Jump to content

30 topics in this forum

  1. Aprilia servisi in splošno

    • 24 replies
    • 1.6k views
  2. Aprilia Tuareg 660 1 2 3

    • 60 replies
    • 5.3k views
  3. Aprilia 650 Pegaso Strada 1 2 3 4 6

    • 130 replies
    • 82.5k views
  4. Aprilia 650 Pegaso 1 2 3 4 23

    • 565 replies
    • 155.1k views
  5. Aprilia 1200 Caponord Nova 1 2 3 4 10

    • 245 replies
    • 60k views
  6. Aprilia 1000 ETV Caponord 1 2 3 4 71

    • 1.8k replies
    • 306.9k views
  7. Aprilia 1000 RST Futura 1 2 3 4 19

    • 456 replies
    • 105.9k views
  8. Aprilia RSV Mille 1 2 3 4 56

    • 1.4k replies
    • 210.7k views
  9. Aprilia 250 RS 1 2 3 4 43

    • 1.1k replies
    • 162.8k views
  10. Aprilia 1000 SL Falco 1 2 3 4 8

    • 191 replies
    • 64k views
  11. Aprilia Tuono 1000 R 1 2 3 4 6

    • 128 replies
    • 52.4k views
  12. Aprilia RS 660

    • 12 replies
    • 12.5k views
  13. Aprilia 1100 RSV4 in Tuono 1 2 3 4 5

    • 118 replies
    • 18.4k views
  14. Aprilia 900 Shiver

    • 2 replies
    • 447 views
  15. Aprilia RSV Tuono 1 2 3 4 54

    • 1.3k replies
    • 172.9k views
  16. Aprilia RXV 450 1 2 3

    • 52 replies
    • 41.9k views
  17. Aprilia Tuono V4R (APRC) 1 2 3 4 14

    • 342 replies
    • 68.7k views
  18. Aprilia 750 Shiver 1 2 3 4 16

    • 378 replies
    • 96.4k views
  19. Aprilia servis 1 2 3 4 5

    • 113 replies
    • 84.5k views
  20. Aprilia RSV 4 1 2 3 4 10

    • 245 replies
    • 76.8k views
  21. Aprilia 650 Pegaso Trail 1 2

    • 45 replies
    • 30.5k views
  22. Aprilia 750 SMW Dorsoduro 1 2 3

    • 65 replies
    • 45.7k views
  23. Aprilia ETV Mana

    • 19 replies
    • 18.4k views
  24. Aprilia 350 ETX

    • 7 replies
    • 10.7k views
  25. Aprilia meet

    • 7 replies
    • 11.7k views
  • Zadnje objave

    • Buschi
      Nimaš ga na kaj priklopit. Zato je potreben obratomer, ki ga vežeš na cinšpulo.
    • ADVENTURETIM
      Še prvi vtisi iz prakse,da ne bo samo suhoparna teorija na sporedu. KOVE 500X s prevoženimi 3km Voznik visok 185cm,teža dobrih 100kg Prvi statični vtisi so,da je motocikel izredno lahko postaviti iz stranskega stojala v vertikalo,poskus dviga na centralno stojalo to potrdi,prav tako namerno spuščanje motocikla iz vertikale do tal in ponovno pobiranje. Ne samo,da je sam motocikel lahek glede na izgled,nizko je tudi samo težišče. Sedež se mi je na prvo žogo zdel celo preblizu tal,saj sem z obema nogama dosegel tla,kolena pa,s stopali na tleh precej pokrčena za ta razred.Malo sem bil v dvomih,kako se bo pri mojo višini zadeva izkazala pri daljši vožnji. Preizkusim še stoječi položaj in si krmilo obrnem za stopnjo naprej,da se zaradi U krivulje dvigne za cca 2 cm,in oddalji od mene za enako razdaljo. Pritisk na gumb zaganjača,motor se oglasi tiho in popolnoma brez vibracij. Speljem in takoj zaznam da je sklopka mehka in da odlično