Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

27 let

ne poslušat gabra on je bumbar...

drugače pa... glede marqueza... ste vsi tak ziher da bo tip kdaj naredil kaj prida v motogp? jst sicer navijam zanj v moto2, ampak moje mnenje je, da v motogp nebo nič posebnega... že kakšen naslov prvaka bi me presenetil... je pač tako, da če imaš polno rit ni problem srat... in točno to dela marquez... ko bo 1x na istem kot ostali, potem bo vse drugače....

je sicer nevejeten talent, ampak to ni vse...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je razlog, da Lorenzo ni dirkal (slika ni za tiste s slabšimi želodci): http://ow.ly/i/jgyY/original

Škoda da ni Lorenza.

Stoner... na vrhu sveta. To je to.

Šiiit!!!

Tisto mičkeno belo je kost??? Auuu! :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa dela Marquez v moto2. Komaj čakam da pride v gp da malo zasekira veterane.

Bravo Stonerju za naslov. Sicer z najboljšim motorjem ampak vseeno si je zaslužil.

Se mi pa zdi da ste nekateri malo preveč krivični do Rossija. Dec ima eno slabo sezono na najslabšem motorju pa je že zanič in prestar. Najbrž je Rossi od lanskega leta pozabil kako se pelje :P . Ducati očitno res ni konkurenčen motor, sploh glede na honde, in mislim da ni variante da bi bil kdorkoli (tudi Stoner) letos prvak na dučeju, bi bil veliko prej Rossi prvak na hondi. Mislim da je še vseeno boljši od večine dirkačev ki so v gp, in če bi imel motor ki mu sede bi ga še kako gledali na stopničkah. Edinadva ki bi mu ob dobrem motorju delala konkurenco sta Jorge in Casey, ostali so pa po mojem mnenju kakšno klaso nižje. Tudi Stoner ni ravno mladinec in že drvi s hondo proti 30im letom. Tako da jaz bi Stonerju napovedal da lahko osvoji še največ dva naslova prvaka v gpju. Sploh pa ko bodo prišli razni Marquezi v gp se bo marsikaj spremenilo za marsikoga.

Stoner pa Rossija v dosežkih v motociklističnem svetu ne bo nikoli prekosil po mojem in po vašem mnenju. Sploh če imajo leta toliko veze ;)

Pa še to: Nisem nek Rossi fan ali pa psihopatski Stoner fan kot je kenny, pač rad pogledam dirke in navijam za vse dirkače. Nihče od nas pa ne ve kako je biti v karavani motogp, in pametovati kdo je slab, kdo je prestar in koga je povozil čas, se mi zdi totalno otročje. Vsak bo hvalil svojega konja in tako ne pridete nikamor :D

:smoke:

Tole pisanje mi je všeč, ker mi je blizu. Fajn si povedal.

Sicer pa ... BRAVO, Casey Stoner!

:notworthy:

To sezono je bil kot programiran za prvaka! Izjemno! Danes je bil zanj vrhunski dan - potrjen naslov svetovnega prvaka, rojstni dan, domača dirka, zmaga ... res mora biti nepozaben občutek doživet vrhunec sezone ravno pred domačim občinstvom! Zaslužil si ga je. Krona tega izjemnega leta pa bo še starševstvo.

Rossi pa jasno, da je razočaran, tako tudi vsi, ki smo verjeli vanj - in še verjamemo!

Kar cenim pri njem je še vedno ta smisel za humor: "This year it's much easier to pick the best weekend, because for the worst there are so many to choose from!"

:)

Po moje je še ogromno razsodnih, celo ne-Rossi fanov, ki razumejo, kaj pomeni biti devetkratni svetovni prvak. Zato razumejo, da je bila sezona slaba, podložena z napačnimi odločitvami.

Človeško. Je pa zato toliko bolj nerazumljivo omalovaževanje športnika, ki je imel (mogoče jo bo celo lahko nadaljeval) eno najbolj markantnih karier v zgodovini tega športa.

