Skoči na vsebino

MotoGP 2011


Cartman

Priporočene objave

Ravno danes sva s kolegom debatirala na temo GP paketa, ki ga servira Kanal A.. nekako sva zaključila, da se zdi napredek skozi teh nekaj sezon res velik; intervjuji z "znanimi" osebnostmi, ki motorirajo, prispevki o Akrapoviču, armaturkah, Tomosu v ZDA,.. so carski. Tudi komentatorski par K&S se je unesel in je simpatičen in poslušljiv. :)

Škoda, ker nisva načela še tega, zakaj motosvetova raja vrže masten paradajz v Keržišnikov fris kadar se ji to pač zazdi, ponavadi čisto brez razloga. Najbrž bi se dalo vlečt vzporednice http://www.youtube.com/watch?v=5w5m8lYMJoo.

Se strinjam s tem postom, meni je bila včeraj oddaja prav zanimiva za gledat, tudi komentiranje ni bilo lih slabo, saj so določene napake ( 3-4 metre razlike) ampak saj smo samo ljudje in vsak se kdaj zmoti, sploh tam ko moraš vedno neki govort itd. Sta mi bolj všeč, kot pa tisti nemški komentatorji, ko zraven skoraj zaspiš...

drugače pa me zanima če kdo slučajno ve, zakaj je Spies mahal po štartno ciljni ravnini med dirko, nikjer nisem zasledil razlage.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno danes sva s kolegom debatirala na temo GP paketa, ki ga servira Kanal A.. nekako sva zaključila, da se zdi napredek skozi teh nekaj sezon res velik; intervjuji z "znanimi" osebnostmi, ki motorirajo, prispevki o Akrapoviču, armaturkah, Tomosu v ZDA,.. so carski. Tudi komentatorski par K&S se je unesel in je simpatičen in poslušljiv. :)

Škoda, ker nisva načela še tega, zakaj motosvetova raja vrže masten paradajz v Keržišnikov fris kadar se ji to pač zazdi, ponavadi čisto brez razloga. Najbrž bi se dalo vlečt vzporednice http://www.youtube.com/watch?v=5w5m8lYMJoo.

saj bi ji rade volje poimenoval da sta kmeta.... ampak bi za dolocene ljudi bilo to zaljenje..........

preprosto...... uzivata v tem kaj pocneta, ker tudi jaz se ne bi branil zastonj potovanj, druzenj z vrhunskimi vozniki in zastonj spremljanja vseh dirk....... :worship:

sta kakor mat in pat....... ali kako sta se imenovala dva pajaca iz tiste risanke.......

Sport 1 z hofmanom... pa se kaksen drugi kanal je xx svetlobnih let pred temi nasimi.......

slovnica jima se vedno povzroca tezave, govorita kozlarije( sploh skubic..... ki vcasih ne ve kaj bluzi.....) aja rossija ne mara pac......... smo ze ugotovili par dik nazaj.... :headbang:

pa se xx stvari se najde

no ona roza ocala so pa skubicu ful pasala :grrr

ej kogarkoli vprasam ki ne spremlja ms foruma o prenosu moto gp na pop..... se raje vzdrzi komentarjev........

aja pohvala pa za prispevek o amaturkah :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spies je protestiral ker mu je ekipa na tabli kazala prednost pred rossijem in ne zaostanka za dovijem.

Kar se prenosov tice.... Jaz sem bil do komentiranja zelo kriticen. Zelo. V poprecju gledam italijane. In oddaje niso primerljive. Kdo je bla blonda brez izpita? Tolk se je trudla povedat kej pametnega, da se je zgubila in je bil povzetek njenga teksta ''motorje vozjo tipi in grde zenske, zdej ga bom pa se jaz.''

