Jump to content

Aprilia 1100 RSV4 in Tuono


marincspeedshop

Recommended Posts

Tema za omenjena motorja. Nekaj sprememb je od V4 (1000):

-spremenili so mape: Therere are 3 Engine Maps. All have full horsepower available in this model!

S= Sport – Map with direct throttle response with more engine braking

T= Track - Map with a softer response at lower throttle position with less engine braking
R= Race – Map with a softer response at lower throttle position and even more reduced engine braking.
Note: For pre MY15 bikes R= Road/Rain map.
These can be changed/selected 5 seconds after engine start at zero throttle by pressing the start button (right handlebar) again.
Press once to start changing; then again to change then again to select; you will get a feel for it.
The result will show on the dash until you do the same thing again.

-hitrost utripanja zmigovcev je krmiljena preko ecu (brez releja). Led zmigovci bojo delovali normalno brez upora. Wave led zmigovci nebojo delovali pravilno (samo polovico ledic se prizge preden ecu starta nov cikel)

-do 2016 euro3 izpuh

-od 2017 euro4 izpuh, zbiralnik hlapov, full drive by wire (potenciometer v rocki), bliper in tft zaslon

Edited by marincspeedshop
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aprilia Tuono V4 1100

20200509_102725.thumb.jpg.a924c61dad72c6a6c41776c980b0c6e8.jpg

20200509_102652.thumb.jpg.611cc7a33bbeccbb592337176c2622c1.jpg

V4=4x veličastno

V1=uravnoteženo

V2=zvok

V3=moč

V4= še 1x zvok, al pa 3x al pa 4x

Ali kako se povprečen motorist počuti na nadpovprečnem motorju. Ne bom razlagal tehničnih podatkov, le ti so objavljeni, lahko pa zatrdim, da ima hudo veliko moči na zelo "prijetno" maso vozila.

Se bom zato raje gor usedel, pa zapeljal, pa naj mi sam motor da občutke.

Jeremy Clarckson bi se itak takoj drl: power, power, no need more power!!! In takoj zatem, pogledal levo, o my god…smile, pure smile on the "stupid" face. Dami se je sam pri sebi popolnoma enako drl. Zna bit, da je celo čelada z notranje strani mal popljuvana.

 

Že ko sem zvok zaslišal je bilo konec z idejo, bom opisal »easi ride«, pa fijakanje, pa jaooo, sam odpri gas. da zapoje igračka. Kot vsi V agregati, je smotan v štartu, je smotan po mestu, je brezveze tako dolg s prestavnim razmerjem, sicer zmore mal nižje obrate od V2 kartofeltofelna, kaj bistveno pa ne. Alora, se bomo prilagodili, bo šla prva čez serpenitine, bo prva do 30-40km/h.

Hvala @marincspeedshop za tole izkušnjo, je bilo vredno. In je bilo zabavno. Iz Škoflje loke sva jo s kolegom @skalar36 mahnila na Žiri pa Idrijo, pa do kopališča Lajšt, nato pa po Zali mal bolj živahno in na poskok preko Godoviča do rid in nato spet čez vukojebine (z zelo lepimi ovinki) nazaj v Reteče.

20200509_153757.thumb.jpg.2b0693a04b68ab352a02aaaaa59b52b0.jpg

Beštja ma rada da zapoje, beštja ni za klonk klonk pod obrat, se mora malce bolj vrtet, že zvok pove, kje ji cona udobja. Odpiranje gasa, je itak nor filing. Občutek je pristni V8 (no V4) s čudovitim zvokom, majkemi, v lajfu nisem peljal lepšega zvoka, ki bi tako dvigal kocine na rokah.

Ampak, ko zapoje, se začne zabava, vleče, ne kot kompressor, ne kot V2 od 1301ccm, vleče kot inlajn4 kombiniran z V2, spet bi citiral Claksona POWER, POWER, POWER

Presenetljivo, kljub elegantnemu dvigovanju na zadnjo, vedno uravnotežen. Ne vem če sem tako skladno uravnotežen moped (moč v kombinaciji s ciklistiko) že peljal, pa niti se ne mislim poglabljati v to, iskal sem neke meje, iskal sem da mi nakaže, zdej grem čez, zdej pretiravaš, ma kje pa…zna biti da so meje v stratosferi a jaz mogoče kje po Everestu capljam.

