Skoči na vsebino

Prvi avto


Frajla

Priporočene objave

če se slučajno odločiš za saxoja, vzami 1.1 motor, ker 1.0 je zelo len, razlika med 1.0 ter 1.1 motorjema pa je pri tem avtu ogromna, poraba pri mojem 1.1 pa je bila okoli 6L/100km, avto pa za svojih dobrih 900kg ter 60KM zelo poskočen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi tudi za ta denar vzel saxoja.

glede p306, mamo doma 1.6 breaka, poraba okoli 7l je pa res da mu elektrika nonstop nagaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi avto? .... kakšen, kolikšen, kolk požrešen, kaj se kvari tralala...

Res so dones drugi cajti in še bol izbirčni mulci (ja imam jih doma, mulce mislim). Moj prvi avto je bil star fiček. Prav ponosen sem bil na njega in na morje smo šli z njim. In to štirje s kamp opremo. Kak smo se not s prtljagho sklačl, ne vem več. Toda to je bil za tiste cajte skoraj edini avto, ki si si ga lahk prvošču kot prvi avto. Sploh nismo tolk filozofiral okol tega. Keš pa na sejem, drugi vikend pa na morje. Aja, takrat tudi še štoparke niso bile izbirčne whistle.gif ja lepi cajti so to bili. Al pa zato, ker smo bili še mi mulci :).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej kot si napisal, ni da "smo" razvajeni, samo izbere je več, prej kar si dobu si dobu in si bil vesel. Sedaj te lahko pa na toliko načinov več nategnejo in se je bolje prej malo poinformirat, kar velja za večino stvari dandanes :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kolk ma pa porabo tak pežojčk.. preveliko...

sploh za take k nimajo € in kupujejo cenejši avto..

ne vem, od kod ti ideja, da večja prostornina izgorevajna pomeni večjo porabo? Če normalno voziš, je lahko poraba celo manjša pri določenih režimih ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem, od kod ti ideja, da večja prostornina izgorevajna pomeni večjo porabo? Če normalno voziš, je lahko poraba celo manjša pri določenih režimih ...

sej nism meu u mislih samo prostornino... tud jst k sm kupvou prvi avto sm gledu 1.2 pa 1.4 cliote .. pa sm 1.4 vzeu ker pač 1.2 ga morš skoz tišat da se kam premika, in ma itak pol porabo precejšno glede na to kolkr gre..

sam pa vpraš ti tiste k majo tastare pežoje.. pa ti bo vsak povedu da kurjo velik pa še več. saxo clio twingo ax pa taki avti so pa varčni ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler ne zagorijo kabli ob volanu(se dogaja) :whistle:

Če mi že minuse tolčete,pred 14 dnevi se je očetu od kolega to zgodilo,še dobro,da je bil tolk pri sebi,da je kleme iz akumulatorja dol pošraufal,če ne bi šel avto papa.Tolk o tem "brihtnež" :wallbash:sorry sem mal zašel :surrender:

Popravljeno . Popravil revival
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma po teoriji, je bolje vzeti večjo kubaturo vozila, ker večja masa motorja pomeni manjšo obrabo delov in s tem večjo vzdržljivost. Ponavadi imajo tudi večje kubature večjo težo vozila, kar ugodno vpliva na stabilnost na cesti, potem imajo načeloma tudi močnejše sklopke in druge vitalne dele...v bistvu če se moraš odločati med 1000 ali 1600ccm, se vsekakor bolj splača več, pa čeprav so stroški zavarovanja in poraba nekoliko večji. Tak motor lahko naredi tudi 2x km, kot pol manjši. Jaz osebno pod 2000ccm ne vzamem dizla in pod 1800 ne bencinarja.

Vem, da je tukaj debata o prvem avtu...ampak vseeno če imaš možnost izbire vzemi tisto vozilo, ki ima več ccm3.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lari fari

avto vzameš glede na namen uporabe.

Valda se ne boš po mestu vozil z V8 grand cheerokijem, zato ker pač zdrži cel kup kilometrov in ima veliko sklopko. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je bilo govora o fiat punto 55.

Sem ga zadnjič vozu, to rabi skoz do konca gas, da se premika. Avto res za umirjene voznike.

Mogoče se bolj splača 85 ali 90.

Jaz imam 1.6, pa imam s hitrejšo vožnjo od tiste 6-7l porabo, se da imeti na raznih cestah skoz v 5ti, kar z 1.1 ne moreš.

Ni pa seveda nevem kaj. Ali glede na premoženje je dovolj dober avto.

