Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Uvoz, an?

Objavljeno
pred 12 urami, GoBobi pravi:

Pravijo, da se je treba pofočkat, če ne ga tehnično gledano nimaš?...

Menda je z barvno kombinacijo zelo redek slovenski predstavnik. Ker sem šel iz starejšega naked motorja na novega v malce drugačnem razredu, prav kaj dosti povedat/primerjat ne morem. Pelje se super in jaz sem zelo zadovoljen.

20210512_192546.jpg

leeep majkemi. Srečno vožnjo.

 

Objavljeno

Hvala, hvala?.

Drgač pa ne, sem ga kupil pri Panigazu, a sem pri enem drugem trgovcu izvedel, da mi črnega ne more dobaviti, ker sta bila samo dva črna uvožena v zadnjem naročilu za letos (aprila).

Objavljeno

Pomagajte lastniki ninj?...

Ker imam dvorišče pred garažo kot ga imam (v hrib/nakloni/stebri/avta), sem do sedaj pred garažo obračal svojo Yamaho FZ1 na tački. Pač fora, ko jo potegneš k sebi na tačko, da sta obe kolesi v zraku in jo na mestu zasukaš za 180 stopinj.

Ker je sedaj Kwak nov?, sem nežno poskusil (s cmokom v grlu) ga dvignit na tačko, pa se je najprej  malo raztegnila iz osnovne pozicije (kot bi imela še malo "fedra" za dodatno obremenitev, potem se je, verjetno zaradi pozicije tačke glede na težo spredaj/zadaj dvignilo zadnje kolo... Pol sem se pa ukakal...???

In zdaj bistvo... Ga kdo od vas obrača/ga je obrnil na tački?

???

Objavljeno
pred eno uro, GoBobi pravi:

Pomagajte lastniki ninj?...

Ker imam dvorišče pred garažo kot ga imam (v hrib/nakloni/stebri/avta), sem do sedaj pred garažo obračal svojo Yamaho FZ1 na tački. Pač fora, ko jo potegneš k sebi na tačko, da sta obe kolesi v zraku in jo na mestu zasukaš za 180 stopinj.

Ker je sedaj Kwak nov?, sem nežno poskusil (s cmokom v grlu) ga dvignit na tačko, pa se je najprej  malo raztegnila iz osnovne pozicije (kot bi imela še malo "fedra" za dodatno obremenitev, potem se je, verjetno zaradi pozicije tačke glede na težo spredaj/zadaj dvignilo zadnje kolo... Pol sem se pa ukakal...???

In zdaj bistvo... Ga kdo od vas obrača/ga je obrnil na tački?

???

ne, pa nisi raztegnil. Puša (kjer je tačka spojena z nosilcem, premični del) je malce prevelika in se tačka premika, kot na fedru (odprta), jo lahko za par cm premakneš. Je pa mal švoh vse skupaj. Dvignil sem ga že na tački obračat pa nisem hotel.

Objavljeno

Tudi jaz imam naklon pred garažo... jaz sem se navadil v rikverc spustit po klančku :)

Objavljeno

Vprašal na servisu, so rekli, da tačka drži. Probam - poročam?...

Objavljeno

Tačka drži, edino pozicionirana je tako, da je sprednji del težje dvigniti od tal kot zadnji, v primerjavi z mojo bivšo FZ1. 

Zadovoljen, motoriram dalje?...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 26. 3. 2021 ob 19:56, dore pravi:

Prvi vtisi po 300 prevoženih km. Motor je neverjetno lahkoten, vodljiv , vleče brez tresenja iz zelo nizkih obratov.

Sicer ga nisem vozil preko 4000 obratov ,vsaj večino ne, sem pa preizkušal razne nastavitve in  kaže da je agregat

več kot dober v vseh pogledih. Mogoče bi bilo lahko prestavno razmerje malo daljše. Zanimivo je delovanje tempomata.

Sem ga nastavil na 90 km/h ,kar je približno 4000 obratov v 6. prestavi in se peljal iz Idrije proti Tolminu . Ko je elektronika ugotovila ,da je za določen nagib v ovinku prevelika hitrost, odvzame plin ,ko se motor malo poravna ga pa doda.

Skratka prvi vtis je odličen in očitno prava izbira pri nakupu.

Po 4000 prevoženih km jih še vedno navdušen nad motorjem, le original Bridgestonke me niso prepričale. Nekako jim ne zaupam ,rabijo precej časa da se ogrejejo. Očitno imam v glavi podobnost z BT 016,ki so bile res slabe ,ko sem jih pred leti imel na Hondi. Sicer so pa kljub primernemu utekanju motorja naredile slabih 4000 legalnih kilometrov. Zdaj sem namontiral Mitas SF EVO .Me zanima kakšne bodo. Drugače pa kot sem rekel motor vsestransko uporaben, tudi sopotnica se ne pritožuje glede udobja. Motor primeren tudi za bolj dinamično vožnjo. Tačka ne podrsa po tleh skoraj do 50 stopinj nagiba. Sicer to ni pomemben podatek ,mi pa vseeno gre na jetra če se prehitro drsa in ni dovolj rezerve. 

