Jump to content

Aprilia 650 Pegaso


pegaso

Recommended Posts

Sej jest sm ga tut mel na servisu ker so mi stater zamenal k ga je

ist zjebal ko sm ga ugasnu je ful nazaj usekal kao tovarniska napaka za te letnike pol so mi pa tut glavni ventilski zobnik za en zob nazaj premaknil pa je dost bols.

Kaksn olje pa kej dajete v pegasote. Jest sicer nimam motula ampak mam MOBIL 0 - 40 W.

Pa se nekaj a je mogoce kdo katalizator vn vrgel.

Link to comment
Share on other sites

amm a tist je zarad statorja ker ko ga ugasnes res full butne nazaj (l.01)???

Bi prosu ce ma se kdo kaksen nasvet kaj ste menjali da bil malo pozoren na te stvari ker je motor se 2 meseca v garanciji...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Resno razmisljam da bi prodal motor, zdaj pa me zanima kolk je v resnici spoh mozno dobit za njega:

Pegaso letnik 95, 35kw, prevozenih cca. 30.000km, modre barve, plastika na desni strani malo popraskana, zadnja guma skoraj nova, nosilec za kovcek, nova veriznika in veriga, menjano olje, oljni filter in svecka, novo olje in semeringa v vilicah, visji vetrobran

Link to comment
Share on other sites

Resno razmisljam da bi prodal motor, zdaj pa me zanima kolk je v resnici spoh mozno dobit za njega:

Pegaso letnik 95, 35kw, prevozenih cca. 30.000km, modre barve, plastika na desni strani malo popraskana, zadnja guma skoraj nova, nosilec za kovcek, nova veriznika in veriga, menjano olje, oljni filter in svecka, novo olje in semeringa v vilicah, visji vetrobran

Kaj pa sedaj Area? A imaš italjana preko glave in ciljaš na kaj drugega? :shock: Sedaj, ko si ga popedinal v nulo ga pa prodajaš. :) Povej malo kaj ti gre po glavi, o katerem drugem strojčku pa razmišlaš. :wink:

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY 8)

Link to comment
Share on other sites

Povej malo kaj ti gre po glavi, o katerem drugem strojčku pa razmišlaš. :wink:

Povej, Area, vendar v tej temi le če je povezano s Pegasotom. Če boš govoril o drugem motociklu, stori to v kakšni drugi temi...

Link to comment
Share on other sites

Glede na to, kaj se je zgodilo s sodelavčevim Pegasom l.00, prev. 11k km, bi rekel, da tisto občasno rožljanje in to, da zaganjač včasih zavrti v prazno, sploh ni tako nedolžno. Zgodilo se je namreč, da mu je začelo zelo močno rožljat in ni hotelo nehat. Motor je ugasnil in po tem dogodku je zaganjač le redko prijel, da je motor vžgal, rožljalo pa je praktično ves čas. Hotel je biti mojster in je snel stranski ''deklc'', prej je spustil olje iz motorja in rezervarčka, in pod pokrovom je videl, da je v motorju ogromno opilkov. Ni vedel, kaj naj stori in je šel po mojem prigovarjanju po nasvet na servis. Serviser mu je povedal, da je 99 odstotno crknila ''sklopka zaganjača''. Cena okoli 50k SITNIH. Ta zadeva naj bi delovala na podobnem principu kot zagon kake kosilnice s špago. Torej, ko se ne vrti, ''pusti'' motorju, da prosto teče, ko pa se zaganjač zavrti (oz. ko potegnete za špago, ko gre za npr. kosilnico), pa zagrabi in požene motor. Problem pa je v tem, da je potrebno imeti tudi specialni snemalec magneta prav za pegasa, če želiš priti do omenjene zadeve. Sodelavec je dal snemalec delat, kupil tisto sklopko in bo (upa) zadevo v kratkem sestavil (ter seveda nekako spravil vse opilke iz mašine :roll: :?: ).

Link to comment
Share on other sites

Pol to pomeni da sem ga najebal, ker je serviser reko da mi bo to v kratkem crknilo, ker prevec rozlja in drsi "nekaj"...50k SIT...pa kaj so potegjeni?????

Link to comment
Share on other sites

aREA, pa saj si ja menda že pogruntal, da je motocikel ČISTI LUKSUZ ?!?!

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni!

Videm da nisem edini lastnik Aprilie Pegaso 650 ie.

