Jump to content

Aprilia 650 Pegaso


pegaso

Recommended Posts

Ja tkole je!

Mam ga ze tretjo sezono in sem prevozil z njim 28000km. Okvare: stikalo za pritisk olja in nic vec. Tudi sam sem se odlocal med BMW F650in Aprilio Pegaso. BMW mi je bil tko grd s tistim lisastim sedezem pa mal drazji je bil ma pa boljs vzmetenje. Delam redni servis na 6000km. Pri 27000 sem menjal verigo in zobnika. Naj povem da sem sel z njim tudi na Škotsko cca6000km in brez vseh problemov. S sabo sem imel boljso polovico to pa pomeni tudi vse tri kufre pa tank torbo pa se sotor in spalki na kovckih. Ne vem kako je enim problem pelat z njim hitro. Jaz ga ponavadi vozim ene 150 tko na dolge fure in to brez tezav in pri polni obremenjenosti. Bi pa blo fest ce bi imel spredi dva diska in pa nastavljivo vzmetenje, slednje je mozno za doplacilo. Upam da mi bo tudi letos dobro sluzil na poti do Portugalske.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mam eno vprašanje:

Kakšna je razlika med Aprilio Pegaso in Cagivo Canyon. Naprvi pogled se mi zdita namreč precej podobni, ali se motim?

Hvala in LP

Link to comment
Share on other sites

Cagiva Canyon je 500 kubična, Aprilia Pegaso pa 650. Poleg tega je Canyonka skor za 400k sit cenejša, sam ma pa samo 34 konjev..

Link to comment
Share on other sites

Cagiva Canyon je 500 kubična, Aprilia Pegaso pa 650. Poleg tega je Canyonka skor za 400k sit cenejša, sam ma pa samo 34 konjev..

Pa kaj niso ene Cagive enduro tut 650. Se mi zdi da sem že večkrat vidu, pa sem najprej mislu, da je Pegaso, ker je gor pisalo 650, pol pa stopim bližje pa vidim Cagiva. Res pa se zaj ne spomnim al je bla Canyon al kaj drugega. Sem mislu, da je Cagiva pa Aprilia ful podoben agregat pa ostalo, ker vizualno vsekakor je motor ful podoben.

Link to comment
Share on other sites

Pa kaj te jaz vem.

Moj stric je pred kratkim nabavu Cagivo. Pravi da je 650. Nisem je pa še vidu. Ga morem enkrat poklicat pa it pogledat kaj ma to za eno zadevo, pa malo preizkusit kako se pelje. Vem pa da je dal okrog 600.000 sit za njo pa da je 96 letnik, pa baje ful lepa. Bom se zmenu pa šel pogledat.

Link to comment
Share on other sites

Cagiva Canyon je 500 kubična, Aprilia Pegaso pa 650. Poleg tega je Canyonka skor za 400k sit cenejša, sam ma pa samo 34 konjev..

Sorry, moja Canyonka ma 29kW, pa mal pod 40KM.

:onfire:

Link to comment
Share on other sites

Cagiva Canyon je 500 kubična, Aprilia Pegaso pa 650. Poleg tega je Canyonka skor za 400k sit cenejša, sam ma pa samo 34 konjev..

Sorry, moja Canyonka ma 29kW, pa mal pod 40KM.

:onfire:

Jup..sam ti maš še staro..no staro..nimaš istega agregate, kot ga zdej dajejo v Canjonke..

Prejšnja (mislim da do 00/01 letnika) majo 29kW ja..od tu naprej pa 25kW..

Link to comment
Share on other sites

a misliš elephant 650?

Elefant-ke so ble 750 in 900 z mašino od Ducatija

Link to comment
Share on other sites

Ja kolkr vem so starejši modeli imeli 650ccm, pol so pa 500ccm zacel delat ker so baje mel probleme. Vem, da so kolegu dal iz 650 na 500ccm zaradi tovarniške napake. Tko mi je reku. Plačal je le redna vzdrževalna dela. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jup..sam ti maš še staro..no staro..nimaš istega agregate, kot ga zdej dajejo v Canjonke..

Prejšnja (mislim da do 00/01 letnika) majo 29kW ja..od tu naprej pa 25kW..

Mašina je ista, samo malo zadušena (predpisi, predpisi :roll: ).

Link to comment
Share on other sites

Pegaso kolk sta stala zobnika in veriga?

17.000 zobniika

18.000 veriga

5.000 več kot če kupiš kit v Motorjetu, amapak je prednji zobnik z gumo, ter veriga je tovarniško skup dana, tisto iz kita pa zakovičiš sam!

Sem pa ta prvi post pisal že lep čas nazaj če si opazil!

Link to comment
Share on other sites

17.000 zobniika

18.000 veriga

5.000 več kot če kupiš kit v Motorjetu, amapak je prednji zobnik z gumo, ter veriga je tovarniško skup dana, tisto iz kita pa zakovičiš sam!

Sem pa ta prvi post pisal že lep čas nazaj če si opazil!

Ni zobnik, ampak je veriznik!

Tadej

Link to comment
Share on other sites

Ni zobnik, ampak je veriznik!

Ja res je, samo kaj ko me pa Area_51 sprašuje po ceni zobnikov...a mu naj napišem ceno za verižnike? :lol: :P :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Kaj se zdaj norca delata! :twisted: :shock: :wink:

Nic se ne delava norca. Ampak veriga tece po veriznikih in ne po zobnikih. Zobniki so v menjalniku!

