Noise Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 Pervy v sedlu... (foto: Aprilia)
kristian Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Mislim da pri tem motorju res ne bo treba čakat teste (eden je napisu da jih bo treba). Že prejšna RSV je bila odlična in nobenega dvona, ni da bo ta še za odtenek boljša. Stvar je samo všečnosti. Res od spredaj malo spominja na VT Hondo. Koga brigajo grafi in grami , je pa najboljš da takoj novo R1 al pa GSX-R-1000 kupi.
-pero- Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...slikce, specifikacije, lepe besede... :D
-pero- Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...ampak jih bom vseen ene par prlepu... :D ....leeepa :rolleyes:
igralec Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 mogoče tudi kvalitetna :hmm:
Grilzz Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Lepo. Samo od spredaj deluje že kar malo kičasta.
Pervy Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 ...slikce, specifikacije, lepe besede... :D jasno, to je press material :P
Zok Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 mogoče tudi kvalitetna :hmm: :lol1: :lol1: :lol1: pi es: na tejle sliki barvna shema kr mal na F4 750 spomne... :? <_< men se to ne zdi prav. F4 je sam ena in edinstvena, na njej pa pise MV Agusta, ne pa Aprilia. :BUA:
Pervy Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 ah dajte no mir, tule spominja nekaj na to, potem pa to na to, pa barve na to. pokažite mi en nov motor, ki ima vse dele tako unikatne, da ne spominja na nič kar smo že vidli kje drugje. PS: ko jo gledaš v živo, bi lahko samo slepec trdil, da je podobna F4, še najbolj je podobna VTR (od spredaj, pa še to samo zaradi sredinske reže, luči so kar prepoznavno drugačne). aja pa če boš kupoval, rdeča se skrije pred črno, vzami črno pa ne bo spominjala ne na F4 in ne na VTR. :naughty:
moto_freak Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 Trga gate :OK: Popolnoma spremenjen dizajn, za katerega imajo italijani (tudi pri avtomobilih) pomoje najboljši občutek oz. domišljijo. Po obliki lahko edina konkurira R1. LP
Morpheus Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 Lepa :OK: .....sam me pa mot, da je italjan! :lol: ...aja, pa mislim, da je star model lepši, vsaj za mene!!!
flero Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Tole je pa še ta najbl pocukrana verzija v 200 primerkih!!! Mljask :P , sam predraga :lol1: 35.000EU!!! Take the RSV Mille R Factory and add the latest in light weight materials: - carbon for all the body panels, - magnesium wheels, - full titanium exhaust, - titanium nuts, bolts and fasteners, - new molybdenum disulphide surfaced pistons, and you get a bike 10 kilos lighter (at 175kg) and with 3 bhp more (141.3 bhp at the crank). SPECIFICATIONS ENGINE Four-stroke longitudinal 60° V-twin with anti vibration double camshaft (Patent AVDC) Cooling liquid with three-way pressurized circuit. Water radiator. 2.2 litre circuit capacity. Bore and stroke 97 x 67.5 mm Displacement 997.62 cc Compression ratio 11.8:1 Timing system: double overhead camshaft operated by a mixed gear/chain system; four valves per cylinder Maximum power at crank 141.4 hp (104 kW) at 10000 rpm Maximum torque at crank 10.9 kgm (107 Nm) at 7750 rpm Fuel system: integrated electronic engine management system. Indirect multipoint electronic injection.Throttle body diameter: 57 mm.95 RON unleaded petrol Ignition: digital electronic ignition, with one spark plug per cylinder and integrated injection. Starter: electric Exhaust Double silencer with three-way catalytic converter and lambda sensor (Euro 2). Lubrication: dry sump with separate oil tank.Double trochoidal pump with two oil cooling radiators.Stainless steel oil tank Primary drive: straight cut gears with ratio: 60/31 (1.935) Gearbox six speed with ratios:1st 34/15 (2.27)2nd 31/19 (1.63)3rd 26/20 (1.3)4th 24/22 (1.09)5th 24/25 (0.96)6th 23/26 (0.88) Final drive chain ratio: 40/16 (2.5)Aluminium crown wheel Clutch: multiple disc wet clutch with patented PPC power-assisted hydraulic controlBraided metal clutch line15 mm radial control pump FRAMESET-UP Frame: Box section sloping twin-spar made of aluminium alloyTwo-chamber adjustable Öhlins Racing steering damper with one-piece mounting. Overall length: 2035 mm Overall width: 730 mm (at handlebars) Overall height: 1145 mm (at windscreen) Saddle height: 810 mm Handlebar height 830 mm at bar ends Wheelbase 1418 mm Trail 101.7 mm Steering angle 24.80° SUSPENSION Front suspension Öhlins titanium nitride coated Æ43 mm upside-down fork; 120 mm wheel travel. External hydraulic adjustment system for rebound, compression and preload.Lowered legs for radial brake calliper mounting. Rear suspension Aluminium alloy double banana swing arm; APS progressive system linkage.