Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

DAMI34
pred 1 uro, spartanbp pravi:

Menim, da se bolje splača novega vzeti, ker imajo rabljeni enostavno previsoke cene.

To pa ne vem. Je pa bil dober biznis letos z modelom 2019. Kr ugodno, napram 2020 letniku

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Loh GSovci karkol rečejo, men SX pije 3,2. 

Aja, skoz za eno bejbo v avtu sm vozu do Senja :D

ps. pol pa nism zmogu več...se popravil porabo na 5,2 :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, Vito23 pravi:

Lepa poraba 😉 men žre 4.8 tudi 4.3 je že bilo. 😉

Za1250ccm ti žre fenomenalno. Men žre 5.3 povprečno. To kar sm zapisal je extrem. Do 80km/h. Sdgt ma povprečje 5.7. Vse zapisano velja za moj stil vožnje tipa LS

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, KawaBanga pravi:

Ima mogoče kdo za prodat vizir za 2011-2016?

jaz ti ga dam za eno pivo 2015 3 lukne original prozoren

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Zobniki... a nima Z-41 zadaj, SX pa 39? Sm pelu Z-ja, pa se mi je kr dopadlo, da je bil agresivnejši, pol pa perem mojega včeraj, pa vidim da ima tudi 41 zob zadaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 18 minutami, Voodoo pravi:

Zobniki... a nima Z-41 zadaj, SX pa 39? Sm pelu Z-ja, pa se mi je kr dopadlo, da je bil agresivnejši, pol pa perem mojega včeraj, pa vidim da ima tudi 41 zob zadaj.

menjaj moped :P

zgor poglej, so service manuali, običajno pa majo vsi Zji in Sxi itak kratko prestavno raznerje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

moped bo kr ostal zaenkrat...sej je bol zabavn Z, ampak letos sm odkril, da so kufri fajn zadeva :) za vetrobransko sm pa že lani poštudiraj, da mi paše :)

Na SV-ju sm po nasvetu interneta menjal zobnike, pa dal -1 spredaj, tako da  sm dobil neuporabno prvo prestavo in pa 150km dosega na tank...potegne dobr, ampak se hitro konča ta poteg :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, Voodoo pravi:

moped bo kr ostal zaenkrat...sej je bol zabavn Z, ampak letos sm odkril, da so kufri fajn zadeva :) za vetrobransko sm pa že lani poštudiraj, da mi paše :)

Na SV-ju sm po nasvetu interneta menjal zobnike, pa dal -1 spredaj, tako da  sm dobil neuporabno prvo prestavo in pa 150km dosega na tank...potegne dobr, ampak se hitro konča ta poteg :)

 

sj to ti pravim, da ma itak kratko prvo, pa uporabno 6to :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 urami, Voodoo pravi:

no, sej pa gre 100 v prvi, tako kratka pa spet ni. Vse kar je naprej od tretje je skor ovedrive :)

SDGT ma tok dolge brzine, da v 6i lahko vozim šele 90 (vozim, ne pa prehitevam) sem hitro skrajšal za zob spredaj. SXa lahko mirno vozim 60km/h in še prehitim. 250km/h končna mi je vrh glave.

Če rabiš pospešek dve dol pa polnega, od 8 jurjev se mu dogaja. Če rabiš kaj več je rešitev na dlani H2 :P Hočem povedati da to je to, kar iz SXa dobiš. Konstantni linearni konji, dokaj nizko uporabni, brez visokih krivulj v špici na iber obratih, ker mašina je tako stunana da vleče skoraj povsod, pač turing motor. Ampak naj te ne zavede, tudi mopedi ko hudo hudo sunejo (170 in več kojnski) kar naenkrat ne izginejo. Sleparsko je uravnotežen agregat, ker konstantno vleče.

Aja. Zarad menjave verižnika se ne bo nič pokvarilo. Ne vem sicer kaj bo porekel IMU in ostala elektronika.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Vem kje mu dogaja, se velik zadržujem tam :) pride pa blokada za moje pojme jurja prekmalu, pa res je agresivna. Kakorkoli, super motor, ampak me je naked Z presenetil, kolk bolj agresiven je, glede na to da sta pod kožo enaka. Očitno drugačna elektronika velik pripomore. Mislim, pa da je vse to okrog 120-150 konjev več kot dovolj.