Ampak primerjat proplus z italijansko nacionalko, eurosportom ali podobnimi mega zadevami ni fer, ni prav in ni normalno. Taljanom komentira loris reggiani, redni gosti so suppo, florenzano, merigali, guareschi, taljanski piloti se z novinarji menijo po 10 minut. Dostikrat so tam cadalora, agostini, pernat... nemcem komentirata waldman in hoff.... Pri nas takih ljudi nimamo! Pac simpl nimamo 5000 ljudi upetih v ta sport! Slovenci mamo lahko vrhunske prenose in oddaje o smucanju in smucarskih skokih. Tam imamo vrhunske strokovnjake in tekmovalce. Tam imamo ljudi in fabriko ki nekaj pomenijo. Imamo insiderje. In tv ima lahkno vrhunske sodelavce. Za bencinske sporte tega ni!

Men se zdi gabrov in bostjanov napredek odlicen. Nista solana televizijca. Nista cista insajderja. Ampak vsesplosnega pluvanja si ne zasluzita. Stvari so gledljive. In komentiranje je 5x bols kot je blo 3 leta nazaj.

Zalit in pisat poste je simpl. Komentirat u zivo pa ne.

se podpišem pod to pa čeprav mi Gaber ni najbolj simpatičen komentator, Skuba pa je pač dirkač....

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi in Hayden sta baje imela to, da je Hayden po dirki rekel Rossiju zakaj ga ni spustil mimo pred domačimi gledalci (bi se jim verjetno zdelo fino da bi vsaj Rossija prehitel), pa mu je Rossi baje rekel da naj mu naslednjič pred dirko reče :lol:

Zanimivo bo pa še glede Motegija oz Stonerja in Lorenzota, čeprav so zdaj rezultati raziskave sevanja tam znani, Stoner še vedno stoji za tem da on ne bo šel, če reaktor ne bo pod 100% kontrolo. Bi znali biti kar problemi s pogodbo za vse, ki ne bodo šli. Lorenzo je pa nekam utihnil čeprav je isto govoril da ne bo šel in pika, Dovi se bo po Brnu še nekaj menil s Honda šefi.

Bo zanimivo videt če si lahko privoščijo kaj takega, prvo da na dirko pridejo vsi razen parih, potem pa še da prekinejo pogodbo s potencialnim prvakom :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dirka bo, bodo šli vsi, ki bodo lahko vozili - poškodovani ali pa "poškodovani" bodo pa imeli nujna popravila. Vsekakor jim bo pa organizator nekajkrat zagotovil, da je vse pod kontrolo dokler tudi najbolj "skeptični" ne bodo zadovoljni kar jih bo na koncu prepričalo in bodo lepo dali izjave kako verjamejo pristojnim.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stoner še vedno stoji za tem da on ne bo šel, če reaktor ne bo pod 100% kontrolo. Lorenzo je pa nekam utihnil čeprav je isto govoril da ne bo šel in pika,

Kameni je postal greedy, LoliPopu so pa že dal nekaj v žep €/$

D. Andrea si pa želi vsaj skromno plačilo za dosežene rezultate in trud, ki ga vlaga.

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simoncelli že s Hondo kar naprej po tleh leti, kaj bi šele z Ducatijem... če je uničil kariero Melandriju, bi jo tudi Simoncelliju. No zdej vidmo da jo je praktično tudi že Rossiju.

Da bi šel Rossi na privat Hondo? S poltovarniško glede na konkurenco v tovarniških moštvih ne bi naredil nič, v tovarniško pa bi ga težko sprejeli, ker bi on pomoje zahteval ekskluzivo na materialu, to pa se ne bo nikol več zgodilo. Ne dokler ima Honda Stonerja in Pedroso. Rossi je leta 2007 blokiral vstop Stonerja v Yamaho, najbrž bi mu podobno sedaj poskusil napravit Stoner...

Zdelo se je da bo to zmagovalna poteza novega desetletja, pa se je izkazalo za flop stoletja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simoncelli že s Hondo kar naprej po tleh leti, kaj bi šele z Ducatijem... če je uničil kariero Melandriju, bi jo tudi Simoncelliju. No zdej vidmo da jo je praktično tudi že Rossiju.

