Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 23 minutami, Kmet2 pravi:

Tudi jaz resno mislim da je top agregat, sem jih vozil, ne zadnji model, zato pa zadnja dva modela.

Zame je SX agregat, katerega sem si že nekaj časa želel in letos svoje želje realiziral. Zelo sem zadovoljen z njim, ker izpolnjuje vse moje kriterije glede motornih koles. Nikakor pa ne trdim, da motorna kolesa ostalih znamk niso dobra. Nasprotno, vsako motorno kolo zadovolji kriterije nekoga, ki si želi drugačen tip in znamko motorja. 

Glede na lastne izkušnje, pa z lahkoto odgovorim na vprašanje, katero motorno kolo je najboljše: NOVO.

Popravljeno . Popravil truckdriver
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Vito23 pravi:

Potem pa naslednjič Snečerja likvidiraj v temi BMW, ker pride samo tja srat. Hvala

Zakaj se me kliče v to temo?

Bo tudi tukaj ukrep in boste BMWjaši lahko pisali samo med 8.00 in 10.00 uro.

Meni je GS zaradi cilindrov in grde maske res grd motor, ni pa slab. 

Za Ninjo1000 pa težko napišeš, da ni lepa.

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

 

 

SX je top agregat vse ostalo je kopirano.

Kako misliš kopirano?

Kawasaki ponavadi res od drugih svojih modelov pobere in ne pretirava.

Zasnova je še vedno GPZ900R iz 80ih let.

Objavljeno
pred 23 minutami, Snečer pravi:

Zakaj se me kliče v to temo?

Bo tudi tukaj ukrep in boste BMWjaši lahko pisali samo med 8.00 in 10.00 uro.

Meni je GS zaradi cilindrov in grde maske res grd motor, ni pa slab. 

Za Ninjo1000 pa težko napišeš, da ni lepa.

Kako misliš kopirano?

Kawasaki ponavadi res od drugih svojih modelov pobere in ne pretirava.

Zasnova je še vedno GPZ900R iz 80ih let.

Kopirano je vse od ABS naprej, sami so razvili bore malo.

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Kopirano je vse od ABS naprej, sami so razvili bore malo.

Ne kopirano, kupljeno. ABS je že dolgo od Boscha.

Led zadnje luči jim delajo v Španiji, vzmetenje je Showa, vžig je mitsubishi, šobe Keihin itd.

Danes so motorji sestavljanke, enako je tudi pri tvojih znamkah, ki jih imaš v garaži, razen tomosa, ki je kopija :) 

Si to mislil?

 

 

Objavljeno
pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Kopirano je vse od ABS naprej, sami so razvili bore malo.

Drži, da so marsikaj kopirali od drugih, drži pa tudi nasprotno. Naprimer Kawasaki je imel odmične gredi v glavi motorja že v 70-tih, ko se npr. BMW- ju o tem niti sanjalo ni. Še vedno so glasni dročniki nabijali na klackalice. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 13 minutami, Snečer pravi:

Ne kopirano, kupljeno. ABS je že dolgo od Boscha.

Led zadnje luči jim delajo v Španiji, vzmetenje je Showa, vžig je mitsubishi, šobe Keihin itd.

Danes so motorji sestavljanke, enako je tudi pri tvojih znamkah, ki jih imaš v garaži, razen tomosa, ki je kopija :) 

Si to mislil?

 

 

Sledi temi oziroma najinem pogovoru, bo šlo?

Govoril sem o inovacijah in ne o led lučeh .....

 

pred 11 minutami, truckdriver pravi:

Drži, da so marsikaj kopirali od drugih, drži pa tudi nasprotno. Naprimer Kawasaki je imel odmične gredi v glavi motorja že v 70-tih, ko se npr. BMW- ju o tem niti sanjalo ni. Še vedno so glasni dročniki nabijali na klackalice. 

Res je, ampak res je tudi da procentualno bolj pije vodo moja trditev.

Nisem prišel provocirat v temo, povedal sem svoje mnenje.