Prvi avto je moj odgovor tak: kolikor dobro se spoznaš na avte in kolikor več denarja imaš, toliko na boljšem boš.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal mim ampak...

moj prvi avto je bila pa Diana :wub:

s platneno strehco.... oranžna :P

pa čist povsod je šlo, da hitrosti ne omenjam, vrhniški klanec z lahkoto :lol: nabasana do vrha s šotori in ostalo kramo za na morje :P

k bom velka si jo bom pa spet prvošla O:-) :xx: ...al pa Čarlija :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lari fari

avto vzameš glede na namen uporabe.

Valda se ne boš po mestu vozil z V8 grand cheerokijem, zato ker pač zdrži cel kup kilometrov in ima veliko sklopko. biggrin.gif

Kdo pa govori o v8. Dajem primerjavo za isti tip avta, ki ima lahko 1000, 1200, 1600ccm3 motor. In tu je načeloma večja kubikaža boljša, hkrati pa se pri nakupu rabljenega vozila pri ceni ta razlika skoraj da ne pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lari fari

avto vzameš glede na namen uporabe.

Valda se ne boš po mestu vozil z V8 grand cheerokijem, zato ker pač zdrži cel kup kilometrov in ima veliko sklopko. :D

Ne nabijajte,govora je med 1.0 in 1.6,kje si našel V8,to je 4.0+ :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal mim ampak...

moj prvi avto je bila pa Diana :wub:

s platneno strehco.... oranžna :P

pa čist povsod je šlo, da hitrosti ne omenjam, vrhniški klanec z lahkoto :lol: nabasana do vrha s šotori in ostalo kramo za na morje :P

k bom velka si jo bom pa spet prvošla O:-) :xx: ...al pa Čarlija :D :D

Diana je poglavje zase(oldtimer)v današnjih časih,je pa sam motor vrhunski,300000km brez problema,samo malo strpnosti,ker nima veliko konj,ampak za vsakdanjo vožnjo danes,si dobesedno ovira na cesti(si tudi sam lastim oldtimerja,tako da ne nabijam tja v tri dni) :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm nabavu za prvi avto GOLF 3 1.6bencinar.

nekaj težav sem imel v začetku...stalo me je samo 50evrov...avto sem dobil za 500evrov. Avto brez rje razen pikce pa to...vendar ne tolk kolikor je značilno za golf 3,podvozje je bilo tudi zaščiteno.

avto je imel ob normalni vožnji 7litov...če si ga fejst tišču max. 10l...če pač računamo povprečje...

avto je malo trši, vendar moji prjatli(punce in fantje) jim je golf všeč...saj so mnenja da pač vsaj veš da se vozeš in nek občutek...

mislim da tut za punce je čist ok...saj tako so rekle.

glede varnosti od odzadaj je avto zelo trpežen, testirano:angry:(pač ena idiot se je zabil v mene)...

drugače pa poglej malo po internetu si izpiši naslove se dogovori ter pojdi na oglede...vendar več k zbiraš slabše je...

upam da sem ti kej pomagal....pa nasledji avto bo tudi nemc...čeprav vem da japonci so dobri, vendar sem bol za EU,dizajn pa to...

poglej kakega korejc, zelo poceni avto veliko opreme pa tut motorji niso slabi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S cliotom sploh ne boš zgrešila. Doma sta bila že dva (eden je še zmeraj), 1.4 in ni nobenih problemov. Imel sem tudi Renault 5 1.4, tudi brez probleov. Doma imam tudi R19, super avto, dobra lega, zelo udoben, le poraba je malce visoka, za takšen avto (visoka zato, ker za to porabo da avto dosti premalo ven) in znaša okoli 9l pri zmerno dinamični vožnji ali več. Z vsemi avti narejeno prek 40 000km.

Drugače pa zelo dobra izbira je polo. Tudi ta je bil doma (brez problemov 80 000 km), le stikalo za luči mi je odpovedalo. 1.4, poraba pod 7l, gre pa dosti boljše, kot pa clio/R19 z isto mašino, pa čeprav ima po papirjih manj konjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem v klubu jebesemizaavto. Kar nekaj se nas prevaža naokoli z poceni jajcami. Z takšnimi avti načeloma prideš vsepovsod samo čas je lahko hudičevo relativna stvar.

