Jump to content

Aprilia 650 Pegaso Strada


partyzan

Recommended Posts

Pozdravljeni!

Pred kratkim sem naredil izpit za motor do 25 kw. Do spomladi nameravam kupiti motor, in ker je motorjev do 25 kw zelo malo, sem se odločil da bom kupil motor večje moči z blokado.

Omenjen model mi je zelo všeč, zanimajo pa me vaša mnenja in predlogi.

Sem pa začetnik, pred tem sem 6 let vozil 50 kubičnega skuterja.

LP

Edited by partyzan
Link to post
Share on other sites
  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JONI 46

    26

  • mladench

    8

  • Gušter

    8

  • simonsi

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pozdrav vsem, lani me nekaj pičilo, pa sem šel delat izpit za kategorijo A. Naredil ga še nisem, ker me je prej prehitela zima, ampak baje da bomo nadaljevali po 15. marcu, ko avtošole dvignejo m

Nooo kaj zdej taljanarji, kej novega ? kasna nova taljanka ? No jest sem za letos zakljucil modifikacije in jo vsaj priblizno spravil skupaj tako kot sem hotel.. Se malo dokaznega gradiva da se

Moje mnenje o tem motociklu je pozitivno. Oglej si morda še Suzuki bandit 650, ali pa Kawasaki ER6 z oklepom ali brez. Pri suzukiju in kawasakiju lahko doplačaš tudi ABS, kar dodatno poveča varnost, o

Posted Images

Omenjen model mi je zelo všeč, zanimajo pa me vaša mnenja in predlogi.

Moje mnenje o tem motociklu je pozitivno. Oglej si morda še Suzuki bandit 650, ali pa Kawasaki ER6 z oklepom ali brez. Pri suzukiju in kawasakiju lahko doplačaš tudi ABS, kar dodatno poveča varnost, oba pa strokovnjaki zelo hvalijo. Če želiš nujno nekaj bolj oblikovno enduro/supermoto, potem je Pegaso luštkana izbira .

Link to post
Share on other sites

Da je Pegaso Strada zelo všečen motor, ti lahko samo pritrdim. Všeč mi je tudi, da ima motor kup bombončkov od odlagališča za drobnarije na tanku, modernega kokpita z večfunkcijskim LCD-jem, zavorne luči z led diodami, belih smerokazov do dvojnega izpuha.

Tudi sam sem v svet motorjev prišel preko 650 kubičnega monocilindraša (F650GD) in se v treh letih lepo navozil in veliko naučil. Če je le možno, preizkusi vse motorje, ki jih imaš v ožjem izboru. Včasih ti položaj na kakšnem prav paše, na kakšnem pa enostavno ne. 1,5 mio SIT+ je veliko denarja, zato se dobro prepričaj, da boš potem s tistim, kar boš za svoj denar dobil, tudi zadovoljen.

Link to post
Share on other sites
Moje mnenje o tem motociklu je pozitivno. Oglej si morda še Suzuki bandit 650, ali pa Kawasaki ER6 z oklepom ali brez. Pri suzukiju in kawasakiju lahko doplačaš tudi ABS, kar dodatno poveča varnost, oba pa strokovnjaki zelo hvalijo. Če želiš nujno nekaj bolj oblikovno enduro/supermoto, potem je Pegaso luštkana izbira .

SymRu kaj te je pičlo, da si napisal en konstruktiven post? :hmm: :OK:

Link to post
Share on other sites
Na avto triglavu prodajajo testno strado:

(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)

Ali je cena primerna in ali je sploh pametno kupovati testne motorje?

Je pametno glih tolk, kot kakšne druge kupovat. Vsekakor bolš od njih, kot pa od kakšnega pocarja, ki bi ti navil ceno in prodal mačka v žaklju. No, to lahko storijo tudi oni.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

ja jaz sem ga nabavil na autocommercu lani novembra, naredil že prvih 600km z njim in sem zelo zadovoljen sploh za prvi motor je super vodljiv, za lepe ture in dovolj močen, čeprav samo s 50 konji, dal nove gume gor, pa Leota, pa brmmmm...

čeprav jih je malo še ja, es ga splača kupit kakega rabljenega, nabavi to, nebo ti žal!!pa lep pozdrav, pa se mogoče kje kaj srečamo, poročaj malo.