Nisem vernik nobene znamke, lastil sem si večino paradnih znamk in tudi vse popljuval ali pohvalil.

Maš pa vernike ko si kupijo motor in je to najboljši motor ever, pa čeprav so si prej lastili motor ali dva.

Se pravi ne more podat objektivnega mnenja ampak samo osebna opažanja, ki nimajo teže, razen za njegovo rit, kar je tudi najpomembneje, saj ga bo vozil sam.

lp

 

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Sledi temi oziroma najinem pogovoru, bo šlo?

Govoril sem o inovacijah in ne o led lučeh .....

 

Res je, ampak res je tudi da procentualno bolj pije vodo moja trditev.

Nisem prišel provocirat v temo, povedal sem svoje mnenje.

lp

 

Ali pa tudi ne. Štirivaljni vrstni motor so tudi prvi Japonci vgrajevali v svoje motorje. Kasneje so jih drugi kopirali. Tudi BMW.  Je pa tudi BMW oral ledino na marsikaterem področju. Npr. serijski integralni oklep, katalizator, ABS so ravno tako imeli prvi motorji znamke BMW, mape motorja itd...

Vendar to ne spada več v temo v kateri pišemo. 

Popravljeno . Popravil truckdriver
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

dripci svinjate temo z bemfli..spet ...fuj in fej ...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Meni se pa zdi bolj pomembno dejstvo, da sva oba zadovoljna s svojimi motorji, ki nama nudijo točno to ,kar si od njih želiva. Ostalo ni pomembno. 

Objavljeno
pred 31 minutami, Kmet2 pravi:

Sledi temi oziroma najinem pogovoru, bo šlo?

Govoril sem o inovacijah in ne o led lučeh .....

 

 

sledil sem tej temi in je govora samo o kopiji nečesa

ne pričakuj na neke tvoje pavšalne navedbe, da ne bo vprašanj.

jaz sem dal primer za vse motorje, da so sestavljanke in tudi LED luči je nekdo moral izumiti, patentirati itd.

kakšne inovacije so pri kawasakiju kopirali? bo šlo?

me pač zanima, ker vidim, da si tehnično izjemno podkovan

pred 28 minutami, truckdriver pravi:

Ali pa tudi ne. Štirivaljni vrstni motor so tudi prvi Japonci vgrajevali v svoje motorje. Kasneje so jih drugi kopirali. Tudi BMW.  Je pa tudi BMW oral ledino na marsikaterem področju. Npr. serijski integralni oklep, katalizator, ABS so ravno tako imeli prvi motorji znamke BMW, mape motorja itd...

Vendar to ne spada več v temo v kateri pišemo. 

še ne dolgo nazaj so se delali norca iz versys 1000, ki ima enak motor

in potem je nastal XR 1000...

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

sledil sem tej temi in je govora samo o kopiji nečesa

ne pričakuj na neke tvoje pavšalne navedbe, da ne bo vprašanj.

jaz sem dal primer za vse motorje, da so sestavljanke in tudi LED luči je nekdo moral izumiti, patentirati itd.

kakšne inovacije so pri kawasakiju kopirali? bo šlo?

me pač zanima, ker vidim, da si tehnično izjemno podkovan

še ne dolgo nazaj so se delali norca iz versys 1000, ki ima enak motor

in potem je nastal XR 1000...

 

Imel sem novega BMW R-65, ker takrat v bivši državi pač nisi mogel kupiti kaj drugega novega. Edino Laverda je še imela svoje zastopništvo. O novem Japoncu smo takrat lahko edino sanjali. Ko pa mi je dal nekega dne leta 86 prijatelj za preizkusit dve leti starega Kawasakija GPZ 900R, sem šele dojel, kaj pomeni voziti pravi motor, kot se šika. Po tistem preizkusu sem na nek način skorajda zasovražil staro zasnovo BMW-jevega lenega boxerja.  V tistem obdobju so bili pač Japonci daleč pred vsemi ostalimi. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, truckdriver pravi:

Imel sem novega BMW R-65, ker takrat v bivši državi pač nisi mogel kupiti kaj drugega novega. Edino Laverda je še imela svoje zastopništvo. O novem Japoncu smo takrat lahko edino sanjali. Ko pa mi je dal nekega dne leta 86 prijatelj za preizkusit dve leti starega Kawasakija GPZ 900R, sem šele dojel, kaj pomeni voziti pravi motor, kot se šika. Po tistem preizkusu sem na nek način skorajda zasovražil staro zasnovo BMW-jevega lenega boxerja.  V tistem obdobju so bili pač Japonci daleč pred vsemi ostalimi. 

