Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Hehehe, če kupiš pa bemfla, dobiš prikaz prestave že serijsko brez doplačila  :OK: .....samo je pa za vse ostalo potem potreben mastercard :grrr  (zelo bogato založen mastercard :kva1: )

 

Sem moral malo špiknit :ninja:, brez zamere...pa sorry za :topic:

 

:grrr  :grrr  :grrr  :grrr  :grrr  

sej ti ne zamerimo, včasih se nam tut smiliš, k moraš kardan flikat :D

Zakaj sem zadevo sploh montiral? Brezveze, ker sem jo lahko, itak je ne rabim, je pa fajn ker pogledaš v kateri brzini imaš, potem pa itak podzavestno šteješ.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

hm zavrti 2,3 in četrto do konca, pa nč ne manjka :D v bistvu so to še nekak obvladljivi konji brez elektronike

men bolj manjka podaljšana 6 brzina.

 Že blo vse do konca...sam trokira revež..no ja se ni tak švoh...ko sem se devu Gt-jem je blo premal...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 Že blo vse do konca...sam trokira revež..no ja se ni tak švoh...ko sem se devu Gt-jem je blo premal...

 

Ne vem kaj ti točno hočeš od mopeda, vendar poglej mal primerjavo:

 

Kawasaki Ninja ZX-10R

 

Engine   Type  Four-cylinder four-stroke in-line engine Bore and Stroke  76.0 x 55.0 mm Displacement  998 cm3 Performance  147.0 kW (200 hp) at 13000/min Torque  112 Nm at 11500/min Chassis   Framework  Aluminium bridge frame Brakes f / r   310 mm / 220 mm Tires  120/70 ZR 17, 190/55 ZR 17 Dimensions and weights   Wheelbase  1425 mm  Rake  65.0 degrees Trailing  107 mm Seat height **  813 mm Kerb Weight **  203 kg Price (no extra cost)  16665 EUR MOTORCYCLE readings   Top Speed  295 km / h Acceleration   0-100 km / h  3,0 sec 0-140 km / h  4.5 sec 0-200 km / h  7.2 sec Threading   60-100 km / h  3.7 sec 100-140 km / h  3.3 sec 140-180 km / h  3.4 sec Consumption   Country road  5.4 liters / Super

Kawasaki Z 1000 SX

 

Engine   Type  Four-cylinder four-stroke in-line engine Bore and Stroke  77.0 x 56.0 mm Displacement  1043 cm3 Performance  101.5 kW (138 hp) at 9600/min Torque  110 Nm at 7800 rpm Chassis   Framework  Backbone aluminum frame, load-bearing engine  Brakes f / r  Ø 300 mm / 250 mm Tires  120/70 ZR 17, 190/50 ZR 17 Dimensions and weights   Wheelbase

 1440 mm 

Rake  65.5 degrees Trailing  102 mm Seat height **  820 mm Kerb Weight **  231 kg Price (no extra cost)  12775 EUR MOTORCYCLE readings   Top Speed  245 km / h Acceleration   0-100 km / h  3.3 sec 0-140 km / h  5.0 sec 0-200 km / h  9.6 sec Threading   60-100 km / h  3.3 sec 100-140 km / h  3.2 sec 140-180 km / h  3.5 sec Consumption   Country road  5.9 liters / Super

* Manufacturer; ** MOTORCYCLE measurement

 

Predvidevam da ma ZX10r dovolj konjev, po tvoje, kajne?

 

Zdaj, če mal špekuliram. pa pogledam uporabne hitrosti, se pravi, tam kjer se največ vozimo, (obarvano rdeče) ne zaostaja ampak je celo boljši od ZXa, če pogledam od 0-100 pa zaostaja za 0,3 sekunde, kar je po mojem zanemarljivo.

 

Po mojem, se moped z več konji niti ne bi dobro obnašal, saj je turer in je pretežak (231kg) in bi seveda bil problem tudi pri agilnosti in zaviranju. 

