Jump to content

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Message added by DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Recommended Posts

pred 1 uro, spartanbp pravi:

Menim, da se bolje splača novega vzeti, ker imajo rabljeni enostavno previsoke cene.

To pa ne vem. Je pa bil dober biznis letos z modelom 2019. Kr ugodno, napram 2020 letniku

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    920

  • mladench

    144

  • Kmet2

    105

  • peterjanko

    104

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Its alive

Evo želja uresničena, prešaltal na opevanega Z1000SX. Po prvih vtisih je top! Moč je proti svju itakZa dolge fure po 600km+ dan  (vedno v dvoje) je SV (S verzija), postal prenaporen... Pa recimo tudi,

Posted Images

Loh GSovci karkol rečejo, men SX pije 3,2. 

Aja, skoz za eno bejbo v avtu sm vozu do Senja :D

ps. pol pa nism zmogu več...se popravil porabo na 5,2 :P

 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Vito23 pravi:

Lepa poraba 😉 men žre 4.8 tudi 4.3 je že bilo. 😉

Za1250ccm ti žre fenomenalno. Men žre 5.3 povprečno. To kar sm zapisal je extrem. Do 80km/h. Sdgt ma povprečje 5.7. Vse zapisano velja za moj stil vožnje tipa LS

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, KawaBanga pravi:

Ima mogoče kdo za prodat vizir za 2011-2016?

jaz ti ga dam za eno pivo 2015 3 lukne original prozoren

Link to post
Share on other sites

Zobniki... a nima Z-41 zadaj, SX pa 39? Sm pelu Z-ja, pa se mi je kr dopadlo, da je bil agresivnejši, pol pa perem mojega včeraj, pa vidim da ima tudi 41 zob zadaj.

Link to post
Share on other sites
pred 18 minutami, Voodoo pravi:

Zobniki... a nima Z-41 zadaj, SX pa 39? Sm pelu Z-ja, pa se mi je kr dopadlo, da je bil agresivnejši, pol pa perem mojega včeraj, pa vidim da ima tudi 41 zob zadaj.

menjaj moped :P

zgor poglej, so service manuali, običajno pa majo vsi Zji in Sxi itak kratko prestavno raznerje.

Link to post
Share on other sites

moped bo kr ostal zaenkrat...sej je bol zabavn Z, ampak letos sm odkril, da so kufri fajn zadeva :) za vetrobransko sm pa že lani poštudiraj, da mi paše :)

Na SV-ju sm po nasvetu interneta menjal zobnike, pa dal -1 spredaj, tako da  sm dobil neuporabno prvo prestavo in pa 150km dosega na tank...potegne dobr, ampak se hitro konča ta poteg :)

 

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, Voodoo pravi:

moped bo kr ostal zaenkrat...sej je bol zabavn Z, ampak letos sm odkril, da so kufri fajn zadeva :) za vetrobransko sm pa že lani poštudiraj, da mi paše :)

Na SV-ju sm po nasvetu interneta menjal zobnike, pa dal -1 spredaj, tako da  sm dobil neuporabno prvo prestavo in pa 150km dosega na tank...potegne dobr, ampak se hitro konča ta poteg :)

 

sj to ti pravim, da ma itak kratko prvo, pa uporabno 6to :P

 

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, Voodoo pravi:

no, sej pa gre 100 v prvi, tako kratka pa spet ni. Vse kar je naprej od tretje je skor ovedrive :)

SDGT ma tok dolge brzine, da v 6i lahko vozim šele 90 (vozim, ne pa prehitevam) sem hitro skrajšal za zob spredaj. SXa lahko mirno vozim 60km/h in še prehitim. 250km/h končna mi je vrh glave.

Če rabiš pospešek dve dol pa polnega, od 8 jurjev se mu dogaja. Če rabiš kaj več je rešitev na dlani H2 :P Hočem povedati da to je to, kar iz SXa dobiš. Konstantni linearni konji, dokaj nizko uporabni, brez visokih krivulj v špici na iber obratih, ker mašina je tako stunana da vleče skoraj povsod, pač turing motor. Ampak naj te ne zavede, tudi mopedi ko hudo hudo sunejo (170 in več kojnski) kar naenkrat ne izginejo. Sleparsko je uravnotežen agregat, ker konstantno vleče.

Aja. Zarad menjave verižnika se ne bo nič pokvarilo. Ne vem sicer kaj bo porekel IMU in ostala elektronika.

 

Link to post
Share on other sites

Vem kje mu dogaja, se velik zadržujem tam :) pride pa blokada za moje pojme jurja prekmalu, pa res je agresivna. Kakorkoli, super motor, ampak me je naked Z presenetil, kolk bolj agresiven je, glede na to da sta pod kožo enaka. Očitno drugačna elektronika velik pripomore. Mislim, pa da je vse to okrog 120-150 konjev več kot dovolj.

Res bi pa rad enkrat v bližnji prihodnosti speed tripla peljal...tako, da če ga ima kdo in bi rad zamenjal mopede za en krog ;)

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, Voodoo pravi:

Vem kje mu dogaja, se velik zadržujem tam :) pride pa blokada za moje pojme jurja prekmalu, pa res je agresivna. Kakorkoli, super motor, ampak me je naked Z presenetil, kolk bolj agresiven je, glede na to da sta pod kožo enaka. Očitno drugačna elektronika velik pripomore. Mislim, pa da je vse to okrog 120-150 konjev več kot dovolj.

