Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Xebec
pred 13 minutami, Voodoo pravi:

P.S.

Drugače sem na SV-ju vedno vozil 70 višino prednje gume, pa ima homologirano 60, ampak sem dobil takega in tudi naprej dajal te gor...nism niti vedu, da ni original in mi nikoli nikjer, ne tehnični, ne policaji niso omenili tega. Nočem se kregat, ampak samo kot zanimivost, očitno prav ažurno ne preverjajo tega :)

pomoje je bolj problem če počiš pa se zavarovalnica vtakne. @Borutt bi bolj točno vedel

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 21 minutami, Voodoo pravi:

a tako? No, torej je zdaj max višina :)

Če je Max, potem je za tvojo težo preveč. Cca 30% celotnega hoda se mora znižati ko se gor usedeš. Tako je teorija, ki jo pa lahko malo sebi prilagodiš. Klik dva več zategneš in 1/8 rebound. Tako je meni ustrezalo, za solo vožnjo

pred 19 minutami, Xebec pravi:

pomoje je bolj problem če počiš pa se zavarovalnica vtakne. @Borutt bi bolj točno vedel

ne ga tule vlačiti. Z zavarovalnico pa je tako... odvisno kdo kaj obravnava, ker so hudi šalabajzerji. Preverjeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

zdi se mi, da je na ene 25+-3mm posedanja, ko se gor vsedem. Je bilo pri čarmanu nastavljeno, ki je kr mojster in pa pooblaščen kawasaki serviser. Po njegovih besedah bi lahko bilo še malo manj posedanja, ampak bi rabil tršo vzmet. Kakorkoli, meni se ne zdi pretrdo, niti približno, vožnja se mi zdi pa tudi bistveno izboljšanje glede na prej. Nikakor nočem diskreditirat tebe, ampak meni kr ustreza in zaupam osebi ki je nastavil.

Continental road attack 3 je že vozil kdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 31 minutami, Voodoo pravi:

zdi se mi, da je na ene 25+-3mm posedanja, ko se gor vsedem. Je bilo pri čarmanu nastavljeno, ki je kr mojster in pa pooblaščen kawasaki serviser. Po njegovih besedah bi lahko bilo še malo manj posedanja, ampak bi rabil tršo vzmet. Kakorkoli, meni se ne zdi pretrdo, niti približno, vožnja se mi zdi pa tudi bistveno izboljšanje glede na prej. Nikakor nočem diskreditirat tebe, ampak meni kr ustreza in zaupam osebi ki je nastavil.

Continental road attack 3 je že vozil kdo?

Ti si izjavil da je do konca zategnjeno, pa sem to citiral. Čarman je specialist in je zihr ok. Ker pa imaš roler za obračat prednapetost, lahko poskusiš mal obrniti, da bo motor bolj na nos. Če ti ustreza ok, drugače vrneš nazaj. Če se ne motim imaš 40 klikov, torej še dva več ne bo tako porazno poznalo, lahko ti bo pa bolje za vozit. Tudi če se boš peljal v dvoje moraš dodati cca 10 klikov za ne preveč težkega sopotnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench
pred 10 urami, Voodoo pravi:

Pozdravljeni, vozim lepega finega 2016 sx-a :)

To sezono vozim angel gt gume, napram serijskim super fajn. Vzmetenje mi je čarman nastavil, mam 70kg, tako da gre serijsko skoz. Vozim se sam in bi rad mal bol odzivno vse skup mel. Mnogi predlagajo 55 zadnjo gumo, kar bom nabavil upam, da še to sezono...predolgo držijo te gume, sem navajen ss gum, menjat po 4k :):) kakorokoli, kaj priporočate? Je kdo vozil že obojne angel gt 1in 2? Mogoče še malo vzdignit zadnji del?

lp in srečno vožnjo.

@Voodoo vudu jagnje? :) sm ti že v eni fb skupini pisal :D vzam 55 conti. Nau ti žal :P drgač mitas za tistih 5kkm tud super! Pa ne zajeb*... ma na  5kkm nove gume :D

Edited by mladench

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Sem ta ja :) lahko lih gledam, bom kar vzel en komplet.

Mitas me pride okol 200€ komplet, conti pa 265€. Jih bom probal, od mitas že točno vem kaj pričakovat, razn kilometrine na tem motorju.

Drugače pa ja, dva klika pred koncem je na rolerju, torej je na nos kolikor gre. Sej je to prednapetost ne?

Edited by Voodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 urami, Voodoo pravi:

Sem ta ja :) lahko lih gledam, bom kar vzel en komplet.

Mitas me pride okol 200€ komplet, conti pa 265€. Jih bom probal, od mitas že točno vem kaj pričakovat, razn kilometrine na tem motorju.

