Skoči na vsebino

Aprilia 650 Pegaso


pegaso

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Po vseh teh prebranih postih in kritikah je jasno kot beli

dan, da je pegaso veliko muzike za malo denarja. Moj dela kot urca

in pele se kot je treba. Moti me to k nekateri od vas zahtevate prfekcije in

iscete napake na tem izdelku. Vsedite se na kako varaderko pa probajte kako se salta - kriza, mas pod sabo 100 konjev pa ti ne da obcutka da jih mas tolko pod sabo, mogoce nekateri spijo ali pa so abstinenti :) konji pac. Obujes ga v tapoceni barum gume in gremo. Porabi se zmer manj kot kaka druga krava iz tega razredam servis pocen pa se sam lahko kej posravfas pa se bi se dalo nastevat. Voznja z motorjem ni primerljiva sedenju v fotelju, vcasih mora tud kaj scukat potrest in zaskripat.

Kar se ovinkov tice gre vanje iz iz njih kot vsak drug izdelek, mogoce je premehko vzmetenje in mal plese ampak tako pac je. V lev zavoj na ful, vleces s stranskim stojalom po tleh v desnega gre pa tud s tacko po tleh.

Lani sem bil v Dolomitih, letos pa grem se v Pireneje! :D

Veliko kilometrov se naprej, pa srecno!

Yiani :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na "k" mi gre ko beres reklamo za pegaso, kako inteligenten ajnspric ma

da je vse narejeno v povecanje uzitka v voznji in veselja do dinamicne voznje

ma kr neki

v glavnem dobis vtis da se to bolje pelje od frgazer masine

pol pa drzis gas na miru in masina neki pocukava

in zmeri ko je treba neki na hitr reagirat, "poje" sklopka

ce bi biu testni novinar bi reku hvala lepa, bomo drugic test naredl

tale je pokvarjen

brez nadaljnega

zdej vem da ne kupm nobenga ajnsprica dokler ne nardim ene 1000 km najprej

si ga magari sposodm v tujini

o perfekcijah pa ...

ce bi meu kabl za ajncspric, bi ga takoj zdebugiru kaj ga jebe

sej ne da biu moster v tem

samo najbrz ti elenktronika vec pove kva dogaja

kokr ce v frgazer gledas

sej v bistvu ce noben nima takih problem k jest

pol mam neki zjeban

in pegaso 650 i.e. je super motor

sploh pa, ce mas neki, avto ali motor, ki je bil kupljen samo zaradi uzitka voznje

pomoje pride prav da se kej se da nastelat, ce ni glih tko k bi mogl bit

al pa da ga bolj po svojem stilu voznje priredis

ce je harley edini tak

je mal zalostn

enga poznam k je kupu t novo cbr 1000, nevem a ma ajnspric al ne

v glavnem je kmalu ugotovu da je pocasnejsa od cbr letnik 95

v tovarni so spremenil nastavitve, zdej pa nadj enga k jih zna drgac nastavt

motor pac zdej ne grize vec

-- ne morm in ne morm napisat kratkega posta --

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo, sam se vozim z yamaho xt že tretjo sezono pa se še vedno nisem navadil na sedež že po 60km. vožnje me začne boleti rit tako da se do morja ustavim tri krat. zdaj pa me je prijatel navdušil za pegasota pa me zanima če je kdo med vami tak ki je prej vozil xt pa je prešaltal na pegasota, baje mi bodo pri avtotriglavu dali testni motor na uporabo za 2uri. upam da bom v 2urah občutil razliko l.p.janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠE SREČA DA SEM, PRIŠEL NA TA FOROM SEM ŽE MISLIL PEGASOTA KUPITI, ZDAJ PA BOM RAJŠI KAR PRI APN 6 OSTGAL , NE CUKA PA ŠE KURI MANJ.....

HA HA :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ziv

zanc sva s kolegom hotla na morje jet, in ko tisim po avtocesti 130 mi zacne neki cukat. vsake tok casa mu je cist moci zmankal. pol je zmeri bolj cukal, ni slo niti 100 vec, se ustavm na parkiriscu, mal probam po gasu, nc slisat

ko se spet peleva, cuka do amena. pol mi rata jasn

motor dela na akumulator in se hitro prazni ker luc dela, bilo je zvecer, iskra je zmeri svohnej in motorja ni mogoce peljati pod vecjo obremenitvijo

zato da sva sploh prisla do ABC razdrto sm mogu pelat na parkirno na odstavnem pasu. t zadnih nekaj metrov ni slo niti v drugi

OK, al je regler sou, al pa alternator, akumulator je sou tko al tko.