 

  • Všeč mi je 3
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Včeraj (skoraj) zaključil 6.000 km in ugotovil, da sem zaključil tudi komplet originalnih gum. Za razliko od FZ1, kjer bi sprednje Mitaske SF+ in ToF držale skoraj dvakratnik zadnjih gum, sem tokrat prednjo obrabil še celo malo bolj kot zadnjo. Očitno sem postal bolj previden šofer in sem več na zavori, kot sem bil prej. Pa tudi 10 kg razlike v teži motorja se pozna (hecam se???, da ne bo kdo začel pisat elaborata o vplivu Kawasakijevih zavor in 10 kil več na motorju s čisto drugimi gumami).

Da ne brskam nazaj...

Dami, kaj si nataknil gor od Mitasa, oz. s katerimi si bil/si najbolj srečen?

P.S.: @dore, meni so se original Bridžstonke zdele super, ampak, glede na razliko v najinih prevoženih kilometrih, ti od gum zahtevaš več kot jaz?. Kako si bil/si zadovoljen z Mitas SF EVO?

Objavljeno
pred 17 minutami, GoBobi pravi:

Včeraj (skoraj) zaključil 6.000 km in ugotovil, da sem zaključil tudi komplet originalnih gum. Za razliko od FZ1, kjer bi sprednje Mitaske SF+ in ToF držale skoraj dvakratnik zadnjih gum, sem tokrat prednjo obrabil še celo malo bolj kot zadnjo. Očitno sem postal bolj previden šofer in sem več na zavori, kot sem bil prej. Pa tudi 10 kg razlike v teži motorja se pozna (hecam se???, da ne bo kdo začel pisat elaborata o vplivu Kawasakijevih zavor in 10 kil več na motorju s čisto drugimi gumami).

Da ne brskam nazaj...

Dami, kaj si nataknil gor od Mitasa, oz. s katerimi si bil/si najbolj srečen?

P.S.: @dore, meni so se original Bridžstonke zdele super, ampak, glede na razliko v najinih prevoženih kilometrih, ti od gum zahtevaš več kot jaz?. Kako si bil/si zadovoljen z Mitas SF EVO?

S22 je bila kul, žal prva ni prenesla več kot 3 jurčke..sem pa upeljeval moped pri bolj zimskih temperaturah, pa v glavnem drajsal ene in iste ovinke. Zadnja bi šla zlahka čez 5 jurjev. S20 je bilo isto...prve gume enostavno naredijo premalo.

Najbolj srečen sem bil na SF+ (obe, ampak zadnja se muči da naredi 5 jurjev, pa še za mučenje na AC ni primerna), čist mal manj sreče mi pa da kombinacija SF+ spredaj, pa ToF zadaj. Tako obe mirno naredita 8 jurčkov. Pa še vedno se solidno pelje motor. Za Solo vožnjo pa mam tlak zadaj 2,6 ker 2,9 je preveč, mi je pretrda.

Kar se tiče SF+ in SF EV pa sem prebral mnenje @Zivnorca v temi Mitas in mu verjamem, tako da niti ne bom šel na EV.

Naslednja kombinacija bo spet SF+ obe, ker kot kaže se bom več solo vozil kot v dvoje.

 

 

Objavljeno
pred 5 urami, GoBobi pravi:

Včeraj (skoraj) zaključil 6.000 km in ugotovil, da sem zaključil tudi komplet originalnih gum. Za razliko od FZ1, kjer bi sprednje Mitaske SF+ in ToF držale skoraj dvakratnik zadnjih gum, sem tokrat prednjo obrabil še celo malo bolj kot zadnjo. Očitno sem postal bolj previden šofer in sem več na zavori, kot sem bil prej. Pa tudi 10 kg razlike v teži motorja se pozna (hecam se???, da ne bo kdo začel pisat elaborata o vplivu Kawasakijevih zavor in 10 kil več na motorju s čisto drugimi gumami).

Da ne brskam nazaj...

Dami, kaj si nataknil gor od Mitasa, oz. s katerimi si bil/si najbolj srečen?

P.S.: @dore, meni so se original Bridžstonke zdele super, ampak, glede na razliko v najinih prevoženih kilometrih, ti od gum zahtevaš več kot jaz?. Kako si bil/si zadovoljen z Mitas SF EVO?

Ja občutek je boljši z Mitas kot z omenjenimi Bridgestonkami ,mislim pa da bodo težko dočakale 4000km.

