Jump to content

Aprilia 1100 RSV4 in Tuono


marincspeedshop

Recommended Posts

8 hours ago, hy650 said:

Gledam razne teste Rsv in Tuono. Sploh američani skor padajo v nezavest, kollk so to hudi mopedi....Sploh letošnji modeli.

Zanimivo je videti, ko testni vozniki brez težav po ravnih delih pist vozijo naked Tuono 280 na uro in polovijo vse rižote....:naughty:. Zelo lep nakup :OK:. Pridi do Kočevja, pa naredimo kako furo....:)

Americani nimajo pojma :) Je pa motor raketa!

Ce se ne motim sem zelo zanimiv nacin za pripetje zadnje torbe videl pri @Lipsticku, ki ima RSV4 zadek, in namesto pokrova ima gor torbo - super ideja! Jaz na torbo nebi dal nicesar.

”Nujni” modi, karbon zadnji blatnik, scitnik ketne, tacke za sopotnika dol.. Drugega tak motor ne rabi!

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, ukica pravi:

Americani nimajo pojma :) Je pa motor raketa!

Ce se ne motim sem zelo zanimiv nacin za pripetje zadnje torbe videl pri @Lipsticku, ki ima RSV4 zadek, in namesto pokrova ima gor torbo - super ideja! Jaz na torbo nebi dal nicesar.

”Nujni” modi, karbon zadnji blatnik, scitnik ketne, tacke za sopotnika dol.. Drugega tak motor ne rabi!

Tista torba se pricvrsti na spoiler, ki je na factory izvedbi namesto zadnjega sedeza. Karbonski blatnik je sicer lep ampak najprej bodo prisle na vrsto zascite.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, IZTOK said:

Tista torba se pricvrsti na spoiler, ki je na factory izvedbi namesto zadnjega sedeza. Karbonski blatnik je sicer lep ampak najprej bodo prisle na vrsto zascite.

Factory pride z rsv4 zadkom, na navadi se to lahko dokupi. 
 

Glede zascit ti nemorem svetovat, ker jih nisem imel - sem mnenja da znajo naredit vec skode k koristi(rzen hladilnika).. kasko vec resi.

Ne ustrasi se visokih temperatur motorja. V naselju bo skos na 100-108, ko bos pognal izven naselja takoj pade.. Olje 300v, menjaj na par jurjev.. Malo si poglej se po netu kako se nalepko iz sipce spravi. Pa veselo utekavanje :) 

Link to comment
Share on other sites

Zascita zna res naredit skodo ce je nepravilno nacrtovana. Utrga ti vijak skupaj z kosom okvirja. Mora biti ploscata, da se ne zatakne. Pomaga le pri padcu na mestu ali pri zelo nizki brzini. Je pa bolje kot nic. Hkadilnik pa je potrebno obvezno zascitit. Tu se studiram ali kupit ali pa si naredim sam iz inox mrezice.

Link to comment
Share on other sites

Je res pa ni res. Odvisno kako ti pade motor, na kaj se zatakne.

Ce bos sam delal pazi na to kaksno mrezo bos dal. Kot sem ze gor omenil, motor v naselju/semaforju hitro preseze 105, tudi 108 stopinj, ce je zunaj 30+.

Link to comment
Share on other sites

Fajn je, da imajo ti motorji blizu dva vijaka kot nosilca motorja. Zato se da montirati zaščite motorja, ki so privijačene na dve točki (namesto običajne ene), kar načeloma naredi tudi manjšo škodo, če se zatakne (tudi zaradi oblike take zaščite). Je pa seveda ful odvisno od sreče.

Na primer Flyhammer: http://www.flyhammer.it/shop/it/accessori/434-tamponi-paratelaio-aprilia-tuono-v4.html

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, ukica pravi:

Factory pride z rsv4 zadkom, na navadi se to lahko dokupi. 
 

Glede zascit ti nemorem svetovat, ker jih nisem imel - sem mnenja da znajo naredit vec skode k koristi(rzen hladilnika).. kasko vec resi.

Ne ustrasi se visokih temperatur motorja. V naselju bo skos na 100-108, ko bos pognal izven naselja takoj pade.. Olje 300v, menjaj na par jurjev.. Malo si poglej se po netu kako se nalepko iz sipce spravi. Pa veselo utekavanje :) 

Dokler je v garanciji bo serviser nalival olje Eni, to predpisuje Aprilia. Sicer, cisto po regulativah, garancija ne potece ce je olje druge znamke a iste specifikacije in ima certifikat, ampak nocem mu tezit... Bom pa sam menjal vmes pri 5000 in nalil 300V 😁

Link to comment
Share on other sites

Ob 21. 6. 2021 ob 16:06, Rdeči pravi:

Eni olje sploh ni slabo. Samo malo boljše sintetika ok.

