hilton Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Avstralski dirkač Casey Stoner je v Jerezu na 1000-kubični hondi že odpeljal prvih 50 krogov, motocikel pa sta pred tem preizkusila tudi testna voznika Kosuke Akiyoshi in Shinichi Ito. "Šlo nam je zelo dobro in po prvih krogih sem zelo optimističen," je za autosport.com uvodoma povedal Stoner. "Lepo je znova dirkati s 1000-kubičnim motociklom in občutiti ta motor in to neverjetno moč motocikla. Zelo sem se zabaval in vse, kar smo preizkusili, je dobro delovalo, zares ostajam brez pripomb. Nismo se osredotočili na nič posebnega, skušali smo le čim bolje izkusiti vse lastnostni motocikla, kako se odziva na stezi, kako se odzivajo zavore in podobne zadeve. Zavorni sistem je boljši, kot ga imamo zdaj, prav tako tudi ravnotežje v prednjem delu motocikla. Za zdaj so nastavitve dokaj podobne tistim, ki jih imamo na 800-kubičnem motociklu in tudi občutek je dokaj podoben, lahko smo kar zadovoljni." Stoner je na testiranjih pogrešal moštvenega kolega Danija Pedroso, ki okreva po zlomu ključnice. "Res je veliko razočaranje, da se nam Dani ni uspel pridružiti, saj je njegovo mnenje pri razvoju tega motocikla zelo pomembno," je za konec še dodal Stoner. Mednarodna motociklistična zveza je v začetku leta sprejela odločitev, da bodo motocikle v sezoni 2012 poganjali 1000-kubični motorji. Sharko, spid3r, P182 in 5 others 8
jest7 Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Tole mi je pa popestrilo jutro: When asked for his thoughts on the recent on and off track skirmishes that have made for a controversial start to the 2011 MotoGP campaign, Rossi said: "This year the young guys are very excited." Vir:Link Sharko, Mutika in gandi 3
RVT Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Rossi pele Jery piše . Neki bosta že naumila sesir, gandi, halls in 1 other 3 1
RVT Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Še dobr da Ben ni tapru k bi posmodu konkurenco z Akrapotom Kor13, Sharko in gandi 3
mini Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Še dobr da Ben ni tapru k bi posmodu konkurenco z Akrapotom Škoda, pa skor na vseh testiranjih je biu pred JL pred začetkom sezone. Sharko in Urbii 2
Popularna objava RVT Objavljeno Maj 19, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 20 let razlike se v teoriji še ne sliš tok k se vid v praksi Prva slika od leve ( Rainey, Schwantz, Lawson) Druga pa... malakai, hilton, kuntakinte in 8 others 11
rot Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Rossi pele Jery piše . Neki bosta že naumila pomoje, da mu že malo prednji konec beži hilton 1
miha7 Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 (popravljeno) Tudi mene zanima kaj Spies-a muči Pa tako doboro je kazalo... Popravljeno Maj 19, 2011. Popravil miha7 Urbii 1
Bojč Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Tudi mene zanima kaj Spies-a muči Pa tako doboro je kazalo... Meni se zdi da zgolj Lorenzova hitrost. Na testiranjih ne talajo pik. sesir, Urbii, halls in 2 others 2 3
KennyJR Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 Tudi mene zanima kaj Spies-a muči Pa tako doboro je kazalo... še en podatek več, ki kaže na to, da testiranja ne povejo vsega... lorenzo je za 1x še pač boljši. čeprav je mogoče delovalo, da je spieš že ob prihodu v motogp bil skoraj enakovreden najboljšim, mu še vedno nekaj manjka... seveda je sposoben boljših rezultatov, vsaj da bi bil redno med 5, ampak očitno je trenutno pod precej velikim pritiskom, saj vsi od njega veliko pričakujejo, pa ni še nič pokazal... verjetno bo vedno težje, samo kmalu bo moral narediti kak rezultat... škoda za padec v jerezu... lahko bi se tam vse obrnilo... jst upam in mal tud verjamem, da bo že na naslednji dirki bolje, tale le mans je bil vseeno mal varljiv, ker yamahi nasploh ni šlo najbolje... pa tudi ko folk pravi, da je to yamahina pista... meni se zdi bolj hondinda, tukaj so precej zmagovali v vseh razredih... sicer sta rossi in lorenzo v zadnjih letih nekolk sklatila hondo s prestola, samo vseeno to še ne pomeni da je to yamahina pista... v catalunyji bodo boljši in tako tudi spies... Aly46, dotem, LRR in 2 others 2 3
thumper Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 20 let razlike se v teoriji še ne sliš tok k se vid v praksi Prva slika od leve ( Rainey, Schwantz, Lawson) Druga pa... da bi lahko videl kako bi motorje zamenjali eni z drugimi ... neprecenljivo rdeci_vragec 1
rossi81 Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 da bi lahko videl kako bi motorje zamenjali eni z drugimi ... neprecenljivo Ja, to bi bilo pa res zanimivo videti, kako bi se današnji dirkači znašli na motociklih brez "elektronike" in obratno.
