Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Tudi na Fb sem spraševal ja :) v bistvu me to nad 10k ne gane tolk, je tam dovolj. Kar sem uspel razbrat po tujih forumih, ki si jih predlagal je pa odstanitev omejitve pri nižjih obratih v 1, 2 in 3 prestavi. To me bolj zanima, in pa če se že žnari po  njemu, se pač izkoristi še za izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 Je kaksna razlika prednje sipce glede zascite pihanja med tvojim modelom in modelom 2019 in prejsnjimi? Morda ves, ce sipca iz modela 2020 pase na model 2019?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, bladerunner pravi:

@DAMI34 Je kaksna razlika prednje sipce glede zascite pihanja med tvojim modelom in modelom 2019 in prejsnjimi? Morda ves, ce sipca iz modela 2020 pase na model 2019?

velika, če o turing verziji šipce govorimo (mam dve, original, pa touring). 2019 in 2020 ne paše, da bi zamenjal. Je drugačno vpetje, na drugih mestih so luknje. Za tvoj model mi je najbolj sedla dubble bubble od zero gravity. To so take, ki so polkrožno dvignjene na sredini. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

velika, če o turing verziji šipce govorimo (mam dve, original, pa touring). 2019 in 2020 ne paše, da bi zamenjal. Je drugačno vpetje, na drugih mestih so luknje. Za tvoj model mi je najbolj sedla dubble bubble od zero gravity. To so take, ki so polkrožno dvignjene na sredini. 

 

 

Poleti, ko so temperature visoke, mi original sipca zelo odgovarja. Pri nizjih temperaturah pa bi si zelel malo vecjo vetrno zascito. Bom se razmislil ali mogoce nabavim touring verzijo, ker se v bistvu po hladnem vremenu skorajda ne vozim. Zame nastopi motoristicna sezona ko zacnejo temperature dosegati in presegati vsaj 13°C. Ce je manj, se redko kdaj zapeljem, ker sem bolj zmrznjene sorte clovek. Nikoli pa ne trpim, ce se temperature povzpnejo tudi do 36°C. Takrat v voznji najbolj uzivam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa lansko sezono prevozil skoraj 14Kkm in sem z SX-om vec kot zadovoljen. Nudi mi tocno to, kar od motorja pricakujem.  Lahko mirne duse cruzam, kot kak penzionist in uzivam v voznji in naravi ali pa ce mi tako odgovarja vozim zelo sportno, kar pocnem sicer redkeje. Motor deluje in vlece fantasticno pri vseh rezimih delovanja. Se odlicno odziva na ukaze in drzi smer, kamor ga usmeris. Tudi za prelaganje v ovinkih se mi zdi zelo lahkoten in ni cutiti teže, ki sicer ni mala. Udobje lahko samo pohvalim, ker me ne daje utrujenost ali nelagodje tudi pri daljsih voznjah. Vozim pa vecinoma solo, ker se moja boji voznje z motorjem. Skratka izpolnjuje vse pogoje, ki sem jih od motorja pričakoval in si zelel. Pika na i pa je zelo ugodna cena, ki sem jo placal za ta motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, bladerunner pravi:

Poleti, ko so temperature visoke, mi original sipca zelo odgovarja. Pri nizjih temperaturah pa bi si zelel malo vecjo vetrno zascito. Bom se razmislil ali mogoce nabavim touring verzijo, ker se v bistvu po hladnem vremenu skorajda ne vozim. Zame nastopi motoristicna sezona ko zacnejo temperature dosegati in presegati vsaj 13°C. Ce je manj, se redko kdaj zapeljem, ker sem bolj zmrznjene sorte clovek. Nikoli pa ne trpim, ce se temperature povzpnejo tudi do 36°C. Takrat v voznji najbolj uzivam. 

touring od 2020, ti ne bo šla prav.

Sx pač nima take zaščite kot kak adv moped. Preverjeno, mam sxa in 790 ADv, pa je na 790ki mnogo manj vetra v primerjavi z sxom in popolnoma dvignjeno šipco. Bo pa 790 zihr problem poleti. Za takrat bom nabavil malo šipco od Ra.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, speedfighttuning pravi:

Ampak ker je tema o SX-u, na tej točki zaključujem to debato, ker mi ni cilj zasvinjat temo z off topicom

Ker sem v tvojem postu prebral, da veliko sraufas motorje, sklepam, da se dobro spoznaš v ta posel. 

Jaz imam novega SX-a model 2019 s katerim sem vec kot zadovoljen. Moti me edino rahlo tuljenje v sesti prestavi in v nobeni drugi. To je primerljivo z kaksnim starejsim avtomobilom, kadar vozis vzvratno in slisis v vzvratni prestavi podobno tuljenje, le da je veliko bolj izrazito, kot pri mojem SX-u. Vprasal bi te le, ce je to za menjalnik, kajti skoraj preprican sem, da je "problem" pri naleganju zobnikov in le ti povzrocajo to tuljenje, kaj nevarno. Motor je se v garanciji zato me zanima tvoje mnenje. Se pa tega tuljenja ne slisi, ce je motor dvignjen in ga v sesti zavrtis brez obremenitve na zadnje kolo. Zato mi je serviser rekel, da ne zazna nobenega tuljenja, ker ga je preizkusil le na stojalu, ni pa se z njim zapeljal. 