Da bi šel Rossi na privat Hondo? S poltovarniško glede na konkurenco v tovarniških moštvih ne bi naredil nič, v tovarniško pa bi ga težko sprejeli, ker bi on pomoje zahteval ekskluzivo na materialu, to pa se ne bo nikol več zgodilo. Ne dokler ima Honda Stonerja in Pedroso. Rossi je leta 2007 blokiral vstop Stonerja v Yamaho, najbrž bi mu podobno sedaj poskusil napravit Stoner...

Zdelo se je da bo to zmagovalna poteza novega desetletja, pa se je izkazalo za flop stoletja...

aja stoner ni rossi :grrr

si ko baba vanga.. imas tudi dom kuglo ki vidi malce v prihodnost :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz Rossija po dobri polovici sezone vsekakor še ne bi odpisal.. :) Drugo leto bodo novi motocikli in še vedno se lahko vse skupaj izkaže za zmagovalno potezo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam eni ste pa optimisti do zadnjega...

itak je pa rossija sam burgess... smo videli kako je šlo ko ga ni bilo... in še sam je priznal, da mu je v laguni zelo pomagal...

me prav zanima kako bi bilo šele z lorenzom, pedroso, stonerjem, če bi imeli svojega burgessa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je bila bolj kot odstotnost Burgessa kot takega problematična odsotnost osebe, ki je zadolžena za ključne stvari in točno ve kaj dirkač potrebuje, oziroma kaj je za naredit, ko dirkač reče to pa to me matra.. Če na to mesto stopi nekdo tretji zagotovo ne more zadeva funkcionirat tako dobro kakor v komvinaciji z osebo, ki najbrž ve kaj dirkač misli že samo s tem ko ga pogleda. Pri Rossiju je to Buregess, pri ostalih so pa na tem mestu drugi.

Nisem Rossijev navijač, ampak človek s toliko zmagami je zagotovo tam kjer je zato ker pač zna peljat. In jaz ga še ne bi odpisal. Čeprav pač želim naslov kateremukoli izmed Američanov :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja stoner ni rossi :grrr

si ko baba vanga.. imas tudi dom kuglo ki vidi malce v prihodnost :hmm:

Ja zgleda da moja kugla fino dela, ker sem pred začetkom rekel da Rossi letos ne bo na stopničkah. Tiste iz Francije so bile z veliko sreče. Še sam je v zadnjem intervjuju priznal, da letos ne bodo videli stopničk, ker morajo najprej ujeti skupino Dovi-Sic-Spies. Da bi pa zmagali, mora pa snežit, njegove besede.

Tudi v 2012 ne bo nič bolje, če ne bodo radikalno spremenili motorja. GP11.1 je samo GP12 s skrajšanim hodom, pa ni bistveno (če sploh) hitrejši od GP11. Ko se bodo losali L90 motorja in napravili klasičen okvir, takrat bodo piloti imeli občutek kaj počne sprednja guma in Burgess bo znal nastaviti motor. Takšen kot je zdaj, brez klasičnega okvirja in s karbonskim ''airbox-okvirjem'', se na nastavitve odziva povsem drugače.

Moje osebno mnenje je še, da je del težav tudi to, da stopalke niso pritrjene na okvir in pilot ne čuti zvijanja okvirja in odzivov motorja, ker so pač privijačene na agregat.

Bridgestone bo za naslednje štiri dirke pripeljal mehkejše gume, mogoče bo to pomagalo Ducatiju, da bodo lažje ohranjali sprednjo gumo segreto in bo dajala več občutka.

Stoner ni Rossi, to je res. Stoner bi lahko vozil tudi brez TCja. Hondin mož, ki skrbi za TC, ni hotel toliko pripreti TCja kot je to želel Stoner na dirki v Silverstonu, ker je rekel da bo padel. Enaka zgodba je bila na testu v Valenciji.

In je edini, ki v ovinku na ciljni ravnini v Laguni Seci ne pripre gasa.

:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa so jo potrdili....dirko na Japonskem namreč. KLIK

Zanimivo bo videti izjave dirkačev.... :naughty:

Ahahah, Če noben od japonskih težko kategornikov ne bo dirkal, je morda to prilka da Ducati zmaga, tako kot je to uspelo Ferrariju v indianapolisu pred par leti. :D

Glede na to, da je prav v teh dneh v Fukušimi sevanje ušlo s kontrole. . .me tole čudi. Dirkači bodo robantili, ukazali bodo pa šefi... . . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CALIFORNIA DREAMING

I know it’s only July, but I’m already prepared to give the pass of the year award to Casey Stoner. His amazing attack on team-mate Dani Pedrosa leading into the corkscrew during the US MotoGP was textbook precision stuff. It certainly gave Dani a surprise, that’s for sure. Having ridden at Laguna Seca myself on numerous occasions, I can tell you just how challenging that manoeuvre would have been. Only slightly less impressive was Casey’s later pass on Jorge Lorenzo for the lead with six-laps to go. Blazing around the outside on a blind kink at 260 km/h is not the easiest thing to do without ending up in the hospital, but again Casey showed the amazing level he’s riding at this year.

Mind you, Lorenzo did leave himself open to that pass by making a small mistake on the exit of that final turn. The Californian track isn’t the easiest place to make a pass on, so as risky as it may have been, I think the move was definitely the right option for Casey to attempt – especially considering the horsepower advantage of the Honda. In the end, it was a seriously dominant display from the number 27, who more than any other time in his career is clearly thinking a great deal about his approach to riding and racing. It’s the best and most calculating ride I’ve ever seen him do.

But in the first half of the race things certainly weren’t looking that great for the Australian. Once again suffering from tyre issues, you could see him take the time to safely evaluate the state of his race package before adapting his style to suit its limitations. Once he had it all sussed, no one was going to get near him. However, that’s not to take anything away from the performances of Lorenzo and Pedrosa. Both were awesome, and continue to demonstrate just how far they are above the rest of the field.

MEANWHILE, SOME DISTANCE BEHIND

Speaking of the others, I thought fourth was a slightly disappointing result for home rider Ben Spies, who I had down as a possible podium contender. But after a bad start courtesy of some launch control issues he simply found it tough to make the necessary passes early enough and from there on in was never a chance. He’ll be downbeat about the whole affair, especially seeing what Lorenzo was able to achieve on the same bike.

Just for something different, Marco Simoncelli once again found the gravel trap to continue what must surely now be a frustrating and worrying trend for his team. I’m not surprised he fell, with his overly aggressive style being one that wouldn’t have suited the demanding Laguna Seca layout. You need finesse and fine control to go fast there, and these appear to be traits that the Italian sorely lacks. Will he learn before it’s too late? Although I still think he can win a race this year, the patience of Honda and Fausto Gresini must be wearing dangerously thin.

And what’s going on with Cal Crutchlow? After impressing so many during the first part of the season, things look to be falling apart big-style. He needs to be very careful – both from an injury and an employment perspective. Personally, I think he’s pushing too hard and trying to live up to some unrealistic expectations. He’s finding out just how hard it is to be consistent at this level and I think he needs to go back to an L-plate mentality for a little while, especially at tracks he’s never been to. Better to finish than incur more broken bones and expensive bike repair bills. I feel that things are currently in the balance for Cal, and I would hate to see him go down the same path as fellow Brit James Toseland.

NOW I’VE HEARD IT ALL

I couldn’t believe it when US wild card rider Ben Bostrom decided to pull out of the race because he felt his LCR Honda was too good for him. Even worse was the fact he cited the importance of some superbike race he was scheduled to take part in after the GP as playing a part in his decision. What an absolute disgrace. And what an absolute waste of time and money for the LCR team and its sponsors. The chance to take part in any MotoGP is an honour for anybody lucky enough to be offered the opportunity. It’s what so many riders give everything to try and achieve. It’s the pinnacle of motorcycle road racing. Most never get there. For Ben to just give up and take the easy option because he was looking a bit ordinary is about the poorest display I’ve ever seen.