V vsaki karieri so vzponi in padci. Zato je toliko razplamtelih strasti, ki so plod skrajnih naporov in skrajnih pogojev, v katerih delujejo ter živijo skozi celotno dirkaško sezono. Ni čudno, da prihaja do razgretih in prepotentnih izjav, potez in reakcij; le da so včasih na udaru eni, potem pa spet drugi. Marsikatera izjava/poteza ni simpatična, ne na eni in ne na drugi strani.

Vse skupaj pa je en velik cirkus, kjer se obračajo veliki denarci. Vključeni vanj pa so predvsem in samo - ljudje, čeprav izvenserijski.

Marquez?

Nesporni talent, ampak čas bo pokazal svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne poslušat gabra on je bumbar...

drugače pa... glede marqueza... ste vsi tak ziher da bo tip kdaj naredil kaj prida v motogp? jst sicer navijam zanj v moto2, ampak moje mnenje je, da v motogp nebo nič posebnega... že kakšen naslov prvaka bi me presenetil... je pač tako, da če imaš polno rit ni problem srat... in točno to dela marquez... ko bo 1x na istem kot ostali, potem bo vse drugače....

je sicer nevejeten talent, ampak to ni vse...

Jaz tudi mislim da so ljudje malo sami sebe prehiteli. Tut Pedrosa je bil zapored 2x prvak v 250cc, in vsi so napovedovali, kako bo razhajkal sceno, ko bo prišel v motogp. Usedel se je na fabrško Hondo in naredil praktično nič, ker HRC pač zahteva naslove.

Honda je mogla najet Stonerja, da jim je na njegovem motorju pripeljal naslov v klasi 800, ki jo je Honda sama izsilila.

Trenutni motorji v GP razredu so precej bolj komplicirani stroji, kot pa tisti v Moto2. Mogoče bo prehod težji kot se zdi, tudi zaradi gum, kar je pokazal Elias. Bomo videli kako se bo peljal Marquez v Valenciji, ko mu bojo menda dali GP motor za testirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa zato toliko bolj nerazumljivo omalovaževanje športnika, ki je imel (mogoče jo bo celo lahko nadaljeval) eno najbolj markantnih karier v zgodovini tega športa.

V vsaki karieri so vzponi in padci. Zato je toliko razplamtelih strasti, ki so plod skrajnih naporov in skrajnih pogojev, v katerih delujejo ter živijo skozi celotno dirkaško sezono. Ni čudno, da prihaja do razgretih in prepotentnih izjav, potez in reakcij; le da so včasih na udaru eni, potem pa spet drugi. Marsikatera izjava/poteza ni simpatična, ne na eni in ne na drugi strani.

sploh ni toliko problem v tem, da mu letos ni šlo...

ampak v tem, da je bil celo lansko, pa še kakšno sezono prej, cel pameten, kako stoner ne izkorišča ducatijevega potenciala, da ga ne vozi na 100%, da ga bodo oni že zrihtali, bla bla bla... lahko bi napisal pol strani...

potem pa je prišel sem, se usedel na motor bil takoj počasen... in ne samo to, na začetku sezone se je boril za peterico, 1x celo prirajsal srečno na stopničke... potem pa je začel s svojim super norim razvijanjem in kar na enkrat je uvrstitev med 10 na kvalifikacijah utopija, na dirki pa je osmerica že uspeh...

in to s takšno ekipo, takšnim proračunom in takim posluhom tovarne...

to je stoner lahko v letih pri ducatiju le sanjal, pa je vseeno dirkal mnogo mnogo bolje... pa še gobca ni gonil pa kritiziral naokoli, tako kot je to počel rossi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ni toliko problem v tem, da mu letos ni šlo...

ampak v tem, da je bil celo lansko, pa še kakšno sezono prej, cel pameten, kako stoner ne izkorišča ducatijevega potenciala, da ga ne vozi na 100%, da ga bodo oni že zrihtali, bla bla bla... lahko bi napisal pol strani...

potem pa je prišel sem, se usedel na motor bil takoj počasen... in ne samo to, na začetku sezone se je boril za peterico, 1x celo prirajsal srečno na stopničke... potem pa je začel s svojim super norim razvijanjem in kar na enkrat je uvrstitev med 10 na kvalifikacijah utopija, na dirki pa je osmerica že uspeh...

in to s takšno ekipo, takšnim proračunom in takim posluhom tovarne...

to je stoner lahko v letih pri ducatiju le sanjal, pa je vseeno dirkal mnogo mnogo bolje... pa še gobca ni gonil pa kritiziral naokoli, tako kot je to počel rossi...

