Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Punčka, ki sedi zadaj je komentirala naslednje:

1. sedež je zelo udoben in ne drsi

2. moped ni traktor kot KTM SDGT (beri polikano in mehko pospeševanje)

3. kruzanje pri nizkih hitrostih kot na skuterju

4. manj placa za noge, ne po dolžini, ampak po tem da se dotikava drug drugemu čevljev (jaz držim noge sicer na prstih)

5. over all and all sem dobil: thumb up :P

IMG_20200503_143741.thumb.jpg.942c03ddab8643bca6d5816ef4a2c882.jpg

20200503_132003.thumb.jpg.4197d3bd86142ce3ada16da22be5be32.jpg

dodajam še naslednje: vozim na 10klikov prednapetost, kar je +2 od defolta, za dvoje sem rabil kliknit celo 15x v smeri H, da sem bil zadovoljen in 1/4 rebound v smeri ure (lah bi še povečal)

Ne nisem meril, če koga sekira...dokler moped ni na nos, kot defolt, no go, bi se reklo

Objavljeno

Pozabil sem dodati, da ima motor zelo majhen obračali krog. Obrneš ga brezproblema na regionalni cesti. Zame zelo pomembno.

Objavljeno

Dami...kuk si mu plačal za recenzijo....:D

  • Haha 2
Objavljeno
pred 13 urami, cisco pravi:

Dami...kuk si mu plačal za recenzijo....:D

ni hotu nč, je cel dan častil :P

 

Objavljeno

lušno narejen video (v reklamne namene itak)

 

Objavljeno

S čim naj zalimam šraufe ki držijo zadek motorja na 2012 letniku, se mi stalno odtegne, hvala,lp...

 

Objavljeno
pred 2 minutami, billy pravi:

S čim naj zalimam šraufe ki držijo zadek motorja na 2012 letniku, se mi stalno odtegne, hvala,lp...

 

Loctite 243?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 9. 5. 2020 ob 16:55, skalar36 pravi:

No danes sem ga imel možnost tudi sam peljati daljši krog.

Kdo ti je dovolil vožnjo v Idrijsko Belo brez moje privolitve?  :hmm:  :OK:   :worship:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 31 minutami, billy pravi:

S čim naj zalimam šraufe ki držijo zadek motorja na 2012 letniku, se mi stalno odtegne, hvala,lp...

 

jaz sem z lepilom za vijake. Medium hard, če se ne motim. Lahko pa daš teflon, kot ga uporabljajo vodoinštalaterji.

Zadek je mal "hiba" tega mopeda, saj se na 4ih vijakih nosi sopotnik, pa še kak kovček. Ne zateguj vijakov na mrtvo.

Po manualu (ga imaš na vrhu): 25nm

1627886586_Breznaslova.thumb.png.3f2861ad0a25b7662f1fadddc23fc31c.png

 

Objavljeno
Ob 11. 5. 2020 ob 11:04, DAMI34 pravi:

jaz sem z lepilom za vijake. Medium hard, če se ne motim. Lahko pa daš teflon, kot ga uporabljajo vodoinštalaterji.

Zadek je mal "hiba" tega mopeda, saj se na 4ih vijakih nosi sopotnik, pa še kak kovček. Ne zateguj vijakov na mrtvo.

Po manualu (ga imaš na vrhu): 25nm

1627886586_Breznaslova.thumb.png.3f2861ad0a25b7662f1fadddc23fc31c.png

 

Ej hvala, sem lani zategnu pa namazu loctiteom pa je letos spet popustu, bom še probu s kako podobno bavžo....Res mam pa bolj težki nosilec za kufr od Motecha, ki ga še bolj obremenjuje.

 

Objavljeno
pred 2 minutami, billy pravi:

Ej hvala, sem lani zategnu pa namazu loctiteom pa je letos spet popustu, bom še probu s kako podobno bavžo....Res mam pa bolj težki nosilec za kufr od Motecha, ki ga še bolj obremenjuje.

 

pa aluminij je, tak da še vijakov ne moreš na mrtvo zategnit. Načeloma pa se izogibam teži v kufru.

Objavljeno

Ja res, ker se velik sploh ne vozim, kufra niti ne uporablam, pač sem dubu nosilc z motorjom pa ga mam gor, je pa čist pretežek, tečno mi je sam razkopavat motor vsake tuk cajta, da prideš do tistih šraufu na gištelu...