Objavljeno

Drugače že 3k km gonim dunlop sportsmart mk3 prednjo in pa roadsmart 3 zadnjo kombinacijo. Zadnja ma 3k, sprednja cca 8k in je na indikatorjih. Zadnji na robovih še čepki štrlijo :D mislim, da sem našu svojo kombinacijo. Vožnja je zelo solidna, zadnja je hladna drseča, ogreta pa dobro lima. Motor se za odtenek slabše pelje kot na komplet sportsmart mk3, ampak mi je zadnja po 4k šla. Pa mi je ratalo to sezono vseeno naklepat 10+k na tej žverci, pa še ene 2-3 ka klr-ju...ampak za tega se pa sezona nebo zaključla  še tk hitro :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A bi koga interesirala NINJA 1000SX SE TOURER?

l 2020 februar. 14 kek, dodatno kreši, nosilec kufra, obe šipce, ogrevane ročke, kufri, tempomat, redno servisiran, garancija do feb 2022.

242899029_4496411937094990_3825787897640537503_n.thumb.jpg.5a30d29baf4aebee336c42286238fa1e.jpg

 

Objavljeno
Ob 15. 11. 2021 ob 14:22, DAMI34 pravi:

A bi koga interesirala NINJA 1000SX SE TOURER?

l 2020 februar. 14 kek, dodatno kreši, nosilec kufra, obe šipce, ogrevane ročke, kufri, tempomat, redno servisiran, garancija do feb 2022.

242899029_4496411937094990_3825787897640537503_n.thumb.jpg.5a30d29baf4aebee336c42286238fa1e.jpg

 

Se ti je moped kaj zameril ali si se ga samo naveličal in imaš kaj drugega v planu? 

Jaz sem z svojim neizmerno zadovoljen, ker izpolnjuje vse moje kriterije, ki jih imam do motornega kolesa. Do sedaj navozil 24kkm brez vsakršnih težav, le prednje disk ploščice in zavorno tekočino sem menjal. Koliko pa kaj ketna zdrži na tem mopedu? 

Objavljeno
pred 9 minutami, bladerunner pravi:

Se ti je moped kaj zameril ali si se ga samo naveličal in imaš kaj drugega v planu? 

Jaz sem z svojim neizmerno zadovoljen, ker izpolnjuje vse moje kriterije, ki jih imam do motornega kolesa. Do sedaj navozil 24kkm brez vsakršnih težav, le prednje disk ploščice in zavorno tekočino sem menjal. Koliko pa kaj ketna zdrži na tem mopedu? 

nič zameril, krasen moped je, drugi plani oziroma oddal bom enega, ma verjetno bo to 790ka. Tako zgodaj si ploščice izrabil?

Jaz sem z verigo , mam pa oiler, naredil okrog 40kkm, nasploh delam tam nekje 40-45 neglede na motor.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

nič zameril, krasen moped je, drugi plani oziroma oddal bom enega, ma verjetno bo to 790ka. Tako zgodaj si ploščice izrabil?

Jaz sem z verigo , mam pa oiler, naredil okrog 40kkm, nasploh delam tam nekje 40-45 neglede na motor.

Ja, letos sem ga malo bolj priganjal in veliko vozil po zavitih cestah Slovenije. To pa zahteva tudi ostro zaviranje. Koliko so pa na tvojih prejšnjih SX-ih zdržale prve disk ploščice?

Jaz oilerja nimam, vendar ketno kar pogosto špricam in čistim. Serviser mi je namreč dejal, da je ketna zaenkrat še v redu pri 24kkm.

Objavljeno
pred 5 minutami, bladerunner pravi:

Ja, letos sem ga malo bolj priganjal in veliko vozil po zavitih cestah Slovenije. To pa zahteva tudi ostro zaviranje. Koliko so pa na tvojih prejšnjih SX-ih zdržale prve disk ploščice?

Jaz oilerja nimam, vendar ketno kar pogosto špricam in čistim. Serviser mi je namreč dejal, da je ketna zaenkrat še v redu pri 24kkm.

ploščice med 30 in 40kkm (zaviram pa zelo malo). Prvo verigo, na letniku 2011 sem šprical, preventivno menjal na 35kkm, ma ni še bila slaba.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

ploščice med 30 in 40kkm. Prvo verigo, na letniku 2011 sem šprical, preventivno menjal na 35kkm, ma ni še bila slaba.

Sem pa zadovoljen s tvojim receptom gum. Tudi sam sem večino sezone vozil kombinacijo spredaj SF+, zadaj ToF. Z zadnjo gumo naredil cca. 7,5kkm, pa bo še zdržala cca. 2kkm. Ta kombinacija mi kar ustreza in nimam kakšnih resnejših pripomb. 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
pred 10 minutami, Ris1 pravi:

Kaj se mene tiče se lahko pomlad začne✌

20211215_145542.jpg

Čestitam. Srečno vožnjo

Objavljeno
Ob 15. 12. 2021 ob 15:56, Ris1 pravi:

Kaj se mene tiče se lahko pomlad začne✌

20211215_145542.jpg

Dobra odločitev. Srečno vožnjo!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!