Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če se pelješ po hribu navzdol zadenjsko... teče gorivo iz mašine nazaj v kestl!

Objavljeno

ko je TPS o in metor v prestavi so injektorski časi pri sodobnih mašinah 0 torej so injektorji zaprti in ne dovajajo goriva -tudi porabe ni ...

pri tem pogoju je vseeno ali se pelješ navzdol ali navzgor v prestavi brez gasa - torej je poraba nič lahko tudi ko spustiš gas navkreber..

To skoraj drži.. samo pogoj da so zaprti injektorji so še obrati višji od prostega teka. Ko se spušča po hribu navzdol in je rekel da ima 3000 obratov in zavira z motorjem, kar pomeni da TPS zazna popolnoma spuščen pedal plina takrat so 

injektorji za vbrizg goriva v cut off modu. Pod temi pogoji je poraba goriva nič, ko obrati padejo na nekje 1500 takrat jih računalnik začne počasi odpirat (varira glede na model), začne lovit prosti tek... takrat pa poraba ni več nič.... Sicer pa bi ti mogel to vedet... glede debat v eni drugi temi :P 

Objavljeno (popravljeno)

Verjetno se vsi skupaj zafrkavate, ker drugače ne morem verjeti da bi kdo mislil da je pri delujočem motorju(bencin ali dizel) poraba nič!!!

Torej če prav razumem :zaprti injektorji ne dovajajo goriva. Žarilna nitka ali svečka daje iskro. Motor "laufa" .Poganja pa ga zrak ki "eksplodirava" v valju ??!!!

Aja, zdaj sem se spomnil, motor poganjajo kolesa ki se vrtijo :grim .Mislim dajte se malo zbrat!

 

Drugače pa naj en pusti prižgan avto na parkirišču in čez dva dni pogleda če avto še vedno laufa in koliko je porabil!

Popravljeno . Popravil bambi61
Objavljeno (popravljeno)

Verjetno se vsi skupaj zafrkavate, ker drugače ne morem verjeti da bi kdo mislil da je pri delujočem motorju(bencin ali dizel) poraba nič!!!

Torej če prav razumem :zaprti injektorji ne dovajajo goriva. Žarilna nitka ali svečka daje iskro. Motor "laufa" .Poganja pa ga zrak ki "eksplodirava" v valju ??!!!

Aja, zdaj sem se spomnil, motor poganjajo kolesa ki se vrtijo :grim .Mislim dajte se malo zbrat!

 

Drugače pa naj en pusti prižgan avto na parkirišču in čez dva dni pogleda če avto še vedno laufa in koliko je porabil!

če računalnik kaže 0,00ms čas vbrizgavanja ni dovajanja goriva ..  torej pri zaviranju z motorjem ni porabe ker ni vbrizgavanja - govorim za bencinarja ( lahko se pa enkrat dogovirm za posnetek časov vbrizgavanja s plinskega računalnika v živo da te bom prepričal , če mi ne verjameš na besedo )..

ker si napisal pravilno samo še sebi ne verjameš .. :P  (aja pa žarilna nitka ne daje iskre )

 

ok - vem kaj si spregledal - ni govora o prostem teku !

pogovor teče o porabi med zaviranjem z motorjem - zaprta TPS in injektorji (cut off ) - seveda to ni pri čisto vseh motorjih ..

 

pa še nekaj - nx650 - če je loputa na zajlo je samo signal s senzorja lopute brez TPS signala iz pedala za gas  , injektorji pa so vseeno lahko v cut off.

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

bambi61, mislim, da si brcnil v temo. Pri sodobnih motorjih dejansko prekine dovod goriva in poraba je 0 . Poganja pa ga "sila teže" oz energija, ki si jo prej "vložil" (porabil) v gibanje (ne gre pa to, na žalost, v neskončnost).

Delovanje motorja v prostem teku je pa nekaj drugega (mešaš hruške in jabolka) .

lp

Popravljeno . Popravil franc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

pa še nekaj - nx650 - če je loputa na zajlo je samo signal s senzorja lopute brez TPS signala iz pedala za gas  , injektorji pa so vseeno lahko v cut off.

Ja se strinjam, samo pogoj je da motor zavira in so obrati nad recimo 1500, ker nižje jih spet začne odpirat.

Govorimo o zaviranju z motorjem, obrati padajo oz. so konstantni ali naraščajo (odvisno kje se spuščaš..) pedal plina pa čisto spuščen... takrat je poraba nič! Thumper saj misliva enako..sam v detajlih mal neskladja B)

LAhko tudi rečemo drugače.. pelješ po avtocesti 130... pred izvozom spustiš plin in zaviraš z motorjem.. tudi takrat je poraba nič... injektorji so v cut off modu in ni dovoda goriva...

