Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ni samo honda, tudi citroenov TU5 JP4 S motor ima 1.6 litra prostornine, pa iz sebe iztisne 125KM, najdeš ga v VTS modelu saxo-ja, serijski se zavrti vse do 7.500RPM in je v nižjih obratih celo bolj odziven od hondinega V-TECa

Objavljeno

Motorji 1.6 130, 1.6 150 in nato 1.6 160 niti danes nimajo prave konkurence, fiat rabi turbino da iz 1.4 naredi 120,

VW rabi FSI, da jih iz 1.6 115, samo dva primera, pa imajo večjo porabo, in grejo slabo. Kot da je razvoj bencinarjev zamrl ali pa šel v slepo ulico. Mogoče drugo, pa vendar daje razvoj hibridov nekaj upanja, da ne bodo dizli požrli vsega.

Recimo honda z modelom CRZ, stare dobre prostornine 1.6 125.

Em. Ne?

Vw je leta 76' iz 1.6 8v motorja spravil masovno proizvedenih 110km. Za ostale se mi niti ne da nastevat. Tvoje izjave na tem forumu niso ravno bistre, pa tudi ta ni izjema. Zgodovina zna bit kurba, ce si jo razlagas sebi v prid.

Objavljeno

Kar se samo honde tiče ni to potvarjanje zgodovine, pač pa dejstva, takrat je bilo zlato obdobje teh avtomobilov.

Če se že tolk let zanimam za vso tehniko vključno z avti ne pustim, da bi bile moje izjave 'neumne'

Kakšen VW.....tale alfa je bila proizvodni model, letnik 1962, 1.3 motor in 116 konj. Kasnejše še več.

Res pa so bile to male serije, ne tako kot civic.

800px-SprintSpecial.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!