dozira.Naslednja ugotovitev je,da je menjalnik odličen..natančen,tih nezaznaven.Prvi dve prestavi sta precej kratki,kar bo prednost na uporabi na terenu.Zanimiv je karakter motorja,prestavljam pri 3000 obratih in motor po prestavljanju lepo poprime,nobene luknje,trzanja,spominja na električni motor. Hitro ugotovim,da moč prihaja enakomerno,več kot je obratov,več je moči,a ker je motor še neutečen,ga ne vrtim preko 6000 obratov,kar v šesti prestavi pomeni 125km/h. Navajen večjih prostornin prilagodim stil vožnje ( prehitevanja raje z malo zaleta,ohranjanje hitrosti čez zavoje..)sprehajam se po menjalniku in uživam v skrajno nenaporni in tihi vožnji. V teoriji sem vedel, da je KOVE 500x mišljen kot pravi 50/50 motor,zato me preseneti ciklistika na asfaltu. Pričakovano okretnost pri nizkih hitrostih nadgradi čudovita natančnost pri višjih in dejansko dobim občutek tolikokrat opevane vožnje po tračnicah...spet popolnoma nenaporno in zelo samozavestno ugotovim,da se na ta način dosegajo izjemne povprečne hitrosti na podeželskih cestah,podkrepljene s popopnim občutkom varnost. Zavore zahtevajo privajanje,saj kljub diskom velikega premera na začetku ne grizejo močno,ampak za konkretno zaustavljanje zahtevajo močnejši stisk ročice. Kasneje v gozdovih ugotovim,da tako obnašanje zavor pride še kako prav na spolzki podlagi,saj je možnost blokiranja kolesa precej manjša ( za zahtevnejšo offroad vožnjo ABS izključimo ja😉) Ko po 75km asfalta pridem do prvih gozdnih poti,sem glede na obilne padavine prejšnjih dni skeptičen..serijske gume Metzeller Tourance niso znane po tem,da ponujajo vrhunski oprijem na mokrem terenu. A že po prvih metrih ugotovim,da je skepsa odveč,motor je ubogljiv,pozicija v stoje odlična,motor usmerjam po blatnih poteh samo z nogami,agregat deluje fenomenalno,nežno,a odločno,ohranja oprijem zadnjega kolesa.Z naskokom najboljša stvar na motorju pri taki vožnji je vzmetenje,saj odlično blaži vse tipe neravnin,ohranja oba kolesa v stiku s tlemi in na splošno ni premehko,kar je v današnjih časih redkost.  Le ko sem se dvignil na 1200m nadmorske višine,in se je na cesti pojavil globji sneg in precej ledu,se odločim,da poti ne nadaljujem in se vrnem.Povprečna poraba goriva po 150km mešane vožnje je znašala 3.9l/100km KAJ MI JE VŠEČ: vožnja po cesti in po zahtevnejšem terenu Vzmetenje Karakter agregata( usklajenost agregat,sklopke in menjalnika) Pozicija stoje Nizka teža Avtonomija Serijska zaščita motorja za offroad vožnjo KAJ MI NI VŠEČ: Pozicija sede( sedež bi si moral dvigniti za 3 cm ) Malenkost močnejši ugriz zavor( verjetno se bo zadeva še utekla) Malenkost več moči in navora ( rešljivo z decat in mapo ) Ergonomija določenih stikal   Spomladi bom organiziral dan odprtih vrat, na razpolago bo 5 motociklov,da lahko še sami strnete vtise in mnenja glede tega motocikla...na cesti in na terenu.
    • VS800
