Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
CAPIROMZY

Aprilia RSV Mille

Recommended Posts

k0ci

zdaj ne vem točn kako ima to aprilia narejeno ampak ponavadi se štela tako da vrtiš tisti vmesni del vzvoda za prestavljanje, ali pa premakneš tisto (objemko ali kako bi rekel) ki pride na zobato os nasajena, samo te objemke se ne sme preveč premikat ker drugače ne boš mogel šaltat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™

No sej to se mi je zdel sumljivo... Bom dans sprobu, hvala :)

Ena grupna fura bi pa lahko res bla, da ne bo seizmografom dolgčas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
No sej to se mi je zdel sumljivo... Bom dans sprobu, hvala :)

Ena grupna fura bi pa lahko res bla, da ne bo seizmografom dolgčas

Z imbusom odvijačiš komplet prestavno ročico in jo premakneš recimo za en zob bolj gor.To je vsa umetnost.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
RHonda
Popolnoma je res, modelno leto 2001 - 128PS, je pa res, da so se v SLO prodajala tudi modelna leta 2000 kot 2001 ali celo 2002 letniki :naughty: .Kaj češ, balkan pač :krneki: .

To je pa kar malo konj. Samo pa verjamem, da jih na cesti pokaže bolj kot na papirjih. Suzuki TL recimo, jih je imel 140.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
To je pa kar malo konj. Samo pa verjamem, da jih na cesti pokaže bolj kot na papirjih. Suzuki TL recimo, jih je imel 140.

Moči je več kot dovolj,... Motor je zelo vozen saj ni nenadnih suvanj - vleče zelo zvezno in mehko. Sam pa recimo pred ovinkom zelo malo bremzam raje zmečem kakšno prestavo več dol da mašina opravi svoje. Občutek je fenomenalen :) ... Z predelavami lahko prideš tudi na 150 oziroma 160 konjev.Seveda je življenksa doba potem precej manjša, poraba precej večja... itd. Cena predelave pa je previsoka... Mislm pa da za sporščanje adrealina na kakšnem dirkališču je moči več kot dovolj.

Sam svojo prodajam, ker imam namen kupit novejši model...Aprilie seveda

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
mojgap

Sklopko odzrači zgoraj na ročici. Stisni ročico, odvij malenkost ventil za spuščanje olja in ko skoči ven mehurček zraka zategni ventil nazaj in spusti ročico pa bo sklopka delal in motor ne bo lezel naprej. To je to in velja skor za vse Aprilie z Brembo cilindri sklopke (od letnika 2005 nazaj), in tudi za zadnjo zavoro (kjer pa je postopek za dobro opravljeno delo mal bolj zahteven). Drugač pa super motor, ki ga ko se ga navadiš nebi več menjal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port Folio
Drugač pa super motor, ki ga ko se ga navadiš nebi več menjal.

:topic: A si ti zamenjal mopi za izvedbo Factory :glare: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mojgap
:topic: A si ti zamenjal mopi za izvedbo Factory :glare: ?

Ne ni Factory je samo novejši letnik 06". Do sedaj kar sem prevozil je :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port Folio

RSV-ejevci bi se lahko malo spisali, katere gume ste do sedaj uporabljali,

in katere so se vam zdele naj naj, ter zakaj?

lp

:closedeyes:

Edited by Port Folio

Share this post


Link to post
Share on other sites
mojgap

Jaz sem imel na prvi RSV tovarniško Michelin Pilot Sport, ki sem jih snel po 2k km. Ble so čist pretrde, slabo držale tud ko so se ogrele in motor se je z njimi vozu k tank (beri ful težko v nagib). Po teh sem zvozil tri pare Pirelli Supercorsa Pro SC1/2. Motor se pelje z njimi popolnoma drugače, zlahka gre v nagib in gume se tudi na cesti brez problemov dovolj segrejejo (čeprav nekateri menijo, da temu ni tako).

Vmes sem imel en par D209GP predvsem z namenom uporabe na Grobniku, kjer so se dejansko izkazale za boljše od Supercors, čeprav je za njih potrebno prilagoditi višino motorja. Za uporabo na cesti bi dal prednost SC, ker imam občutek, da se lažje ogrejejo na delovno temp.