Drugače pa ja, dva klika pred koncem je na rolerju, torej je na nos kolikor gre. Sej je to prednapetost ne?

Je, to je prenapetost. In verjetno dovolj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 13 urami, Voodoo pravi:

zdi se mi, da je na ene 25+-3mm posedanja, ko se gor vsedem. Je bilo pri čarmanu nastavljeno, ki je kr mojster in pa pooblaščen kawasaki serviser. Po njegovih besedah bi lahko bilo še malo manj posedanja, ampak bi rabil tršo vzmet. Kakorkoli, meni se ne zdi pretrdo, niti približno, vožnja se mi zdi pa tudi bistveno izboljšanje glede na prej. Nikakor nočem diskreditirat tebe, ampak meni kr ustreza in zaupam osebi ki je nastavil.

Continental road attack 3 je že vozil kdo?

A to se samo naročiš, prideš tam, naštelajo, testiraš, plačas in greš? Jaz nekaj sam poizkušam po občutku...ampak vprašanje, če delam prav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 8/12/2019 at 5:55 PM, Loba said:

Hvala za odgovor.

Sem danes preklical zastopnike za Kawo, nihče nima v salonu z1000sx, niti v Avstriji do Graza. A se 1000sx tako slabo ali tako dobro prodaja?  torej ali so naročene zaloge pošle? Čemu je to razlog?  Trgovcem za kawasakije sem bil zgleda tudi odveč, kot eno nujno zlo, komaj so čakali, da se pogovor konča, će ga želite videti ga je treba naročiti so mi rekli v takem freh tonu, jaoooo, okej, avstrijski trgovci so bili bolj vljudni,  ker če grem v BMW trgovino so razstavljeni v bistvu vsi modeli, dobiš za posojo kar ti srce poželi, tudi pri Yamahi je bolje, ampak zgleda da je pri Kawasakiju to znanstvena fantastika, da modelov niti na vpogled nimajo v salonih ? 

Zato se proda ogromno bmwjev.

Sicer ce mene uprasas se tezko primerja sx z xr. 

Xr ima boljse komponente(zavore, vzmetenje..) in elektroniko. Kar pa ne pomeni da je sx jajc. Za 99% populacije je vec kot dovolj.

17 hours ago, Voodoo said:

Sem ta ja :) lahko lih gledam, bom kar vzel en komplet.

Mitas me pride okol 200€ komplet, conti pa 265€. Jih bom probal, od mitas že točno vem kaj pričakovat, razn kilometrine na tem motorju.

Drugače pa ja, dva klika pred koncem je na rolerju, torej je na nos kolikor gre. Sej je to prednapetost ne?

200e za komplet mitas SF je prevec. 190/50 in 120/70 mors dobit za 140-150e max.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dog66
Ob 16. 8. 2019 ob 17:22, Voodoo pravi:

Mitas sem mel ene 5 kompletov na SV-ju prej in mi je bla super, razn da mi ni zdržala več kot 5k km, zato nisem hotu dat na sx-a, glede na to, da ima ene 30kg in pa 70km več :) ni mi vsak mesec menjat gum :) 

Ima nastavljivo vzmetenje, ampak ne po višini. Predvidevam, da misliš preload...ja, zmanjša posedanje, če je vzmet bolj napeta ne naredi pa višjega. Je pa že zdaj preload dva klika pred max-om, pa je to za mojo težo na meji, vsaj tako so mi pri čarmanu razložili in nastavili, pa jim kar zaupam.

Kar se pa tiče, da ni naked niti dirkač...a ni samo oblečen Z? Pred pojavom hyper nakedov ala Tuono V4, S1000r, MT10 je bil pa vštric z vsemi ostalimi polnomastnimi nakedi, tk da s tem se nebi čist strinjal, ampak kaj pa jaz vem, sem dokaj frišn :) 

Vem, da se nebo nikoli prelagal kot SV(sem tudi na temu pomenjal komplet vzmetenje), kar kot omenjeno ni vedni niti zaželjeno, ampak vseeno bi malo pohitril vodljivost. Torej, tisti ki vozite hyperspot gume, kaj vozite in kolk vam kaj držijo, oz ali obstaja še bolj našpičena ST guma od angel GT?

P.S.

