Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz se vprašam, koliko ima sploh smisla iz ST mopeda delat race mašino, ker ni za to narejen.

Ma visoko težo, ma agregat, ki je striman za srednje vrtljaje, ma relativno pokončno sedenje. Sej ne da ne gre, ampak, če se že spustim, da bi nekaj po dirkališču gnal, potem bi raje ZX6 vzel (lahko rabljen), zrihtal za pisto in to je to. Verjetno bi celo bolje letel po pisti kot SX.

Pa ne da ni igriv in okreten (SX), ko ga zrihtaš je igračka, in ja se strinjam, za občasna divjanja po pisti, je to kar si zapisal čisto dovolj.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Sej ne delam race mašine niti približno :)pač motor mi je mel težek občutek čez ovinke, višji profil gume in nastavitev vzmetenja je rešla to. Če mi juha ne bo dovolj slana si jo bom solil, nebom še ene naroču zarad tega :) če bi pa dobu neslano juho, naroču pa solato bi blo pa drugo.

Mislim, da je kronično pomanjkanje takšnih motorjev kot je ta al pa gsx-s, ki mi je pa na žalost tako grd, da ga ne morm štev v isto skupino. 

Športni motorji iz konca devetdesetih 1000cc, 150km, bale navora, lahki, okretni in preprosti, z elektronskimi gizmoti motorjev današnjih dni, takih motorjev mi fali. Vem, da so nakedi nekak zavzeli to področje zdej, ampak so pač nakedi in oprema(vzmetenje, zavore) ki so jih meli gor ti motorji so še vedno svetlobna leta pred tem, kar imajo nakedi srednjega razreda zdej.

Kakorkoli, ta motor mi je en izmed redkih opcij tega, kar si želim od cestnega motorja, pa da ne kupujem 20 let stare zadeve. Če bom pa dobu še več navora v nižjih obratih z optimizacijo elektronike, ker so jo mogli japonci izpustom prilagodit pa ne vidim problema v tem, niti ne poskušam dobit race motorja iz tega :) Bimota je postregla pred časom s študijo koncepta lahkega cestnega motorja s tem agregatom...da vidimo, če se to kdaj realizira.

Aja, pa dobro jutro vsem :)

 

Objavljeno
pred 7 urami, Voodoo pravi:

pač motor mi je mel težek občutek čez ovinke, višji profil gume in nastavitev vzmetenja je rešla to.

Zanima me, če imaš višino zadnje gume 55 in pa če to kaj vpliva na delovanje KTRC. Kakšna je razlika med vožnjo skozi ovinke med 50 in 55, kajti tudi sam se nagibam k temu, da bi dal zadnjo gumo 190/55, ko bo obraba sedanje tolikšna, da jo bo potrebno zamenjat. 

Objavljeno

Nism opazu, da bi kaj vplivalo na delovanje KTRC-ja. Razlika med vožnko v ovinke, je pa kr občutna no, res pa da sem menjal zjebano 50-ko za novo 55-ko :) ampak načeloma je razlika ta, da je občutek belance lažji, ker v bistvu spremeniš geometrijo motorja. V praksi bi blo zlo podobno, če bi povišal zadnji del, al pa spustil sprednji, ampak pri slednjemu pač prej vse praska po tleh. Po domače, manj truda vložiš v to, da nagneš motor, pa manj truda rabiš, da da ga držiš nagnjenega. Če se ti slučajno kdaj zdi, da moraš držat krmilo v ovinku z obema rokama lahko zdej to z eno delaš.  

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

O višji gumi in vprilvu na TC oz KTRC je bilo že govora tudi v tej temi.

Odgovor je, ne, ne vpliva.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 minutami, Voodoo pravi:

Nism opazu, da bi kaj vplivalo na delovanje KTRC-ja. Razlika med vožnko v ovinke, je pa kr občutna no, res pa da sem menjal zjebano 50-ko za novo 55-ko :) ampak načeloma je razlika ta, da je občutek belance lažji, ker v bistvu spremeniš geometrijo motorja. V praksi bi blo zlo podobno, če bi povišal zadnji del, al pa spustil sprednji, ampak pri slednjemu pač prej vse praska po tleh. Po domače, manj truda vložiš v to, da nagneš motor, pa manj truda rabiš, da da ga držiš nagnjenega. Če se ti slučajno kdaj zdi, da moraš držat krmilo v ovinku z obema rokama lahko zdej to z eno delaš.  