Slabo ziher ni, drugače ga Aprilia ne bi predpisala, ampak Motul 300V pa je milijonkrat preizkušen in priporočen. Sigurno še boljši 😉

Tako čisto med nami motoristi, a je kasko za leto dni z možnostjo prekinitve in sorazmernega povračila za 850 EUR z DDV dobra ali slaba cena? Ker če vozim 6 mesecev in dobim 50% vrnjeno, za 425 EUR ne popraviš na tem motorju nič. Aja, mam polni bonus, sem vzoren voznik 😉

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, IZTOK said:

Slabo ziher ni, drugače ga Aprilia ne bi predpisala, ampak Motul 300V pa je milijonkrat preizkušen in priporočen. Sigurno še boljši 😉

Tako čisto med nami motoristi, a je kasko za leto dni z možnostjo prekinitve in sorazmernega povračila za 850 EUR z DDV dobra ali slaba cena? Ker če vozim 6 mesecev in dobim 50% vrnjeno, za 425 EUR ne popraviš na tem motorju nič. Aja, mam polni bonus, sem vzoren voznik 😉

Ja. Koliko odbitne? 
Sava? Triglav?

Problem Aprilije je servis.. kej dobiti od njih je k da prosis bogatasa da mu das 20e..

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, ukica pravi:

Ja. Koliko odbitne? 
Sava? Triglav?

Problem Aprilije je servis.. kej dobiti od njih je k da prosis bogatasa da mu das 20e..

Lastna udeležba pri škodi je fiksna - 185 EUR. To, da dobiš dele ali ne je pa drugo, vsaj denarnica ne bo trpela 😉Je pa Sava.

Edited by IZTOK
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Tank je iz plastike. Za prtljago ruzak na hrbet in gasa. Na motorju je (pod sovoznikovem sedezem) predviden prostor samo za prometno 😝

Edited by marincspeedshop
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Danes sem koncno dobil motor. Če ravno ga nisem imel predhodno možnosti testirati, razen tega, da sem se usedel nanj v salonu, lahko samo rečem, zadetek v polno. Tole se pleje kot po tračnicah, brez najmanjšega napora, kot bicikel. Super stabilen, okreten, lahkoten, nenaporen motor. V4 agregat vleče že od 3000 navzgor. Ker je nov, preko 6500 nisem šel z njim. Peljal sem ga v sport programu, ta bi naj bil za dež, torej najbolj blag način, pa sem komajda izkoristil dobro tretjino plina iz ovinkov. Sedež udoben, drža udobna, glas božanski. Vrtljajev pod 3000 ne mara niti v 2, v trtji se lahko polješ med 3000 in 4000. Quicshifter dela optimalno od 4000 navzgor, menja super gladko. Bliper pa  deluje optimalno tudi pri 3000 in manj vrtljajih.

Motor je enostavno povedano polikan, je produkt evolucije desetih let. Vse je usklajeno, nič ne izstopa, še bremze so nezahtevne če ne pritiskaš preveč. Nobenega nihanja, podkrmiljenja, siljenja iz ovinka, pravzaprav gre v ovinek in iz njega popolnoma sam. Peljati se da na easy, če pa malo odvrneš pa ti hitro pokaže kdo je glavni. Verjamem, da nikoli ne bom niti približno  izkoristil njegovega celotnega potenciala. Na zadnje sem plejal golo Yamaho MT-10. Proti Apriliji je pravi štor od motorja.

Ko pelješ ta motor se režiš ves čas. To je enostavno uživancija v polno. Še sedaj ne morem verjet, da se ga pelje tako lahkotno a nudi toliko užitka in se v njem skriva brutalna moč. Napravil sem 90 km ovinkov, pri tej vožnji je porabil 6.7 l/100 km. Ko bo utečen in ga bom malce bolj gonil bo sugurno 8 ali 9.

Edini malenkosti, ki sta mi doslej padli na misel sta ogledala in joystick na krmilu. Joystick je preveč občutljiv in premajhen, z rokavicami ne gre, je treba z golo roko in še tam moraš pazit, da te uboga. Ogledala so malce premajhna, ne nudijo dobrega pogleda nazaj. To pa je tudi vse.