Öhlins Racing hydraulic shock absorber (aluminium body) with piggy-back cylinder and adjustable rebound, compression, preload and length. Wheel travel: 133 mm. BRAKES Front brake Brembo double 320 mm floating stainless steel disc. Radial callipers with four 34 mm diameter pistons and 4 sintered pads.Braided metal brake line. Rear brake Brembo 220 mm stainless steel disc. Two-piston (32 mm diameter) calliperBraided metal brake line and sintered pads. WHEELS Wheels forged magnesiumFront: 3.50 X 17"Rear: 6.00 X 17" Tyres tubeless radial;front: 120/70 ZR 17 rear: 180/55 ZR 17 (alternative: 190/50 ZR 17) ELECTRIC SYSTEM System voltage BatteryAlternator 12 V 12 V 10 Ah500 W Front lamps 4 lights: 2 full beam H11 lamps + 2 dipped H11 lamps Rear lamp 16 LEDs with variable brilliance and built in number plate light WEIGHT Dry weight 175 kg TANK carbon fibre 18 litre capacity (including 4 litre reserve)
Ervina Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Včeraj se je zgodila tudi slovenska prestavitev obeh novih Aprilij RSV Mille v Bachus centru. :)
FOTR Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Ja, bi prisoten. Bilo je živo, zanimivo, uvoznik se je zelo potrudil. In tudi motor je res lep - ce je tud dobr, kot pravjo, je aprilia spet nardila en dobr motor.
dead_man Objavljeno November 10, 2003 Opozori Objavljeno November 10, 2003 No pa dodajam še uvoznikovo stran nove Aprilie RSV 1000 R IN RSV 1000 FACTORY :wub:
Pervy Objavljeno November 10, 2003 Opozori Objavljeno November 10, 2003 No pa dodajam še uvoznikovo stran nove Aprilie RSV 1000 R IN RSV 1000 FACTORY :wub: v galeriji R factory je tudi zipan predstavitveni film (65 MB), priporočam ogled ker so resnično fantastični posnetki, podoloženi s super glasbo. že ob gledanju filma ti pumpa adrenalin. ga že vlečem dol, da bo kaj za gledat pozimi ko se bom smilil samemu sebi!!!
flero Objavljeno December 7, 2003 Opozori Objavljeno December 7, 2003 First Aprilia RSV Nera Goes Home with Matt LeBlanc Motorcycle enthusiast and actor LeBlanc will get keys to first Nera available in the U.S. on December 13 during Aprilia press conference Press Release Issued By Aprilia USA (December 4, 2003) :devil: Woodstock, GA (December 4, 2003) – Actor Matt LeBlanc will receive the first RSV 1000 Nera available in the U.S. The limited edition motorcycle will be presented to LeBlanc at the 23rd annual Cycle World International Motorcycle Show at the Long Beach Convention Center in Southern California, Saturday December 13, at 1:00 PM at the Aprilia exhibit. Only 200 of the $40,000 Nera, the first of Aprilia’s new Dream Series of motorcycles and scooters, are available world-wide. LeBlanc, a long-time motorcycle enthusiast, visited Aprilia world headquarters in Noale, Italy this past summer. He toured the Dolomite Mountains and Northern Italy countryside for three weeks on an RST 1000 Futura, ending with a visit to the Mugello GP and his friend, Grand Prix pilot, Colin Edwards. LeBlanc discovered the Aprilia brand in 1999 while working on a film in Austria. Since then he has owned a 2000 model year RSV 1000 R super sportbike that he has substantially modified with performance hardware and carbon-fiber body panels to suit his tastes. “When I was given a sneak preview of the new Nera by (Aprilia SpA President) Mr. Beggio, I knew I had to have one,” said the Boston-born actor. “We are happy to have Mr. LeBlanc in the Aprilia family,” said Aprilia USA General Manager Tom McDonald. ”Matt’s passion for all forms of motorcycling makes him a real asset to our community of enthusiasts. I know he’ll enjoy the performance of the Nera, and we share his love for motorcycles.” The Nera represents the highest level of motorcycle