Za delovanje KTRC sprašujem zato, ker se z spremembo višine gume spremeni tudi kotalni obseg. Moja izkušnja s tem motorjem med vožnjo skozi ovinek z standardno dimenzijo gume je, da ga moraš namreč malo povleči v nagib (o tem je že DAMI34 pisal). Sicer zadeva ni tako moteča, ko se tega navadiš, zaradi tega pa sprašujem, če motor z gumo 55 lažje "pada" v ovinek.

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

O višji gumi in vprilvu na TC oz KTRC je bilo že govora tudi v tej temi.

Odgovor je, ne, ne vpliva.

OK, potem lahko mirne duše montiram 55 zadnjo gumo na motor. Kar se pa homologacije tiče, me pa niti najmanj ne skrbi, ker mi do sedaj na tehničnem pregledu nikoli ni nobeden gledal dimenzije gum, pa tudi policisti tega niso nikoli kontrolirali. Samo globino profila. 

Objavljeno
pred 7 minutami, truckdriver pravi:

Za delovanje KTRC sprašujem zato, ker se z spremembo višine gume spremeni tudi kotalni obseg. Moja izkušnja s tem motorjem med vožnjo skozi ovinek z standardno dimenzijo gume je, da ga moraš namreč malo povleči v nagib (o tem je že DAMI34 pisal). Sicer zadeva ni tako moteča, ko se tega navadiš, zaradi tega pa sprašujem, če motor z gumo 55 lažje "pada" v ovinek.

ja, tudi to, lepše lažje, bolj je dvignjen guma ma večji naklon.

Zato so pri modelu 2020 spremenili tudi naklon vilic (zaradi lepšega/lažjega prematavanja)

Problem 55 gume je lahko kak tečen policaj, al pa natančen model na tehničnih, drugače pa ni problema.

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Problem 55 gume je lahko kak tečen policaj, al pa natančen model na tehničnih, drugače pa ni problema.

No, na tehničnega mi tri leta motorja ni potrebno peljat, policisti pa v glavnem pojma nimajo kaj piše v homologaciji o dimenzijah gum. Vsaj v naših krajih je tako. 

Objavljeno

piše pa na nihajki :) ampak upajmo, da ne bo noben tolk analen, da bi se v to spuščal. Na suzukiju sem tri leta vozu spredjo gumo 70 višine, predno sm ugotovil, da je original 60.

Objavljeno
pred 46 minutami, Voodoo pravi:

piše pa na nihajki :) ampak upajmo, da ne bo noben tolk analen, da bi se v to spuščal. Na suzukiju sem tri leta vozu spredjo gumo 70 višine, predno sm ugotovil, da je original 60.

na moji ne piše nič, najprej sem vse nalepke dol pometal :P Načeloma pa res, jih bolj zanima "ohranjenost" gume kot pa sam dimenzija.

Na mojmu mi 190ka špila, tak da se zaenkrat niti ne bom igral s kako menjavo.

Objavljeno

Še ta tretji je, ki lahko komplicira zaradi 55 gume in od tega te ponavadi tudi najbolj boli. Z iskanjem "dlake v jajcu" pa ima tudi največ koristi, če to anomalijo ugotovi in to je cenilec zavarovalnice, ki bi ti morala izplačati morebitni visoki znesek iz AO+ in ali terjatve drugega oškodovanca v škodnem zahtevku.

Samo povem?.

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

O višji gumi in vprilvu na TC oz KTRC je bilo že govora tudi v tej temi.

Odgovor je, ne, ne vpliva.

Ne zavajaj.

Boljse masine, oziroma motorji s TCjem ki imajo homologiranih vec dimenzij zadnje gume imajo opcijo calibrate.

 

prej je nekdo omenjal da manjka nakedov z ogromno navora, lahkih za premetavat...

Tuna V4.

 

Objavljeno
pred 11 minutami, ukica pravi:

Ne zavajaj.

Boljse masine, oziroma motorji s TCjem ki imajo homologiranih vec dimenzij zadnje gume imajo opcijo calibrate.

