Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Ob 13. 4. 2020 ob 15:41, DAMI34 pravi:

Back on Black :P

92996642_3001383553264510_2133432490692444160_o.thumb.jpg.70692ea4e5518ba6747026d41e5843bc.jpg

Parnjača 153 011 v  Ajdovščini  

 :)   

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

113€ prvi servis :P

Motorex 4l, filter, kontrola, diagnostika Ja vem, sam nardim cenej, ampak tudi tole je znosna cifra.

Vse o servisih in debata se je preselila sem:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes končno pridem do svojga motorja, ki je bil v drugi občini in prva vožnja po cesti letos! :) olajšanje!

Se mi je pa nekaj čudnega zgodilo...ko sem v prvi res res močno potegnil mi je 2x počlo v pogonskem sklopu, kot da bi veriga preskočla. Sicer je še originalna gor, ampak a se to sploh dogaja? Na SV-ju sm mel v eni fazi čis zjahano, ampak preskočla pa ni.

Mogoče kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Voodoo pravi:

Danes končno pridem do svojga motorja, ki je bil v drugi občini in prva vožnja po cesti letos! :) olajšanje!

Se mi je pa nekaj čudnega zgodilo...ko sem v prvi res res močno potegnil mi je 2x počlo v pogonskem sklopu, kot da bi veriga preskočla. Sicer je še originalna gor, ampak a se to sploh dogaja? Na SV-ju sm mel v eni fazi čis zjahano, ampak preskočla pa ni.

Mogoče kaj drugega?

kok kmjev ima? Prva je kratka prestava ni pretirano za nabijat, ampak vseeno bi moralo vse zdržati. Meni nikoli v vsej karieri ni nič pokalo v agregatu nit v verigi.

Sedaj pelje normalno? Veriga napeta pravilno? cca 1 prst pod vilico mora bit placa, ko jo dvigneš

Veriga ne bi smela preskočit in ne verjamem da je. Mal več opiši, al pa poslikaj verigo + verižnik

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se skoz pelje normalno, verigo sem preveril in pride do vilice, torej je malenkost premalo napeta mogoče. Ni blo nobene druge anomalije...prvič sm mislil, da sem mogoče čez kamen zapejal, sem kasneje še parkrat probal...pač preprosto ga na zadnjo potegnit brez sklopke. Sicer tega nikol ne počnem, zdej sm pa sam iz firbca probal. Bi mogu it dol pogledat, ampak mislim da ma okrog 30k zdej. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Voodoo pravi:

Motor se skoz pelje normalno, verigo sem preveril in pride do vilice, torej je malenkost premalo napeta mogoče. Ni blo nobene druge anomalije...prvič sm mislil, da sem mogoče čez kamen zapejal, sem kasneje še parkrat probal...pač preprosto ga na zadnjo potegnit brez sklopke. Sicer tega nikol ne počnem, zdej sm pa sam iz firbca probal. Bi mogu it dol pogledat, ampak mislim da ma okrog 30k zdej. 

 

malce preohlapna je zihr. Zavrti kolo na nosilcu in preveri če skače ali pleše. Itak preglej celo verigo za vsak slučaj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čarman mi je nazadnje reku, da so kr slabe originalne in da ene grejo že po 20k, tk da je mogoče itak zrela za menjavo, ampak da bi pa preskočla se mi pa kr ambiciozno zdi. Sklopka mogoče kej? Ampak to je blo obakrat sam za trenutek, ko da bi res za en zob preskočlo, nikoli se mi ni zdelo, da bi drsela sklopka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Voodoo pravi:

Čarman mi je nazadnje reku, da so kr slabe originalne in da ene grejo že po 20k, tk da je mogoče itak zrela za menjavo, ampak da bi pa preskočla se mi pa kr ambiciozno zdi. Sklopka mogoče kej? Ampak to je blo obakrat sam za trenutek, ko da bi res za en zob preskočlo, nikoli se mi ni zdelo, da bi drsela sklopka.

Hm..men je nardila lepe kmje (40-45 pa še takrat preventivna menjava), in vse prvovgradnje. Najprej preveri verigo.

Preskoči težko, slaba pa lahko dol pade, pretegnjena, sploh ob nabijanju na zadnjo gumo.

Sanja se mi ne kaj bi lahko počilo, ker konstrukcija motorja je zlo močna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sej dvomim, da je kaj drastičnega, je pa ja traktor to :) mogoče sta pa kaka člena verige v teh pol leta, ko je stal porjavela, pa zapikala in poči ko se sprosti...ne vem :) bom jutri preveru verigo, namazal pa bomo pol vidli kaj bo.  Škoda, da se nisem že danes zavzel, predno sm ga s stojal snel, ker tu v Lj jih nimam...nič, bo treba pa še enkrat na vikend it ta tedn :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz druge ne vidim, kot najprej preveriti verigo. Prvi verižnik zihr ni odvijačen, ker se tok zapeče, da rabiš kamionsko pištolo za odstranit. Razen če ma že vse zobe požrte, ampak to skoraj ne verjamem.

Sicer pa 2 vijaka, odstraniš pokrov, spucaš in preveriš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Voodoo pravi:

Danes končno pridem do svojga motorja, ki je bil v drugi občini in prva vožnja po cesti letos! :) olajšanje!

Se mi je pa nekaj čudnega zgodilo...ko sem v prvi res res močno potegnil mi je 2x počlo v pogonskem sklopu, kot da bi veriga preskočla. Sicer je še originalna gor, ampak a se to sploh dogaja? Na SV-ju sm mel v eni fazi čis zjahano, ampak preskočla pa ni.

Mogoče kaj drugega?