Hja stari!! Italjanska posla bi temu strokovno reku!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo je blo videt, kako šibkega zdravja je MotoGP. Majkale so dve Yamahi, in fajt za 3/4 mesto je bil fajt za najslabšo Hondo. Če Yamaha in ducati ne nardista koraka naprej, al pa honda mal kiksne v razvoju, bo 2012 bl beda od sezone.

Res je in tudi verjetnost, da Ducatiju uspe priključit Hondi in Yamahi se zdi vedno manjša, po tem kar smo videli letos. Navijam za Ducati in Rossija, pa bi trenutno prej stavil denar na Suzuki...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki je bil sumljivo kompetitiven na tej zadnji dirki, po mojem rabijo enega "vesoljca" za razvoj motocikla, dva pilota = dvakrat več podatkov po moje hitreje do rezultatov kot pa z enim

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, suzuki je vidno napredoval. lani je bil Bautista na philip islandu pocasnejsi od haslama z wsbk strojem

! upam da mali modri ne mecejo puske v koruzo. trenutno niso se potrdili sodelovanja za szono 2012. so edini ki niso se testirali 1000ccm stroja. tudi za valencijo niso se potrdili da bodo testirali. ampak ker tudi Bautista i objavil kakega prestopa, mislim da ostanejo. v petek se ekipi pridruzi hopper.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem malo zanemaril spremljanje dogajanja v motoGP (razen dirk) tako da ne vem točno kakšna je zdaj zadeva z CRT dirkalniki. to je če prav razumem prototip šasija, notri pa "superbike" 1000 ccm motor? so bila že kakšna testiranja in ali so sploh konkurenčni čistokrvnim motogp motorjem? ker se mi zdi zanimovo da bodo baje z CRT motorji nastopali tudi bmw, kawasaki itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem malo zanemaril spremljanje dogajanja v motoGP (razen dirk) tako da ne vem točno kakšna je zdaj zadeva z CRT dirkalniki. to je če prav razumem prototip šasija, notri pa "superbike" 1000 ccm motor? so bila že kakšna testiranja in ali so sploh konkurenčni čistokrvnim motogp motorjem? ker se mi zdi zanimovo da bodo baje z CRT motorji nastopali tudi bmw, kawasaki itd.

Nisi niti toliko zanemaril, kot pa da sploh še ni bilo nekih konkretnih informacij. Vsaj jaz jih nisem zasledil pa čekiram malo tudi druge forume. Prej bi rekel, da znajo biti celo preveč konkurenčni, kot si to pri Dorni in drugih moštvih želijo. Nova pravila še posebej tepejo Ducati, ker nima kje vzet štirivaljnik iz svoje palete za CRT motor, ostane jim samo d16

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem malo to prebral http://www.motogp.com/en/news/2011/Cecchinelli+on+2012+CRTs in če prav razumem bo lahko katerokoli moštvo tekmovalo z poljubnim motorjem in imelo prednost 12 motorjev in 24 litrov goriva. Edini pogoj je, da po končani dirki mora prodati motor sedanjim MotoGP moštvom če ga bodo ti hoteli kupit.