(mine neki dni)

grem gledat na net kva kej dogaja. pravjo da ma pegaso in BMW 650 kmecki strom. alternator je na magnet in ni druge (pocen) regulacije kokr da regulator odvecni strom pele direkt na maso, ker alternator dela skoz na ful. tko da ce se vozs na velik obratov brez luci, najbolj trpi, ker more vse na maso spelat in se greje ful. in se, ce regler crkne, se ti akumulator posusi, in res, akumulator je biu suh, cist.

Pol kupm akumulator in ko ga zamenjam za starega. ko zalaufam, zacne neki po plastiki smrdet. nism sou glih gledat kera, samo scasoma je nehal. regler je biu se zmeri zanc in sm mogu motor do servisa na aku prpelat. ni blo prevelike pene.

ful gas in je slo.

na servisu pol kupm regler, 26t sit, in kr tm zamenjam. pri menjavi vidm da se mi je en konektor smelcu in sm ga dobil komi narazn. cudn. zamenjam regler in stvar dela. lepo.

dons na netu najdem pejg o laverdah in reglerjih ki crkavajo. in pr ducatijih isto.

je bla zadeva tok vroca, da je firma (nevem al ducati al laverda) priznala zadevo

in pravi da je to zaradi ne popolnoma pritegnjenega vijaka za maso reglerja

ISTO je blo pri meni. vijak ni biu pritegnjen, in je sou regler, akumulator in konektor.

zdej se prpravljam da bom naredu regler ki ne bo crknu, ker bo redundanten, mel bo ornk aku polnilec not in se kazu bo ali se akumulator polne ali ne.

morm rect da skoz niti ena lucka ni opozarjala na napako!!!!!!!!!!!!!!

halooooo???

tega na mojem motorju ne bo. zdej bojo same lucke (ledice)

na tem motorju se bom ucil, kva loh pricakujem od naslednjega

ce so ga ze naredl ;-)

lep pozdrav

p.s.

bom probu take povzetke za PEGASO 650 tud na moj pejg spravt

in scasoma bom tudi razumel zakaj so nekateri motorji legende

in se zagrebel za enega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ziv

Zdej sm najdu od delorto firme pejg kjer so gor tud sesalni kolektorji za motorje.

Med drugim dela firma kolektor tudi za Pegaso 650 i.e. in BMW 650 (verzijo nism zihr).

In pise zravn za pegaso da ima kolektor samo senzor na loputi in to naj bi bilo vse kar elektronika ve o pretoku zraka. Morm dejansko pogledat ali ima ta stvar sploh merilec

pretoka zraka.

In se o BMW kolektorju, le-ta ima tudi koracni motor za uravnavanje prostega teka.

mislm.....tolk casa imajo avtomobili ze IE, da mi sploh ni jasn kako so loh sli izumljat

toplo vodo. Zgleda so tok casa stvari dol metal dokler je se delal. Ce pa kej ni idelal,

pol pa dobro reklamo nardis, pa je.

se slismo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
...zanima me, koliko pride registracija z zavarovanjem za ta motor?

hvala za odgovore!

:slap:

Probaj na AMZS B)

Popravljeno . Popravil Max
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Al kdo slučajno ve kako se resetira kompjuter pri Pegasotu 650 ie?? Menda je to treba nardit, če stalno gori rdeča lučka za ainšpric. THX :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al kdo slučajno ve kako se resetira kompjuter pri Pegasotu 650 ie?? Menda je to treba nardit, če stalno gori rdeča lučka za ainšpric. THX :eek:

ok nevem kako se resatira pri pegasotu,sam bi ti rad sam svetoval da se ne igraj z zickami in gumbi ter lepo skoci do avto triglava pa ti bo razlozu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav. Mene pa zanima če mi lahko kdo razloži kako se na Aprilii Pegaso nastavljajo vrtljaji ( štandgas ) prostega teka? Bil bi ful hvaležen za odgovor. Aja, drgač pa je l. 01 pa nima frgazerja.