Res bi pa rad enkrat v bližnji prihodnosti speed tripla peljal...tako, da če ga ima kdo in bi rad zamenjal mopede za en krog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, Voodoo pravi:

Vem kje mu dogaja, se velik zadržujem tam :) pride pa blokada za moje pojme jurja prekmalu, pa res je agresivna. Kakorkoli, super motor, ampak me je naked Z presenetil, kolk bolj agresiven je, glede na to da sta pod kožo enaka. Očitno drugačna elektronika velik pripomore. Mislim, pa da je vse to okrog 120-150 konjev več kot dovolj.

Res bi pa rad enkrat v bližnji prihodnosti speed tripla peljal...tako, da če ga ima kdo in bi rad zamenjal mopede za en krog ;)

al pa SD (SDGT) al pa Tuono V4, al pa H2. Vsaj kar jaz vem (pa ne me prijet za besedo) sta pa z in sx agregata enaka, tudi krivulje navora in konjev. Mogoče opaziš razliko v teži, seveda se pa tut manjši verižnik pozna, nisem preverjal a je res.

Elektronika pri 2020 ima tudi user mode (za 2019 ne vem) tako da jo lahko popolnoma po svoje nastaviš z izjemo ABSa. Če pa govoriš vrtenje u iber obrate, takrat že itak izgublja, oziroma se krivulja že navzdol prevesi, nekje pri 10 jurjih

Blokade pa kar vem so v nižjih brzinah prej, višja kot je brzina kasnej poseže..ne vem točno, ker ne uporabljam, ker agregat enostavno ni to. Je bolj dizelaški kot pa supersport.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Ja, tolk motorjev, tolk premal sredstev :) KTM-preoranžn, Tuono-premejčkan., H2 pre-vse :D mogoče enkrat, ko ga bom lahk za 10k kupu...brat že sanja o njemu :)

Ja, naj bi bla ista agregata, ampak drugačno elektroniko, vsaj kolk jaz vsem...pač Z naj bi mel bolj akgresivno vse nastavljeno, in mislim da je to bil bolj faktor. Kar mi je uspelo razbrat imata malenkost drugačen prenose, 15-41 in pa 15-42...isto sranje bistvu.  Nastavitev pa na žalost moj nima tolk, je 2016 letnik in ima prvo verzijo KTRC-ja(0,1,2,3 pa tisto manj moči zadevo, ki ne vem kaj je).  Kar se pa blokade tiče je res, da ne razvije večje moči pri te višjih obratih, ampak pač kadar ga šibam sm skoz okrog 8k in ko potegneš si hitro na blokadi, pa te kr zalima v vizir, ko zablokira...sam zarad tega bi rad vidu, da bi blo mal višja, al pa manj agresivna.

Ampak ja, ti ga voziš bolj kot dizla, js ga vozim bolj kot supersprota z več navora...kar samo priča o tem kako versatilen motor je. Po robu gume, pa še vedno pol na koncu vso kamping opremo iz kufrov ven potegnem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Med 4 in 8 je igračast. Če se mi zahoče pa kak ovinek odpulit pa dve dol :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
YBT

Ma kdo zadnje smernike za prodat od modela 2017 naprej? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

te dni se veliko druživa, res veliko, tako solo, kot v dvoje. Par razlik med superšportnim potovalnikom GT in SXom:

1. GT je kljub vsemu bolj komot, po širini in višini drže rok in nekoliko bolj vzravnani pozi.

2. SX ima bolj udoben sedež

3. moč: vsak ima svoj tip agregata in zahtevata drugačen način vožnje

4. svaljkanje med ovinki, definitvno se lažje kroti SX, vendar ko ga pa vrtiš v iber, so vhodi v ovinek, malce težji

5. vožnja v dvoje, tu semiaktivno na GTju zmaga, deluje drugače, lepše izenačuje in manj gunca

6. vožnja v dolino, malce bolj trpijo zapestja na SXu, pa meni osebno manj problemov povzroča pravo tresenje V2 kot pa mikrovibracije polikanega inline4 agregata

7. raziskovanje, kruzanje, počasna vožnja, makedam, definitvno SX

8.zavore na SXu majka boljše od GTja

V glavnem, vedno bolj mi je všeč in čist fajn se mi vozi z njim, no sej z drugimi se mi tudi.