@Voodoo Men je isto delal, sm mislu, da je veriga ker mi je v 3.tji prestavi pri močnem pospeševanju začel preskakovat, najprej po malo pol pa zmerej več. No potem smo ugotovil, da mi je šla 3tja prestava, pa smo dal menjat da se ne bi vse skup polomil :DSe mi je pa to zgodil šele pri 90.000km. No upam, da je pr teb veriga, ker ni lep strošek te menjave.

Majo pa kawasakiji kr pogosto to hibo z menjalniki. Kolegu na SXu enako šla prestava pri cca 60.000km drugemu kolegu na SXu pa delal normalno, pa je imel 120.000km :) No spet tretjemu kolegu je pa na ninji šla 2.prestava pri 50.000km.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bi bilo fajn vedeti o kateri generaciji sxa govorimo. Kar vem je bila prva gen, ki je imela nekaj problemov z menjalnikom. Ne pa vsi. V glavnem, ni za nabijat mopeda v prvi brzini na zadnjo gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za 2016 letnik motorja. Ja, sem danes še enkrat počekiral in probal, pa sm 99% da je veriga usekala po nihajki.  Grem te dni na vikend, da nastavim. Je pa povsod enako raztegnjena, tako da tudi predvidevam, da še ni za zamenjat. Ve kdo na pamet na kolk NM se zategne vijake nazaj? 

Pa še smešna situacija danes...motor je nov kupil brat, ga vozil eno sezono, potem se je pa preselil v tujino in je motor stal dve sezoni, lani sem ga pa jaz odrešil teh muk in ga šibal celo leto. Danes gledam kolk ma kilometrov, se vrtim okol po številkah in ugotovim, da ima vse skup 15k :) sm čisto pozabil, js sm naredu 10k lani, brat pa 4k par sezon prej. V bistvu je komaj dobro utečen :)

Ko si ne sušim gat gor ga pa vozim :)

kwak.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Voodoo pravi:

Gre za 2016 letnik motorja. Ja, sem danes še enkrat počekiral in probal, pa sm 99% da je veriga usekala po nihajki.  Grem te dni na vikend, da nastavim. Je pa povsod enako raztegnjena, tako da tudi predvidevam, da še ni za zamenjat. Ve kdo na pamet na kolk NM se zategne vijake nazaj? 

Pa še smešna situacija danes...motor je nov kupil brat, ga vozil eno sezono, potem se je pa preselil v tujino in je motor stal dve sezoni, lani sem ga pa jaz odrešil teh muk in ga šibal celo leto. Danes gledam kolk ma kilometrov, se vrtim okol po številkah in ugotovim, da ima vse skup 15k :) sm čisto pozabil, js sm naredu 10k lani, brat pa 4k par sezon prej. V bistvu je komaj dobro utečen :)

Ko si ne sušim gat gor ga pa vozim :)

kwak.jpg

65nm če se ne motim, na vrhu maš service manual, če ne gre, daj mail (pa ne gmail) in ti ga pošljem

problemi so bili v glavnem s 4 brzino, kar vem, zna biti da je pri tebi res veriga udarila, če praviš da pride do vilice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Voodoopozabil povedat. Tvoj model ima KTRC, če ga nisi izklopil, ne bo nič z wilijem :P

In lahko je tudi eletronika posegla vmes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm ga kr izklopil :) to je pa dejansko edina stvar, ki mi gre na živce pri tem motorju...MT-10 ma to lepše rešeno, TC dela, pa še vedno lahk po zadnjem potuješ :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Voodoo pravi:

Sm ga kr izklopil :) to je pa dejansko edina stvar, ki mi gre na živce pri tem motorju...MT-10 ma to lepše rešeno, TC dela, pa še vedno lahk po zadnjem potuješ :)

teoretično gre na zadnjo tudi če maš prvo stopnjo vključeno, najbrž, nisem testiral, je pretežka krava. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Apn 6 res ni.. se pa da..  :) 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, XTR pravi:

Teža očitno ni roblematična, Apn 6 pa res ni.. :) 

 

nisem rekel, da ne gre. Men ni užitka. (beri moped se mi smili)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentiral sem težo, .. ni pretežka krava. Tudi na poligonu se lepo pelje med stožci. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fotografija osebe Anton Guard.

tut z eno roko se pelje.

V glavnem Xj6 je šla na zadnjo, ko igračka, GT gre samo z gasom v drugi, Z900 tut brez problema, SX mi ni nikol ustrezal za dvigovanje, pa čeprav pri močnem pospeševanju ni problem odlepit prve gume od tal.

Loh sm pa str ratal :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

tut z eno roko se pelje.

Z drugo pa lovi ravnotežje,... deluje mi precej nestabilno. Težave z vodljivostjo motorja? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, XTR pravi:

Z drugo pa lovi ravnotežje,... deluje mi precej nestabilno. Težave z vodljivostjo motorja? 

ne bi vedel, nisem jaz :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

teoretično gre na zadnjo tudi če maš prvo stopnjo vključeno, najbrž, nisem testiral, je pretežka krava. :P

 

gre, stestirano ampak po par m te nazaj dol zalima. Drugače pa, vsaj meni...55 zadnja guma, pravilno nastavljeno vzemtenje in mi je za vozit kot da bi mu pobral dol 50kg napram originalu. Te dni, ko pač se ni nekaj preveč okrog za vozit malo podrkavam po poligonu, kjer so si fantje postavli gyamkana al kaj je že ovire...res, da nisem suveren, ker pač nisem dobolj dober, ampak motor pa z lahkoto opravi z vsem. Naslednja stvar je peljat k MBracing na reflash ecu-ja, ker naj bi imel v prvih treh prestavah blokado na nažjih obratih.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!