KennyJR Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 mislim da so današnji dirkači dost veliki mojstri, da bi lahko peljali motorje tudi brez elektronike... res da so bili tisti 500cc stroji zverine, samo vseeno bi jih "današnji" dirkači lahko po "nekaj" krogih kr spodobno hitro peljali (skoraj tako hitro kot takrat oni mojstri)... medtem ko če bi dal ene 20 let nazaj al pa mogoče še kako leto več nekomu tak stroj, kot jih vozijo sedaj, bi rabil precej več časa da bi bil hiter... Urbii, Sam dePihlja, dotem in 5 others 4 4
rs01 Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 http://www.superbikeplanet.com/2011/May/110519burgess.htm Sam dePihlja in Buzdovan 1 1
snoopek Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 (popravljeno) http://24ur.com/sport/motogp/button-motogp-dirkaci-so-norci.html :evilgrin: Popravljeno Maj 20, 2011. Popravil snoopek
KINDER_WAGEN Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 Zadnjič srečal "zlato ribico", pa se nikak nisem mogel spomnit na kako pametno željo. Ribica pa ne popusti, brez želje nikamor!! Dobro, pravim! Sam nimam želje, jo pa imajo fantje na forumu. Želijo si rešit dilemo kdo je boljši? Stari dirkači na dvo-taktnih motorjih brez "pripomočkof" ali novodobni s štiri-taktnimi nafilani s vsemi možnimi ANTI...,GPS, SDRI, DRRER, ... Može, pravi ribica! Še prej, pa morajo odgovoriti na sledeča vprašanja: -kdo je najstarejši še aktivni dirkač v GP-ju (C.....si) -kateri aktivni dirkač je na zadnji dirki v Franciji odpeljal 317-to dirko(C.....si) -kateri dirkač je imel"JAJCA", da je "PRVI" presedlal iz 500 2-t bombe na 4-taktnega(R..si) in še tolažilna -keri še aktivni dirkač ima št. 46 Tisti, ki odgovorijo pravilno na vsa vprašanja bodo že na naslednji dirki videli bitko generacij in dilema bo rešena. Ostali pa naj živijo v dilemi še naprej je rekla zlata ribica in odplavala po Dravi navzdol. Mislim,da se splača potrudit,mene tudi firbec matra! Aja, tolažilna nagrada je knižna nagrada - "Pahor in njegove težave"! sergini, thumper, Sharko in 16 others 14 5
hilton Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 pa tako se ve da je rossi najboljsi, tako da jaz ne vidim neke dileme kinder wagen pac drugi si pa zelijo bit vsaj pol tako dobri kot je rossi.... Urbii, mojamiska, dive in 9 others 7 5
snoopek Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 (popravljeno) Point tega posta pa je? Da je Rossi car!!!!!! Popravljeno Maj 20, 2011. Popravil snoopek hilton, TakeALookAround, suzukigsxr1 in 9 others 6 6
Cartman Objavljeno Maj 21, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 (popravljeno) -kateri dirkač je imel"JAJCA", da je "PRVI" presedlal iz 500 2-t bombe na 4-taktnega(R..si) Tole. . .mel jajca. ja ne vem. Rekel bi, da je imel privilegij. V5 je imel on in Ukawa. konc leta še Baross. Vsi rije so zmagali.pa niso bli edini ki so prvo sezono zmagali z 4t strojem. Zmagal je tud Biaggi na M1. Tečnoba ostaja eden od samo treh ljudi ki so zmagali z M1. Rossi in Lorenzo sta druga dva. Definitivno je Rossi človek ki je preživel največ sprememb in ostal konkurenčen. Preživel je spremembo iz 2t na 4t, iz Honde na Yamaho iz 1000 na 800, iz Michelina krojenega po meri na Bridgestone krojen po meri in še na Bridgestone Controled tyre. Če jim uspe ulovit konkurenco še na Ducatiju 800 in drugo leto 1000 bo to kariera ki bo v naslednjih 20 letih težko ponovljiva. Jaz osebno sem mel najraje Lawsona in Raineya. pa kasnej Cadaloro in Biaggija. Smooth riderje. Čeprav je bil Doohan klasa zase. Nikoli nism navijal za Schwantza ali Mampolo. Tel sm rečt, da Rossi ni take sorte dirkač da bi jaz zanj navijal. Je pa definitivno največji kar sm jih mel priliko videt. Ker na novem Silverstonu še ni dirkal, se ga je učil ta teden s serijskim 1198 Popravljeno Maj 21, 2011. Popravil Cartman supermoto00, musaschi64, Sharko in 4 others 7