Objavljeno
pred 11 minutami, billy pravi:

Ej hvala, sem lani zategnu pa namazu loctiteom pa je letos spet popustu,

Potem nekaj delaš narobe. Če razmastiš, namažeš z loctitom, priviješ in pustiš "čez noč" pri miru, se ne more odviti.

lp

Objavljeno
pred 10 minutami, franc pravi:

Potem nekaj delaš narobe. Če razmastiš, namažeš z loctitom, priviješ in pustiš "čez noč" pri miru, se ne more odviti.

lp

Bi znal bit, se bom popravu...??

 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, billy pravi:

Ej hvala, sem lani zategnu pa namazu loctiteom pa je letos spet popustu, bom še probu s kako podobno bavžo....Res mam pa bolj težki nosilec za kufr od Motecha, ki ga še bolj obremenjuje.

če je luknja za navoj zadaj za vijakom odprta - in je zadaj dovolj prostora - se da daljši vijak , da pogleda navoj iz luknje in doda samozaporna matica ..

če ni zgornje opcije potem je potrebno : odviješ vijake , določiš navoj ( ali je normalen metrični ali metrični drobni navoj !!! ) , vzameš odgovarjajo navojni sveder , porežeš v luknji navoj zato da odstraniš star loctite , navoj na vijaku lahko očistiš z žičnato krtačo , oba navoja splakneš recimo z brake cleanerjem , namažeš vijak z loctiteom , priviješ vijak in ga obvezno zategneš na predpisan moment z moment ključem .. 

odvisno od lepila za navoje - nekateri potrebujejo nekaj časa - čez noč je primerno - da primejo na polno , nekateri se strdijo ko se navoj zategne - cca 5 min (jaz uporabljam takega srednje tekočega art.nr.: 110 611 707    2S43 mittelfest blau 10 1700 - 9000 -55 bis +200  https://webshop.schachermayer.com/blk/php/suche/web/index.php/catalog/catalog-show/?edition=1000_CTP_2020&searchquery=&title=INT_1000_DE )

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno
pred 57 minutami, billy pravi:

Ja res, ker se velik sploh ne vozim, kufra niti ne uporablam, pač sem dubu nosilc z motorjom pa ga mam gor, je pa čist pretežek, tečno mi je sam razkopavat motor vsake tuk cajta, da prideš do tistih šraufu na gištelu...

prečnik pustiš(tist ki je med nosilcem tablice in okvirjem), ostalo pa gre komot dol, ne vem sicer kaj imaš, ampak jaz sem uporabljal kufrem 2x al 3x letno, pa sem vedno nosilec dol metal.

pred 42 minutami, billy pravi:

Bi znal bit, se bom popravu...??

 

tak je, ker je alu in ker je bilo večkrat že zategnjeno, da je lahko že navoj slab

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kje za vraga si bi lahko človek sposodil z1000sx za vikend? Nikjer v Sloveniji ga nimajo na voljo za testno vožnjo. Zanima me ali je primeren motor za dva ali ni. Nekaj na pamet pa ne bi rad kupoval. Kakšna ideja? 

 

Hvala vam za odgovore :)

Objavljeno (popravljeno)

@dog66 +1 (do gibratarja, maroka in turčije nazaj, pa še v rusijo in gruzijo)

@DAMI34 +1

jaz + 1

pa še kdo... pa smo delali 15k+ na sezono z sxom. Vsi smo si po višini (tudi sopotnic) različni. Jaz bi rekel da je za dva. Je pa res, kaj pričakuješ in kakšne so želje. Nemoreš pa primerjat s kako potovalno enduro. Za nekatere pare je tudi ss raketa potovalni motor.

Navora in moči dovolj. Dovolj špotren, dovolj potovalen. 

težko ga boš dobil za testno vožnjo. Uvoznik je pa tudi "šalabajzer" in jim ni za neko promocijo.

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno
pred 12 urami, psycho pravi:

Kje za vraga si bi lahko človek sposodil z1000sx za vikend? Nikjer v Sloveniji ga nimajo na voljo za testno vožnjo. Zanima me ali je primeren motor za dva ali ni. Nekaj na pamet pa ne bi rad kupoval. Kakšna ideja? 

 

Hvala vam za odgovore :)

kaj razumevaš pod primeren za dva?