      TKo so ns zjebal k so začel dneve pa koledarje delAT
    • Zivnorc
      ... lej... tegale kup... https://www.ebay.com/itm/394212697890?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D1110013%26algo%3DHOMESPLICE.SIMRXI%26ao%3D1%26asc%3D243013%26meid%3D2557da7c2d38404da7dd8cb90c2e53ad%26pid%3D101196%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D255170230220%26itm%3D394212697890%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DPromotedRVI&_trksid=p2047675.c101196.m2219&amdata=cksum%3A3942126978902557da7c2d38404da7dd8cb90c2e53ad|enc%3AAQAHAAAA4Iq9Pd1eiueKRlho1pRz6mKXhmXmWa6hkzPmWjKfqQdoQgga94PJTbfP4aKBIYfRQLZzWM7DKns4D%2FE58q%2FMdWwr5C9izNJb1ZPCLfpYNyrfQkO4QqB5VcsUX355cJG2iBuVmujcrh%2BNxozzigy2P38GEtiFCtXKKZObHwBphCJbiKSwHV%2FRqTnAAQUlyfYmC3pWjh82bD2d0hZYyVgTuRGjvNTgvTWI0qzewD%2FOyjgMdKI6MMpmg2nJQyoIuCyUXEkj5HwhT9i5xapIVezDNPgVJh2UBEw9FHHg5taIMkVN|ampid%3APL_CLK|clp%3A2047675 ... če rabiš samo obratomer... pa da bo pasal na TOMOS...pa da zgleda analogen... AAAAMPAK... piše da je za 4, 6 ali 8 cilindrov...    o.k. ...šalo na stran... hotu sem te samo opozorit, da niso vsi predvideni za en cilinder.... ali pa se pozanimaj, če drži to, da je za 4, 6 ali 8 cilindrske mašine. Kar za veliko obratomerjev to piše... da se ne zaje*eš pri nakupu. Jaz imam takega, https://www.ebay.com/itm/363169781267?hash=item548e9b1613:g:k3kAAOSwJkJjetCI&amdata=enc%3AAQAHAAAA8HFUopLjdc%2FB1DrLZ0WnPNx08bgQxz103ohUJgc7zS1b3S1R8qoY3DNm8ZRd3KhgZ2dr0VlH7Mm%2FBIPCW8vD87PvcxoguYO9E5C2n96fshlL6ttrMdwPcLyeJ8npHwcpJMSoU3mTBiYSqqiI1n2EruB8QQKX79ZoWid7C%2FF%2BdXU2AP6WCwEdJWu%2Fg7ihnxSuerkdZ%2BKXXoytFES0fPMTK%2BfAu6PnM2DMOVxFlr9YdVFe%2FY9%2FlWp4R6NOM9XB3OA3swcqG7ya0tfGXPlA3DJhogyfPartzgLe4ZnYbMU160Mm2gOHlzRE7w6IFDpTb7EZaA%3D%3D|tkp%3ABk9SR6q94d2eYQ zgleda čisto v redu... vse se da nastavit... res pa je, da imam (bom imel...še ni fertik)  še akumulator na mopedu, da je stalno pod štromom.  Za klasičen TOMOS štrom brez akumulatorja moraš pa pol res verjetno kupit nekaj, kar lahko dela samo med obratovanjem mopeda....pa vseeno dat preko kakega stabilizatorja napetosti (kondenzator... al kej podobnega... nisem štromar... bi se mogu mal podučit), ker mopedu vse žmrka pod štand gasom...   ... bemti... pa tale se mi ful dopade...    https://www.ebay.com/itm/255723986444?hash=item3b8a565e0c:g:IbIAAOSwydNc9U1x&amdata=enc%3AAQAHAAABAJHK1ULxdrbD%2B5lK4X%2F3VmydHqoT%2FBYl2oO8c84lzEo1VUPS0juCk3ex9U2OQXXL6O8WXfydRnp2LNbyfaYQwsP%2Fghqw%2FMdUXAT%2B3pfv2hsUlDliwdD%2FZilVTzONqw6uUAqxjTMXycCUOCkpuDIYQQ3xBJK9bRscStLuNeBzfjvBsuH%2FWiVR1Rn3Ba0M0Rzbuy0RcfMZ5j5ZoTnaneufA7JaZY7Csl9mSVowW0hbfoU5qqQ%2F9w5FY21a9UgOgMhzhhQmODH3pZFaAXkbbvth3VNf2qdYqfTSIgrQjtyOyHHrPyBqTQsXYSb4WAR9O1FKmBXMsrldD0CWOn9wBH1fOzw%3D|tkp%3ABk9SR-yYg96eYQ ... še dobr, da mam več mopedov...       
    • maus
      ENkrat na teden zihr pride ta klinčev peTK
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!