performance offered by Aprilia SpA, and is available exclusively at www.aprilia.com/nera. Buyers are escorted through every step of the sale by an Aprilia concierge, who is based at Aprilia world headquarters in Italy. In addition to personalized service, each Nera also comes with a unique list of standard “equipment,” including custom-fitted Dainese leathers, Aprilia helmet and gloves and a performance exhaust system. Original Nera owners are also members of an elite club that includes such benefits as a trip to a 2004 Motorcycle Grand Prix event and VIP hospitality from the GP squad. Owners can also take advantage of a personalized tour of the Aprilia SpA factory, located near Venice, Italy. “Our Dream Series machines have been designed for the most discriminating enthusiast,” said Robert Pandya, Aprilia USA’s promotions manager. “While the series will expand into other model lines, it was natural for the RSV 1000 Nera to be the premier edition. After all, it was born out of our desire to have the highest specification and most confidence-inspiring superbike available in the market, and its DNA comes straight from 22 world championships.”
Sam dePihlja Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Evo nekaj vtisov po prvih 2.500km na RSV R Factory: Na novo obdelan Rotax postreže do 5.000rpm s precej manj vibracijami kot prej, pri 6.000 se zbudi, pri 7.000 eksplodira (šele od tu dalje se dodatnih 10KM zares pozna :OK: ,prihod konjenice pa najavljajo izrazite vibracije). Pri vožnji okrog 4.000 rpm je čutiti rahlo oklevanje agregata (takrat se prične odpirati podtlačno krmiljena loputa v air intake-u). Malenkost predolga prestavna razmerja, razmišljam o vgradnji 1 zoba manj spredaj. Zvok z originalnimi izpuhi je zadovoljiv, a za tiste taprave orgije bo treba počakati na akrapota. Še poseben čar da zvoku sikanje zraka v prostem teku, ki ga povroča protipovratni podtlačni ventil na prej omenjeni loputi. Prepričljivo vzmetenje, okvir in pa ZAVOREEEEEE :worship: , odličen občutek in doziranje. Glede na staro Mille, deluje motocikl med nogami občutno lahkotnejši, drža za malenkost bolj športna, dovolj prostora je tudi za moje gabarite (189cm, 87kg). Serijska nastavitev vzmetenja je za mojo težo nastavljena malenkost premehko (zadnji konec, prednapetje). Estetika in obdelava motocikla sta na visokem nivoju, eksluzivne komponente (Ohlins, O.Z.) in obilica karbona dajo motorju poseben pečat. Hvala bogu, da so staro armaturko odpisali :slap: . Je pa na račun estetike model 04 žal izgubil kar nekaj podrobnosti, ki so in razveseljujejo lastnike starejših modelov. Plastike so sedaj krojene in pritrjene po vzoru iz daljnega vzhoda, za manjše posege, dolivanje tekočin, detalnejše čiščenje ipd. žal ni več možnosti snemanja stranskih panelov s hitrmi sponkami :( , tudi veterna zaščita je tu bistveno slabša, kot na tastari). Zelo nepraktično je, da je potrebno pri morebitnem dolivanju olja ali hladilne tekočine odviti polovico plastike z motorja. Vzorna vzvratna ogledala iz prejšnje generacije, v katerih si lahko opazoval tudi kaj drugega, kot lastne komolce :OK: so sedaj nadomestili z ogledali, ki so popolnoma na nivoju ostale konkurence - neuporabna :BUA: . Tudi odlagalni prostor pod sedežem, ki je bil poprej za ta razred razkošno odmerjen, je sedaj skoraj neuporaben. Dežni kombinezon se bo odslej prevažal okoli v ruksaku :? . Serijsko vgrajene radirke Dragon Supercorsa so sicer super gume,ki brez problema prenesejo pogoje na pisti ampak za civilno uporabo že razmišljam o Diabolo Supercorsa ali M1. Doseg motorja pri srednje ostri vožnji do rezerve je med 170-190km, rezerva 4l, tako da se da brez problema naredit 230 km. Redni servisi na 10kkm, cena prvega servisa 20ksit (Motul 300V, filter, delo, tester). Na zadnjem sedežu zaenkrat nisem še nikogar prevažal, ampak verjamem, da ne more bit kak pretiran užitek :wacko: (no ja, mogoče za voznika, če je sovoznica pravilno izpopolnjena na določenih mestih :naughty: :devil: ). :yea1: Gregc, P182, Miha1985 in 1 other 4
KTM1 Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Lep pozdrav motosvetovci! Zanima me, če mi lahko kaj več poveste o APRILI-ji RSV 1000 factory, kako se kaj obnaša na cesti in kakšen je občutek vožnje s tem motrojem?
