Jump to content

Aprilia RXV 450


emig

Recommended Posts

Včeraj sem imel priložnost sprobat to čudo od RXV. Tavelko s 550ccm in kros kolesi. Po asfaltu seveda.

To ni zame... :grrr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

aprilia ali huskvarna, to je zdaj vprašanje :hmm:

Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ...

Link to comment
Share on other sites

aprilia ali huskvarna, to je zdaj vprašanje :hmm:

Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ...

Slišal?? Jaz sem slišal da je Elvis še živ!? Motor je popolnoma sama razvila Aprilia. Takrat so ogromno tvegali ter se podali v projekt V2 . Preden je Aprilio prevzel Piaggio se je za njih precej zanimal Ducati, predvsem zaradi v-2 projekta, a je Piaggio dal več. Takrat so je japonarji še smejali, no, rezultati na pisti (npr. supermoto S2) govorijo pa drugače!

Bravo Aprilia!

post-4187-1153917283_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kakšni servisni intervali so mišljeni na 3000km?Aprilia je po mojem mnenju naredila še en zelo drag motor za vzdrževanje.Bate se verjetno menja kot pri dvotaktnih raketah.

LP Rok

Link to comment
Share on other sites

Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ...

Je poper na tej trditvi! Spizdenja razlog ni bil dnar ampak spoznanje da V-2 ni za hard enduro. Sicer pa so osnovo (vse se ne da vkrast) pri MVA ohranli, izboljšali in čakajo na Milano-jesen, ko pride ven najbolj odpiljen SM doslej. Čičali in čakali da vidimo.

Za onga mal višje: Aprilia ne dela nobenih štiritaktnih strojev, ampak jih kupuje pri Bombardierju (Rotax je le ena od firm te kanadske kompanije) od leta 2003 tud pri Piaggiu (prvi Piaggiov stroj je bil v Atlantisu) in od leta 2004 še pri Minarelliju (ki je yamahina last)

Motor je popolnoma sama razvila Aprilia. Takrat so ogromno tvegali ter se podali v projekt V2 . !

Bravo Aprilia!

Uf, a mamo Slovenca v upravnem odboru Aprilie S.p.A? Kako stoji s podaljšanjem pogodbe z Bombardierjem?

Link to comment
Share on other sites

Je poper na tej trditvi! Spizdenja razlog ni bil dnar ampak spoznanje da V-2 ni za hard enduro. Sicer pa so osnovo (vse se ne da vkrast) pri MVA ohranli, izboljšali in čakajo na Milano-jesen, ko pride ven najbolj odpiljen SM doslej. Čičali in čakali da vidimo.

Za onga mal višje: Aprilia ne dela nobenih štiritaktnih strojev, ampak jih kupuje pri Bombardierju (Rotax je le ena od firm te kanadske kompanije) od leta 2003 tud pri Piaggiu (prvi Piaggiov stroj je bil v Atlantisu) in od leta 2004 še pri Minarelliju (ki je yamahina last)

Uf, a mamo Slovenca v upravnem odboru Aprilie S.p.A? Kako stoji s podaljšanjem pogodbe z Bombardierjem?

Ne, mislim da Slovenca ni v upravnem odboru. Kar sem napisal je pisalo v reviji IN MOTO ter Motociclismo. Da ti podatki niso verodostojni, pa nisem mogel vedeti.......

Link to comment
Share on other sites

Ne vem kaj ima pri podajanju dejstev foušija. Ne razumem.

Mogoče kasti misli, da ti sediš v upravnem odboru Bombardierja .)

Link to comment
Share on other sites

Ima kdo mogoče kakšne informacije koliko je vzdrževanja s tem motorjem, in kakšni so stroški glede nato da ima dva cilindra za poštimat :) Sem videl da motor prodajajo s 14.5kw - 20KM , potem je registracija zelo poceni, tudi če ga daš kasneje odpret ?!? (govorim za 550ccm , RXV/SXV 5.5 )

LP

Link to comment
Share on other sites

Sem videl da motor prodajajo s 14.5kw - 20KM , potem je registracija zelo poceni, tudi če ga daš kasneje odpret ?!? (govorim za 550ccm , RXV/SXV 5.5 )

No ja, če ga odpreš, potem tista pocenska registracija ne velja in naj bi načeloma registriral za večjo moč, a ne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Zanima me kaj več o rxv 450. Predvsem o stroških... Ta dvovalnik me bega :blush: . Če sm prov zastopu ma 55 al mal mn konjev, tko da me zanima na koliko ur (kilometrov) se menja bat? Koliko porabi v primerjavi z ostalimi 450 kubičnimi endurami,... Več al mn me zanimajo te stvari katere ne pišejo v testih in na uradnih straneh (vaša mnenja)!!