Objavljeno

Evo takole pravi Ford:

Stay in gear when stopping
While shifting into Neutral and coasting to a stop sounds like it would save fuel, the opposite is true: Many modern fuel-injected vehicles go into a “fuel cutoff” mode when the engine senses that the vehicle is in gear, the rpm is above idle, and the throttle is closed. Shifting to Neutral may cancel that mode, so keep it in gear.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Evo takole pravi Ford:

 the rpm is above idle, and the throttle is closed. 

predvsem je pomembno tole, večina avtomobilov ima borde in merijo trenutno porabo, se da lepo videt, da do nekje 1500rpm je poraba, kot je že skoz zatrjeval NX650, pri večjih obratih pade na 0, zato ne drži, da je pri spuščenem gasu poraba 0, za to morjo bit izpolnjeni določeni pogoji, ki se pa od znamke do znamke spreminjajo

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno

navsezadnje me zanima samo da ni povprečje čez 12 pa sm zmagu ... :P

Objavljeno

navsezadnje me zanima samo da ni povprečje čez 12 pa sm zmagu ... :P

 

Patrio kup za "boljšo" porabo... za začetek bo tudi Hammer v redu  :blush:

Objavljeno

Patrio kup za "boljšo" porabo... za začetek bo tudi Hammer v redu  :blush:

hummer h2 ima povprečno porabo okoli 25-27l bencina ...na plinu 30l + bencin ..z dvoosno prikolico naloženo okoli 35 l plina ... zmeraj moraš imeti prosta 2 parkinga en zraven drugega pred štacuno ... razen impozantnosti me z voznimi lastnostmi ni prepričal..

Objavljeno

Verjetno se vsi skupaj zafrkavate, ker drugače ne morem verjeti da bi kdo mislil da je pri delujočem motorju(bencin ali dizel) poraba nič!!!

Torej če prav razumem :zaprti injektorji ne dovajajo goriva. Žarilna nitka ali svečka daje iskro. Motor "laufa" .Poganja pa ga zrak ki "eksplodirava" v valju ??!!!

Aja, zdaj sem se spomnil, motor poganjajo kolesa ki se vrtijo :grim .Mislim dajte se malo zbrat!

 

Drugače pa naj en pusti prižgan avto na parkirišču in čez dva dni pogleda če avto še vedno laufa in koliko je porabil!

 

aha, torej po tvoji teoriji, če ti pri hitrosti 130 zmanjka bencina, motor blokira ali kako? ker praviš, da se ne vrti če ni porabe...........žarilna nitka je samo za hladen zagon, dizel deluje na principu samovžiga zaradi visoke kompresije...svečka daje iskro ja, ampak pogoj za eksplozijo je še pravilna mešanica bencina in zraka....pa še en zanimiv primer: če bi recimo imel do službe 30km ceste navzdol, kjer bi zaviral samo z motorjem, bi te pozimi še vedno zeblo v avtu ko bi prišel na cilj, motor bi se le malenkost zagrel zaradi trenja v valjih, pri zaviranju z motorjem eksplozij ni in ni toplote  ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

aha, torej po tvoji teoriji, če ti pri hitrosti 130 zmanjka bencina, motor blokira ali kako? ker praviš, da se ne vrti če ni porabe...........žarilna nitka je samo za hladen zagon, dizel deluje na principu samovžiga zaradi visoke kompresije...svečka daje iskro ja, ampak pogoj za eksplozijo je še pravilna mešanica bencina in zraka....pa še en zanimiv primer: če bi recimo imel do službe 30km ceste navzdol, kjer bi zaviral samo z motorjem, bi te pozimi še vedno zeblo v avtu ko bi prišel na cilj, motor bi se le malenkost zagrel zaradi trenja v valjih, pri zaviranju z motorjem eksplozij ni in ni toplote  ;)

Bravo!

Na začetku tele teme sem mislil da se vsi mal hecajo pa vidim da folk res ne v čem je fora. :OK:

Objavljeno

v prvi tudi spustiš gas in so injektorji zaprti :grrr , avto se pelje, kljub zaprtim injektorjem :grrr, če je motor prižgan, je poraba, lahko ga pa spustiš pod klanec ugasnjenga, takrat pa bo 0, če bo kontakt, bo vžgal, le zakaj??? Dobu bo bencin in iskro :grim

 

p.s. zdaj pa vsi na klanc, pa probat :kva2:

probaj, spusti ga pod klanec s 40km/h, daj v tretjo prestavo in spusti sklopko...motor se bo vrtel, lahko da ti bo preskočil jermen, ko boš vtaknil še ključ se ti bo odklenil volan, ko pa boš dal kontakt pa ne boš opazil razlike v delovanju motorja, mogoče le za delček sekunde, ravno toliko da se vzpostavijo vsi sistemi za nadzor delovanja motorja...........saj tudi če ga na porivaj vžigaš ne veš da laufa dokler ne stisneš sklopke