Stric Burek Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Lep pozdrav motosvetovci! Zanima me, če mi lahko kaj več poveste o APRILI-ji RSV 1000 factory, kako se kaj obnaša na cesti in kakšen je občutek vožnje s tem motrojem? Si kdaj slišal za iskalnik? No, če nisi naj ti ga predstavim. Je postaven, močan, ne grize, in marsikdaj kaj najde ;) Nahaja se pa zgoraj desno ;)
Pervy Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Lep pozdrav motosvetovci! Zanima me, če mi lahko kaj več poveste o APRILI-ji RSV 1000 factory, kako se kaj obnaša na cesti in kakšen je občutek vožnje s tem motrojem? na cesti in na pisti ti da vedet da si en navaden kmet ki nisi dorastel temu kar bi ti motor lahko nudil. pa da ne bo pomote, super lahka je za vozit in se sam sebi zdiš ful car dokler ti nekdo ne pokaže za kako vožnjo je bla narejena. skratka je čistokrvni racing motor. poglej na moj album (link v podpisu) pa boš videl par slik ko sem jo probaval v mugellu!
savo Objavljeno Oktober 27, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2007 Lep pozdrav motosvetovci! Zanima me, če mi lahko kaj več poveste o APRILI-ji RSV 1000 factory, kako se kaj obnaša na cesti in kakšen je občutek vožnje s tem motrojem? Jaz imam verzijo R, ne Factory. Letnik 2004. Zelo sem zadovoljen, čeravno se pozna, da je italijanske izdelave. Prezračevanje sklopke in zadnje zavore je že rutina. Prijatelju, ki ima enako, je popokal vizir oklepa, izgubil je že plastike smerokazov, ... - morali bi jih izdelovati Japonci. Če bi danes kupoval motor, in da bi vedel za zgoraj omenjene napakice, bi ZOPET kupil RSV! Ciklistika, zavore, surovost 2 cilindrov... :) Za Grobnik (vozim jo skoraj izključno samo tam) sem spredaj zamenjal zobčenik z 1 zobom manj, zadaj pa 4 več. Predelal sem original izpuhe (nič več prekatov, gre direktno) in zaprl odprtine za luči in smerokaze. Ostalo je vse serijsko. http://users.volja.net/savonardin/Grobnik_26.8.07.html
Sam dePihlja Objavljeno Oktober 27, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2007 (popravljeno) Čaw Savo, glede odprave problema s prezračevanjem sklopke je zadeva dokaj enostavna :grim . Malenkost je treba povečat luknjico v plastičnem 90° kolenskem nastavku, ki gre od hid.cilindra na ročki na posodo za tekočino ali pa ga zamenjat z nastavkom letnikov 2006+. Dobro je povečati tudi luknjico iztoka na posodi za olje (v originalu se pri pretoku tekočine iz posodice v cilinder in nazaj tvorijo mikro-mehurčki, ki povzročajo pri ogretem olju zdrs sklopke). Iz 1,5mm klingerita sem izdelal še tesnilo med spodnjim hid.cilindrom ter blokom motorja. Ta omejuje prenos toplote iz motorja na napeljavo. Sklopka sedaj brez prezračevanja ali zdrsa deluje že 3 sezone (vmes tudi parkrat Hungaroring, Grobnik...). Za sline cedit pa še ena huda predelava :kva2: Popravljeno Oktober 27, 2007. Popravil Sam dePihlja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se