Jump to content

Aprilia RSV Tuono


Noise

Recommended Posts

Žaba daj povej mi še ali ga kaj zvija na izhodu iz ovinka.Saj veš,takrat ko mu je sila.Jaz zvijanja nisem opazil pa sem mu potegnil dušo ven.

Link to comment
Share on other sites

Nope. Meni niti malo, pa imam 88 kg brez opreme. Je pa res, da imam fedre čist našponane, tko da je že zato malo trša vožnja. Meni je zvijal Kawo, samo ne na izhodu iz ovinka, ampak pred njim, ko si ga orenk po bremzah udaru. In to tak filing kot sveder. Ne vem pa, kako se temu reče strokovno. Vzvojno mogoče?

Tuono je pa trd ko skala. Se mi zdi, da mu še nisem kos. In to je v redu.

Če bi moral pokazat, kaj mi je na motorju najbolj všeč, je to brez dvoma vodljivost. Pa mi je agregat sam po sebi tudi zakon, ampak vodljivost je pa... :OK:

Edina sila, ki te moti na izhodu ovinka, je ta, ki ti odnaša zadek ven, supermoto style... :P

Pa se mi zdi, da mu Pirelli Diablo bolj sedejo, kakor serijske D207. Ampak se bojim, da je to spet subjektivna opazka.

Žaba

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Tako dolgo že ni nihče pljuval po TUONOTU, da vam mora vreči kost za glodanje.

POGLEJTE TEST V NOVEM MOTORRADU.

APRILIA TUONO ZOPET PRED VSEMI NAKEDI !!!!! :kva2: :OK:

Link to comment
Share on other sites

Ma TUONO mi je res zakon motor, sploh si ne predstavljam kako to gre in njegovo vodljivost :)

Čeprov bi bil ta motor ful lepši če bi imel zadek tak kot prve RSV l.99 .)

A italijani še vozjo tuono cup?

Tista barvna kombinacija je ubijalska :grim

A mogoče kdo ve kje bi se dal ta motor dobit za probat (testen)??

No al pa če je kdo tko dobr da mi ga da za probat :D

lp cagiva

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ti se kar zmen pri Avto Triglavu (g.Dušan Gorišek), mislim da ne bo problema.

So fejst fantje tam, do sedaj imam z njimi same dobre izkušnje! :OK:

Link to comment
Share on other sites

To je to! Osebmo mi je motorček bomba, barve mi delujejo zelo pozitivno in energično! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

lepo ampak preko 2003 črno-titan kombinacije je ni!!!! :OK:

Link to comment
Share on other sites

jebemti,kolk je to en nevarn motor :devil:

men je tale barva zlo všeč,črno titatnova tud...edin una čist rdeča ji mogoč ne paše lih najbl

:yea2:

Link to comment
Share on other sites

Sam je pa tole kar naporno za pucat :P

Ah kje, to sploh cajta nimaš za pucat,...to se sam voziš :OK:

Res to je pa men osebno najhujši motor na tržišču že odkar je ven pršla :wub:

Še največja konkurenca ji je zdej KTM Superduke :devil:

Sej pravm, moram se nek zment ,za kakšno testno vožnjo s Tuonotam,ker me res firbec matra... :P

lp cagiva

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sem pred nakupom Aprillie RSV Mille Tuono

(modelno leto 2003). Zanima me, ali se splača kupiti model, ki se 2 leti valja po trgovini? Koliko naj bila po vaše vrednost takega motorja?

Link to comment
Share on other sites

Sem pred nakupom Aprillie RSV Mille Tuono

(modelno leto 2003). Zanima me, ali se splača kupiti model, ki se 2 leti valja po trgovini? Koliko naj bila po vaše vrednost takega motorja?

Ti samo kupi.... motor je verjetno še konzerviran in mu ni prov nič blo narobe, sploh če je bil v klimatizirani trgovini... edino poglej med rezervar in sedež če je kaj spraskan, saj "firbci" ki posedajo po motorjih ne pazijo glih najbolj kam ružijo s kavbojskimi pasovi....

Link to comment
Share on other sites

Sem pred nakupom Aprillie RSV Mille Tuono

(modelno leto 2003). Zanima me, ali se splača kupiti model, ki se 2 leti valja po trgovini? Koliko naj bila po vaše vrednost takega motorja?

Po mojem mnenju bi bilo potrebno zamenjati gume. Še posebej, če ga niso nič premikali in je vseskozi stal na istem mestu oz. z istim delom gume na tleh.

Link to comment
Share on other sites

Sem pred nakupom Aprillie RSV Mille Tuono

(modelno leto 2003). Zanima me, ali se splača kupiti model, ki se 2 leti valja po trgovini? Koliko naj bila po vaše vrednost takega motorja?

Vrednost je vsaj 20% manj od nakupne cene. Racunaj na to, da ce ga bos prodajal v npr. dveh letih, bos defacto prodajal stiri leta star motor. Potencialnih kupcev dejansko ne bo zanimalo to, da dve leti ni bil vozen.

Za gume se mi ne zdi take panike, ce ni bil vozen, je pa res, da ima vecina gum zivljenjsko dobo dve leti, tako, da moras to preverit in po potrebi zahtevat znizanje cene ali nove gume.

Akumulator je tudi treba pregledat. Ponavadi ti prodajalec da kar novega, pa je.

Ce je bil zalaufan, kar je skor sigurno bil, vsaj za test, potem je vprasanje tudi kaj se je v teh dveh letih zgodilo z oljem.

Link to comment
Share on other sites

Kje ti ga je pa ratalo najdit? :OK: :OK: :OK:

Če se neboš odločil ti kr povej je najbrž dosti kandidatov, ki bi ga z veseljem kupili.