To torej pomeni, da tovarne kot npr. BMW ali Kawasaki ne morejo tako na skrivaj testirat najboljših motorjev ker jih lahko konkurenca kadarkoli odkupi zato bodo verjetno dajali samo motorje, ki niso več neka skrivnost, recimo letošnje superbike motorje.

zanimivo, pomoje zna bit z pravim voznikom in dobrim okvirjem tak motor tudi zelo hiter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem da so primerjave malo tako, ampak vseeno je zanimiva primerjava skozi čas in z superbike. Sem malo pogledal za Mugello, ki mi je najljubša steza in dosti na moč ter ugotovil, da bodo morali drugi leto vsi krepko delat na 1000 ccm motorjih če nočejo sramote. Ne pozabit, 2006 1000 ccm so bili brez vse fancy elektronike kar pomeni da so doti časa zgubljali z slajdanjem in niso mogli optimalno odpirat gasa in uporabit vseh konjev. Če bi samo na te "muzejske" motorje dali gor današnjo elektroniko bi bili časi verjetno še dosti boljši.

2011, kvalifikacije MotoGP:

1. stoner - 1'48.034 (z 0.40 prednostjo)

10. barbera - 1'49.663

2010, kvalifikacije MotoGP:

1. pedrosa - 1'48.819

10. Aoyama - 1'50.224

2009, kvalifikacije MotoGP:

1. Lorenzo - 1'48.987

10. Takahashi - 1'50.305

2008, kvalifikacije MotoGP:

1. Rossi - 1'48.130

10. de Angelis -1'49.145

2007, prva sezona 800 ccm - dež v kvalifikacijah zato ni primerljivo, na FP so vozili od 1'50 naprej

2006, zadnja sezona 1000 ccm, kvalifikacije MotoGP:

1. Gibernau - Ducati - 1.48.969

5. Nakano - Kawasaki - 1.49.328

7. Hopkins - Suzuki - 1.49.478

10. Tamada - Honda - 1.50.084

Pri 800 ccm torej z izjemo Stonerjevega letošnjega časa ni občutnih sprememb. Če pa malo primerjamo čase zadnje sezone 1000 ccm in letošnje ugotovimo, da lahko Ducati drugo leto iz muzeja vzame 2006 model s katerim je bil Gibernau več kot pol sekunde hitrejši kot Hayden letos. Rossi je bil še počasnejši, celo 0,80 za časom ki ga je 2006 imel z Camel Yamaho.

Kawasaki lahko iz muzeja pripelje 2006 model pa ima še vedno 8 čas, Suzuki pa je letos bil 1 sekundo za časom iz 2006.

Ker superbike ne vozijo v Mugellu sem pogledal kvalifikacijske čase Brna 2011 in so superbike 2 do 3 sekunde počasnejši od MotoGP. Torej če naredijo neko dobro šasijo, malo pofrizirajo superbike motor in dodajo elektroniko so lahko CRT ekipe zelo konkurenčne razen če tovarniške ekipe nekje najdejo vsaj 1 do 2 sekunde na letošnje čase. Ducati pa itak najboljše, da če do februarja ne najde 3 sekunde iz muzeja vzame 2006 motor in vozi z tistim :blush:

OK malo šale ampak res upam da bo drugo leto maksimalno zanimiva sezona z čimveč konkurenčnimi motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pervy, zal ni tako enostavno. CRT ekipe ne smejo bit tovarniske. Suzuki ne more vzet masine iz gsxr, jo napedenat do onemoglosti in z njo vozt motogp. lahko pa jo proda crt

ekipi. Omejitev je tudi vrtina. ne vem kako velike bate je bel ducati v 1000ccm dobi, skoraj gotovo je mel vecje od zdaj dovojlenih 81mm. Ta omejitev ucinkuje kot omejevelac obratov. teorija pravi da se motor s tako dolgim hodom, ne more vrtet z 20000rpm. kar naj bi pocenilo motorje in malo priblizalo fabriske specialke.

konkurencnost.....hm. tezka bo. Edwards je prvi ki je podpisal za tako ekipo in pricakuje da bj v Sachsenringu lahko konkuriral predvsem zarad 24l bencina. Crt so testirali v Brnu in v italjiji. misano al mugello ne vem tocno. iz zaostanka vec kot 6sec na krog v brnu so prsli do slabih 4 sec. vozil je Kalio, motor je bil Suter BMW.

