Jump to content

Aprilia servis


bass

Recommended Posts

jaz pa priporočam motomario velenje,tudi dele hitreje dobavi kot avtocomerce.pa še zraven si lahko ko ti motor šraufa,pa tudi dost ugoden je.

Prej mi je Aprilijo servisiral, zdaj pa Suzukija. Lahko rečem samo super.

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

Dobro jutro

Dober mehanik za Aprilijo,je v Novi Gorici in sicer g.Marčelo.Delavnico pa ima pod Merkurjem v Industrijski coni v Kromberku

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hvala vsem za predloge.

Majhen update:

Motor je zrihtan, že grmi kot mora.

Moram pohvalit Davorina Vombergerja z gorenjske, je res korekten mehanik, odziven in strokoven.

Še par bombončkov mi zmontira, ga testira in peljem motor na tehničnega.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Twin je res rahlo težavnejši za vozit, sploh v mestnem prometu je skrajno obupen

hja, enovaljniki pa še bolj. zato je pa treba ves čas sklopko mučkat, fajn mal fitnesa :D

Link to comment
Share on other sites

...Po mojem mnenju je stvar taka,da "prave" stvari itak ne gre v trgovini kupit! Tako,da vse kar vozimo je zgolj kompromis...Podobno kot pri ženskah :D

Kaj pa, ce kdo dejansko najde "pravo" stvar tudi v trgovini? Naprimer poglej mene, vozim Aprilio. In ko bo moja Futka tolk zmahana, da bom moral menjat, bom kupil.... še eno Futko. Zakaj? Ker je ZAME "prava" stvar.

p.s. Serviserji so pa u kurcu, in to velika vecina. Hvalabogu poznam enega dobrega.

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa, ce kdo dejansko najde "pravo" stvar tudi v trgovini? Naprimer poglej mene, vozim Aprilio. In ko bo moja Futka tolk zmahana, da bom moral menjat, bom kupil.... še eno Futko. Zakaj? Ker je ZAME "prava" stvar.

p.s. Serviserji so pa u kurcu, in to velika vecina. Hvalabogu poznam enega dobrega.

Se strinjam, pa sej Aprilie sploh niso zahtevne za vzdrževat (štrom jih mal jebe, kakšen regler in tuljava gresta, to zamenjaš sam, ostale zadeve pa vsak mehanik zrita - kakšni ležaji in ketno zamenjat).

Odkar imamo pa še orodja za diagnostiko in tunanje na razpolago za 10€ se pa sploh ne obremenjujem več z mehaniki - dober je tisti ki me posluša ko mu razlagam kaj bi blo lahko po mojem mnenju narobe in ne tisti ki mi takoj da vedt da jest nimam pojma da je on car v svoji delavnici.

Uradni zastopnik v LJ je brez pravih pogojev za delo, cene nenormalne, v KR je 100m od hiše pa me ne vidi več - naj ostane car, v Ljubnem se pa vse zmenim, tudi če pridem samo ketno na novo zakovičit ker doma nimam orodja!

Če pa kaj ne vem pa vprašam člane na AF1 forumu, najcenejše in najhitrejše rešitve...

Lp T.

Link to comment
Share on other sites

Če pa kaj ne vem pa vprašam člane na AF1 forumu, najcenejše in najhitrejše rešitve...

Lp T.

jap, fantje na AF1 so tudi mene velikokrat resili iz zagate, tudi takrat, ko uradni serviser tega ni zmogel...

po pravici povedano je AF1 forum en od mocnejsih argumentov, zakaj bom tudi za naprej najprej gledal Aprilie. takega backupa po mojem nima noben drug proizvajalec. KAPO DOL!!

Link to comment
Share on other sites

takega backupa po mojem nima noben drug proizvajalec. KAPO DOL!!

eh, jaz sem za vse svoje motorje našel dobre forume, kjer sem že samo z iskalnikom rešil vse manjše in večje probleme...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pa je tudi "zakej" ali bolj provizorično šraufa?

Jeršin je izučen klepar !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdaj ko je Avto triglav zaprl maloprodajni salon in servis v LJ ne vem kam naj peljem skuter na servis. Imajo navedene 3 uradne serviserje v 01 omrežni skupini. Živec (imajo uporabniki slabe izkušnje-odpade), Špan(vulkanizer??) in pa UBM (slišim prvič). Nekatere stvari sem uredil sam a vseeno rabim serviserja, da mi preveri delovanje ventilov, nastavi sklopko in prosti tek. Ena možnost je še Moto mario v Velenju. Torej kam se odpravit? 

Link to comment
Share on other sites

Oba sta predaleč, kdo ve kam so šli serviserji iz lj?

Link to comment
Share on other sites

Fak predalec ti je naredit tistih 20km do kranja...tipičen ljubljančan.....

