Jump to content
  • Sign Up
flero

Aprilia Tuono V4R (APRC)

Recommended Posts

flero

Nova zverina je že nekaj časa spuščena :evilgrin: ...po testih in mnenjih uporabnikov tujih forumov sodeč, še boljša petarda kot predhodnik :kva2: ...ima mogoče še kdo od motosvetovcev kako izkušnjo z novo Tuno :hmm: ...jo mogoče kdo lahko primerja s staro...zadnjič sem jo samo gledal v salonu, pa se me loteva virus nove Nore Tune :wub: in ni videt, da bom kmalu ozdravel :grrr :grim

Hvala za info...srečneži :P

lp floxxx

post-2086-0-63756800-1315938178_thumb.jpg

post-2086-0-45850200-1315938195_thumb.jpg

post-2086-0-27645400-1315938218_thumb.jpg

post-2086-0-88912300-1315938234_thumb.jpg

post-2086-0-79865100-1315938778_thumb.jpg

Edited by flero

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Tut jest sm jo gledal..na žalost zaenkrat samo v salonu..ne vem zakaj, ampak ko sediš na njej je dost bolš kot pa je zgledala na imot-u

kupit, odšponat fedre in puna..

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

nisem vozu, sem samo sedel na njej :) položaj za volanom je enkraten, edino mogoče za ta tip motorja so stopalke malce "čudno" postavljene. Preveč naprej ti poriva trup, pol se moreš pa na balanco opirat. Vsaj tak občutek sem js dobil (pa nisem velik) ampak me ni motilo niti najmajn. Sklepam da se to "visenje na roke" skompenzira z vetrom v prsa in je idealka.

Kaj pove agregat nimam pojma, ma po vsem prebranem v italijanskih revijah, ne more bit nič slabega :D Nevem pa zakaj sploh še dajajo zadnje sedeže na te mopede. Prvič je to uživancija solo, drugič tisti k je zadej trpi ko prasc sedet na tem, tretjič so grdi ko sam ps :)

in ja... bi jo imel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
jozexj6

A ma kdo tole zverinco? Me zanima kakšni so kej stroški vzdrževanja. Je tudi pri tem motorju treba (kot pri večini italjanov) štelat ventile pri 20k km?

Share this post


Link to post
Share on other sites
T

Ventile stelat?!?

Sej ni nemc :)

Jest mam staro pa se ni bilo potrebe po štelanju ventilov. (2007)

Za staro Touno lahko recem da so stroški isti kot pri japoncu za enkrat (2leti)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bagio

A ma kdo tole zverinco? Me zanima kakšni so kej stroški vzdrževanja. Je tudi pri tem motorju treba (kot pri večini italjanov) štelat ventile pri 20k km?

Ni treba štelat ampak na 10.000 menjat,če zdrži tko dolg.

!

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Ni treba tako pogosto Joža. Ducati je specificen primer zaradi desmo krmiljenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bagio

Hahahaha. Jst butl pa upal ,da bom kakšen pameten podatek dobu. :slap:

Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jozexj6

Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!!

Sori, sm mislu da je pač še en od brezveznih komentarjev. My bad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure91

Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!!

 

Da ti povem še iz prve roke 11000km  okvare nobene to je spet odvisn kaj naletiš, kot povsod. Drugače za vetile štelat nevem, kar se pa servisa tiče pa je na pooblaščenem 130-150€ odvisno od olja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bagio

Da ti povem še iz prve roke 11000km  okvare nobene to je spet odvisn kaj naletiš, kot povsod. Drugače za vetile štelat nevem, kar se pa servisa tiče pa je na pooblaščenem 130-150€ odvisno od olja.

 

Zgleda ji ne paše vožnja po pisti,ti se verjetno voziš po cesti?Imajo pa kar pogoste težave na pisti, na Pannoniji bil nemec ki ima servis in priporočal vsem,ki vozijo na pisti menjavo serijskih ventilov za race ventile,poseg bi pa naj stal 500€ in bi stvar držala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3ninja

Zgleda ji ne paše vožnja po pisti,ti se verjetno voziš po cesti?Imajo pa kar pogoste težave na pisti, na Pannoniji bil nemec ki ima servis in priporočal vsem,ki vozijo na pisti menjavo serijskih ventilov za race ventile,poseg bi pa naj stal 500€ in bi stvar držala.

Info iz prve roke.

 

Moja RSV4-R 2010 trenutno 20.000km. Problemov je nekaj bilo (tesnila pokrovov ventilov so puščala 3x). Drugo BP.

Je pa res da moja ni bila brutalni zlorabljena na pisti, samo kaka panoramska vožnja po panoniji.

Drugače je pa to ultimativni stroj. RSV4 je Baletka za gsxr-a, ki je pravi medved. Komentiram ker imam oba in jih vozim.

Sta pa oba moja motorja, kot večinoma vsi ostali premočna in predobra za moje skromno znanje (kot za večino občasnih obiskovalcev dirkališč-mnenje pač)

 

BMW S 1000 RR je menda tudi vsak drugi zaribal na pisti.

Zato pa zdaj večinoma vsi svoje lepe in super evropejske stroje puščamo doma in se po pistah vozimo z japonci.

Jaz moje ne bi zamenjal za RR-a. Bi pa imel oba pa še kakega rdečega pa zelenega zraven če bi.................

 

Tak to je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
borollety_4

Bom kar v tej temi vpršala (no tak pa sta si motorja zelo podobna):

 

Je že kdo naložil RACE mapo na RSV4 oz. pozna kakšnega mojstra? 

Kako je s nakdnadno vgradnjo Quickshiftertja (pač klasičen R model je)?

Enkrat sem se menu s gospodom iz Domžal-Ljubljane, da bi se dalo vgradit orginal (mogoče tudi aftermarket) quickshifter senzor, ter nadgradnja ECU enote na APRC verzijo (v bistvu samo da zazna QS senzor). Številko pa sem seveda potem nekje založil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Bom kar v tej temi vpršala (no tak pa sta si motorja zelo podobna):

 

Je že kdo naložil RACE mapo na RSV4 oz. pozna kakšnega mojstra? 

Kako je s nakdnadno vgradnjo Quickshiftertja (pač klasičen R model je)?

Enkrat sem se menu s gospodom iz Domžal-Ljubljane, da bi se dalo vgradit orginal (mogoče tudi aftermarket) quickshifter senzor, ter nadgradnja ECU enote na APRC verzijo (v bistvu samo da zazna QS senzor). Številko pa sem seveda potem nekje založil ;)

Poizkusi tukaj:

 

Čepon Drago: 041 479 092

Edited by kasti

Share this post


Link to post
Share on other sites
borollety_4

Poizkusi tukaj:

 

Čepon Drago: 041 479 092

 

Hvala. Mogoče uporbnik foruma tukaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!