Še to ti napišem, ker tudi tvoj post ni ravno tema v katero pišemo.

Od R65 do R1250 so svetlobna leta, ampak res svetlobna leta.......vem ker sem imel R65 z bočno prikolico in imel in vozil vse ADV v BMW segmentu.

Sam osebno pa bi na marsikaterem Ducatiju  ali pa BMW imel rajši SX agregat.

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 21 minutami, Kmet2 pravi:

Še to ti napišem, ker tudi tvoj post ni ravno tema v katero pišemo.

Od R65 do R1250 so svetlobna leta, ampak res svetlobna leta.......vem ker sem imel R65 z bočno prikolico in imel in vozil vse ADV v BMW segmentu.

Sam osebno pa bi na marsikaterem Ducatiju  ali pa BMW imel rajši SX agregat.

Se strinjam s tem kar si napisal. Osebno pač prisegam na japonske motorje še zlasti na Kawasaki, ker so mi najbolj všeč, pa še zasnova njihovih štirivaljnih vrstnih agregatov je legendarna, preizkušena in zato tudi njihova kvaliteta ni vprašljiva. Nikakor pa ne trdim, da so drugi motorji ostalih znamk slabi. Imamo pač različne okuse, kar je tudi prav. Vsakemu svoje in vsi smo srečni.  

Popravljeno . Popravil truckdriver
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, truckdriver pravi:

Ali pa tudi ne. Štirivaljni vrstni motor so tudi prvi Japonci vgrajevali v svoje motorje. Kasneje so jih drugi kopirali.

 

Japonci tradicionalno niso izumili nič novega. Sploh pa ne v 80-tih letih. Jim pa je za čestitati, da so imeli nos, kaj je za kopirati.

Gilera je imela prečno postavljen vrstni 4 cilindrski motor z odmičnimi gredmi v glavi, vodnim hlajenjem pa še s kompresorjem za dobro mero že v 30-tih letih prejšnjega stoletja...

Da ne bo samo offtopic:

Če ne bi bil dvometraš, bi bil SX nekje pri vrhu mojega seznama.

 

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred eno uro, Joker pravi:

 

Japonci tradicionalno niso izumili nič novega. Sploh pa ne v 80-tih letih. Jim pa je za čestitati, da so imeli nos, kaj je za kopirati.

Gilera je imela prečno postavljen vrstni 4 cilindrski motor z odmičnimi gredmi v glavi, vodnim hlajenjem pa še s kompresorjem za dobro mero že v 30-tih letih prejšnjega stoletja...

Da ne bo samo offtopic:

Če ne bi bil dvometraš, bi bil SX nekje pri vrhu mojega seznama.

 

vseeno je zanimivo, da prav noben ne kopira opevanega boksera, niti kitajci

japonci so izjemno iznajdljivi in učinkoviti

jeklo so tudi drugje odkrili, a čez katano je ni :)

 

Objavljeno (popravljeno)

 

4 hours ago, truckdriver said:

Ali pa tudi ne. Štirivaljni vrstni motor so tudi prvi Japonci vgrajevali v svoje motorje. Kasneje so jih drugi kopirali. Tudi BMW.  Je pa tudi BMW oral ledino na marsikaterem področju. Npr. serijski integralni oklep, katalizator, ABS so ravno tako imeli prvi motorji znamke BMW, mape motorja itd...

Vendar to ne spada več v temo v kateri pišemo. 