-Udobje sedeža? je odlično, sploh modeli 2020 imajo dodatno bolj oblazinjene sedeže. Ker so pa istih mer, lahko kupiš samo sedež tudi za prejšnje modele, oziroma obratno

-Razdalje do tačk, pri vozniku in sopotniku? je, za ne preveč visokorasle, je pa precej bolj komot kot na SS ali najkedih. Jaz 175cm, žena 165 in je udobno

-vetrna zaščita? Je, ni pa taka kot na superpotovalcih, se pa hudo dobro pozna pozimi napram nejkedom

-zavore so za 2 :P

-vzmetenje zmore dva :P

-agregat, povleče 2

-Kovčki so dovolj veliki, lahko dodaš še centralni kufr od Shada, ter tank torbo

-kot ST moped je eden najbolj primernih za dve osebi, bolj kot suzuki GSXf 1000 (največja razlika je udobje sopotnikovega sedeža in kovčki

-testnih NI

 

Objavljeno
pred 2 urami, mladench pravi:

@dog66 +1 (do gibratarja, maroka in turčije nazaj, pa še v rusijo in gruzijo)

@DAMI34 +1

jaz + 1

pa še kdo... pa smo delali 15k+ na sezono z sxom. Vsi smo si po višini (tudi sopotnic) različni. Jaz bi rekel da je za dva. Je pa res, kaj pričakuješ in kakšne so želje. Nemoreš pa primerjat s kako potovalno enduro. Za nekatere pare je tudi ss raketa potovalni motor.

Navora in moči dovolj. Dovolj špotren, dovolj potovalen. 

težko ga boš dobil za testno vožnjo. Uvoznik je pa tudi "šalabajzer" in jim ni za neko 

Imel sem er6f 2016 letnik. Super motor za male ljudi. Jaz jih imam 182cm, moja nekih 165cm približno, imava pa oba malenkost več kg :) kulk ima moja ne vem, ker je ne smem vprašati :), jaz pa jih imam 115kg :) nekako upam da je sx večji brat er6f-a z boljšim vzmetenjem, in sedežem za sopotnika! Moram dobiti nekoga, da probam zadevo, ker res res jih ni nikjer v slo za dobiti. Se mi pa zdi da v 2km kolikor dopuščajo preprodajalci motorjev ne moreš zvedeti veliko v udobju.

To je misija nemogoče! 

Objavljeno
pred 41 minutami, psycho pravi:

Imel sem er6f 2016 letnik. Super motor za male ljudi. Jaz jih imam 182cm, moja nekih 165cm približno, imava pa oba malenkost več kg :) kulk ima moja ne vem, ker je ne smem vprašati :), jaz pa jih imam 115kg :) nekako upam da je sx večji brat er6f-a z boljšim vzmetenjem, in sedežem za sopotnika! Moram dobiti nekoga, da probam zadevo, ker res res jih ni nikjer v slo za dobiti. Se mi pa zdi da v 2km kolikor dopuščajo preprodajalci motorjev ne moreš zvedeti veliko v udobju.

To je misija nemogoče! 

SXov je kr nekaj, za pomerit ni problem. Tako kot si rekel ima več placa kot er6, več moči in močnejše vzmetenje, boljše zavore. Ni pa to advenčer motor, po dimenzijah.

 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

SXov je kr nekaj, za pomerit ni problem. Tako kot si rekel ima več placa kot er6, več moči in močnejše vzmetenje, boljše zavore. Ni pa to advenčer motor, po dimenzijah.

 

Advenčerja niti ne bi imel. Ima oče 1200rt pa mi je preveč potovalen/premalo športen. Mislim da bo kar tale sx obstal :) aja ko vidim da ste strokovnjak na področju sx-ov bi še vprašal razliko med 2011 in 2014 letnikom... Tu se mi zdi da so naredili veliko napredka na elektroniki in vzmetneju? Ali se motim? :)

Objavljeno
pred 8 minutami, psycho pravi:

Advenčerja niti ne bi imel. Ima oče 1200rt pa mi je preveč potovalen/premalo športen. Mislim da bo kar tale sx obstal :) aja ko vidim da ste strokovnjak na področju sx-ov bi še vprašal razliko med 2011 in 2014 letnikom... Tu se mi zdi da so naredili veliko napredka na elektroniki in vzmetneju? Ali se motim? :)

vsak model ima napredek

mel 2011 in 2014 model

in mam 2020

2014 napram 2011 je dobil KTRC (nastavljiv po želji 4 stopnje), izbiro moči (100 ali 140 konjev), revidirane zavore, ter revidirano vzmetenje, kar se zlo pozna in če že kupuješ SXa ga brez Traction controla ne bi vzel (pa čeprav sem ga imel)

2017 pa je dobil še IMU , ful LED luči (velika razlika napram 2014 ko ne vidiš skoraj nič ponoči) izboljšan oklep, pa še nekaj drobnarije

Objavljeno

tole, samo s KTRC off :P

ZLA_WEST_200518_PHOTOS_NINJA_1000-01951.thumb.jpg.c5539f74e41e96a25862e01fe5279cde.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!