Drugače pa sploh ni panike, če je motor stal.

Kar se gum tiče imajo po besedah g.Sitarja življensko dobo do 8 let.

Kupi pa vozi. :OK:

Link to comment
Share on other sites

Sem pred nakupom Aprillie RSV Mille Tuono

(modelno leto 2003). Zanima me, ali se splača kupiti model, ki se 2 leti valja po trgovini? Koliko naj bila po vaše vrednost takega motorja?

Jaz sem svojega mileta tko kupu l. 2002. Dobil sem nov akumulator, cena je bla pa 2 mio, (nov je bil 2.650) to je skoraj 25% popusta. Nobenih problemov do zdaj, kupi. :OK:

Link to comment
Share on other sites

Oj!

No jest sem na mojmu letniku 03 ravnokar namontiral nazaj originalen auspuh. (zaradi prodaje).

Seveda sem vzel ven tisto satovje, ki je v cevi. Amapk razlika je pa kr precejšna.

Na slabše, mislim. :BUA: Pa ne samo v zvoku, ampak tudi v performansah.

Sej motor vseen gre, ampak ni več isto.

Tiste hude iskrosti ni več :cry: . Aja, prej sem imel gor Aprilia Racing titanium auspuh + pripadajoč čip.

Tolk. Da se mal tema oživi. O:-)

LP Žaba

Link to comment
Share on other sites

Ah kje, to sploh cajta nimaš za pucat,...to se sam voziš  :OK:

Res to je pa men osebno najhujši motor na tržišču že odkar je ven pršla :wub:

Še največja konkurenca ji je zdej KTM Superduke :devil:

Sej pravm, moram se nek zment ,za kakšno testno vožnjo s Tuonotam,ker me res firbec matra... :P

lp cagiva

1000 ccm Aprilie imajo eno slabo lastnost, da jim v mirovanju pobere akumulator na hitro. Sam je pol leta nisem uporabljal (od tega sem mel vsaj 1 mesec akumulator še priklopljen gor) in rezultat, izgleda da je fuč, saj ima hude probleme pri štartu, no sam je pa tudi res da je bil že 3 leta star.

Obvezno popust najmanj 30-40%, saj zaradi slabega servisa in predvsem slabe dobavljivosti delov v Sloveniji najmanj toliko motor izgubi na vrednosti, ko ga odpelješ iz salona.

lp

rudi

Link to comment
Share on other sites

1000 ccm Aprilie imajo eno slabo lastnost, da jim v mirovanju pobere akumulator na hitro. Sam je pol leta nisem uporabljal (od tega sem mel vsaj 1 mesec akumulator še priklopljen gor) in rezultat, izgleda da je fuč, saj ima hude probleme pri štartu, no sam je pa tudi res da je bil že 3 leta star.

In se čudiš da je po enem mesecu počasi pobralo akumulator? Capo (imaš capota, a ne?) in druge Apriljine zverine imajo tolko elektronike, ki se parazitno napajajo iz akumulatorja, da je odklop pri daljšem mirovanju nujen (čez zimo npr.), saj pride pri počasnem praznjenju do sulfurizacije plošč in se tako zmanjša kapacitivnost akuja. Odklopljen aku skladiščen čez zimo na toplem z občasnim polnjenjem (vsake tri mesece) lahko doživi 6-10 let.

Link to comment
Share on other sites

Kupil. Ali mi lahko kdo posreduje link na kakšna podrobna navodila (v angleščini) za Aprilio RSV Mille Tuono (L2003). Original sem dobil slovenske kopije, kjer je o podrobnem nastavljanju, servisiranju in vzdrževanju napisano skoraj nič.

Ali mi lahko priporočate, kam se ga splača vozit na servis - vaše izkušnje (imam 2leti garancije, pa razmišljam, da bi lastno šraufanje za ta čas malo opustil).

lp,M

Link to comment
Share on other sites

Sem pred nakupom Aprillie RSV Mille Tuono

(modelno leto 2003). Zanima me, ali se splača kupiti model, ki se 2 leti valja po trgovini? Koliko naj bila po vaše vrednost takega motorja?

Bi dodal moje mnenje glede nakupa salonskega motorja: Pred leti sem kupil Falcota, ki je 2 leti stal kot razstavni eksponat v trgovini. No, z njim mi bilo nobenih problemov, kot je omenil nekdo prej motorji pridejo konzervirani in to je to, ostali materiali pa itak imajo določeno življensko dobo, tudi gume so normalno preživele svoje in jih nisem menjaval........na podoben način sem pred časom kupil RSV Mille, ki je stala slabo leto in tudi z akumulatorjem ni problem, če le se sklopi varovalki voznikovim sedežem. V primeru da to ne storiš, se "računalnik" stalno napaja in se res htro izprazbni.......! Jaz bi jo kupil! :grim

Link to comment
Share on other sites

Kupil. Ali mi lahko kdo posreduje link na kakšna podrobna navodila (v angleščini) za Aprilio RSV Mille Tuono (L2003). Original sem dobil slovenske kopije, kjer je o podrobnem nastavljanju, servisiranju in vzdrževanju napisano skoraj nič.

Ali mi lahko priporočate, kam se ga splača vozit na servis - vaše izkušnje (imam 2leti garancije, pa razmišljam, da bi lastno šraufanje za ta čas malo opustil).

lp,M

Ogromno informacij dobiš na www.apriliaforum.com, tudi linke na servisne knjižice.

Iz kje si? (bo lažje določit najboljšega/najbližjega serviserja)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!