Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Luči SX qurac, ni šanse zrihtal. Ker nima parabole, ker...ma brez veze nabijata, luči na SX no go.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, mladench pravi:

Dečki, 9:30 omw šentvid?

Zmenjeno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm še vedno službeno odsoten, se mi je zavleklo in pridem šele ju3 zvečer domov :mad:

tko da ne bom mogu priti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zaseden do 10h-10.30h,katero smer greste se pa mogoče srećamo

Opcija 1,2,ali mogoče3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobimo se na omw pa se zmenmo dokoncno. Gremo prot obali. Piš, pa se kje ujamemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
pred 34 minutami, mladench pravi:

Zdj pa čist drgač piska 

20180618_172750.thumb.jpg.76cfc6c1f8e95b82bd95c31358342f60.jpg

 

nč vidu, nč slišu 

kdaj se ga bo dal slišat

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Original gume (Brid. S20) na novem modelu 18 zdržale pogojnih 6000km,mislim da sem na starem ko je bil nov naredil enako, je pa sedaj sprednja guma popolnoma znucana zadnja pa bi še bla za kakih 400km, ravno obratno kot prej.....zanimivo ,vidim ko dam nove gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni so originalne gume zdržale prednja 4k km zadnja pa 4,5 k km, pa   lepo vozim, pa zelo  zelo malo v dvoje

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S20 mi je bila slaba prva že po 3kkm, bi mogoče zdržala še jurja ampak mi ni bil več ok filing. Zadnja pa 5kkm. Sem skuril 3 zadnje pa vedno nekje 5 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mam eno vprašanje: je še kdo mel filing, da mu pr 200+ na avtocesti začne balanco švedrat sem pa tja..predvidevam da je to zarad upora v rame pri pokončni drži in posledično se vibracije prenesejo na cel moped..aja l.2012,thanks.

 

Sej drgač ne divjam ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, billy pravi:

Mam eno vprašanje: je še kdo mel filing, da mu pr 200+ na avtocesti začne balanco švedrat sem pa tja..predvidevam da je to zarad upora v rame pri pokončni drži in posledično se vibracije prenesejo na cel moped..aja l.2012,thanks.

 

Sej drgač ne divjam ..

 

jaz nisem imel, je pa bil mehak prednji konec v tovarniških nastavitvah (rahlo voblanje, beri mehak motor) od cca 150km/h dalje. Problem se najprej rešil s povečanjem prednapetosti zadaj za en klik, ter povečanjem prednapetosti spredaj za en cel obrat, ter 1/4 povrat...oziroma spodaj vijak na vilicah. Od takrat je bil motor popolnoma miren do konca šraufanja gasa cca 245km/h. Kasneje sem pa olje v vilicah namesto 6 zamenjal za 10ko in vrnil nastavitve spredaj na defolt.

V glavnem na prvi seriji SXov je defolt nastavitev premehka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, DAMI34 said:

V glavnem na prvi seriji SXov je defolt nastavitev premehka.

Za kakšno težo voznika? Manjka bistveni podatek... :) 10 kg + - se že kar pozna med vožnjo. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, XTR pravi:

Za kakšno težo voznika? Manjka bistveni podatek... :) 10 kg + - se že kar pozna med vožnjo. 

 

cca 80-85 kg, @mladenchje pri servisu vilic naredil isto pa tudi kar vem nima problemov. Drugače, pa je prva, osnovna nastavitev, ki sem jo navedel svetovana tudi po neki ameriški strani, kjer je priporočene nastavitve vzmetenja za večino motorjev. Seminedaiskatsedaj :P

Medtem, ko je imela serija dva revidirano vzmetenje in je bilo spredaj kul, zadaj pa sem en obrat zategnil (od 40 obratov), ker imam raje malce bolj trše zadaj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, XTR pravi:

Standard pri japonskih motorjih. Do 70 kg teže še nekako gre... :) 

bi rekel ja, ampak na Z900 mi je defolt kul, težo mam pa isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!