 

prej je nekdo omenjal da manjka nakedov z ogromno navora, lahkih za premetavat...

Tuna V4.

 

SX pa nima teh problemov, so povedali lastniki, ki so 55 gumo vozili oziroma jo še vozijo. Piše v tej temi. Uporabi iskalnik.

Serija 2 dela itak na podlagi zdrsa in 4ih stopenj občutljivosti, in je prav nič ne briga tip gume, izrabljenost gume in višina.

Serija 3 2017 dalje ima pa IMU in programe, v katerih je pa spet TC samostojen element, kjer ga lahko v user modu nastaviš.

Vsaj moj ima tako, ma mislim, da je zadeva zelo podobna prejšnjemu modelu.

Se strinjam, da imajo lahko boljše mašine kalibracijo, SX nima. Prav tako nima problemov s kakim utripanjem erorja, Fi lučke ali kaj podobnega.

Če bi se ti dalo prebrati par postov višje bi celo videl zapis da vozi gumo 55

 

 

Objavljeno
4 minutes ago, DAMI34 said:

SX pa nima teh problemov, so povedali lastniki, ki so 55 gumo vozili oziroma jo še vozijo. Piše v tej temi. Uporabi iskalnik.

Serija 2 dela itak na podlagi zdrsa in 4ih stopenj občutljivosti, in je prav nič ne briga tip gume, izrabljenost gume in višina.

Serija 3 2017 dalje ima pa IMU in programe, v katerih je pa spet TC samostojen element, kjer ga lahko v user modu nastaviš.

Vsaj moj ima tako, ma mislim, da je zadeva zelo podobna prejšnjemu modelu.

Se strinjam, da imajo lahko boljše mašine kalibracijo, SX nima. Prav tako nima problemov s kakim utripanjem erorja, Fi lučke ali kaj podobnega.

Če bi se ti dalo prebrati par postov višje bi celo videl zapis da vozi gumo 55

 

 

En, dva, trije, ptici ne prinesejo pomladi.

To da visina gume nima vpliva na TC jaz ne kupim. Ker motor neve sam od sebe da “drsi”, ampak to preracunava glede na vsaj 20-25 parametrov. 
 

Kupim pa da pri normalni voznji razlike TC ne opazi. Ampak takrat ga zeloooo redko rabis.

Ti povem zakaj vem? Ker sem lani na Pannoniji menjal zadnjo gumo(iz 190/55 na 200/55) in mi je prvi session lucka za TC delala cudno. Sele po 3-4 krogih sem se spomnil na kalibracijo. Po kalibraciji tega problema ni vec bilo. Ampak ti trdi svoje..

Objavljeno
pred 13 urami, ukica pravi:

En, dva, trije, ptici ne prinesejo pomladi.

To da visina gume nima vpliva na TC jaz ne kupim. Ker motor neve sam od sebe da “drsi”, ampak to preracunava glede na vsaj 20-25 parametrov. 
 

Kupim pa da pri normalni voznji razlike TC ne opazi. Ampak takrat ga zeloooo redko rabis.

Ti povem zakaj vem? Ker sem lani na Pannoniji menjal zadnjo gumo(iz 190/55 na 200/55) in mi je prvi session lucka za TC delala cudno. Sele po 3-4 krogih sem se spomnil na kalibracijo. Po kalibraciji tega problema ni vec bilo. Ampak ti trdi svoje..

Da, ti verjamem, in seveda rabiš kalibracijo, če gremo že tok fino v detajle, lej nekatere nove gume imajo 6 do 7mm več mase (višji r), kot pa ko so izrabljene. In če se greš drajsanje po pisti, verjamem da je kalibracija pomembna.

Kar pa se konkretno SXa tiče ima samo 4 opcije: OFF, 1 (manj občutljivo) 2 srednje, 3 največ. Tc pač posega.

Jaz tudi vozim v street modu (v glavnem, tako na SXu kot na GTju) in me večkrat zmoti, pri polnem odpiranju, ker zadeva poseže vmes. Je pa premalo moteče, da bi na Sport ali OFF vozil, ker je bolje nekaj več varnosti, kot pa premalo.

Tudi kdaj poseže ,je zlo odvisno od pnevmatike, pri nekaterih prej (ker pač pri odpiranju iz ovinka manj lepijo kot druge) pri drugih kasnej.

