Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
emig

Aprilia RXV 450

Recommended Posts

premza

Včeraj sem imel priložnost sprobat to čudo od RXV. Tavelko s 550ccm in kros kolesi. Po asfaltu seveda.

To ni zame... :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

aprilia ali huskvarna, to je zdaj vprašanje :hmm:

Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
viggen

aprilia ali huskvarna, to je zdaj vprašanje :hmm:

Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ...

Slišal?? Jaz sem slišal da je Elvis še živ!? Motor je popolnoma sama razvila Aprilia. Takrat so ogromno tvegali ter se podali v projekt V2 . Preden je Aprilio prevzel Piaggio se je za njih precej zanimal Ducati, predvsem zaradi v-2 projekta, a je Piaggio dal več. Takrat so je japonarji še smejali, no, rezultati na pisti (npr. supermoto S2) govorijo pa drugače!

Bravo Aprilia!

post-4187-1153917283_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Kakšni servisni intervali so mišljeni na 3000km?Aprilia je po mojem mnenju naredila še en zelo drag motor za vzdrževanje.Bate se verjetno menja kot pri dvotaktnih raketah.

LP Rok

Share this post


Link to post
Share on other sites
jest

Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ...

Je poper na tej trditvi! Spizdenja razlog ni bil dnar ampak spoznanje da V-2 ni za hard enduro. Sicer pa so osnovo (vse se ne da vkrast) pri MVA ohranli, izboljšali in čakajo na Milano-jesen, ko pride ven najbolj odpiljen SM doslej. Čičali in čakali da vidimo.

Za onga mal višje: Aprilia ne dela nobenih štiritaktnih strojev, ampak jih kupuje pri Bombardierju (Rotax je le ena od firm te kanadske kompanije) od leta 2003 tud pri Piaggiu (prvi Piaggiov stroj je bil v Atlantisu) in od leta 2004 še pri Minarelliju (ki je yamahina last)

Motor je popolnoma sama razvila Aprilia. Takrat so ogromno tvegali ter se podali v projekt V2 . !

Bravo Aprilia!

Uf, a mamo Slovenca v upravnem odboru Aprilie S.p.A? Kako stoji s podaljšanjem pogodbe z Bombardierjem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
viggen

Je poper na tej trditvi! Spizdenja razlog ni bil dnar ampak spoznanje da V-2 ni za hard enduro. Sicer pa so osnovo (vse se ne da vkrast) pri MVA ohranli, izboljšali in čakajo na Milano-jesen, ko pride ven najbolj odpiljen SM doslej. Čičali in čakali da vidimo.

Za onga mal višje: Aprilia ne dela nobenih štiritaktnih strojev, ampak jih kupuje pri Bombardierju (Rotax je le ena od firm te kanadske kompanije) od leta 2003 tud pri Piaggiu (prvi Piaggiov stroj je bil v Atlantisu) in od leta 2004 še pri Minarelliju (ki je yamahina last)

Uf, a mamo Slovenca v upravnem odboru Aprilie S.p.A? Kako stoji s podaljšanjem pogodbe z Bombardierjem?

Ne, mislim da Slovenca ni v upravnem odboru. Kar sem napisal je pisalo v reviji IN MOTO ter Motociclismo. Da ti podatki niso verodostojni, pa nisem mogel vedeti.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Ne vem kaj ima pri podajanju dejstev foušija. Ne razumem.

Mogoče kasti misli, da ti sediš v upravnem odboru Bombardierja .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Ima kdo mogoče kakšne informacije koliko je vzdrževanja s tem motorjem, in kakšni so stroški glede nato da ima dva cilindra za poštimat :) Sem videl da motor prodajajo s 14.5kw - 20KM , potem je registracija zelo poceni, tudi če ga daš kasneje odpret ?!? (govorim za 550ccm , RXV/SXV 5.5 )

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Sem videl da motor prodajajo s 14.5kw - 20KM , potem je registracija zelo poceni, tudi če ga daš kasneje odpret ?!? (govorim za 550ccm , RXV/SXV 5.5 )

No ja, če ga odpreš, potem tista pocenska registracija ne velja in naj bi načeloma registriral za večjo moč, a ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIGpete

Zanima me kaj več o rxv 450. Predvsem o stroških... Ta dvovalnik me bega :blush: . Če sm prov zastopu ma 55 al mal mn konjev, tko da me zanima na koliko ur (kilometrov) se menja bat? Koliko porabi v primerjavi z ostalimi 450 kubičnimi endurami,... Več al mn me zanimajo te stvari katere ne pišejo v testih in na uradnih straneh (vaša mnenja)!!