Popularna objava RVT Objavljeno Maj 21, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Tole. . .mel jajca. ja ne vem. Rekel bi, da je imel privilegij. V5 je imel on in Ukawa. konc leta še Baross. Vsi rije so zmagali.pa niso bli edini ki so prvo sezono zmagali z 4t strojem. Zmagal je tud Biaggi na M1. Tečnoba ostaja eden od samo treh ljudi ki so zmagali z M1. Rossi in Lorenzo sta druga dva. Definitivno je Rossi človek ki je preživel največ sprememb in ostal konkurenčen. Preživel je spremembo iz 2t na 4t, iz Honde na Yamaho iz 1000 na 800, iz Michelina krojenega po meri na Bridgestone krojen po meri in še na Bridgestone Controled tyre. Če jim uspe ulovit konkurenco še na Ducatiju 800 in drugo leto 1000 bo to kariera ki bo v naslednjih 20 letih težko ponovljiva. Jaz osebno sem mel najraje Lawsona in Raineya. pa kasnej Cadaloro in Biaggija. Smooth riderje. Čeprav je bil Doohan klasa zase. Nikoli nism navijal za Schwantza ali Mampolo. Tel sm rečt, da Rossi ni take sorte dirkač da bi jaz zanj navijal. Je pa definitivno največji kar sm jih mel priliko videt. Ker na novem Silverstonu še ni dirkal, se ga je učil ta teden s serijskim 1198 Mene je Rossi najbol impresioniral kot dirkač 2002, ko je takoj po zmagi z 2-taktno 500 kubično Hondo v Sachsenringu odpotoval na Japonsko na vztrajnostno dirko 8H SUZUKE in tam v tandemu z Edwardsom in VTR SP zmagal z več kot sekundo boljšim časom kot njen "lastnik" Edwards in tisto sezono tudi svetovni prvak SBK. Tisti, ki se vsaj malo spozna na motociklizem in tehniko ve kakšna je razlika med štirivaljnim 500 kubičnim dvotaktnikom (NSR 500) in dvovaljnim 1000 kubičnim štiritaktnikom ( VTR SP-W)in da si istočasno lahko na obeh tako različnih motociklih trenutno dobesedno najhitrejši na svetu to je res vrlina, ki mislim, da je ni še imel nihče. Bili so "dvotakt" mojstri (Doohan, Lawson, Rainey, Swchwantz) in bili so "firtakt" majstri ( FogartY -on je bil mojster dvovaljnikov, Bayliss..) in mnogi so se priučili, ko so presedlali ampak, da je lahko nekdo bil dobesedno istočasno peljat te dve zasnove agregata najhitreje na svetu je po mojem mnenju bil do sedaj EDINO VALENTINO ROSSI !!!! TakeALookAround, ImenitnaPriložnost, supermoto00 in 9 others 12
Cartman Objavljeno Maj 21, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Mene je Rossi najbol impresioniral kot dirkač 2002, ko je takoj po zmagi z 2-taktno 500 kubično Hondo v Sachsenringu odpotoval na Japonsko na vztrajnostno dirko 8H SUZUKE in tam v tandemu z Edwardsom in VTR SP zmagal z več kot sekundo boljšim časom kot njen "lastnik" Edwards in tisto sezono tudi svetovni prvak SBK. Tisti, ki se vsaj malo spozna na motociklizem in tehniko ve kakšna je razlika med štirivaljnim 500 kubičnim dvotaktnikom (NSR 500) in dvovaljnim 1000 kubičnim štiritaktnikom ( VTR SP-W)in da si istočasno lahko na obeh tako različnih motociklih trenutno dobesedno najhitrejši na svetu to je res vrlina, ki mislim, da je ni še imel nihče. Bili so "dvotakt" mojstri (Doohan, Lawson, Rainey, Swchwantz) in bili so "firtakt" majstri ( FogartY -on je bil mojster dvovaljnikov, Bayliss..) in mnogi so se priučili, ko so presedlali ampak, da je lahko nekdo bil dobesedno istočasno peljat te dve zasnove agregata najhitreje na svetu je po mojem mnenju bil do sedaj EDINO VALENTINO ROSSI !!!! De ne boš začel AGVjk zbirat Enako kot Edwardsa v Suzuki, je lani na Brnu u zadrego spravil Crutchlowa in Slowselanda. Je pršu sam testirat kako se je zacelila kost. Pa je spotoma predelal elektroniko in na Pirelliju nabil superbikerje. Mutika, Sharko, halls in 6 others 8 1