Na novi RSV imam prvič Metzeler Rennsport, ki pa so v bistvu iste gume kot SC zato pričakujem podobne lastnost.

Upam, da sem kej pomagu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;)

Glede nato da voziš suzukija bi ti povedal da je v času ko je Aprilia še dirkala v SBK naredila veliko več kot Suzuki - beri boljše rezultate...

Tudi naslov master bike-a ni dobila kar tako.

LP Rok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

SBK motor ima s tistim, ki ga mi kupimo bore malo :) Tam vilce stanejo za ene 4 kompletne serijske motorje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port Folio
Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;)

:topic: Sej je "suza" tudi lepa :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :)

Obeta se serijska proizvodnja Aprilie z V4 motorjem - drugače ne bodo mogli dirkat v SBK.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
savo

Bo V4, vendar ne bodo opustili V2.

Meni je sploh lepše z dvemi cilindri, rad bi kvečjemu športno verzijo prototipa FV2, lahko tudi z manj kot 1200cm3, še najraje z enojnimi nihajkami spredaj in zadaj... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Hm, po moje bo super sport V2 doživel podobno usodo kot pri Hondi :( , Aprilia je enostavno premala, da bi si lahko privoščila dosleden razvoj dveh modelov v najvišjem razredu hkrati :grrr Bo pa novi V4 zardi big-bang zasnove :naughty: po karakteristikah in zvoku precej bližje V2 motorjem kot I4 tako da duh V powaaaah ostaja :worship:

Edina šansa, ki jo v tem trenutku vidim za konkreten razvoj V2 super sport je v primeru, da V4 nebi dal ustreznih rezultatov v tekmovanju SBK v boju z Ducatiji.

No kakorkoli, nova V4 bo imela kar precej tehničnih rešitev, ki dosedaj še niso bile praksa pri serijskih motociklih.

Meni se že pošteno cedijo sline :P

Edited by Sam dePihlja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Meni se že pošteno cedijo sline :P

Tudi meni :D Me prav zanima kako se bo motorčič dejansko pelajl. No glede V2 pa jih imamo itak že sedaj in bomo potem le razširili konjenico :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja
A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :)

No ja, malce res dremajo :zzz: , ampak boljš to, kot da padejo v komo kot pri tvoji omiljeni znamki, ki je sposobna nardit novo izvedbo slabšo od stare (1000K5 vs. 1000K7) :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™

Ve kdo kje bi se dalo kupit povišano šipco?