Domen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Apriliinih navodilih piše, da se tga ne da nastavit, ker se to dela avtomatsko na podlagi podatkov o temperaturi itd... Da se nastaviti samo hod ročke od gasa, to pa najbrž ni to.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes:

torej....

ma en tak smesen ajnspric tale pegaso

nima direktnega merilca pretoka zraka, kot vsak avto z ajnspricom

ampak ga kr "ugane", glede na polozaj dusilne lopute

mozno da se meri razne temperarute (zrak,motor)

in pa razne tlake (pred in za loputo)

pa se nism najdu/iskal senzorjev za to

prosti tek se nastavlja izkljucno in samo z premikanjem GLAVNE lopute

vsem avtom se glavna loputa pri prostem teku zapre,

in gre ves zrak mimo, po ene specialnem rele ventilu, ki ga regulira

elektronika. In pri pegasu imas tko en srauf na sesalnem kolektorju

ki omejuje do kam se glavna loputa zapre. nikakor!!! ne do nule

bolj ko je odprta, visji je prosti tek.da je vse se bolj smesno

dela "zaug" na istem principu, z dodatno pletenico se premika dodaten excenter,ki odpre glavno loputo se malo bolj, to je vse.

torej, tisti srauf...ker je tko skrit zo nanj nastavl eno pletenico ki se vrti in na koncu gumbek, ker se drugace ne da zravn pridt. pr men sm jest najdu ta gumbek privezan na kabel ki pelje na svecko. ce vzames zic dol in pogledas pod plastiko, bi ga mogu tm najdt, cist pr spodnjem robu. skor pr svecki.

jest mam koncno zdej nastavljen prosti tek, tako da mi ne crkuje vec

sam zdej pa mam loputo tok odprto, da mi un excenter za ZAUG sploh ne prime vec. so naredl premajhnega. al mam pa tok zapacan filter za zrak, da je loputa prevec odprta. bomo vidl po servisu.

pegaso i.e. nima nobenega elektronskega nastavljanja prostega teka

bodisi avtomaticnega (to ma kolektor od BMW f650) bodisi rocnega.

ce se kej premika na elektroniki in se zato obrati spremenijo je pomoje cist side-effect. in logicno to vpliva na izpisne pline (sej ne da bi jih merl) in ce se nastima zmes prerevno se loh tud pregreje.pol pa mas nastiman prosti tek :slap:

pocas bomo shackal tega pegasota i.e. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moderatorji upam da sem zadel kategorijo, drugače pa prosim da prestavite!

Težava je naslednja! Kupil sem Pegaso 650 l.98 in je z njim vse uredu, vendar me skrbi crkovanje motorja ki se pojavlja predvsem ob nizkih obratih! Ponavadi ko prestavim v prvo prestavo ga samo vzame! V začetku sem mislil da je to povezano s pokanjem v izpušnih ceveh ko spustim gas! Samo baje da je to standardno za enovaljnike! Pa to ne vedno! Kakor ga piči! Svečka naj bi bila nova! Ima kdo izkušnje s podobno težavo?

:(

Druga stvar pa so kapljice olja na prvih vilicah, kar je vsekakor posledica semeringov! Zanima me kakšne so kej cene če to odpeljem na servis? Material in delo?

LP

zdruzil. ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel podobne probleme. Tile 98 letnik so bli malo šlampasti in je včasih tut kar sam od sebe crknil, ko je bil fajn segret. Tole umiranje pa pokanje je baje z vplinjačem povezano in ga je treba nastavit. Pa olje iz leve vilce je tudi spuščalo (semering), pa enkrat je zadnja bremza odpovedala :kva2: .

Ene "malenkosti" ki jih je treba porihtat pa je. Kaj pa tesnilo na glavi, še drži?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ugotovim da pušča tesnilo na glavi? Se bi dalo to preventivno zamenat če je nevarno? Vplinjač bi lahko sam nastavil!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem je bilo že nekaj govora, mislim da v temle topicu.

Tam pri 10-15 kkm naj bi se pri nekaterih motojih pojavil ta problem, če želiš lahko preventivno zamenjaš.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je kdo opzail, da aprilia nima stikala na nožni stopalki za zavorno luč. Stikalo je samo na desni ročki. Je pri ostalih enako?

Popravljeno . Popravil safrane
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!