Jaz gume 55 nisem vozil na SXu in je najbrž ne bom, zato tudi ne vem kako se obnaša. Vem pa da je bilo vprašanje v tej temi že zastavljeno in je nekaj lastnikov pisalo, da nima problemov.

Mogoče bi še o konkretnem letniku rekli, tega pa nisem zasledil. Če se ne motim je o 55 gumi pisal @dog66al pa @sand66

 

 

Objavljeno
13 hours ago, ukica said:

Ne zavajaj.

Boljse masine, oziroma motorji s TCjem ki imajo homologiranih vec dimenzij zadnje gume imajo opcijo calibrate.

 

prej je nekdo omenjal da manjka nakedov z ogromno navora, lahkih za premetavat...

Tuna V4.

 

nism vidu, da bi kdo omenjal da manjka lahkih nakedov z ogromno navora lahkih za premetavat, ampak da manjka preprostih zanesljivih sport motorjev, lahkih za premetavat. Verjamem, da imajo boljše mašine, kot je tvoja za skalibrirat, ampak ta pa nima in zaenkrat nisem opazil razlik v delovanju, lahko pa ti trdiš svoje, mogoče maš prav, mogoče nimaš. Sem pa seveda kot vsak začetnik z željo po dobrem sport motorju in internetom šou kupit Tuono, najprej V2, nato še V4. V2, super za 100km, potem mi je pa karakter mašine postal preprosto naporn in nisem več užival v vožnji, s tem da sem prej 3 sezone vozil samo sv650. V4 sem se pa lahk peljal samo par km okrog, ampak že ko sem se vsedu gor sm vidu, da nebo zame...preprosto premajhn motor. Nism blazno visok, imam pa dolge noge, ki pa potem nebi vidle prekrvavitve po 120km v kosu, kar je bil pa drug problem...doseg. 

Na žalost je tako, vsaj pri meni, da sem lahko svoje opcije obračal po dolgem in počez, na koncu vedno pristal na treh modelih, ki bi mi ustrezali, Z1000, Speed Triple in pa MT10. Ker pa je bil Z1000 že parkiran v domači garaži je bila izbira nekoliko lažja :)

Objavljeno

@ukica

Tale tut zavaja?

 

 

Objavljeno (popravljeno)

@DAMI34@ukica Mam SXa in mam zadnjo gumo 55 :D . Gumo višine 50 sem imel natanko cca 10 dni, ko sem kupil motor. 55 mi velik bolj ustreza, hitrej se prelaga v ovinke, lepše se pelje, motor se mi zdi lažji :)  Po tujih forumih jih ogromno zamenja 50 gumo za 55 ravno zarad vsega naštetega... Motor sicer brez TCja

Vsak po svoje, jst mam in bom mel naprej 55, drugmu se pa lepše pelje s 50,  je osebna izbira  :)

Popravljeno . Popravil dog66
Objavljeno
pred 7 minutami, dog66 pravi:

@DAMI34@ukica Mam SXa in mam zadnjo gumo 55 :D . Gumo višine 50 sem imel natanko cca 10 dni, ko sem kupil motor. 55 mi velik bolj ustreza, hitrej se prelaga v ovinke, lepše se pelje, motor se mi zdi lažji :)  Po tujih forumih jih ogromno zamenja 50 gumo za 55 ravno zarad vsega naštetega... Motor sicer brez TCja

Vsak po svoje, jst mam in bom mel naprej 55, drugmu se pa lepše pelje s 50,  je osebna izbira  :)

sem prepričan da se 55 bolje pelje in lepše pada. To verjamem. Sicer če je motor 1 generacije, nima TCja in ni potem niti problem z njim. Sem pa en post višje, da povezavo na Sand66, ki ima 2018 letnik (torej 3ja generacija)in 55 gumo.

Objavljeno

Čedalje bolj mi je všeč zverinca.

Danes sem jo kuril na sport mode, čez serpentine Lokavec-Predmeja, no v bistvu jo redno, ker je to moj občinski poligon, in mi je v STREET modu že preveč posegalo čez ovinke v sam agregat in vklapljalo TC.