116344022_3268342053235324_1273670276158642040_o.thumb.jpg.f19d4bff89b1c3080fd27e5fc71e77d9.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 38 minutami, mladench pravi:

pa kdo je tebe napumpal za KTM :D :P 

Sam. Moped je bomba, mi pa manjkajo tiste drobnarije ki so prednost na sxu, zato pa gtja prodajam in ciljam na ktm 790adv, ta ma pa tisto kar obem mojim manjka, da mal pošodram

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, mladench pravi:

pa kdo je tebe napumpal za KTM :D :P 

nateg stoletja je bil :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 minutami, Snečer pravi:

nateg stoletja je bil :)

 

nope

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Evo, te dni lih odfural 2000km v kosu, ob pol dveh zjutraj sredi hrvaške vukojebine z zadnjo gumo pobral utež feltne iz ceste, ter odprl gumo za 5 cm :) zjutraj mi je vaški vulkanizer namontiral 8 let staro 180 continentalko, ki je mela plešasto sredino ampak čist frišne boke...200 km jadranke nazaj grede, pa guma zgleda spet uporabna :D :D gre še vedno lepo od roba do roba, po dežju pa ni najboljša :)

kakorkoli, rabm nove gume. kaj priporočate? Do zdaj odfural originalne, so ble hin po 4k, potem pirelli angel gt1, vredu, slabše proti koncu, skor 10k km, pirelli angel gt2 super do predvčerajšnjim mislim  da sem ene 7k naredu z njimi.

Gledam dunlop MK3 al pa conti sportattack 4, še ene GT2...mogoče kaj drugega?

Drugače pa potem, ko sem mal "popravil" tisto staro continentalko(mislim da je neka sport neki neki) sm ugotovil, da se kr lepo pelje s 180 gumo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      https://www.motogp.com/en/news/2020/08/03/marc-marquez-undergoes-second-operation/336779 Zgleda da tud v brno še nebo čisto fit za dirko
    • GeeSXer
      Ko sem avtomobilist, me motijo kolesarji, ko sem kolesar me motijo avtomobilisti, ko sem pa motorist me motijo oboji.
    • ligenjček
      Na 69 jih je čez vikend res polno, pa včasih jodlarji pozabijo opozorit  ampak čez teden se pa splača it, dosti vozim tam pa jih med tednom še nisem srečal  
    • Shillien
      Prehitevam preko polne tudi z avtom ne samo z motorjem (seveda kjer je pregledno in varno narediti to) Divjajo kot snete sekire, jah to je zelo subjektivno, vprašaj kakšnega starčka ko ti bo povedal da danes VSI brez izjeme divjajo in prehitevajo. Vožnja mimo kolone je pa problem samo za tiste ki jih zaradi tega boli ego, zakonsko je dovoljena.  Biciklisti so popolnoma drug problem, ovirajo promet ko se vozijo po cesti 2m od njih pa kolesarska steza, izgovor: peljem več kot pa je na kolesarski omejitev. Ja mogoče, redki, NOBEDEN pa ne pelje 90 kot je omejitev na cesti ampak krepko pod. Umaknejo se samo izjeme, več je takih idijotov ki se vozijo po 2 v štric. Najhuje pa je da je to postalo hudo popularno, vsak ki ima 10 min preveč časa in se odloči rekreirati nabavi specialko (ali pa še to ne) in pajkice ter jebe krizo PO CESTI. Sam sem bil na kolesu res ogromno, več ur na dan pa se NIKOLI, NITI 1X nisem peljal po cesti ob kolesarski stezi, večkrat ob cesti po pločniku če je bil prost in ni bilo kolesarske po cesti pa samo če ni bilo druge izbire. Da ne govorim o tistih ki dejansko malo bol resno (skoraj vsi med njimi amatersko) gonijo pa so kar na enkrat vsi rogliči in so cpp za njih popolna španska vas, prav tako vsak bonton na cesti. Absolutno drži da se izjeme najdejo med vozniki vseh vozil, ampak pri biciklistih so na žalost postali izjeme tisti ki ne ovirajo ostalega prometa največ pa je tistih "profijev" na specialkah ki vozijo 30kmh na kolesarski pa je omejitev 25kmh in se obnašajo kot da so sami na svetu ne samo na cesti.
    • ligenjček
      35€, vedno, ne glede na prekršek, tudi če bi za tak prekršek pri nas izgubil vozniško... baje 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!