nastopalo naj bi 8 CRT dirkalnikov. Po moje bodo vozili svoje dirke za

esta 12 in nizje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

se mi zdi da si vsi želimo da bi bilo tako kot piše Pervy, in vemo da bo tako kot je povedal Cartman...

za Suzukije pa že dolgo berem špekulacije vsepovsod da naj bi drugo leto imeli dva dirkača (Alvaro in Hopper?) in da bodo - ker še nimajo 1000 ccm mašine - vsaj prvo polovico sezone dirkali z 800 ccm, šele potem (ali v 2013) naj bi prešaltali na novi, 1000 ccm stroj... uradne izjave tovarne še ni, a se pričakuje vsak hip, tko da živi bili pa vidjeli ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidiš to pa nisem vedel da bo omejena vrtina. kolikor sem jaz slišal o CRT bi lahko uporabljali superbike motorje, jasno pa da more biti ekipa "netovarniška" se pravi da lahko BMW da motor, ne more pa biti ekipa bmw.

če CRT zaostaja v Brnu 4 sekunde pomeni da je počasnejši od trenutnih superbike kar mi je čudno in ne vidim nekega smisla da se sedanjim motogp strojem priključijo stroji ki so 4 sekunde počasnejši. no ja, bomo videli.

suzukija pa itak ne razumem zakaj ima 1 voznika, saj stroški niso tako ekstremno večji če imaš 2 ali enega voznika. največ stroškov itak pobere razvoj in logistika, to pa je enako z 1 ali 2 motorja, pri 2 pa imaš toliko več šans da kateri konča in nabere pike pa še duplo več podatkov za razvoj.

mislim to kar se gresta kawasaki (izstop) in suzukijevo cincanje ne nevredno takih tovarn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv intervju s Carlom Pernatom lastnikom pramac moštva

http://www.gpone.com/index.php/en/201110175253/Pernat-If-I-were-Rossi.html

"The third topic is the situation at Ducati: it keeps getting worse and worse, and you can't be testing a bike during GP weekends. A divorce would be understandable right now. If I was Rossi's manager, I'd go to Lucio Cecchinello, get on a Honda, pay him, and go racing. I don't know what kind of contracts exist between Valentino, Ducati and Marlboro, but all three of them have something to lose. Perhaps this is one of those marriages in which a divorce can avoid a lot of accusations and finger pointing, which will start happening soon enough."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ pervy: tale CRT zadeva je IMHO ena mutnjava od samega izuma naprej; že lani, takoj ko je CRT ideja zagledala luč sveta, so našli hudo luknjo, potem so pri Grand Prix Commission letos spomladi luknjo zaflikali, bogve (al pa tud Ona ne) kaj še bo :jezen (pod člankom maš še pravilnik CRT)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem da so primerjave malo tako, ampak vseeno je zanimiva primerjava skozi čas in z superbike. Sem malo pogledal za Mugello, ki mi je najljubša steza in dosti na moč ter ugotovil, da bodo morali drugi leto vsi krepko delat na 1000 ccm motorjih če nočejo sramote. Ne pozabit, 2006...

Leta 2006 so oni imeli že kar hude traction controle gor. Nekje tako dobro razvite, kot so danes v superbiku. Poleg tega takrat niso imeli omejitve goriva. In to se precej pozna. Sedaj na over-runu motorji praktično ne porabljajo goriva in zato zelo trpi sklopka, ker mora ves kontra moment izničit.

Brezveze upoštevat zastave za možnost mokre piste... En moj prijatu je rekel ob eni priložnosti: ''pune hamre stari, puneee hamreee!!!''

post-17196-0-04775200-1318965134_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stonerju privoščim nov naslov:)

Je bil pa zanim ta komentar: "The Doctorja so preimenovali v Pacient, zaradi tega, ker vozi neozdravljiv motor" :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj na over-runu motorji praktično ne porabljajo goriva in zato zelo trpi sklopka, ker mora ves kontra moment izničit.

mogoče malo offtopic ampak, kaj si mislil z over-runom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!