True, the bloke was never going to set the world on fire and, really, I can’t understand why he was given the chance in the first place. He’s done nothing for over 10-years and nothing to deserve the shot he got at the weekend. Yes, he was woefully off the pace in practice and had run off track a few times in the race. But so what! Rather than moan about his lack of talent, the least he could have done was to finish the race at a pace he was comfortable with. What wasn’t acceptable was the half-arsed effort he decided to put in. It did nothing for the event and only served to cheapen the whole ideal of MotoGP.

CRASH CITY

Is it just me, or is the amount of injuries being sustained in MotoGP this year reminiscent of the old 500cc days? It seems that at virtually every race in 2011 we’ve been looking at depleted starting grids due to riders being out with broken bones. Crutchlow, Edwards, Bautista, De Puniet and Capirossi spring to mind as guys who have all missed races this year courtesy of nasty tumbles. I think there’s a few contributing causes. Firstly, tyres. The control Bridgestone is drawing a lot of complaints from riders and teams due to the difficulty in getting them up to full working temperature. There’s only a tiny margin for error and it’s very easy to get it wrong and end up on the road.

I think the expansion of tyre choice (currently being mooted) is an important step for both rider safety and the integrity of the show. Electronics are also a contributing factor. Get it right, and it’s plain sailing. Get it wrong, and it can be all over in the blink of an eye. You only had to see what happened to Lorenzo in practice at the weekend to understand what can happen when you forget to flick a simple switch. The other major cause of the high crash rate is the level to which everybody is pushing the limits of their machines. A lot of the rider-bike combinations are so evenly matched that only a 100-percent effort and a fair degree of risk-taking will result in a good grid position or race finish. In the end, I guess it’s called progress, even if it doesn’t always lead to the healthiest outcomes.

Še malo počitniškega branja od Wayna Gardnerja... in komaj čakam naslednje dirke, čeprav jih bom verjetno nekaj zamudil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težave v raju marketinga

Melandri pravi, da ve, da je Valentino kontaktiral Gressinija in hoče Simoncellijevo Hondo

"So che Valentino Rossi ha chiesto una Honda 2012 a Fausto Gresini: tutto ciò conferma quel che dico da tempo e cioè che il matrimonio tra il "Dottore" e la Ducati ha i mesi contati". Le parole di Marco Melandri scuotono il mercato piloti della MotoGP, con la dichiarazione shock secondo cui il nove volte campione del Mondo, immerso in una stagione deludente in sella alla GP11.1 della Casa di Borgo Panigale, sia entrato in contatto con il team San Carlo Honda Gresini, scuderia sotto la gestione dell'ex pilota del Motomondiale.

teorijo, da bi VR Ducati zamenjal za satelitsko hondo je Carlo Pernat razvijal že ene tri dirke nazaj. Meni se je zdelo da ima blodnje. . .

link na cel članek

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težave v raju marketinga

Melandri pravi, da ve, da je Valentino kontaktiral Gressinija in hoče Simoncellijevo Hondo

"So che Valentino Rossi ha chiesto una Honda 2012 a Fausto Gresini: tutto ciò conferma quel che dico da tempo e cioè che il matrimonio tra il "Dottore" e la Ducati ha i mesi contati". Le parole di Marco Melandri scuotono il mercato piloti della MotoGP, con la dichiarazione shock secondo cui il nove volte campione del Mondo, immerso in una stagione deludente in sella alla GP11.1 della Casa di Borgo Panigale, sia entrato in contatto con il team San Carlo Honda Gresini, scuderia sotto la gestione dell'ex pilota del Motomondiale.

teorijo, da bi VR Ducati zamenjal za satelitsko hondo je Carlo Pernat razvijal že ene tri dirke nazaj. Meni se je zdelo da ima blodnje. . .

link na cel članek

Kdo je zdaj jokica? :naughty: Če me spomin ne vara, je bilo pred sezono rečeno, da bo duče letos poštiman? Jejejej.....če se to res zgodi, potem bo VR dejansko priznal nemoč.

#27 se pa verjetno smeji, ko bere te zgodbice.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!