LP in hvala :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ROBČEK
Zanima me kaj več o rxv 450. Predvsem o stroških... Ta dvovalnik me bega :blush: . Če sm prov zastopu ma 55 al mal mn konjev, tko da me zanima na koliko ur (kilometrov) se menja bat? Koliko porabi v primerjavi z ostalimi 450 kubičnimi endurami,... Več al mn me zanimajo te stvari katere ne pišejo v testih in na uradnih straneh (vaša mnenja)!!

LP in hvala :yea1:

Sigurno manj stroškov kot pa z KTM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIGpete

Ja problem je to da je v2 ---------> 2bata 2x več stroškov... Zato me pa zanima na kok časa :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukec
Ja problem je to da je v2 ---------> 2bata 2x več stroškov... Zato me pa zanima na kok časa :hmm:

pa več zdrzi kot en cilinder,vibracij občutno manj kot na ktm

Share this post


Link to post
Share on other sites
dolsina

Ja res je, da je vibracij pri v2 veliko manj kot pri enem cilindru. Ktm seka pod ritjo k norc. Ampak tut da iz sebe mnogo konjeu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukec
Ja res je, da je vibracij pri v2 veliko manj kot pri enem cilindru. Ktm seka pod ritjo k norc. Ampak tut da iz sebe mnogo konjeu.

probi rxv,trga gate

Share this post


Link to post
Share on other sites
LRR

LP

Prijatelj je prodal aprilio in mu je doma ostalo še veliko delov, če mogoče koga zanima kaj:

-mecasystem ščitniki

-rekluse z start pro aprilia sklopka

-rally luč

-rally stranske plastike

-športen filter

-večji tank z sedežem

-set cestnih platišč z povsem novimi gumami in diski (premontiraš iz endure v 20min)

Verjetno sem še kakšno stvar pozabil. Priložil sem še nekaj slik

post-17122-0-78336200-1306098858_thumb.jpg

post-17122-0-40573500-1306098893_thumb.jpg

post-17122-0-40519200-1306098936_thumb.jpg

post-17122-0-44388900-1306098990_thumb.jpg

post-17122-0-97375200-1306099071_thumb.jpg

post-17122-0-83107300-1306099449_thumb.jpg

Edited by LRR

Share this post


Link to post
Share on other sites
DIINGGO

Ali mi lahko nekdo svetuje?? In sicer slišal sem da je na aprili sxv potrebno delati generalne ali pa menjati bate, in me zanima če je to res ali se lahko normalno vozim in delam običajne servise (olje, filter,...)??? Motor bi pa se uporabljal vglavnem po cesti včasih pa redko za kakšen krog po pisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

hja aprilije od 08 letnika naprej so kar v redu motorčki. 06 pa 07 letniki pa živa loterija.

Bate se menja na ene 10kkm cestne normalne vožnje. Redni servisi in to je to. Ima pa par fint na katere je treba pazit pri vzdrževanju in mogoče malo pogosteje kontrolirat kot na drugih znamkah tega razreda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DIINGGO

hja aprilije od 08 letnika naprej so kar v redu motorčki. 06 pa 07 letniki pa živa loterija.

Bate se menja na ene 10kkm cestne normalne vožnje. Redni servisi in to je to. Ima pa par fint na katere je treba pazit pri vzdrževanju in mogoče malo pogosteje kontrolirat kot na drugih znamkah tega razreda.

Jaz gledam novo obliko sxv od 2008 naprej, sepravi pri teh novejših je potrebna generalka na 10k km ?? sem prav razumel?? I koliko to stane približno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

to ni generalka, ampak redni servis. tko na uč, dva bata, tesnila, delo, plus še kaj zraven takoj ene 500eur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • sergini
      @jvalant se strinjam, 93 je dober pilot. Eden boljših v zadnjem času. Ampak po mojem mnenju on ne bi bil prvo leto prvak, če dorna ne bi spremenila pravila, da lahko novinec uleti takoj v prvi sezoni na tovarniško petardo. Zakaj so to naredili točno v tistem letu? Dorna španska, repsol španski, 93 španec. Naključje? Največje v času motoGP. Mogoče enako veliko kot to, da nihče razen španca zadnjih 7 sezonah. No, enkrat je skoraj uspelo italianu, ampak je spet splet kakšnih naključji preprečil to. Boli me k... ali je naštimano ali ne, ampak ko Ezpeleta javno verbalno spleska Jorgeta, čez par dni pa napove konec kariere, se vprašam zakaj in koliko?
    • jskrablin
      Če bo takole napredoval, bo Rossi 2020 Lorenzo...
    • Ninč.
    • twom
      Ljudje se odrekamo stvarem samo do točke lastnega udobja.
    • ligenjček
      BOmo še videLI
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!