Tu je pa primerjava o uporabnosti: http://www.motorradonline.de/vergleichstest/vergleichstest-sportler-gegen-tourensportler-1000-kubik-technische-daten/369013?seite=5

 

 

recimo en izvleček iz članka:

 But that's not all. What became evident at moderate cruising, is now really make a difference: The SX-torque swings technically a different hammer than the ZX-10R. In other words, the output curve, 60-70 km / h, second course, the short translated SX pushes her rider with around 75 hp from the corner. While the ZX-10R, driven by 50 HP, in contrast, more sedate ride takes. The punch, with the SX hinlangt in the lower speed third, bringing the dynamics that you need on the road and relaxes quickly.

 

aja, raj bi mel ZX10 :D, sam sx ni tok podhranjen kot izgleda.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa ta 'threading' merijo? V 6. prestavi?

tok v detajle pa nism šel, dejstvo je, da na cesti me noben auto ne more zajebavat :D

če se ti da preber članek, je dolg 6 strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fizika tudi, 200konjev v ovinku obvladat je težko, če nimaš elektronike, kar Pedroso poglej na zadnji dirki :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa če kupiš Suzukija tudi...(npr GSR 600, letnik 2006)

Hola mojster,

 

ma kaj 2006, že leta 1974 so imeli Suzukiji serijski LED prikazovalnik prestav... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fizika tudi, 200konjev v ovinku obvladat je težko, če nimaš elektronike, kar Pedroso poglej na zadnji dirki :D

Kar navajaš zgoraj vse ok,motorju nič ne manjka...tisti konji pač sem napisu tak,za cesto je motor špica in gre ko....če si zaželim" konjev" se vsedem na 10ko(če fejst prosim),ampak ne zarad konjev,zarad druga načina vožnje...drugač pa SX je zakon!! :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar navajaš zgoraj vse ok,motorju nič ne manjka...tisti konji pač sem napisu tak,za cesto je motor špica in gre ko....če si zaželim" konjev" se vsedem na 10ko(če fejst prosim),ampak ne zarad konjev,zarad druga načina vožnje...drugač pa SX je zakon!! :kva2:

To pa ja, športna vožnja, dol drža zakon.

Aja, kak se potem zahvališ, k si dobil moped na posodo? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tok v detajle pa nism šel, dejstvo je, da na cesti me noben auto ne more zajebavat :D

če se ti da preber članek, je dolg 6 strani.

Odvisno od avta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od avta...

tvoj Clio izuzet :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

To pa ja, športna vožnja, dol drža zakon.

Aja, kak se potem zahvališ, k si dobil moped na posodo? :P

 Zahvala??dost dolg zakon,pa ni potrebna...če sem pa čist odkrit pa mi je na mojga SXa kr težk

nazaj it ....ker so pa to ponavad daljše fure,se pa nekak zmotiviram in pol spet brmmm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 Zahvala??dost dolg zakon,pa ni potrebna...če sem pa čist odkrit pa mi je na mojga SXa kr težk

nazaj it ....ker so pa to ponavad daljše fure,se pa nekak zmotiviram in pol spet brmmm...

si mi dal idejo, zdej sam še realiziram: 

mojo moram prepričat da kupi Zxa, tut če nima izpita, sej ni važno, važno da ga bom vozu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si mi dal idejo, zdej sam še realiziram: 

mojo moram prepričat da kupi Zxa, tut če nima izpita, sej ni važno, važno da ga bom vozu :D

Pol boma pa na drugi temi... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol boma pa na drugi temi... :OK:

ja v temi:

 

ZAKAJ MI BABA NOČE MOPEDA POSODIT :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

omož me :P :krneki:

prestr si :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa ta 'threading' merijo? V 6. prestavi?

 

(zbrisano) :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni svoh, kufri malo vlko zgledajo na tej fotki, izpuh pa 1a, to je v dks slikano?

baje so manjši (ožji), kot dosedanji od givija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!