo razdret in povarit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
Jaz sem že probu s hladnim varjenjem, pa ni lih. Še vedno je pušču blok motorja, ker nisem mogu dovolj dobro odsranit mačšobo oz olje, tko da je kar potrebno zadevo razdret in povarit.

Meni je pred leti pri cross motorju odlomilo ojnico, potem mi je pa "štrcelj", ki je ostal trikrat prebil blok. Nov blok je bil glede na vrednost motorja (5 let star) predrag, rabljenega se ni dalo dobit, klasično varjenje pa ni prišlo v poštev, ker bi polovici bloka tako "vrglo", da nikdar več ne bi tesnila (poškodbe so bile na sredini, kjer se stikata leva in desna stran bloka). Odbite dele sem potem nadomestil s tekočim aluminijem in se je stvar odlično obnesla.

Se pa vse začne z absolutno razmastitvijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
    • marincspeedshop
      Predno ste sli podret...se zmeri kompresija in naredi leak down test. Kaj kadi, olje ali hladilno tekocino?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!