Link to post
Share on other sites

Jaz pa imam pegaso-trail...ki je ista stvar samo enduro. Naredil sem 1500+ km in sem zelo zadovoljen predvsem z udobjem. Na italijanskih forumih sem sicer prebral nekaj problemov z elektroniko, nekaj jamranja z trdim menjalnikom drugače pa same hvale. Sam slabih izkušenj še nimam....v glavnem ti priporočam. Jaz sem šel nazaj na en cilinder (prej vozil FZ6) ker se mi zdi bolj uživantski. Če vzameš TRAILA pa se po cesti skoraj enako pelješ + lahko zaviješ v kak gozdiček :naughty: ....v glavnem srečno vožnjo pa karkoli boš vozil....

Link to post
Share on other sites
Jaz pa imam pegaso-trail...ki je ista stvar samo enduro. Naredil sem 1500+ km in sem zelo zadovoljen predvsem z udobjem. Na italijanskih forumih sem sicer prebral nekaj problemov z elektroniko, nekaj jamranja z trdim menjalnikom drugače pa same hvale. Sam slabih izkušenj še nimam....v glavnem ti priporočam. Jaz sem šel nazaj na en cilinder (prej vozil FZ6) ker se mi zdi bolj uživantski. Če vzameš TRAILA pa se po cesti skoraj enako pelješ + lahko zaviješ v kak gozdiček :naughty: ....v glavnem srečno vožnjo pa karkoli boš vozil....

Kakšna je pa kaj razlika v vožnji med fz6 in aprilio - prožnost motorja, pretikanje, dinamičnost vožnje, udobje....

Link to post
Share on other sites
Kakšna je pa kaj razlika v vožnji med fz6 in aprilio - prožnost motorja, pretikanje, dinamičnost vožnje, udobje....

Težko primerjat 1 cilinder s štirimi. fz6 gre dosti hitreje, teče bolj mirno, ima duplo konjev :whistle: , a s tem ne mislim da je aprilia slabša. Enocilindraš ti da občutek da se vse dogaja nekako prej. Šus je momentalen in čeprav so hitrosti manjše je (moje mnenje ker imam pač raje tak tip motorjev.....jih je že bilo en par....) užitek enak ali zame celo boljši kot z fz-jko. Udobje je absolutno na strani Aprilie. Menjalnik je boljši yamahin (mehkejši,lažje najdeš prosti tek....). Dinamičnost vožnje je pa stvar voznika. Tudi trail gre do tal.....

Edited by actarus16
Link to post
Share on other sites

Kaj pa moč? je 50km dovolj za vožnjo v dvoje, se da hitro prehitevati tudi v kakšen klanec.

Sam se ne morem odločiti med nakedom 600ccm in supermotom 660ccm. Razlika v moči je kar dvakratna.

Link to post
Share on other sites

Kako je pa glede odstopanja barve? Na nekem Apriliinem forumu so mel nekaj problemov z odstopanjem barve na agregatu, kar naj bi bila krivda slabe barve oziroma slabega nanosa.

nekaj o tem tule

Res sicer da mnogi motocikle uporabljajo tudi čez zimo, tko da je možno to tud zarad soli - sam me vseen zanima, če se je mogoče pri katerem od lastnikov pri nas to že zgodilo.

Link to post
Share on other sites

Tudi če so konji "dupli" ni dvojne razlike. Glej da gre pegaso tudi 170km/h...strada še malo več, Yamaha xt660sm gre čez 180 na števcu, KTM 690sm gre pa še več!!! Za v dvoje ti ne morem pomagat ker se (99 odstotkov časa) vozim sam. Ima pa zato ktm recimo 64KM (če se ne motim) kar je več kot dovolj tudi za sopotnika. Je pa res da če voziš 150 boš težko prehitel avto ki vozi pred tabo 145....Ampak itak se je najlepše peljat med 100 in 130. Imaš več od izletov. V "mladih" letih smo divjali in sem prihajal domov prav izčrpan (psiho-fizično). Preberi še poste v temi o FZ-jkah....mislim da boš tam marsikaj zvedu o 600nakedih. Odločitev je pa vsekakor tvoja. Najboljše bi bilo da bi probal oboje. Če se ti ne mudi bo sigurno zdaj spomladi kake testne vožnje (lani sem prav tako vozil tega KTM 690sm). Vsa večja podjetja ponavadi imajo kak model od tega za poskusit.