Kej v tem stilu

7.jpg

Edited by Dolenc™

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      Met maljon danes sploh ni težko. Člouk jest mam..sam mal grem v obično denarnico slikat.. Ekola..500 maljonov Aja pa naum več smetil teme. Sicer poznam fante ki so odšli v azijo po maljone od btc in so tut uspeli.  
    • KennyJR
      Tale vikend se kr dodaja.. Ali pa za nekatere ne dogaja...  Že v petek se je razsul Peco, zlomil golenico, šel na operacijo, ki je bila baje uspešna in ga ne bo vsaj na eni dirki v Avstriji, po vsej verjetnosti na obeh. Glede na to, da je po padcu še hodil zlom ni ravno hud in se bo hitro pocelilo, oz. se je verjetno že pri sami operaciji, tako kot pri MM, s tem, da se noge ne rabi tako kot recimo roko. Mogoče bo pa res hitro nazaj.  Zarco je bil, vsaj kar se enega kroga tiče zelo hiter cel vikend.  Espargaro s KTM je bil tudi suveren, Binder tokrat malo zaostaja. Oliveira je imel smolo s padcem in nato ubijalski Q1 kot ga še ni bilo.  Kje je Ducati? Njihov najboljši se je razbil in so konec? Miller cel vikend neki štrajka. O Doviju sploh ne bom izgubljal besed... Naj že zaključi, če je pozabil dirkat... Kdo ga bo še gledal. V Ducatiju zihr ne, ostali zici so pa zafilani... Petrux pa... 3x slabš od Dovija... A se ni Ducati neki hvalil, kako bodo letos imel nevem kako boljši motor od ostalih? In kje je zdej ta motor?  Nevem zakaj komentatorja tako zelo hvalita Nakagamija? Pa tip je skoz tm nekje na robu deseterice že 3 sezone... Tale pomoč iz MM garaže tega ni spremenila... Dobil je par treningov, ker je tako hotel, že lani jih je... Ko gredo tudi ostali na čas je pač 10. ali pa še kako mesto zadaj... V Jerezu vemo kako je prišel do 4. mesta....  Tole novo pravilo ob brisanju časov pod že samo eno rumeno zastavo je meni OK, ker je bilo do sedaj težko gledat, kako pičijo mimo padlih... Ampak je pa totalno nepraktično.  Več ali manj se vse na kvalifikacijah zgodi v zadnjih dveh krogih. V primeri Brna pa samo v zadnjem enem krogu... Če takrat nekdo pade je zadeva končana... Čas v prvem poskusu pa ti v tako natrpani konkurenci težko prinese že drugo vrsto, kaj šele prvo, če lih nisi Fabio.  Zelo dobra ideja, ki verjetno večini ne bi bila všeč se mi zdi ta, da bi v primeru padca QP dobil kazen recimo 3eh ali 5ih mest na štartu... Tako bi vsi malo pazili, ker tole je katastrofa... Sploh ker so na tleh vedno eni in isti... Calvin, Miller, brata Espargaro... Ker če ne bodo morali pač polovici grida brisat čas oz bodo sami upočasnili zaradi zastav... Kvalifikacije povsem izgubijo pomen...  Je pa Zarco vseeno odpeljal res dober krog in je bil neulovljiv, sploh prvi sektor je bil fenomenalen...  Od njega sicer ne pričakujem stopničk, jih pa od KTM... Sicer mam filing, da bosta Petronasa gladko 1 in 2, ker po tempu so blizu samo KTM... Viñales bo pa tako ali tako spet vse zajebal...  Mi je pa ponovno všeč, da ni MM, ker vnaša neko negativno energijo v MotoGP in je prou težko gledat tisto njegovo posiljevanje. Brez njega ni nič manj zanimivo, smo videli včeraj... Pa še nobenih incidentov ni že kar precej dolgo... Tudi komentatorja ne špricata po hlačah cel čas in je tudi to veliko bolj sprejemljivo... Čeprou res ne morem verjet, kako lahko tega Pogorelca še vedno vabijo zraven, ker je neposljušljiv do amena... Pa fajn dirko želim! 
    • KennyJR
      Ovinki na las podobni? Dej se zresn... Poglej kako vstopajo... Začnimo z zaviranjem... Veliko prej, veliko bolj blago... Kot električni, ki so težki... Stil ni niti malo podoben sredi ovinka, motor je bolj "štoraste" postavitve, niti malo ne ponuja take stabilnosti v ovinku in na pospeševanju iz ovinka... Tudi v ovinek jih postavljajo čist po konc... Polno enih popravkov v ovinku...  No dobre 3 sekunde... In ja to je ogromno... Stari 3 sekunde na krog... To ni nobene primerjave... Tehnika še niti mal ni na takem nivoju, da bi bilo manevrskega prostora tako malo, da bi nekjle serijske izvedbe lahko bile blizu gp strojem... 3 sekunde je tolk, da tudi v 50 letih sbk stroj ne bo teh treh sekund mel notr...
    • DAMI34
      Se vidi da tipkam hitro pa bolj slabo vidim . Vem da je Kulm sem šele sedJ videl, kaj sem zatipkal. Hvala za popravek. Sem videl gondole oz železnico na stopnice 😄 gneča pa taka, ker je sezona, da kr ne hvala v usnju čakat par ur, pa čakat parkirišče in podobno. Žal je vrhunec sezone, pa tudi plan ni Au, ampak pot naprej.Po možnosti stran od masovnega turizma. Danes penetrirava v Češko s splavom preko Vltave    
    • jvalant
      Kaj sele Superstock, ti so sele pocasni, na uc pa sploh!  Evo, cist pravokotno tehniko imajo, se strinjam z tabo: NEPRIMERLJIVO!  
  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!