 

Se ustavim, zbiram spet vtise, kaj bom zapisal, ter si ogledujem motor. Skladno, lično, sedež dovolj udoben, nisem nekaj trpel na pručki, razdalja do tačk, menjalnika vse kul, kviki gor natančen, niti enega zajeba, prime takoj, ko je pravo petje agregata.

Krmilo, no ja mogoče bi ga mal dvignil za stare strice, zapestje je mal trpelo, ma ne toliko kot na cestaku. Naj povem, da sem le nekaj hudih spustov in serpentin prevozil, zato tudi trpljenje v dolino.

Pa oprema, ja oprema, kaj je to?

Ko pelje, ko V4 izvaja svojo simfonijo, te ne briga NIČ. Ama nič, niente. Gorivo, nivo..mah, čez nekih 20km sem se le spomnil, da bi pogledal. Razen rumene lučke in slikce »tankaj mona« ni bilo na armaturki nič-pa sej, kdo sploh to rabi. Se voziš, od lučke do lučke in boli te briga. Aja, kaj pa nastavitve, pa programi pa vse kratice, ki so sedaj in? Meh..va fan kulo  (use google translate), bi rekli na naših koncih itak ima samo SPORT (za pohlevneže), RACE in PISTA. Ahahaha..ku da nima nič, ampak na celi vožnji, tudi nekajkrat s prvo pnevmatiko malo v zrak, precizno, kontrolirano dejansko bi Ališič rekel: ULALALA brezkompromisno. Zdej, a tak fino posega elektronika, al SC od Pirelija (forza Italia) tok grabi, jaz nisem opazil nič. 

Me vprašate za koga je ta motor: za RAZIGRANE. Zlo.

Bi ga mel (to vedno zapišem): naj odgovorim v stilu trecolori: SI, za Jadranko. Tam je doma. Sicer v nekem bolj divjem programu, ker brake engine je res hud in se ga moraš navadit.

 

Na koncu pa zahvala @marincspeedshop za posojen motor. Brez njega, tega zapisa ne bi bilo.

TUNA….rio mare? JA..tista, ta huda, ta pikantna!!! In če si vsaj malo petrolheda, oziroma motorista, te ne bo pustila hladnega.

20200509_150045.thumb.jpg.2a4b87f8e5f5e65aa8e952e6dbcccf9b.jpg

20200509_125844.thumb.jpg.b015b77beb7a50266790999103c827e0.jpg

20200509_121421.thumb.jpg.28aaaaa2858f9b077fa7f03e0a1ea64b.jpg

20200509_122412_HDR.thumb.jpg.34138e76c5315cfc94595501d871eccb.jpg

20200509_121720.thumb.jpg.4831eb07aac3ee451106d3bab4628b01.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

pred 41 minutami, dlicen pravi:

Opa, Damiju pa je tuna v4 res všeč! :OK:

men je vse všeč, jaz mam motorje rt, še najbolj take, ki so mal "več". Da sem pošten Superduke GT, je bolj "user friendly" za fijakanje, cijazenje, ogledovanje mest itd..pa zlo bliz po ciklistiki in fun faktorju. Po uporabnosti itak boljši. Ampak to ni bil namen testa.

Namen je bil "pure fun" in ta je bil 110% zagotovljen. Če H2 primerjam, je balistična raketa, še vedno, in dokler ne bi zrihtal drže, sedenja in ostalega, totalno neuporaben v primerjavi s tuno.

pred 37 minutami, Lipstick pravi:

Še Factoriya naj proba,........ da ma drug dimnik.........., ma mora met tud drug ECU....., na armaturki morata biti dve raci ......

to boš pa ti zrihtal :P da testiram.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pa ne, da si želiš vozt štiri leta star  italijanski polproizvod,  razsut in 45 000 prevoženih, ki je baje ves čas v okvarah in tričetrt tega časa skladiščen na servisih .....