Ce si na nasi srednji strojni soli rekel verizniku zobnik, si dobil ogromen cvek v redovalnico. Zato se torej bunim, ko folk mesa kaj je to veriznik, kaj pa zobnik :x

Tadej

Link to comment
Share on other sites

Kaj se zdaj norca delata! :twisted: :shock: :wink:

Nic se ne delava norca. Ampak veriga tece po veriznikih in ne po zobnikih. Zobniki so v menjalniku!

Ce si na nasi srednji strojni soli rekel verizniku zobnik, si dobil ogromen cvek v redovalnico. Zato se torej bunim, ko folk mesa kaj je to veriznik, kaj pa zobnik :x

Tadej

Saj ni zaradi tega al teče v menjalniku ali kje drugje.

Zobnik vedno poganja ali pa je gnan od drugega zobnika.

Ker naš "zobnik" žene ali je gnan od verige je verižnik.

Tako kot imamo jermenico zaradi jermena.

Pa naj kdo reče da niso bili cveki koristna zadeva.

8)

Link to comment
Share on other sites

Tadej, nekoč smo se menili o šraufariji, pa nekateri niso ločili niti osi od gredi... :?

Link to comment
Share on other sites

Zobnik vedno poganja ali pa je gnan od drugega zobnika.

Ker naš "zobnik" žene ali je gnan od verige je verižnik.

Tako kot imamo jermenico zaradi jermena.

Jep. Nemci podobno ločijo "Zahnrad" in "Kettenrad". Prednjemu (gonilnemu) verižniku rečejo pa tudi "Ritzel" (iz slovarja: pastorek, gonilno vreteno). Je dobro vedeti, če kaj kupuješ v Hein-Gericke, Polo,...

Link to comment
Share on other sites

Aja, razlika med Pegasom in Cagivo (sem kr neki na obeh navozu, slednjo pa si že skor 3 mesce lastim), pa sam bistvene, da ne bom preveč zamoril:

- Cagiva zračno, Aprilia vodno hlajena

- Cagiva 500 ccm, Aprilia 650 ccm torej si pri slednji zavarovalnica lahko kupi kar nekaj pic več za zaposlene :lol:

- končna hitrost pri Aprilii višja, še posebi z 2 gor (več konjev in boljša vetrna zaščita - v slo dodatnega vetrobrana za Cagivo sploh ne poznajo, sm klicu kot nor pa ga ni nikjer razen na sliki v katalogu od Motosveta) :cry: )

- Aprilia lepše vleče v nižjih obratih, še posebej nove i.e., Cagivo pa raje ne vozit pod 3500 obrati, najlepše gre okoli 4-5000,

- obdelava podrobnosti na motociklu pri Cagivi boljša (čeprav se še zmerej kje kaka italjanska "čehovina" najde, ampak po mojem mnenju manj kot pri Aprilii)

- najpomembnejše, po mojem (subjektivnem) mnenju se Cagivo kljub vsem manjkom lepše vozi, ker se vsaj zame na njej bolje sedi in predvsem, ker ma boljše ročke in stikala (prejšnja stikala na Aprilii so hud podn, čeprav so od domina, na i.e. so sicer nova, ki pa še vedno niso to, kar so tista na Cagivi), vse je bolj tko ... recmo bobu bob, ket da bi na enmu dobrmu japanerju sedu :lol:

- za pegasa se dobi 10000x več dodatne opreme (beri arrow auspuh je za pegasa zakon, še posebej za i.e., pa tud vetrobran se brez problema dobi)

- aja, mal je treba pogledat tud na to, da je Cagiva zračno hlajena ... ena stvar manj, ke lahko crkne (članek na Motosvetu o tem, kako crkne glava na Aprilii je lahko poučen :lol: )

- in glavno... s Cagivo se za manjši denar čist enako dobr peleš, če ti kej crkne je pa servis sigurno boljši (sm že več kot 2 mesca na del pri Aprilii čaku in tko sezono izgubu, tko da ne nakladam v prazno)

lp

Rudi

Link to comment
Share on other sites

Cagiva Canyon je 500 kubična, Aprilia Pegaso pa 650. Poleg tega je Canyonka skor za 400k sit cenejša, sam ma pa samo 34 konjev..

Nope, hudi narobe. Canyonka v Slo ma 40 konjev, vsak ki ne verjame naj pogleda v mojo prometno, kjer to piše črno na belem.

Rudi

Link to comment
Share on other sites

Cagiva Canyon je 500 kubična, Aprilia Pegaso pa 650. Poleg tega je Canyonka skor za 400k sit cenejša, sam ma pa samo 34 konjev..

Nope, hudi narobe. Canyonka v Slo ma 40 konjev, vsak ki ne verjame naj pogleda v mojo prometno, kjer to piše črno na belem.

Rudi

Čist hudo tole! :shock:

Sicer pa - kolk staro maš svojo Canyonko? Ker starejše majo močnejše motorje..

Link to comment
Share on other sites

Cagiva Canyon je 500 kubična, Aprilia Pegaso pa 650. Poleg tega je Canyonka skor za 400k sit cenejša, sam ma pa samo 34 konjev..

Nope, hudi narobe. Canyonka v Slo ma 40 konjev, vsak ki ne verjame naj pogleda v mojo prometno, kjer to piše črno na belem.

Rudi

Čist hudo tole! :shock:

Sicer pa - kolk staro maš svojo Canyonko? Ker starejše majo močnejše motorje..

Moja je letnik 99/6 13k in hudo dobro gre, kr predobro glede na to da sm jo za male pare kupil in da je brez praske :lol: :lol: :lol:

Rudi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!