In se jo da hudičevo dobro pulit. Iste ovinke predrkavam tudi s KTM GT, ki gre noro dobro, ampak nima pa take elastičnosti, kot jo ma SX. Ma surovo moč, natančno moraš zadet brzino in obdržati obrate (seveda, ko 1x spoznaš serpentine na pamet iak veš kje in koliko), v glavnem SX je malce bolj polikan,  mehkejši čez ovinke, vožnja je tudi zlo hitra in tekoča, kot pa divjak od KTMja, ki non stop sili na zadnjo :P

Potem sem pa še mal pošodral. Ej, jeba z vsemi kraticami, sem hitro ugotovil, zakaj je Z900 tok fino šel po makedamu. Ni elektronike in ni zajebavanja, kar čutiš to se dogaja in zadnja guma se mora vrteti tudi v prazno občasno, sploh pri premagovanju kakega klanca.

K sreči je tudi opcija USER, da sem vrgel moč na 100konjičev, pa TC izklopil, potem pa gre, čist fajn za cestni moped in temu primerno vožnjo.

IMG_20200425_175429_896.thumb.jpg.883bc350b7afa0f3ff8367a793b18714.jpg

 

Objavljeno

Točn to kar si opisal za SD-ja so bli razlogi, da nism Touno V2 nabavu. Kolega od staršev, od katerega sm hotu nabavit mi je posodu motor za čez vikend, js pa itak takoj na magistralo. Prvo super, kasneje je pa sam utrujajoče postalo...kmalu sm ovinke fural 2 prestavi višje kot na Z-ju. Je pa po ravnem super filing, ko motor res takoj zalaja, ko se dotakneš gasa :)

Objavljeno
pred eno uro, Voodoo pravi:

Točn to kar si opisal za SD-ja so bli razlogi, da nism Touno V2 nabavu. Kolega od staršev, od katerega sm hotu nabavit mi je posodu motor za čez vikend, js pa itak takoj na magistralo. Prvo super, kasneje je pa sam utrujajoče postalo...kmalu sm ovinke fural 2 prestavi višje kot na Z-ju. Je pa po ravnem super filing, ko motor res takoj zalaja, ko se dotakneš gasa :)

Jaz za magistralo nimam besede čez huligana od KTMja, so premal zaprti ovinki, pa še poznam jo.

Štos SXa al pa podobnih agregatov, tudi Z900 ni bil nič slabši, je v precej kratkih brzinah, tak da imaš na razpolago več njih, pa bo približno isto čez ovinek (pišem za aktivno vožnjo ne fijakanje), sploh ko o serpentinah pišem, kjer pri SDGT ne veš a bi šel v drugi ali prvi (obe pa močni in dolgi za popizdit), pri kawi maš pa na razpolago 2,3, in četrto, pa se lagano čez odpelješ. Odpuščanje napak je večje kot pri V2 mašini. Še vedno pa lahko potem 2 ali tretjo zavrtiš preko 100km/h. V glavnem, za lenuhe je 4 valjc :D

Se pa strinjam V2 ni za lagano kruzanje, za zijanje okrog in pasenje oči pri 30 ali 40km/h, kar tudi zelo rad počnem. Ne morem trditi da je Sx boljši, je pa zihr drugačen, ter hudo uporaben. Zato sem ga tudi nabavil.

Samo ko V2 zapoje...aaaaauuuuuuuu.... :D

 

 

  • Haha 1
Objavljeno

Ja, me je brat zadnič zajebaval, da se staram, ko sm mu navdušeno razlagal o cbr1100xx :)

 

Nism še pa nikol treh cilindrov vozu, tk da bi kr z veselem speed triple probal. Al je najboljše obeh maših, al najslabše :)

Objavljeno

@DAMI34 TENK JU za to izkušnjo! Sicer kratka furca in zadržana (no hmm, jaz sem tako ali drugače bolj pussy sorte) vendar to se pelje....uuuuu....Ni občutka nobene teže motorja, kar sam bi delu ovinke in se nagibal, odzivnost ročice za gas, prve zavore...majka! Teža na prednji gumi top....Kako "prede" mašina, en dva tri si v 6. prestavi...in "kwiki"...saj ne moreš da verjameš - skor ku avtomatik DSG...

Ko bom velik tako NINJO imel bi tudi jaz....

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!