Poglej ga, vrstni 4 cilindrski motor. Veliko pred japonci. In precej ti jih lahko se nastejem, pa ze bolj modernih, pa z odmicnimi v glavi,  pa precno postavljene its, desetletja pred japonci. Alfa romeo naprimer je imela vvti (inacica vtec-a) ze leta 1936, Maserati direktni vbrizg bencina v petdesetih  itd. avte omenjam zato,  ker prakticno vsa tehnologija agregatov pride na motocikle z avtov.   Japonci se izumili zelo malo, med kljucnimi izumi (ne variacij na znano tehniko) pa prakticno nic

 

 

maxresdefault.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
10 hours ago, jvalant said:

 

 

maxresdefault.jpg

   Pa kardan ima ta tudi ze, in paralelogram spredaj, naprimer...

Objavljeno
pred 15 urami, Snečer pravi:

Ne kopirano, kupljeno. ABS je že dolgo od Boscha.

Led zadnje luči jim delajo v Španiji, vzmetenje je Showa, vžig je mitsubishi, šobe Keihin itd.

Danes so motorji sestavljanke, enako je tudi pri tvojih znamkah, ki jih imaš v garaži, razen tomosa, ki je kopija :) 

Si to mislil?

 

 

pa kovčki od Givija :P

in od te točke dalje bomo govorili o sx-u. Primerjave z drugimi modeli niso moteče, obnova celotnega motoroznanstva pa ja.

Nabijanje ter podjebavanje teh, ki debatirajo skoraj privat o določenem modelu, karakteristikah, primerjavah, bodo pa sankcionirane.

In da, lastnik ima pravico hvalit svoj model do nezavesti, prav tako grajat do nezavesti. Ne samo tule, v vseh temah o motorjih. Če kdo smatra, da ima lastnik zmotno mišlenje, mu prav tako lahko vljudno pove, zakaj ga nima in kje se je zmotil.

ps. kok je fajn ko so kopije boljše od originala :P

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

...agregat na sxu sem vozil na Z1000 par sezon in se strinjam, da je odličen...a meni osebno je na (sport) touring mopedu, še posebej pa za vožnjo v dvoje, bolj všeč dvovaljni agregat...predvsem zaradi vleka/navora, ki ga razvije v srednjih obratih, ki jih v takšni vožnji največ uporabljam...

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

V2 lahko zelo pohvalim (ajd ima tudi 1301ccm) in je bombnik, za potegnit, za dobesedno skakat preko avtomobilov, govorim za 2 osebi, ker solo je z900 vrh glave in njegovih 125konjev.

Ni pa dvovaljc meni osebno fajn za, ležerno kruzanje po mestu, vožnjo v gneči in prerivanje med avti, počasno vožnjo pod 30km/h in počasno vožnjo po makedamu. Da ne govorim kako greje v jajca, stegna in rit. To sem v trenutku opazil, ko sem z SXa presedel na GTja.

V zgoraj opisanih primerih mi je Sxov agregat (oziroma 4 valjni) absolutno boljši, ker omogoča izi ležerno kruzanje. Od 5km dalje, brez cukanja, gretja itd..

Pri obremenitvah in prehitevanju ga pač držim na nekoliko višjih obratih in sem blizu temu, kar omogoča SD.

Vendar so to tako male razlike, da je komu kaj ustreza bolj odvisno od voznika, njegovih mer, njegovega načina vožnje, kot pa dejstvo kateri je boljši.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@truckdriver

Kako maš zadnjo gumo, so slučajno kaki zavihki na kanalih? Oziroma je sprednji del globji, zadnji mal manj?

Namreč, če si zategnil nekoliko prednapetost, se splača tudi za 1/8 zapret, v smeri ure na H, rebound oziroma hitrost vračanja. Sedaj ko so temperature nekoliko višje, dela vse skupaj malce hitreje. Jaz si običajno vsak moped, ko se ogreje nekoliko zaprem. 1/8 je čisto dovolj, potem gibanje ni toliko hitro in se moped tudi bolj umiri.

