Skoči na vsebino

Aluminij - varjenje...


Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa zanima če kdo pozna kakšnega DOBREGA varilca za aluminij v LJ? Pa če se za homologacijo predelanega dela porebuje samo kopija kvalifikacije varilca ali še kaj več?

No da preidem k stvari-zvaril bi rad nosilec sedeža na spodnji sliki. Imam po problem, ker ne moram peljati celega motorja k varilcu oz. imam samo varilni transformator za obločno varjenje ter ne morem zapikat delov. Mislite da bi jih lahko združil z kakšno tekočo kovino (katera bi bila najprimernejša za aluminij?) samo toliko da bi stalo skupaj pa nesel zvarit?

O varjenju ubistvu nimam pojma-lih tok da znam prbližn varit z elektrodami-tako da prosim za mal prizanesljivosti če bom kakšnega kozla ustrelu :rolleyes:

Hvala za odgovore!!

post-20343-1231990270_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Če sem prav razumel te muči to, ker je zadek s 4 vijaki privijačen na motor in ti nočeš s sabo nosit velega motorja...

Lahko si narediš pripravico iz navadnih pohištvenih cevi v obliki črke H. Vanjo zvrtaj luknje na istih mestih kot jih ima motor. Mislim, da boš z navadnim tračnim metrom dovolj točno zmeril stvar, če ne boš preveč površen. In mislim, da ne boš, ker površneži se ne lotevajo takih predelav. ;)

Potem pa vse skupaj privijačiš na tisti model in neseš zavarit. Tisto, kar imaš pa z izolirtrakom gor nalimano pa itak stoji in ti bo že mojster ''spikal''. Potem pa spikano prinesi nazaj domov in preveri, če paše. Potem boš verjetno malo moral prekrivit model ali pa ogrodje. Šele potem nesi nazaj zavarit!

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

Za aluminij varit je Jerman v Depali vasi pri Domžalah zakon

Objavljeno
Mene pa zanima če kdo pozna kakšnega DOBREGA varilca za aluminij v LJ? Pa če se za homologacijo predelanega dela porebuje samo kopija kvalifikacije varilca ali še kaj več?

No da preidem k stvari-zvaril bi rad nosilec sedeža na spodnji sliki. Imam po problem, ker ne moram peljati celega motorja k varilcu oz. imam samo varilni transformator za obločno varjenje ter ne morem zapikat delov. Mislite da bi jih lahko združil z kakšno tekočo kovino (katera bi bila najprimernejša za aluminij?) samo toliko da bi stalo skupaj pa nesel zvarit?

O varjenju ubistvu nimam pojma-lih tok da znam prbližn varit z elektrodami-tako da prosim za mal prizanesljivosti če bom kakšnega kozla ustrelu :rolleyes:

Hvala za odgovore!!

Za pripikat bi morale biti alu elektrode v redu. Prej pa še potreniraš na kakšnem odpadnem kosu aluminija.

Objavljeno

Takih elektrod pa še nisem videl. :hmm:

Zmeraj, kadar mi je kaj aluminijastega varil je uporabljal samo MIG/MAG.

Objavljeno

Za varjenje aluminija moraš uporabiti TIG postopek!!! TUkaj ni nobenih alu elektrod, ampak se oblok vzpostavi med wolframovo elektrodo in obdelovancem, zato lahko samo pretaljuješ osnovni material ali pa v oblok dodajaš aluminijasto žico. Za TIG postopek rabiš inverterski varilni aparat, zaščitni plin(argon, helij - ustvari zaščito pred zunanjimi uplivi in doteka skozi varilno elektrodo) in aluminijasto žico . Za kvalitetno varjenje mora biti prostor suh!

Objavljeno
Imam po problem, ker ne moram peljati celega motorja k varilcu oz. imam samo varilni transformator za obločno varjenje ter ne morem zapikat delov. Mislite da bi jih lahko združil z kakšno tekočo kovino (katera bi bila najprimernejša za aluminij?) samo toliko da bi stalo skupaj pa nesel zvarit?

Mislim,da bi ti ta tekoči aluminij(priponka,okoli 8eu) toliko držal.Blok motorja,kiler drži,zadihta brez problema.

Sam bi nesu varit Juretu Lampe,ker je men pač vedno vse ok naredil.Tud sam si dela nekega streetfighterja skupi boš še kaj videl.

post-18324-1232031631_thumb.jpg

Objavljeno
Za varjenje aluminija moraš uporabiti TIG postopek!!!