Objavljeno

če ma mašina frgazarje, ima porabo tudi na dol.

res, ampak samo toliko kot v prostem teku....so že bili primeri, ko so cvajtakterji ribali zaradi zaviranja z motorjem

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ko sem pred nekaj manj kot 100 leti kupoval prvega Tomos avtomatika me je prodajalec lepo poučil:

Fantič ko se voziš po klancu navzdol je zelo fino če od časa do časa obreš gas, da mal podmaže! :D

Objavljeno (popravljeno)

aha, torej po tvoji teoriji, če ti pri hitrosti 130 zmanjka bencina, motor blokira ali kako? ker praviš, da se ne vrti če ni porabe...........žarilna nitka je samo za hladen zagon, dizel deluje na principu samovžiga zaradi visoke kompresije...svečka daje iskro ja, ampak pogoj za eksplozijo je še pravilna mešanica bencina in zraka....pa še en zanimiv primer: če bi recimo imel do službe 30km ceste navzdol, kjer bi zaviral samo z motorjem, bi te pozimi še vedno zeblo v avtu ko bi prišel na cilj, motor bi se le malenkost zagrel zaradi trenja v valjih, pri zaviranju z motorjem eksplozij ni in ni toplote  ;)

Ne, motor ne blokira ker se ugasne!In seveda nima porabe ker ni bencina! Sam pišeš: svečka daje iskro in pogoj za eksplozijo je pravilna mešanica zraka in bencina!!In ker ni bencina ni eksplozije !Motor na notranje izgorevanje pa brez eksplozije ne deluje, razen če je sedaj v 21 stoletju že kaj drugače?Mislim perpetum mobile in take stvari.

 

Zdaj mi je tudi jasno zakaj iz Norveške domov nisem porabil nič bencina; ker sem se celo pot do doma peljal navzdol po globusu!? :kva2:

Samo gor pa je žrlo, gor!

Popravljeno . Popravil bambi61
Objavljeno

Omg bambi kva nabijas... koci ti je lepo razlozu..

Ce zaviras z masino brez gasa.... potem porabe goriva ni.... kolesa vrtijo motor vendar gorivo vanj ne pride in motor zlajfa kok pac lahko

Ce laufa na mestu poraba seveda je...logika

Objavljeno

Ne, motor ne blokira ker se ugasne!In seveda nima porabe ker ni bencina! Sam pišeš: svečka daje iskro in pogoj za eksplozijo je pravilna mešanica zraka in bencina!!In ker ni bencina ni eksplozije !Motor na notranje izgorevanje pa brez eksplozije ne deluje, razen če je sedaj v 21 stoletju že kaj drugače?Mislim perpetum mobile in take stvari.

 

Zdaj mi je tudi jasno zakaj iz Norveške domov nisem porabil nič bencina; ker sem se celo pot do doma peljal navzdol po globusu!? :kva2:

Samo gor pa je žrlo, gor!

 

deluje, ampak ga lahko poganja energija ki jo je prej prek vrtenja oddal nekemu predmetu (celemu avtomobilu).....ne vem pa kakšno vlogo ima tu perpetuum mobile, kot bi primerjal hruške in želode

Objavljeno

VAuuu 

 

a pol mi na stantgasu nc ne zre?   :smoke:

 

PS: sam se tko se bom okol vozu

Objavljeno

od 0,5 do cca 1L/h, odvisno dizel ali bencinar

Objavljeno

kaj je to štandgas sploh???  :P

Objavljeno

en na stantu k je pod gasom?  :smoke:

Objavljeno

to je prosti tek, lahko tečeš čez ovire, maraton ali šprintaš, neb zdej vse našteval :grim

najmanj goriva pa lahk porabiš v lerlaufu :grim , to ste pozabli še oment :blush: , poleg štandgasa :smoke:

Objavljeno

to je prosti tek, lahko tečeš čez ovire, maraton ali šprintaš, neb zdej vse našteval :grim

najmanj goriva pa lahk porabiš v lerlaufu :grim , to ste pozabli še oment :blush: , poleg štandgasa :smoke:

glih to ne ..kot je koci napisal je poraba v prostem teku med 0,5 in 1litrom goriva ... poraba je najmanjša ko so injektorji zaprti - to pa je ko je stopalka za gas v nulti poziciji in se vozilo premika tako da zavira z motorjem - do nekih obratov navzdol ... 

če se mi bo dalo , bom to stestiral na balenotu kjer preko plinskega računalnika vidimo čase vbrizgavanja ... 

snemal ne bom - mi boste morali verjeti na besedp..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!