Drugače sem na SV-ju vedno vozil 70 višino prednje gume, pa ima homologirano 60, ampak sem dobil takega in tudi naprej dajal te gor...nism niti vedu, da ni original in mi nikoli nikjer, ne tehnični, ne policaji niso omenili tega. Nočem se kregat, ampak samo kot zanimivost, očitno prav ažurno ne preverjajo tega :)

Jst mam tut ŠXa :D "Vem, da se nebo nikoli prelagal kot SV": Tole se pa fino motiš. SVja (S verzijo), sem imel pred SXom, gor sem dal wilberse (itak narjeni po teži) in ti povem, da je SV kosilnca po vodljivosti in zmogljivosti proti SXU, pa maš lahko gor fedre za 2k€... tistih bogih 180kg, ga vsaka lukna zmeče. Zdej mam na SXu tut wilberse in se vožnja tistga sicer super "jajčka" ne more primerjat. Pejt z SVjem na mal slabšo cesto pa prlet 150 v ovink, te bo zmetal k da si se prpelu po kahlci... SX, se pa z wilbersi pele res noro, omogoča hude nagibe pa redko podrajsaš z avspuhi po tej predelavi :)! 

Je pa SV traktor... 50.000km sm se pelu brez delujočga termostata in ventilatorja... Na Siciliji je prlezu do 130 stopinj, zakuhal nikoli... Pr 100.000km ko sem ga prodal je pa še vedno delal ko urca, samo z menjavo olja in filtrov... Kapo dol tej mašini!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Reku sm sam, da se sv-ja lažje prelaga...pač ma 50kg manj. Drugo ni primerljivo, vsaj meni ne. Da bom prišo pri sx-u z avspuhi po tleh pa kr mal dvomim, oz. sm enkrat, ampak na žalost je še ostali del motorja poljubil asfalt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, Voodoo pravi:

Reku sm sam, da se sv-ja lažje prelaga...pač ma 50kg manj. Drugo ni primerljivo, vsaj meni ne. Da bom prišo pri sx-u z avspuhi po tleh pa kr mal dvomim, oz. sm enkrat, ampak na žalost je še ostali del motorja poljubil asfalt :)

rori, zaščita rorov, tačke vse podrsa, če ni dovolj dvignjen, al pa če ne presedeš. Preverjeno :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Voodoo pravi:

Uf ok :) tačke grejo, ostalo pa tut če ne :)

saj tu je keč, ne bo šlo, če je dovolj dvignjen, predvsem v dvoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 2 minutami, Xebec pravi:

A kdo pozna ta motor?

a si na servisu 😮

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 3 minutami, mladench pravi:

fak ker lep moped :wub: kje si ga pa to našel??

U ASu je gor listek: Nevozno. Uporabno za rezervne dele:jezik:

Edit: tle gor je bolj trd folk. Da nau kdo res mislu. To je za kupit, preverljiva zgodovina, lih utecen.:worship:

Edited by Xebec

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, Xebec pravi:

A kdo pozna ta motor?

20190823_095018.thumb.jpg.7b554dae9f81804a093cba1c9117d1f4.jpg

več nas :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 7 minutami, HyperJack pravi:

Če kdo proda kupim do max 2014 letnik, max. 40 000 km.

in pod 2.899,00 € :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Roger G. Jagger
      Jermena (2) se menja na 5let oziroma 12.000km (kar je prej)....! Priporocljivo je preverit desmo ventile (luft) Desmo servis je na 24.000km! Koliko km ima prevozenih, da bos imel okvirno orientacijo.... drugace je pa bulletproof motor In GO FOR IT!   lp
    • VS800
      Bl k berem tole....škoda da človek živi samo tolko kokr živi....... Sem že enkat pisou, da se v naši firmi večina ljudi ukvarja z kripto....menda ima sodelavec, ki je že skos v tem čez 7 mio.......in me pri njegovih letih čudi, da je še vedno kle u fermi zaposlen k en lolek......aja menda bo po smrti začeu šele tole zapraulat.....
    • BIF
      Da ne bi zdaj to zvenelo kot neko jasnovidenje in podobne zadeve. Samo moje mnenje....ker gledam zadevo širše in dolgoročno.  Osebno mislim, da bosta na cilju zlato in bitcoin povezana...na nek način bo spet vzpostavljen "zlati standard". Ta povezava bo osnova za stabilen in pošten finančni instrument, ki bo onemogočal to kar se dogaja zdaj....inflacije praktično ne bo...fiat bo zgodovina. Seveda pa bo do tega cilja preteklo še veliko vode. Verjamem pa tudi, da je opisan pot dobro dobro premišljena in v naprej načrtovana.
    • Dimen
      Ja, sam to je ravno obdobje ko je BTC eno leto padal zarad pumpa na 20k. K je BTC v več mesečnem downtrendu je zlo težko karkoli optimističnega napovedat. To je treba povedat in vzet v obzir. Poleg tega je bil takrat še novinec na sceni. Sicer pa, naj vsak presodi sam.
    • ftp
      Američani so zelo čuden narod, s še bolj čudnimi "vrednotami". Na plaži se lahko s tankom voziš pa postreliš pol ljudi, če pa joško pokažeš, pa greš v arest. 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!