To itak, sploh za kakšne bolj obremenjene dele. Ampak samo za začasno varijanto kot on rabi so elektrode v redu, potem bo pa že nesel zavarit profesionalcu.

Objavljeno
Mene pa zanima če kdo pozna kakšnega DOBREGA varilca za aluminij v LJ? Pa če se za homologacijo predelanega dela porebuje samo kopija kvalifikacije varilca ali še kaj več?

No da preidem k stvari-zvaril bi rad nosilec sedeža na spodnji sliki. Imam po problem, ker ne moram peljati celega motorja k varilcu oz. imam samo varilni transformator za obločno varjenje ter ne morem zapikat delov. Mislite da bi jih lahko združil z kakšno tekočo kovino (katera bi bila najprimernejša za aluminij?) samo toliko da bi stalo skupaj pa nesel zvarit?

O varjenju ubistvu nimam pojma-lih tok da znam prbližn varit z elektrodami-tako da prosim za mal prizanesljivosti če bom kakšnega kozla ustrelu :rolleyes:

Hvala za odgovore!!

aluminij se vari z tig-om, za zascitni plin pa se uporabla argon, ker je nereaktiven, js sm variv pa ti povem da sm sam se bl zjevu kukr je blo, pois enga k ma s tem prakticne izkusne.

Objavljeno

da ne boste mesal postopkov varjenja: :blink:

MAG- metal active gas, za plin se uporabla co2, varilni aparat ma no kolutu navito zico in jo podaja v raztaljen oblok, zica mara bit iz istega materiala kot je varjenec, ponavadi je zica pobakrena da ne oksidira zato je tudi bakrane barve.

MIG- metal inert gas, isto kot pri mag le da se za plin uporabla argon

TIG- tangsten inert gas, oblok vztvarjamo z wolframovo elektrodo (v resnici zgleda kot malo debelejsa igla) skoti katero tece tok in tali material v njeni okolici, dodajni material dodajamo rocno, za zascitni plin se najpogostej uporabla argon, in sicer je to najuniverzalnijsi postopek. varimo lahko vecino kovin ki se dajo varit --->tudi vecino alu-zlitin

plin(co2, ar) je prisoten le zato da zasciti raztaljen oblok pred oksidacijo, da ne bo kdo mislu da zascitni plin zato da gori.

Objavljeno

Nesel bom zvarit verjetno kar na varilski inštitut-je blizu pa še obvladajo verjetno fantje. Drugač pa bi bile tele alu elektrode za zapikat super-da nebi pacal z raznimi tekočimi kovinami. Kdo ve kje se jih da dobit?? No v skrajni sili bom pa naredil nosilec-kot je rekel Lowrenc.

Objavljeno
Nesel bom zvarit verjetno kar na varilski inštitut-je blizu pa še obvladajo verjetno fantje. Drugač pa bi bile tele alu elektrode za zapikat super-da nebi pacal z raznimi tekočimi kovinami. Kdo ve kje se jih da dobit?? No v skrajni sili bom pa naredil nosilec-kot je rekel Lowrenc.

sam pazi de ti novjo kej dijaki, studenti svasal..... sam sem hodu na strojno solo in vem kko se to dela. hehehehe

Objavljeno
Drugač pa bi bile tele alu elektrode za zapikat super-da nebi pacal z raznimi tekočimi kovinami.

Sej to ne pacaš!Pejt kupit pa na enem delu probaj.To lahk daš sam mal večjo kaplico na mestu kjer bi rad,da drži.Pa če boš tam sčistil,da ne bo nič mastno vredi prime.Sam čez noč pustiš.Pa ne na mrzlem!Pa še brez problema se pol zbrusi!

sam pazi de ti novjo kej dijaki, studenti svasal..... sam sem hodu na strojno solo in vem kko se to dela. hehehehe

:grim boš na koncu več zvara mel kot rušta

Objavljeno

Aha-bom pa najprej probal z tole tekočo kovino (itak mam še ene druge stvari doma za popravt). Sesir kje si pa dobil zadevo?

Drugače pa na varilskem inštitutu ne švasajo dijaki-no vsaj strankam ne. Imajo poseben reparaturni oddelek. Treba pač neki plačat, samo zvarijo pa baje u nulo- http://i-var.si/oddelki-reparaturni_center.php?lang=si

Objavljeno

V trgovini z avto deli,barvami,mogoče merkur.Ko sem jz nazadnje kupoval niso imele te(merkur).Tako,da sem jo pol iskal,ker ta je dobra.Z tisto,ko pa sta dve tubi plastični za stiskat pa ima prijatelj slabše izkušnje.