LP in hvala :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Zanima me kaj več o rxv 450. Predvsem o stroških... Ta dvovalnik me bega :blush: . Če sm prov zastopu ma 55 al mal mn konjev, tko da me zanima na koliko ur (kilometrov) se menja bat? Koliko porabi v primerjavi z ostalimi 450 kubičnimi endurami,... Več al mn me zanimajo te stvari katere ne pišejo v testih in na uradnih straneh (vaša mnenja)!!

LP in hvala :yea1:

Sigurno manj stroškov kot pa z KTM.

Link to comment
Share on other sites

Ja problem je to da je v2 ---------> 2bata 2x več stroškov... Zato me pa zanima na kok časa :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Ja problem je to da je v2 ---------> 2bata 2x več stroškov... Zato me pa zanima na kok časa :hmm:

pa več zdrzi kot en cilinder,vibracij občutno manj kot na ktm

Link to comment
Share on other sites

Ja res je, da je vibracij pri v2 veliko manj kot pri enem cilindru. Ktm seka pod ritjo k norc. Ampak tut da iz sebe mnogo konjeu.

Link to comment
Share on other sites

Ja res je, da je vibracij pri v2 veliko manj kot pri enem cilindru. Ktm seka pod ritjo k norc. Ampak tut da iz sebe mnogo konjeu.

probi rxv,trga gate

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

LP

Prijatelj je prodal aprilio in mu je doma ostalo še veliko delov, če mogoče koga zanima kaj:

-mecasystem ščitniki

-rekluse z start pro aprilia sklopka

-rally luč

-rally stranske plastike

-športen filter

-večji tank z sedežem

-set cestnih platišč z povsem novimi gumami in diski (premontiraš iz endure v 20min)

Verjetno sem še kakšno stvar pozabil. Priložil sem še nekaj slik

post-17122-0-78336200-1306098858_thumb.jpg

post-17122-0-40573500-1306098893_thumb.jpg

post-17122-0-40519200-1306098936_thumb.jpg

post-17122-0-44388900-1306098990_thumb.jpg

post-17122-0-97375200-1306099071_thumb.jpg

post-17122-0-83107300-1306099449_thumb.jpg

Edited by LRR
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ali mi lahko nekdo svetuje?? In sicer slišal sem da je na aprili sxv potrebno delati generalne ali pa menjati bate, in me zanima če je to res ali se lahko normalno vozim in delam običajne servise (olje, filter,...)??? Motor bi pa se uporabljal vglavnem po cesti včasih pa redko za kakšen krog po pisti.

Link to comment
Share on other sites

hja aprilije od 08 letnika naprej so kar v redu motorčki. 06 pa 07 letniki pa živa loterija.

Bate se menja na ene 10kkm cestne normalne vožnje. Redni servisi in to je to. Ima pa par fint na katere je treba pazit pri vzdrževanju in mogoče malo pogosteje kontrolirat kot na drugih znamkah tega razreda.

Link to comment
Share on other sites

hja aprilije od 08 letnika naprej so kar v redu motorčki. 06 pa 07 letniki pa živa loterija.

Bate se menja na ene 10kkm cestne normalne vožnje. Redni servisi in to je to. Ima pa par fint na katere je treba pazit pri vzdrževanju in mogoče malo pogosteje kontrolirat kot na drugih znamkah tega razreda.

Jaz gledam novo obliko sxv od 2008 naprej, sepravi pri teh novejših je potrebna generalka na 10k km ?? sem prav razumel?? I koliko to stane približno?

Link to comment
Share on other sites

to ni generalka, ampak redni servis. tko na uč, dva bata, tesnila, delo, plus še kaj zraven takoj ene 500eur

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!