Enmalček statistike:

Škoda felicija 1999 200K km; zamenjal diske, akumulator, alternator, zavorne cevi, hladilnik... (4X zamudil v službo in enkrat menjaval alternator pri minus 15) :lol:

Polo 1996; 300K km: poraba olja 1 liter na teden, avto je do pred kakšen mesec nazaj skupaj držalo par rolic izolir traka in nekaj metrov žice. (ene 5X je tip zamudu v službo)

Polo 2000; 150K km; šel menjalnik (2X je ostal za cesto)

Punto 1995 200K km; pije malce olja, tu pa tam kaj škripa ampak načeloma dela

Golf 3, 200K km; Vse BP razen težav z rjo

Ford escort; zaribal motor

Citroen BX: Spustila hidravlična ročna in avto je naredil izlet čez travnik, grmiček, dokaj uspešno čez gozdiček naravnost v eno skalo... totalka

Renault 19: No ta se pa še vredu drži

Clio 2000 150K km; kolesni ležaji, žarnice, končniki in ostala potrošna roba

Priporočal bi ti Puntota. Hint: Malce poglej oglase na bolj neobičajnih mestih. Starejši mladinci ne uporabljajo neta (recimo tisti listki na steni v nakupovalnih središčih in lokalni časopisi).

Obilo sreče in zabave ti želim :yes:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma imam tudi R19, super avto, dobra lega, zelo udoben, le poraba je malce visoka, za takšen avto (visoka zato, ker za to porabo da avto dosti premalo ven) in znaša okoli 9l pri zmerno dinamični vožnji ali več. Z vsemi avti narejeno prek 40 000km.

To pa je dosti prevelika poraba za R19. Celo 1.8 vem da je prijatelju žrl okrog 7,5 (motor 1.8 110konj).

1.4 mora manj pokurit. Ponavadi je kaka lambda sonda zanič ali pa je avto 'razštelan'.

Tudi sam sem v klubu jebesemizaavto. Kar nekaj se nas prevaža naokoli z poceni jajcami. Z takšnimi avti načeloma prideš vsepovsod samo čas je lahko hudičevo relativna stvar.

Ford escort; zaribal motor

Kateri motor pa je imel? Ker načeloma je bila pri escortih mašina najbolši del avta. Jaz sem moral precej časa vozit

escorta skoraj brez olja in je zdržal, skor prepozno ugotovil (avto je stal dlje časa, bil malo vožen ker ga je mel dedek, ob menjavi olja je s karterja priteklo ca. 0,5l katrana...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz bi takole povedal. Avto kot avto.

Najbolje je, ce kak druzinski prijatelj prodaja avto. Kot prvo, ga prodaja zato ker je kupil nov(ejsi) avto, in ne zato da bi zasluzil. Kot drugo pa, ce bo z avtom kaj zelo narobe, ves kje pozvoniti tistemu, ki ti je prodal avto, ki bo delal "sigurno" se vsaj 10let.

Drugace pa sem zamenjal kar precej telih malckov do jurja, in sem imel taksne in drugacne izkusnje z njimi. Najbolj pa me je presenetila firma, za katero sem imel ves cas najslabse mnenje, in mozno da bo tudi tebe.

Pa se en nasvet, karkoli kupis, glej da bo avto imel vsaj: centralca, prednje strom sipe, servo volan. Delujoca klima pri avtu za jurja... Veliko srece ;) (sem lazje nasel avto z zatemnjenimi stekli in sibedahom)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa je dosti prevelika poraba za R19. Celo 1.8 vem da je prijatelju žrl okrog 7,5 (motor 1.8 110konj).

1.4 mora manj pokurit. Ponavadi je kaka lambda sonda zanič ali pa je avto 'razštelan'.

Ahh takle mamo, kaj češ. Lambda sonda je možna ja, razštelan ni, ker je bil pred 100km na velikem servisu. Pa saj se niti ne sekiram zato. Liter gor ali dol, eno leto bo že še zdržal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma po teoriji, je bolje vzeti večjo kubaturo vozila, ker večja masa motorja pomeni manjšo obrabo delov in s tem večjo vzdržljivost. Ponavadi imajo tudi večje kubature večjo težo vozila, kar ugodno vpliva na stabilnost na cesti, potem imajo načeloma tudi močnejše sklopke in druge vitalne dele...v bistvu če se moraš odločati med 1000 ali 1600ccm, se vsekakor bolj splača več, pa čeprav so stroški zavarovanja in poraba nekoliko večji. Tak motor lahko naredi tudi 2x km, kot pol manjši. Jaz osebno pod 2000ccm ne vzamem dizla in pod 1800 ne bencinarja.

Vem, da je tukaj debata o prvem avtu...ampak vseeno če imaš možnost izbire vzemi tisto vozilo, ki ima več ccm3.

Super se obnesejo Volkswagnove mašine 1,6-litrske atmosferske bencinske. Škoda, Golf, ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mašina di olmajti. Respetcpa.