Objavljeno

Hehe... Kuk ste smešni s temi, da vam bojo švasal študentje pa dijaki! :lol1:

Objavljeno

Ne ga srat z tole "tekočo kovino". To je qurac; ista stvar kukr če bi z vlakni poj naredu; in ja, ta "tekoča kovina" je dvokomponentno lepilo. Navaden komercialni nateg.

Nesi zadevo zavarit. Za neobremenjene dele, kakor je npr. tesnenje karterja je OK, da ti bo pa geštel skupej držal?

Lepo vas prosim no....

Pa tud tolk tega ne mazat gor, da bo skupej stal do varilca, ker ne bo mogu svinjarije dobr spucat in posledično zavarit.

Objavljeno (popravljeno)
in ja, ta "tekoča kovina" je dvokomponentno lepilo. Navaden komercialni nateg.

Nesi zadevo zavarit. Za neobremenjene dele, kakor je npr. tesnenje karterja je OK, da ti bo pa geštel skupej držal?

Lepo vas prosim no....

Pa tud tolk tega ne mazat gor, da bo skupej stal do varilca, ker ne bo mogu svinjarije dobr spucat in posledično zavarit.

Skupaj držal verjetno ne in to tud ne rabi.Tolko,da bo pa tja pelju pa,po moje.Pa kolikor sem jz bil zraven,ko se je varil aluminij si ga je tip tud prvo zapikal na eni strani na parjih mestih,da je skupaj držalo.Potem na drugi strani zabrusil,zavaril,tam pa pobrusil z brusilko in potegnil nov celi lep zvar!

Naredi pa kak hočeš!

@Lowrenc če bi hodil v strojno šolo bi ti bilo več jasno

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

Tudi jaz ga ne bi sral s "tekočokovino" Gre namreč za epoksi v katerega je pomešan alu prah. Ko boš zadevo nesel zares zavarit bo ta velespecialna zmes stekla, se žgala in delala svinjarijo. Raje naredi par lukenj skozi porini vijake in podkajlaj kjer je treba, zategni vijake da bo stvar držalo skupaj, potem pa odšraufaj cel kos in odnesi zavarit naprimer k Jermanu če si iz okolice Lj ali Domžal. Drugače imajo TIG aparate v vsaki firmi ki se ukvarja s splošnim varilstvom, pa kleparji, raznorazne orodjarske delavnice, gradbinci... PIRS odpri pa mal pokliči... Še bolj verjetno je, da ima tak aparat kdo v sosednji vasi... :winkiss:

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Da ne bomo nove znanosti nagruntali ti svetujem,da vprašaš človeka,ki ti bo varil,kako zafiksiraj oz katera od rešitev je najboljša!

Objavljeno

Bom v pondelk poklicu na varilski inštitut, dans sem biu žal prepozen. Bom poročal kaj bodo majstri tam svetovali.

Objavljeno (popravljeno)

No da se jest malo zapametujem...

Za varjenje z TIG om Argona skoraj da ne uporabljamo v profesionalne namene, se pa strinjam da je za hobi varilce uporaben.

V naši proizvodnji imamo precej Tigov, uporabljajo se plinske mesanice, ki so namenjene za profesionalno varjenje.

Za inox sta to najveckrat (Tig) Inox Mix H2 (ročno varjenje) Inox Mix H7 (strojno varjenje) Za Mag se uporablja Inox Mix C2 in Argomag.

Za alumunji uporabljamo (procentualno ga imamo malo) Argon 4.8 ali 5.0.

Če se pokaže več dela se razmišlja o uporabi Alumix He (stevilka se določi glede na zahtevnost in hitrost varjenja)

Se pravi varilni plini sa večinoma mešanica večih plinov od katerih ima vsak svojo nalogo (zaščita, oblikovanje korena, oksidacija... )

Recimo marsikomu se zdi čudno, da je v varilnem plinu za inox (H7) 7% vodika ki vidno gori ob zvaru.

Zvariti se da skoraj vse.

Kar smo popravljali (Bloki, karterji, hladilniki, .... ) Od teh stvari so najbolj občutljivi kaksni karterji starejših motorjev ali slabše kvalitete, iz

katerih se olja enostavno ne da izprati (porozn material) in se zaradi tega pri varjenju peni.

Se pa popravljanje raje izogibam ker ponavadi porabijo veliko časa, ko je treba pa dat 20€ za popravilo so pa vsi bogi...

Sploh se pa nikoli ampak res nikole ne popravlja Križev, stopal in ročk zavore.

Čeprav ko pomislim kaj vse so nosili varit :SS

Popravljeno . Popravil T

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!