Res bi pa rad enkrat v bližnji prihodnosti speed tripla peljal...tako, da če ga ima kdo in bi rad zamenjal mopede za en krog ;)

al pa SD (SDGT) al pa Tuono V4, al pa H2. Vsaj kar jaz vem (pa ne me prijet za besedo) sta pa z in sx agregata enaka, tudi krivulje navora in konjev. Mogoče opaziš razliko v teži, seveda se pa tut manjši verižnik pozna, nisem preverjal a je res.

Elektronika pri 2020 ima tudi user mode (za 2019 ne vem) tako da jo lahko popolnoma po svoje nastaviš z izjemo ABSa. Če pa govoriš vrtenje u iber obrate, takrat že itak izgublja, oziroma se krivulja že navzdol prevesi, nekje pri 10 jurjih

Blokade pa kar vem so v nižjih brzinah prej, višja kot je brzina kasnej poseže..ne vem točno, ker ne uporabljam, ker agregat enostavno ni to. Je bolj dizelaški kot pa supersport.

Link to post
Share on other sites

Ja, tolk motorjev, tolk premal sredstev :) KTM-preoranžn, Tuono-premejčkan., H2 pre-vse :D mogoče enkrat, ko ga bom lahk za 10k kupu...brat že sanja o njemu :)

Ja, naj bi bla ista agregata, ampak drugačno elektroniko, vsaj kolk jaz vsem...pač Z naj bi mel bolj akgresivno vse nastavljeno, in mislim da je to bil bolj faktor. Kar mi je uspelo razbrat imata malenkost drugačen prenose, 15-41 in pa 15-42...isto sranje bistvu.  Nastavitev pa na žalost moj nima tolk, je 2016 letnik in ima prvo verzijo KTRC-ja(0,1,2,3 pa tisto manj moči zadevo, ki ne vem kaj je).  Kar se pa blokade tiče je res, da ne razvije večje moči pri te višjih obratih, ampak pač kadar ga šibam sm skoz okrog 8k in ko potegneš si hitro na blokadi, pa te kr zalima v vizir, ko zablokira...sam zarad tega bi rad vidu, da bi blo mal višja, al pa manj agresivna.

Ampak ja, ti ga voziš bolj kot dizla, js ga vozim bolj kot supersprota z več navora...kar samo priča o tem kako versatilen motor je. Po robu gume, pa še vedno pol na koncu vso kamping opremo iz kufrov ven potegnem :)

Link to post
Share on other sites

te dni se veliko druživa, res veliko, tako solo, kot v dvoje. Par razlik med superšportnim potovalnikom GT in SXom:

1. GT je kljub vsemu bolj komot, po širini in višini drže rok in nekoliko bolj vzravnani pozi.

2. SX ima bolj udoben sedež

3. moč: vsak ima svoj tip agregata in zahtevata drugačen način vožnje

4. svaljkanje med ovinki, definitvno se lažje kroti SX, vendar ko ga pa vrtiš v iber, so vhodi v ovinek, malce težji

5. vožnja v dvoje, tu semiaktivno na GTju zmaga, deluje drugače, lepše izenačuje in manj gunca

6. vožnja v dolino, malce bolj trpijo zapestja na SXu, pa meni osebno manj problemov povzroča pravo tresenje V2 kot pa mikrovibracije polikanega inline4 agregata

7. raziskovanje, kruzanje, počasna vožnja, makedam, definitvno SX

8.zavore na SXu majka boljše od GTja

V glavnem, vedno bolj mi je všeč in čist fajn se mi vozi z njim, no sej z drugimi se mi tudi.

116344022_3268342053235324_1273670276158642040_o.thumb.jpg.f19d4bff89b1c3080fd27e5fc71e77d9.jpg

 

 

Link to post
Share on other sites
pred 38 minutami, mladench pravi:

pa kdo je tebe napumpal za KTM :D :P 

Sam. Moped je bomba, mi pa manjkajo tiste drobnarije ki so prednost na sxu, zato pa gtja prodajam in ciljam na ktm 790adv, ta ma pa tisto kar obem mojim manjka, da mal pošodram

Link to post
Share on other sites

Evo, te dni lih odfural 2000km v kosu, ob pol dveh zjutraj sredi hrvaške vukojebine z zadnjo gumo pobral utež feltne iz ceste, ter odprl gumo za 5 cm :) zjutraj mi je vaški vulkanizer namontiral 8 let staro 180 continentalko, ki je mela plešasto sredino ampak čist frišne boke...200 km jadranke nazaj grede, pa guma zgleda spet uporabna :D :D gre še vedno lepo od roba do roba, po dežju pa ni najboljša :)

kakorkoli, rabm nove gume. kaj priporočate? Do zdaj odfural originalne, so ble hin po 4k, potem pirelli angel gt1, vredu, slabše proti koncu, skor 10k km, pirelli angel gt2 super do predvčerajšnjim mislim  da sem ene 7k naredu z njimi.

Gledam dunlop MK3 al pa conti sportattack 4, še ene GT2...mogoče kaj drugega?

Drugače pa potem, ko sem mal "popravil" tisto staro continentalko(mislim da je neka sport neki neki) sm ugotovil, da se kr lepo pelje s 180 gumo :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!