Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bass

Aprilia servis

Recommended Posts

bass

Spoštovani soforumaši,

Kot že naslov teme nakazuje iščem sposoben servis za motocikle APRILIA. trance_11_confused.gif

Pooblaščenci v Ljubljani so neresni ter slabo opremljeni za konkretnejše posege, z Mariborskim mehanikom imam tri zaporedne izredno slabe in neprijetneizkušnje ter ga odsvetujem. headbang.gif

Prosim lastnike Aprilij za nasvet, kam za vraga peljat motor?

Neki pooblaščeni servisi so še na primorskem, razmišljam tudi, da bi peljal zadevo v Monfalcone... tujina ni ovira, le da se zadeva dokončno uredi in da je mojster strokovnjak ter ima dostop do delov.

AIUTO REGAZZI ! sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
DXR16

Ja tukaj takoj prek mejo v Italiji je Aprilija servis,ki so dobri.Moj prijatelj ima Aprilijo in jo vozi zmeraj tja,in je zadovoljen. :)

L.P. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bass

Okvara je mehanske narave, je treba odpret pa videt.

Rad bi le našel strokovnjaka, ki mu je jasno, da pri litrašu ni prostora za površnost...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Hmmm... najtezje vprasanje, ki ti ga lahko clovek zastavi o Apriliah.

Jaz bi rekel: Moto Mario, Velenje. Po mojem je mozak sposoben, ni baraba itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

dober serviser za aprilio (in ostalo) je bojan v MB. tudi sam vozi aprilio mille tako da je že to plus. edino nima pooblaščenega servisa, tako da se more pač vsak sam odločit če hoče štempl ali ne.

kontakt pa na ZS če koga zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bass

Najprej sem govoril z g. Jeršinom, a ima kapacitete polne, tako, da bi na motorju delal po obrokih, kar se mi ne zdi ravno najboljša ideja...Dogovarjam se z g. Vombergarjem, po telefonu mi je pustil dober vtis, jasno mi je, da ve o čem govori.

Najverjetneje se bom odločil kar zanj. To, da je pooblaščen je meni osebno prednost, saj ima dostop do delov in najverjetneje tudi nekaj izkušenj.

Reference na spletu prav tako pričajo v njegovo prid in mislim, da je prava izbira. Čas bo pokazal svoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER

To, da je pooblaščen je meni osebno prednost, saj ima dostop do delov in najverjetneje tudi nekaj izkušenj.

Reference na spletu prav tako pričajo v njegovo prid in mislim, da je prava izbira. Čas bo pokazal svoje.

tam, kjer sm boldov, si se zihr zmotu. v slo NI delov, če jih nima uvoznik ----> kar pomeni, da čakaš 3tedne ne glede na to za koga si se odloču. ČE pa moja trditev ne pije vode, prosim tistega, ki bo to trdil, da naj mi za božjo voljo da telefonsko številko, kjer dele dobim takoj.... (pa tud če se gre za potrošni material(ole pa svečke puste pr mir)....) a, ja, nekej v zvezi s temo: šraufam sam....

Share this post


Link to post
Share on other sites
bass

Deli gredo vsi preko generalnega uvoznika, ki pa je v Ljubljani. In DA, se čaka, da deli pridejo iz Italije, saj ima generalni uvoznik piškavo zalogo, kaj pa pričakuješ od gnile firme, ki na dve leti menja naziv...

Če si pooblaščen serviser, je ta čakalna doba morda za kakšen dan krajša...ali pa tudi ne. Po moje ne.

Te pa vsaj pokličejo, ko del prispe, ozr. ti ga pošljejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racemaniak

vidim da se zadeva ni spremenila še od tistih časov ko sem jaz imel aprilio (5 let nazaj)

Avtocomerc je res podn od podna ja :surrender: pa da ne bom off topic, vombergerja so kar hvalili tko da probaj tja peljat :)

Edited by Racemaniak

Share this post


Link to post
Share on other sites
bass

Nisi nič off-topic, AC ali kakorkoli se že imenujejo trenutno so...brez komentarja. headbang.gif

Kot bivši lastnik Alfe Romeo to lahko dvojno potrdim...v Ljubljani nihče ne zna italijanov šraufat.

Morda je izjema NML za Ducati, a z njimi za enkrat še nimam izkušenj, da bi kaj preveč govoril...ostalo je vse ološ.

Ni italijanska fina tehnika za neuko kmetavzersko-fušarsko roko.

Pri nas je italijan "jajc", že preden crkne, ko pa crkne pa...kaj si spet pokvaru ta jajca italjanska. Hvala lepa, res, sploh ne govoriš o motorju za pisto novonabavne vrednosti 18.000€...to je njim isto kot piaggio ciao, pač makaronarska jetra. glare.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™

No zdej pa že mal pretiravaš, priznam, da je velik serviserjev nesposobnih, ampak mašina aprilije ni nič delikatnega, ubistvu je v primerjavi z kakimi novejšimi motorji precej preprosta. Na srečo ni italjanska ampak avstrijska.