KennyJR Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Mene je Rossi najbol impresioniral kot dirkač 2002, ko je takoj po zmagi z 2-taktno 500 kubično Hondo v Sachsenringu odpotoval na Japonsko na vztrajnostno dirko 8H SUZUKE in tam v tandemu z Edwardsom in VTR SP zmagal z več kot sekundo boljšim časom kot njen "lastnik" Edwards in tisto sezono tudi svetovni prvak SBK. Tisti, ki se vsaj malo spozna na motociklizem in tehniko ve kakšna je razlika med štirivaljnim 500 kubičnim dvotaktnikom (NSR 500) in dvovaljnim 1000 kubičnim štiritaktnikom ( VTR SP-W)in da si istočasno lahko na obeh tako različnih motociklih trenutno dobesedno najhitrejši na svetu to je res vrlina, ki mislim, da je ni še imel nihče. Bili so "dvotakt" mojstri (Doohan, Lawson, Rainey, Swchwantz) in bili so "firtakt" majstri ( FogartY -on je bil mojster dvovaljnikov, Bayliss..) in mnogi so se priučili, ko so presedlali ampak, da je lahko nekdo bil dobesedno istočasno peljat te dve zasnove agregata najhitreje na svetu je po mojem mnenju bil do sedaj EDINO VALENTINO ROSSI !!!! a niso leta 2002 v motogp vozil že 1000cc mašine? lol? drgač pa nevem kaj se kr neki kregate kdo je najboljši... brezveze je primerjat neke dosežke nevem kolk let nazaj, pa nevem kaj še... itak je jasno kakšen car rossi je, da je verjetno najboljši vseh časov, sigurno pa suvereno najboljši dirkač na začetku tega novega tisočletja... najboljši je bil vrsto let, zbral tistih 7 naslovov v MotoGP in to šteje toliko kolikor šteje, več kot zelo veliko... kdo je trenutno najboljši je težko rečt... sploh pa so mnenja zelo deljena... jst bi sicer rekel da rossi trenutno pač ni več najboljši, da ga je že jorge lani mel v pesti, pa tudi casey bi znal bit boljši, čeprav mu tega tako ali tako noben nebo priznal, pa vso krivdo za njegove uspehe zvalil na motor, tako kot 4-5 let nazaj... spet drugi pač ne bodo priznali, da so nekater mogoče pa že res počasi hitrejši od rossija... moje mnenje je, da je lorenzo lani dokončno dozorel in da je sposoben odpelajt sezono bolje kot rossi trenutno... in tudi stoner bi po mojem mnenju lahko dokazal da je sposoben enake zadeve, če mu tega nebi bilo treba dokazovati na ducatiju, za katerega je tudi rossi letos dokazal, da ni kar tako... sploh pa dokler bo rossi vozil čase, ki so slabši od stonerjevih lanskih in predlanskih na ducatiju, do takrat se nimamo res kej pogovarjat... da se le nebo zgodilo da bo stoner nakoncu prekoračil tole sedmico v naslovih... ker potem pa res nevem kaj bo na temle forumu... alezzi, MoTo G_P, TakeALookAround in 15 others 6 12
rot Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 da se le nebo zgodilo da bo stoner nakoncu prekoračil tole sedmico v naslovih... ker potem pa res nevem kaj bo na temle forumu... do tukaj je bilo vse vredu, samo sedmice pa Stoner nebo videl, kaj šele prekoračil. Je odličen dirkač, sposoben osvojiti prvenstvo, ni pa človek, ki bi lahko po osvojenih naslovih presegel Rossija. hilton, ImenitnaPriložnost, -Jani- in 9 others 9 3
Butnglavc Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 a niso leta 2002 v motogp vozil že 1000cc mašine? lol? da se le nebo zgodilo da bo stoner nakoncu prekoračil tole sedmico v naslovih... ker potem pa res nevem kaj bo na temle forumu... In potem svizec......... al kako že gre to lp A ImenitnaPriložnost, Sharko, karlovacko in 5 others 5 3
skopusnik Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Kenny ne bi bil Kenny, če ne bi prbil eno o Stonerju a? Dej umir se. Kor13, karlovacko, kuntakinte in 6 others 6 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se