Zaščita hladinika je obvezna, po 90 km mi je že en kamenček napravil odtisek na lamelah. Že danes bom naročil. Pa kakšne nalepke za rezervoar in okvir motorja, da ga ne zdrgneš z škornji. To pa je tudi vse, razen seveda pameti, ker Tuono te zna hitro zavesti v skušnjavo.

Link to comment
Share on other sites

Aja, pa še en stvar, sicer menjalnik dela kot po maslu, ko je v obratih, ko pa na mestu prestaviš v prvo za speljevanje pa zaropota kot star traktor, da me je kar strah, da bo kaj odletelo.

Edited by IZTOK
Link to comment
Share on other sites

sport za dež?

Majo pa lahi eno svojo logiko.

Običajno je rain za dež..vsaj povsod drugje.

Sport bi moral nuditi najboljše opcije za športno vožnjo, torej namanj poseganja elektronike v agregat, kratek gas, takojšnjo odzivnost.

ampak nimam aprilie, tako da špekuliram.

Aja pa brez slik ne vela :P srečno vožnjo.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, DAMI34 said:

sport za dež?

Majo pa lahi eno svojo logiko.

Običajno je rain za dež..vsaj povsod drugje.

Sport bi moral nuditi najboljše opcije za športno vožnjo, torej namanj poseganja elektronike v agregat, kratek gas, takojšnjo odzivnost.

ampak nimam aprilie, tako da špekuliram.

Aja pa brez slik ne vela :P srečno vožnjo.

Prve verzije so imele R, S, T. Kjer so i na R imel omejen navor/moc.

Ker seveda Aprilija ni narejena za softice so spremenil programe tako da imas na vseh polno moc, vendar se spreminja samo odzivnost rocice gasa in koliko imas zaviranja z masino.

Prvo zadevo ki jo priporocam je da spremenis ABS nastavitev iz 3 na vsaj 2 ali 1. Meni je bil 3 prehud.. wheelie control tudi komot iz 3 na 2, drugace ga skos zapira ob odprtju gasa. Traction p zacni na 8, in ga znizuj po filingu.. tko sm sou js na v4, 1000.

Link to comment
Share on other sites

ma Iztoka sem vprašal, ko je zapisal, da ga je vozil v Sport programu in da je za dež. Nekak mi ne sede, razn če ma aprilia sport, hyperspot, race in insane programe :D , potem se pa strinjam, da je sport najbolj "varen pa nežen". Zgolj sem vprašal. Pač taljani, neki posebnega.

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

ma Iztoka sem vprašal, ko je zapisal, da ga je vozil v Sport programu in da je za dež. Nekak mi ne sede, razn če ma aprilia sport, hyperspot, race in insane programe :D , potem se pa strinjam, da je sport najbolj "varen pa nežen". Zgolj sem vprašal. Pač taljani, neki posebnega.

Aprilia ima takole: Sport, Track in Race. Po dezju se Italijan ne vozi 😝 v bistvu imas vsepovsod polno moc in je razlika edino v odzivnosti na ozemanje rocice in v zaviranju z motorjem. Doslej sem ugotovil takole: za gorsko cesto z ozkimi, zaprtimi ovinki in za po mestu je sport najboljsi. Za hitre ovinke, bolj odprto cesto je boljsi track, na race pa se nisem presaltal.

@ukica Abs imam na 2, AWC na 2, ATC tudi na 2, zacel pa sem na 3.

Sem pa najdel se eno stvar, ki je v nobenem testu ne omenijo. Ima tudi "Stearing damper" in to od Ohlinsa. Pa se elektronsko nastavljiv je. Na sploh, tole Ohlins vzmetenje v kombinaciji z Pirelli Diabolo SC gumami drzi motor prilepljen na cesto.

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, dlicen pravi:

Ali ni tako, da S pomeni street, ne vec sport?

V izboru pise Sport in ni kratice S.

Link to comment
Share on other sites

sj pravim, Taljani :D

No saj ni poimenovanje pomembno, ko 1x poznaš vrstni red, pa nastavitve. Upam, da ma tut "user" mode. Pride marsikdaj prav, sploh če te dž ulovi :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

sj pravim, Taljani :D

No saj ni poimenovanje pomembno, ko 1x poznaš vrstni red, pa nastavitve. Upam, da ma tut "user" mode. Pride marsikdaj prav, sploh če te dž ulovi :P

 