Link to comment
Share on other sites

Zdaj ko je Avto triglav zaprl maloprodajni salon in servis v LJ ne vem kam naj peljem skuter na servis. Imajo navedene 3 uradne serviserje v 01 omrežni skupini. Živec (imajo uporabniki slabe izkušnje-odpade), Špan(vulkanizer??) in pa UBM (slišim prvič). Nekatere stvari sem uredil sam a vseeno rabim serviserja, da mi preveri delovanje ventilov, nastavi sklopko in prosti tek. Ena možnost je še Moto mario v Velenju. Torej kam se odpravit? 

 

 

Fak predalec ti je naredit tistih 20km do kranja...tipičen ljubljančan.....

sej ne da se ne da s skuterjem do kranja al pa do tudi na drug konec sveta, ampak če ni ravno kombija pri roki, je pa le fajn da je servis blizu, se ti ne zdi?

Link to comment
Share on other sites

Fak predalec ti je naredit tistih 20km do kranja...tipičen ljubljančan.....

 

Jaz sem svojo Aprilio vozil Vombergerjum, še ko je Avto Triglav "delal" pa sem iz Ljubljane. To pomeni da nisem tipičen Ljubljančan, yeeeeey  :D   :kva1:  

Link to comment
Share on other sites

So izjeme;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sam svojega Pegasota vozim na UBM v Tomačevo.

Z njim sem zadovoljen, je specialist za Italijane, opravi pa tudi vulkanizerske storitve (gume po naročilu).

Je pa res nekoliko od rok, in si je potrebno pomati s taksijem ali LPP.

LP Jaka

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

 

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

 

 

 

Pozdravljeni.

 

Evo, dobili ste novega pisca tukaj :)

Glede na to, da sem se odločil kupiti motor, je postalo že nujno, da se registriram. Do sedaj sem lahko le spremljal članke, sedaj pa bom tudi jaz imel par vprašanj na katera mi boste (upam) pomagali.

 

Kot prvo bi vas vse lepo pozdravil in se vam že v naprej zahvaljujem za vso pomoč, ki sem jo dobil s prebiranjem vaših člankov.

Glede na prebrano, sem se odločil za nakup motorja iz Italije. Odločil sem se za Aprilia Pegaso 650 Strada, 2006 l., 12k km. Sicer še urejam vse komplikacije s papirji, ker naj bi sedaj Italijani zahtevali Slovenske papirje o zahtevku za registracijio (ali nekaj podobnega), predno lahko lastnik v Italiji sploh odjavi vozilo iz registra vozil (ki pa je dokument, ki ga rabiš da pri nas registriraš motor) :P

 

No, ne bi rad dolgovezil...sedaj iščem pooblaščenega serviserja za Aprilijo. Predvsem mi je pomembno, da ve kaj dela, da ne nateguje ter da ni zlatar. (jah vem, pobožne želje :)

Pred kratkim sem se iz Ljubljane preselil na dolenjsko in me zanima, če je kak spodoben servis na tem koncu. Zanima me tudi, koliko ponavadi pride redni servis ter ali si pri servisu lahko zraven oz. ali je toliko hitro, da lahko počakaš. Danes že cel dan maltretiram ta ubogi Google. Sicer sem našel enega v Ljubljani (to je bilo še najbližje), me pa predvsem zanima, kako ste dolgoletni motoristi zadovoljni z uradnimi servisi ali raje sami "šraufate" ;)

Jaz sem definitivno en tistih, ki se rad umaže...predvsem pa rad vem kako kaj dela in kako popravit, če je sila. Se mi zdi pa zelo pomembno, da imam mehanika, kateremu zaupam in vem, da ga lahko pokličem, če rabim kaj (in seveda, da ob tem ne razmišljam o tem, da bom rabil kredit vzeti)

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Torej kot prvo: za uvozit motor ne rabiš nobenega sovenskega papirja tako da te tukaj nekdo vleče za jajca če povem po domače.

Kot drugo na uradni servis nebi nikoli peljal motorja saj je 3/4 folka šalabajzerjev. Videl sem precej motorjev ki so bili vedno šraufani na uradnish servisih,... in sam pri teh stvareh ne zaupam nobenemu drugemu kot sebi tako da če imaš znanje ga šraufej doma bo bolj poceni in bolj kvalitetno.

 

Pa konec koncev tudi če nimaš znanja in imaš workshop manual bi moral znati zložiti cel motor iz nule ker je enako kot načrt za lego kocke

Link to comment
Share on other sites

Hej, welcome to the club. Se popolnoma strinjam z ludimlukecom. Če le imaš možnost šraufaj sam (če se vsaj čutiš sposobnega). Mam tudi sam Aprilijo RSV, pa načeloma šraufam vse sam, ter servise delam sam. Če je pa kaj takega za poštimat, kar bi potreboval orodje, ki ga sam nimam se pa s kakim kolegom/serviserjem, ki to ima zmenim. Na uradne servise pa jst ne bi vozil, še posebej ne, ker motor ni nov.

 

Drugače pa priporočam aprilia forum kjer je ogromno informacij glede kakršnega šraufanja: KLIK

 

Za pomoč, se pa lahko tudi tukaj nas forumaše obrneš, bomo probali pomagat ;)

 

Pa srečno vožnjo!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!