V dvoje pa itak zaprem za 1/2 obrata. Malce je seveda odvisno tudi od načina vožnje in kaj ti paše. Meni osebno najbolj ustreza da se motor, ko zapeljem na valoviti del asfalta čimprej umiri. Z besedami je težko sicer opisat.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Ob 10. 4. 2020 ob 17:45, DAMI34 pravi:

@truckdriver

Kako maš zadnjo gumo, so slučajno kaki zavihki na kanalih? Oziroma je sprednji del globji, zadnji mal manj?

Namreč, če si zategnil nekoliko prednapetost, se splača tudi za 1/8 zapret, v smeri ure na H, rebound oziroma hitrost vračanja. Sedaj ko so temperature nekoliko višje, dela vse skupaj malce hitreje. Jaz si običajno vsak moped, ko se ogreje nekoliko zaprem. 1/8 je čisto dovolj, potem gibanje ni toliko hitro in se moped tudi bolj umiri.

V dvoje pa itak zaprem za 1/2 obrata. Malce je seveda odvisno tudi od načina vožnje in kaj ti paše. Meni osebno najbolj ustreza da se motor, ko zapeljem na valoviti del asfalta čimprej umiri. Z besedami je težko sicer opisat.

Zaenkrat je vse v redu. Nobenih zavihkov na gumi ne opazim, pa imam trenutno prevoženih 2,7K km. Gume pa so zaenkrat kar v dobrem stanju, tako računam še najmanj toliko km z njimi, kot jih imam sedaj. Kar se vzmetenja tiče, sem za tri klike nastavil trdoto vzmetenja na trše. Rebound imam zaenkrat na tovarniških nastavitvah. Ker tega nikoli nisem nastavljal, mi še ni čisto jasno, za koliko in v katero smer moram obračat vijak. Ravno zaradi valovitega dela asfalta sem za tri klike povečal trdoto vzmetenja, ker mi je v ovinkih motor malo preveč zanihal. Zdaj je veliko boljše. Bom poizkusil nastavit še rebound kot si napisal. Vendar mi zaenkrat kar ustreza tako, kot imam sedaj, ker se vozim solo. 

Objavljeno
pred 11 urami, truckdriver pravi:

Zaenkrat je vse v redu. Nobenih zavihkov na gumi ne opazim, pa imam trenutno prevoženih 2,7K km. Gume pa so zaenkrat kar v dobrem stanju, tako računam še najmanj toliko km z njimi, kot jih imam sedaj. Kar se vzmetenja tiče, sem za tri klike nastavil trdoto vzmetenja na trše. Rebound imam zaenkrat na tovarniških nastavitvah. Ker tega nikoli nisem nastavljal, mi še ni čisto jasno, za koliko in v katero smer moram obračat vijak. Ravno zaradi valovitega dela asfalta sem za tri klike povečal trdoto vzmetenja, ker mi je v ovinkih motor malo preveč zanihal. Zdaj je veliko boljše. Bom poizkusil nastavit še rebound kot si napisal. Vendar mi zaenkrat kar ustreza tako, kot imam sedaj, ker se vozim solo. 

Običajno je tako, da v kolikor si težji, pa povečaš prednapetost (kot si ti, jaz mam 1 klik v smeri ure) nekaj malega tudi rebound, oz hitrost vračanja. Mali vijak na vzmeti. v smeri ure je H , kontra pa L. Če zapreš, torej v smeri ure, ampak res mal 1/8 kroga je že dovolj, bo malce bolj počasi vračalo, bo počasnejši pretok olja, ker pa so temperature višje, pa olje malce bolj segreto kot pozimi, pa ti malo težji od defolta bo ravno prav.

Običajno pozimi spet vrneš nazaj.

Jaz si tako nastavim, da ko vozim po grbinah ali neravninah mitirja niti ne odbija niti poseda, občutek mora biti tak, da kolo lepo sledi neravninam na cesti.

  • Hvala 1
Objavljeno

Back on Black :P

92996642_3001383553264510_2133432490692444160_o.thumb.jpg.70692ea4e5518ba6747026d41e5843bc.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!