Glede italjanske "fine" tehnike se pa ve kje so :D

In kar se mene tiče je nasloh rsv precej preprost motor za vzdrževat/šravfat in ne rabiš bit glih raketni znanstvenik, da kej pošravfaš. Prav tako imaš zelo veliko "podpore" po tujih forumih, kjer so odpravili že več ali manj vse težave, s katerimi se lahko srečaš :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bass

To mi je vse znano, govorim na splosno glede italijanskih znamk...in odnosa do njih pri nas.

Razumi pa, da mi ni vec do iskanja resitev, zato rabim dobrega serviserja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

malo :topic: ampak:

vsak pooblaščen ali nepooblaščen serviser lahko naroči del pri avto triglavi (tako se imenuje uvoznik za aprilio) in jih dobi v enakem času. Odvisno kdaj naročiš in kako pogosto uvoznik pošilja naročilo ker ne naročajo vsak dan ampak npr enkrat tedensko.

nepooblaščen serviser ima edino to možnost, da lahko dele naroča tudi preko koga drugega kot uvoznika. za aprilio ne vem, smo pa mi recimo dele za kawasaki in suzuki naročali v avstrijski lipnici in so bili ponavadi v tednu dni ali manj medtem ko so naši uvozniki rabili krepko več časa za dostavo. pa še ceneje je bilo ponavadi :blush:

tako da preverite apriliine servise in trgovine v avstriji.

Edited by PERVY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

najboljsi serviser je ponavadi tisti, ki tole bere.

Jaz svoje dele narocam preko AF1 in ostalih internetnih strani iz Anglije ali ZDA. Pride hitro in za ceno, ki je tudi pooblasceni uvoznik ne zmore ponudit. Zelo priporocam!!

http://www.af1racing.com/store/Scripts/default.asp tukaj inas tudi narisane popolnoma vse shematike vseh Apriliinih modelov, super lepo skicirano in z vsemi napisanimi kodami za OEM dele. Kar rabis, vpises tocno v Gugelj, pa smo :D

http://www.ultimateparts.net/

http://www.speedaway.co.uk/

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER

AMH Vomberger Kranj, tm servisiram tud sam, odličn odnos, odlično narejeno, mislm d je to vse kar rabiš =)

kva pa ti šraufaš tam, da se oglašaš v tej temi? 125-ke zihr ne, vsaj po objavah v temi od 125-ke sodeč

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kala

Spoštovani soforumaši,

Kot že naslov teme nakazuje iščem sposoben servis za motocikle APRILIA. trance_11_confused.gif

Pooblaščenci v Ljubljani so neresni ter slabo opremljeni za konkretnejše posege, z Mariborskim mehanikom imam tri zaporedne izredno slabe in neprijetneizkušnje ter ga odsvetujem. headbang.gif

Prosim lastnike Aprilij za nasvet, kam za vraga peljat motor?

Neki pooblaščeni servisi so še na primorskem, razmišljam tudi, da bi peljal zadevo v Monfalcone... tujina ni ovira, le da se zadeva dokončno uredi in da je mojster strokovnjak ter ima dostop do delov.

AIUTO REGAZZI ! sad.gif

Dober serviser za Aprilije je Motosport Gruntar v Kopru - Ulica 15 maja 12f

KLIK

drugače se reče " ragazzi" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoGe

No ja! Jaz tudi iščem primeren servis. Nekdo je omenil pooblaščenca v Italiji v Monfalconu. Osebno ga odsvetujem.

Servise delam sam, le CO sem ga peljal k njemu. Po 2 urah in 60€ zaračunanih (s popustom) ni naredil nič! Rekel mi je da morajo bit določeni pretočni kanali v predelu loput zamašene.....

Kasneje sem po forumih pogledal da se to štela na 2 potenciometrih na računalniku. Še vedel ni da so tam!!! :headbang:

Zraven tega še cel kup nepravilnosti.

Še vedno moram ta CO nastavit tako da,....

Tako da, če boš imel pozitivne izkušnje s Vonbergerjem se bom tudi jaz zapeljal do tja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sas1

jaz pa priporočam motomario velenje,tudi dele hitreje dobavi kot avtocomerce.pa še zraven si lahko ko ti motor šraufa,pa tudi dost ugoden je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

jaz pa priporočam motomario velenje,tudi dele hitreje dobavi kot avtocomerce.pa še zraven si lahko ko ti motor šraufa,pa tudi dost ugoden je.

+1 :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Mare18
      By Mare18
      Pred letom sem kupil kymco sector125chopper! Sami problemi- od nastavitve prostega teka, vplinjaca in menjalnika in lažji padec zaradi blokade sprednjega diska! Na 1 del sem cakal na servisu 4mesece!!!!!Pa servis za Kymco je izredno slab! Sploh niso hoteli upoštevati garancije,pa še popravilo naj bi trajalo 4 mesece!!!! No, pa sem ga prodal! Prisegel sem na znamko Aprilia classic 125! Motor je fajn, full dobr vlece, zacel mi je stalno zavirati na sprednji disk med vožnjo! Sem peljal na srevis,popravijo kot garancija,sepeljem 40 km ,spetna servis! Zdajpravijo, da bodo zamenjali cilinder!!! Bomo videli!!!! Razocaran motorist
    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!