Ima user mode, 6 kompletnih nastavitev si lahko poljubno kreiraš in kombiniraš vse žive parametre v vsaki nastavitvi. Ampak jaz sem bolj stare šole. Poiščem nastavitve, ki mi najbolj ustrezajo in pustim na miru. Ko se navadiš na motor je najbolje, da tako ostane, ne pa da se vsakič drugače obnaša. Potem kvečjenu prilagajam traction control glede na podlago in temperaturo. Osebno imam rad trše vzmetenje, malo več zaviranja z motorjem, hitro odzivnost na ročici plina, nevpadljiv ABS, zmerno dvigovanje prednjega kolesa in malo odnašanja zadnjega. Sicer pa, kot sem že zapisal, V4 lepo vleče od 3000 navzgor, je linearen in se ga da zelo precizno dozirat, predvsem pa nima nervoznih loput in ne cuka ob hitrih menjavah plina. Motor je kar se tiče vožnje bolj uglajen kot je bila moja Super tenerejka na Sport programu. Edino ob menjavi navzgor z quickshifterjem pri bolj odprti ročici plina čutiš trenutni pospešek, dokler obrati na motorju ne padejo na novo prestavno razmerje. Zanimivo pa je, da ti z quicksifterjem ne pusti menjati, če plin preveč zapreš, enostavno ne gre menjat.

Bom ga ob priliki pofotkal in pripopal nekaj fotk. Pa filmček tudi sledi 😉

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 6/26/2021 at 2:35 PM, IZTOK said:

Ima user mode, 6 kompletnih nastavitev si lahko poljubno kreiraš in kombiniraš vse žive parametre v vsaki nastavitvi. Ampak jaz sem bolj stare šole. Poiščem nastavitve, ki mi najbolj ustrezajo in pustim na miru. Ko se navadiš na motor je najbolje, da tako ostane, ne pa da se vsakič drugače obnaša. Potem kvečjenu prilagajam traction control glede na podlago in temperaturo. Osebno imam rad trše vzmetenje, malo več zaviranja z motorjem, hitro odzivnost na ročici plina, nevpadljiv ABS, zmerno dvigovanje prednjega kolesa in malo odnašanja zadnjega. Sicer pa, kot sem že zapisal, V4 lepo vleče od 3000 navzgor, je linearen in se ga da zelo precizno dozirat, predvsem pa nima nervoznih loput in ne cuka ob hitrih menjavah plina. Motor je kar se tiče vožnje bolj uglajen kot je bila moja Super tenerejka na Sport programu. Edino ob menjavi navzgor z quickshifterjem pri bolj odprti ročici plina čutiš trenutni pospešek, dokler obrati na motorju ne padejo na novo prestavno razmerje. Zanimivo pa je, da ti z quicksifterjem ne pusti menjati, če plin preveč zapreš, enostavno ne gre menjat.

Bom ga ob priliki pofotkal in pripopal nekaj fotk. Pa filmček tudi sledi 😉

Malo si preberi kako deluje QS..........Ko zapreš gas, elejktronka ne ve, kaj hočeš od nje, ko skačeš po ročici menjalnika ....glede na tvoj opis ( rdčina ) je možno edino menjava prestave v nižjo, brez uporabe sklopke ....

 

Edited by Lipstick
Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami, Lipstick pravi:

Malo si preberi kako deluje QS..........Ko zapreš gas, elejktronka ne ve, kaj hočeš od nje, ko skačeš po ročici menjalnika ....glede na tvoj opis ( rdčina ) je možno edino menjava prestave v nižjo, brez uporabe sklopke ....

 

Mi je jasno, da menjavanje navzgor z QS in zapiranje plina ne gresta skupaj. Samo, ce nisi navajen na QS, se ti na pricetku nehote zgodi, da refleksno zapres plin ob presravljanju. Ampak tole ni bila poanta mojega zapisa. Poudariti sem hotel, da menjati sploh ne mores, ker ti ne pusti, ne mores premakniti rocice. In tole je zanimivo, ker ta zapora nima nobene veze z elektroniko quickshifterja, saj ta ne posega v menjalnik ampak zgolj za trenutek prekine vzig in tako razbremeni menjalnik, isto dosezes z sklopko. Ocitno je menjalnik tako skonstruiran, kar je zanimivo. Npr moj KTM EXC, vedno menjavam brez sklopke, z to le speljujem. Seveda menjalnik razbremenim z odvzemom plina preden menjam. Torej mora biti neka konstrukcijska razlika, ki pri Apriliji ne dopusca menjave navzgor, ce ni v igri sklopka ali pa aktiviran QS ob pogoju odprtega plina.

Link to comment
Share on other sites

Menjalnik je enak kot na prejsnjih modelih (tudi rsv4 brez aprc). Prvo vteci menjalnik. Po par kkm more letel po prestavah tudi z izklopljenim qs, z oldschool metodo qs v zapestju 😁

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!