Motor je nov - 600 km, skratka, da velikonocni prazniki niso bili samo pitje in jedaca sem naredil nekaj km se z motorjem. Toda veselje in dobre obcutke je iz ne vem se kaksenga razloga pokvarila kontrolna lucka za vbrizg. (na sliki je soba) V navodilih pravi, da se pri zagonu ugasne, v primeru da ostane prizgana pomeni da je racunalnik zaznal napako in bo motor deloval z zmanjsano mocjo. Izlet se je koncal po najkrajsi poti proti domu in tisti neprijeten obcutek. Das 1.5 mio sit pa te tko zajebejo.

Ce je imel kdo kaj podobnega bi prosil za komentar, tako ali tako pa grem

danes k uradnemu serviserju da mi pove kako bom imel pokvarjene prvomajske praznike.

LP dan se naprej in velik km.

Yiani

Link to comment
Share on other sites

Sodelavec, ki je lastnik Pegasa se sprašuje, kaj hudiča so Italijani naredil s to Rotaxovo mašino, ki baje na BMW-jih dela OK? Ali so res samo ''en ventil dodali'' in vbrizg ali pa so tudi malo ''priredili'' materiale? Ker drugače se mi zdi motorček kar OK in še solidno gre za enocilindraša.

Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz vozim Pegaso (Garda), leto izdelave 2000. Do sedaj sem z njim prevozil 20k km pa nisem imel še nikakršnih problemov(razen pokanja iz izpuhov pri ekstremnem zaviranju z motorjem - bolezen enovaljnikov)

Ga tudi precej teram - ga ne šparam - pa do sedaj (trkam na les) zelo dobro služi svojemu namenu.

Sem pa mišljenja da elektronike na motor čim manj!!! Frgazar je zakon - vprašajte Stanovnika :D

No pa če se še mal potegnem za Italjane; elektronika na Pegaso i.e. je Sagemova, tko da moraš jeb.. mater Francozom!!!

Link to comment
Share on other sites

Kasti, če bi tole moj sodelavec prebral, bi ti bil kar malo ''fouš''. :wink: 8) :D

Link to comment
Share on other sites

Sej ne recem da kaksen drug motor ne crkne,ampak ko pa berem o tejle Apriliji me pa kar spreleti! Jo ne bi kupu pa če mi jo dajo s 50% popustom:oops: :oops: (no mogoce) :D

LP

Link to comment
Share on other sites

Tudi midva z Obelixom sva s Pegasom (l 2001) prevozila v sezoni in pol 18 k km brez kakršnih koli problemov (razen že omenjenega pokanja iz izpuhov).

Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz sem imel Pegasota dve sezoni - brez vseh problemov. Sem zgleda imel malo vec srece, kot nekateri.

Zgleda ,da res.Mene je tud ful j...... :(

Link to comment
Share on other sites

Pegaso je bil moj "prvi" pravi motor in kaj naj rečem, zvozila sva 22000km in tudi jaz ga nisem šparal. Delal je dobro imel pa sem probleme z semeringom na vilici l.99, ter "zvit" hladilnik zaradi temp. raztezanja-posledica puščanje.

Prednosti: dobra cena, končna hitrost in design, vozne lastnosti, servisna mreža.:P

Slabosti: Luknja med 3000 in 4000 obrati, spomladi ga ne vžgeš brez štart spreja, bolj "švoh" prednja luč in bremza, sorazmerno velika teža, problemi z kvaliteto ter nizka tržna cena.:x

Pri Italjanih je že tako da moraš imeti malo sreče pa lahko stvar super špila, lahko pa tudi "popizdiš" zraven.

Je pa motor vsekakor vreden svojega dnarja :!: :!:

LP Bobo

Link to comment
Share on other sites

Slabosti: Luknja med 3000 in 4000 obrati,

???

spomladi ga ne vžgeš brez štart spreja,

??????? Si poskusil s trikom "roka čez snorkel" ? Vedno upali!

Link to comment
Share on other sites

roka čez snorkel :shock:

Kaj je to za ena knapovska beseda :oops: :roll: mogoče odprtina pri filtru za zrak ali kaj :?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nujno bi rabo ZAVORNE OBLOGE za Pegasa, spredaj in zadaj, pa ne vem kje jih naj dobim? Pri Avto Triglavu ne mislim kupovat ker majo vesoljske cene pa itak za karkoli jih vprasma nimajo, ce ni letnik 98 up, moj pa je 95. V Louisu sem mel narocene za letnik 95, tud na skatli je pisalo Pegas 95, pridem domov, ne pase. Denar sem sicer dobo nazaj samo kaj mi to pomaga. Ma kdo kako idejo kje naj jih dobim? Rad bi pa to zrihal v roku najvec 2 tednov... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!