Edited by Lipstick
Link to comment
Share on other sites

zakaj pa ne. Bom še tam ugotavljal, da ne rab ogledal :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, Lipstick pravi:

Maš morda se željo, kakšen dimnik bi vozil, je na razpolago cca 7 verzij ....

lep mora bit predvsem lep, pa čimvečji napis :D

ps. včeraj sem po dolgem času spet SDGT fijakal. tok zabave (neutrujajoče), tok relaxa, pa Tuono ne zmore. Je bolj resen motor, je manj placa za zajebancije. Pa sta si tam tam nekje po moči, ampak se mi zdi da Tune ne smeš vsakemu dat v roke, medtem ko GTja komot. Je res da sem enega bolj navajen ampak sem se na tuni kmalu počutil tudi domače, je pa bolj ozko usmerjena. Nastavljena za lepo cesto, pa srednje in hitre ovinke.

Pa lepš zvok ima od kartofeltoflna

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Lipstick pravi:

Dolg,kratek,debel,tanek ?????

debu, kratek :P

glaaaasen

Link to comment
Share on other sites

Ob 9. 5. 2020 ob 18:16, DAMI34 pravi:

Aprilia Tuono V4 1100

20200509_122412_HDR.thumb.jpg.34138e76c5315cfc94595501d871eccb.jpg

Tudi Dami je izkoristil mojo včerajšnjo neprisotnost v domačem okolju in se brez mojega soglasja peljel v Idrijsko Belo.   :blush:   :OK:   :worship:

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Lipstick pravi:

DSC09354.jpg

Oujeeahh..a se dobiva takoj ko odprejo meje za navadne smrtnike?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, DAMI34 said:

Oujeeahh..a se dobiva takoj ko odprejo meje za navadne smrtnike?

 

6 minutes ago, DAMI34 said:

Oujeeahh..a se dobiva takoj ko odprejo meje za navadne smrtnike?

Bom dol .....

DSC05393.jpg
DSC08578.jpg

Edited by Lipstick
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami, Lipstick pravi:

 

Bom dol .....

DSC05393.jpg
DSC08578.jpg

Ror s fotke 1 prosim. Ti bi turisticno na sx al razposajeno na gt?

Pa še eno vprašanje okrog map:

zakaj ma enđin brejking najmočnejši na sport verziji, vsaj tako sem razumel, pista in race manj? Men je bil moteč, za po mestu, za omejitve na 50km/h?

Link to comment
Share on other sites

vizualno sta oba lepa, ampak prvi zgleda kot moto GP verzija :P

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DAMI34 said:

Ror s fotke 1 prosim. Ti bi turisticno na sx al razposajeno na gt?

Pa še eno vprašanje okrog map:

zakaj ma enđin brejking najmočnejši na sport verziji, vsaj tako sem razumel, pista in race manj? Men je bil moteč, za po mestu, za omejitve na 50km/h?

Ta črnega, ja ....?

Za novejše letnike mi ni poznano, pri men je u race najjače  "bremza", men ustreza, ne rabiš nič bremzat ....track:  na drkališču bi preveč zgubljal u race, sport pa itak nimam pojma zakuga je.... jez ga od novga drajsam u R, ( tud tamalo gonm samo u R ) v ostale ga nisem nkol pretaknu....

Do 60 km/h ga je u originalu zaradi ekologije nerodno drajsat, cuka, se zagajna, bremza, odpita, zapira ventil in tako u krogu, zato menjajo prvi zobnik....jest sem rajši čurunalnik zamenu ......

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vceraj sem odklopil ventil, razlika na nizkih obratih je ocitna. Manj cuka in z nizjimi obrati (cca 1000 nizje) se lahko peljes. Glede map, na dirkaliscu rabis cim manj engine brejkinga da lahko pred ovinkom zmeces vec prestav dol brez da bi zadnje kolo blokiralo.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Delovanje ventila:

With engine off: open by 75%
· With engine running: regardless of the
gear engaged, below 5,500 rpm and
below 14° of throttle opening it is fully
closed; over 6,500 rpm or 16° of throttle
opening it is fully open; under any other
condition it is in an intermediate position.
With bike stopped and in neutral
the valve stays closed, regardless of
rpm.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!