Tako kot se tukaj na motosvetu mocno opazi, se tudi na avtomobilisticni sceni. Znackarji. Eni to, moj avto je tolk pa tolk zdrzal, in znancu iz tretjega kolena, ki je enkrat srecal tineta iz sosednje vasi, ki je imel brata v ameriki pa se 200.000km vec, brez da bi karkoli taknil avto, se olja ni menjal.

Napisal sem, da sem zamenjal kar nekaj malckov, in vsak ima svoje prednosti in slabosti. Zato avto kot avto, se posebej pa do 1000e. Zato bom se naprej zagovarjal, kar sem napisal v prejsnem postu.

Pa da ti se malce opisem ful dober 1.6b iz golfa. Razen tega da izvor motorja sega v 70leta prejsnega stoletja, se ni kaj dosti spremenilo. No dodali so 5prestavo, in mono-motronic vbrizg. Pa se nekaj malenkosti, ki vec ali manj crkavajo. Npr zündspule. Mel sem nekaj podobnega kot golf pa sem v dveh letih menjal 3komade. Da o oddusku ne bomo, ker ce tega ni menjano, ti lahko zmrne in se masina predcasno poslovi. O briljantnih menjalnikih pa se posebej ne bom zgubljal besed, itd...

To je samo motor, potem pa imamo tukaj se ostalo, kot je pleh recimo. Dons dobit mk3 golfa brez rje je zelo huda loterija. Imajo slabsi pleh od tasovih dvojk, veliko slabsi. Salterji za luci so cisto potrosna roba, oz. vse kar se tice elektrike. Sam sem mnenja da je mk3 golf najslabsi golf vseh casov.

Felicija? Huh, mogoce s starim 1.3 motorjem, ki je se na ketno. Tisto je se mal bolj simpl motor. Se mi zdi felicija skoraj boljsa od golfa.. Ce ne bi imel skodinega znaka spredaj, bi se avto veliko bolje obnesel.

In tako kot sem trenutno samo za golfa napisal, lahko za vecino avtomobilov. Pa prosim ne mi slucajno nabijat s kaksno neunicljivo v-tec hondo, ker smo menjal motor pri "komaj ulavfanih" 160.000km.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosila bi za predloge, nasvete kakšen avto naj kupim..odštela bi nekje do 1000 evrov za nakup, največ 1200...v poštev pride majhen avto s tremi ali 5-mi vrati...

Sprva sem bila zagreta za Renault Cliona, sedaj pa nisem prepričana več, saj naj bi servis bil dokaj drag...morda Ford Fiesta, Polo?

Dodala bi še, da nimam veliko izkušenj...potrebujem avto za "guncat" sem pa tja oz. nabirat kilometrino...ne potrebujem klime in posebnih čudes.. osnovne stvari po možnosti s centralnim zaklepanjem...in da avto pač ni kripa, ki se bo vsake malo kvarila...

Hvala....

Izberi avto s trdim plehom, vsak prvega rad povalja ali kam pritisne :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tako kot sem trenutno samo za golfa napisal, lahko za vecino avtomobilov. Pa prosim ne mi slucajno nabijat s kaksno neunicljivo v-tec hondo, ker smo menjal motor pri "komaj ulavfanih" 160.000km.

Golfi 1 in 2 so bili res dobri avtomobili s tem se strinjam.

Za hondo pa pravim, kot za vsak avto in tudi motor, ker smo na takem forumu. Če je agregat stalno obremenjen, neredno vzdrževan, voznik pa malo dirkača, se zgodi pri vsakem avtomobilu. Je pa res, da bo kakšen renault, (pa ga vozim), opel, alfa, fiat, itd.... prej spustil dušo pri stalnem vrtenju do 6000, kot honda do 7, 8000, to nekako v avtomobilizmu na splošno drži.

Seveda se najdejo izjeme, ki pa potrjujejo pravilo.

Starejše honde so bile precej dobri avtomobili, sploh za standarde tistega časa, celo za današnje kar se tiče mehanike.

Motorji 1.6 130, 1.6 150 in nato 1.6 160 niti danes nimajo prave konkurence, fiat rabi turbino da iz 1.4 naredi 120,

VW rabi FSI, da jih iz 1.6 115, samo dva primera, pa imajo večjo porabo, in grejo slabo. Kot da je razvoj bencinarjev zamrl ali pa šel v slepo ulico. Mogoče drugo, pa vendar daje razvoj hibridov nekaj upanja, da ne bodo dizli požrli vsega.

Recimo honda z modelom CRZ, stare dobre prostornine 1.6 125.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!