Link to post
Share on other sites
Kako je pa glede odstopanja barve? Na nekem Apriliinem forumu so mel nekaj problemov z odstopanjem barve na agregatu, kar naj bi bila krivda slabe barve oziroma slabega nanosa.

nekaj o tem tule

Res sicer da mnogi motocikle uporabljajo tudi čez zimo, tko da je možno to tud zarad soli - sam me vseen zanima, če se je mogoče pri katerem od lastnikov pri nas to že zgodilo.

To se mi ni zgodilo....so se mi pa odlepile nalepke na zadnjih bočnih plastikah na tastari Pegaso (UF že deset let bo tega :slap: )

So pa tudi na xt-jki nalepke spredaj za en ku... vidu pri kolegu....govori pa se itak že leta da so italjani malo "šlampasti" v izdelavi in da jih rešuje samo dizajn....

Edited by actarus16
Link to post
Share on other sites

Glede odstopanja barve na agregatu...tudi jaz imam pegaso traila in v skoraj 8000 km še nisem opazil, da bi kje začela barva odstopati. Pa tudi drugače moram rečt, da ni nikjer na motorju opazit kakšne koli "šlamparije" po katerih slovijo italijani.

Link to post
Share on other sites
Glede odstopanja barve na agregatu...tudi jaz imam pegaso traila in v skoraj 8000 km še nisem opazil, da bi kje začela barva odstopati. Pa tudi drugače moram rečt, da ni nikjer na motorju opazit kakšne koli "šlamparije" po katerih slovijo italijani.

Na trailu tudi jaz nimam problemov, samo na stari pa je blo kr neki teh zanimivih napakic....

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Pozdravljeni forumaši :)

Registriran sem že nekaj časa in občasno kaj preberem, sedaj pa končno nabavil dvokolesnika in ker sem "zelenec" se mi je takoj postavilo nekaj vprašanj...

Skratka vesel bom vsakega predloga, komentarja na moja vprašanja:

-kakšne gume naj dam gor, trenutno pireli diabolo a so žal izrabljene

-zamenjal sem olje a ne vem kako resetirati interval (rabil bi kodo??)

-ali je to normalno, da pri konstantnem gasu pri npr 2500 motor malo cuka, torej malo neenakomeren tek

Za gume se res nisem potrudil iskati kakšnih tstov, ker bolj zaupam izkušnjam, letno nebi prevozil dosti kilometrov in bi imel raje "boljšo" gumo kot da bi prosil dolgo zdržal. Trenutno je zanič le zadnja a je tudi prva že stara, 11 mesec 04 in že malo dvomim, če je še ok. Polek tega (moje skromno mnenje), je verjetno dobro, da sta obe istega proizvajalca, se strinjate ?

Ja za enkrat zamenjal le motorno olje ter filter, dal polsintetiko motul 5100, vem, še žavornega bo treba...

Za cukanje sem dobil sicer že eno mnenje, menda je to težava vseh enocilindraših, hm.., motor ima sicer le 9000 km, svečka je še original, prvi srvis pa je bil narejen leta 2005 pri ac-ju

Hvala za odgovorje !

lp

Link to post
Share on other sites

TNX KAWL, koda je prava, za gume sem pa izbral bridgstone bt090, upam da bodo ok...

kako je pa kaj z cukanjem teh enovaljnikov, kdo kaj ve, se da to kaj odpraviti, če npr voziš konstantno cca 2500-3000 obrati je to kar čutiti ?

lp

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

No, tale temica rahlo zamira......kako ste kej zadovoljni s svojimi krilatimi konjički? Ker me spet mal matra tale Strada, pa niso vzpodbudne besede s strani lastnikov nikol odveč :D

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

mene zelenca tudi zanima čim več stvari kar se tiče pegasusa!

kaksna je sploh razlika med modeloma E.I in strado?

to jesen ali pa pomlad nameravam kupit pegasusa (rabljenega) pa me vse to zanima,na kaj naj bom pozoren pri nakupu -kaksne pomankljivosti??

thx

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!