Se ti ze v naprej zahvaljujem za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, speedfighttuning pravi:

Kot že sam pravilno sklepaš, ta zvok zelo verjetno prihaja iz menjalnika. Je pa prav možno, da se na stojalu ne sliši, ker je obremenitev menjalnika neprimerno manjša od tiste med vožnjo

Razmisljam, ali je to tuljenje kaj nevarno, da poskoduje menjalnik. Kajti dokler je motor v garanciji ,lahko le to uveljavim in mi morajo to brezplacno uredit. Ce pa to tuljenje ne predstavlja nobene nevarnosti za poskodbo menjalnika, me pa ne moti in bom raje pustil, kot je. Je pa tudi res, da se to najbolj slisi le pri cca. 4000 vrt. pri visjih vrt. pa ni vec slisati tega tuljenja.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, siks pravi:

Kar se pa tuljenja tiče, sem pri Z1000 tudi opazil v višjih rpm globoko tuljenje, pa so mi pojasnili, da pri višjih hitrostih baje zatuli airbox ob pretoku zraka. 

Ce bi bilo pri mojem SX-u temu tako, bi tulil tudi v ostalih prestavah pri visji hitrosti. Vendar rahlo tuli izkljucno v sesti prestavi pri nizjih obratih. Saj to tuljenje niti ni tako motece ,se posebej ne, kose tega navadis. Zanimalo me je le, ce to kaj skodi menjalniku. Kot kaze, vendarle ne, ker se tudi sam spominjam tega tuljenja pri APN 4, ki sem pred davnimi casi bil tudi sam lastnik tega mopeda, pa nisem imel nikakrsnih problemov z menjalnikom. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se za nakup ninja 1000sx letnik 2021 ,druga možnost pa je tracer 9 gt 2021 letnik.

Zanimajo me mnenja lastnikov, da se lažje odločim.

 

Hvala Lp Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, dore pravi:

Odločam se za nakup ninja 1000sx letnik 2021 ,druga možnost pa je tracer 9 gt 2021 letnik.

Zanimajo me mnenja lastnikov, da se lažje odločim.

 

Hvala Lp Darko

oba odlična, ne smem lagat. Vozil sem oba (starejše letnike, tracerja in GTja. 2021 modelov še ni na cesti). Tule se bolj gre, kaj lastnik želi in kaj mu ustreza.

1. drža: SX je bolj športen, tudi drža je malce bolj naprej, konjev je več, hod vzmetenja je krajši, Tracer ali tracer GT je sedenje nekoliko bolj pokončno, hodi vzmetenja so daljši, počutiš se bolj kot na ADV motorju, kar pomeni tudi bolj komot sedenje

2. agregat: oba povlečeta dovolj, ninja je pač močnejša. Oba vlečeta iz nizkih vrtljajev do rdečega polja. SXovi agregati so znani, da so brez problemov in zdržijo hude kilometre, o tracerju nimam pojma

3. poraba, stroški vzdrževanja: sxa boš težko čez 5 litrov spravil. Servis je na 12kkm, kontrola ventilov nekje na 42km za Tracerja poglej na net, zna biti podobno

4. oprema: oba mata vse, mogoče ima SX kako drobnarijo več. SX ima ride by wire, tempomat, mode vožnje, povezljivost s founom, barvni ekran in kup informacij. Ima tudi cornering ABS in IMU

5. kufri, tovorne kapacitete. Kawa ima dokaj dobro solidno in močno vzmetenje. O Tracerju ne bi, je bolje vprašat v temi al pa prebrat kje drugje. SX torej zmore 2 osebi in kufre, preload zadaj je na roler. Vzmetenje zadnje serije je spet revidirano, kar pomeni dobro požiranje grbin, a hkrati dokaj udobna vožnja. Oblazinjenje sedeža je pri 2020 tudi izboljšano. Standardni kovčki so 2x 28l, lahko pa dodaš od Shada nosilec zadnjega kufra, pa plato in dodaš kovček po želji.

6. zavore: boljših od SXa nisem vozil, niti brembo na KTM GT jim ne parira, ampak tudi na Tracerju nisem imel nobene pripombe.

7. menjalnik: smatram da je sxov za odtenek bolj mehak, že pri 2 jurja lahko koristiš quick shifter (vsi menjalniki od kaw so zame top, neglede kaj sem mel. 3x sx 1x z900) ampak spet, na Tracerju me tudi ni nič motilo.

po domače, odločitev je težka, jaz bi se opiral na to kaj ti bolj ustreza. ST moped ali ADV poza. Pa višina sedeža. Meni 83 cm od kawe godi, sploh ker je dovolj ozek, ker se lepo posede saj je izdatno oblazinjen. Tracer je pač višji.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

oba odlična, ne smem lagat. Vozil sem oba. Tule se bolj gre, kaj lastnik želi in kaj mu ustreza.

1. drža: SX je bolj športen, tudi drža je malce bolj naprej, konjev je več, hod vzmetenja je krajši, Tracer ali tracer GT je sedenje nekoliko bolj pokončno, hodi vzmetenja so daljši, počutiš se bolj kot na ADV motorju, kar pomeni tudi bolj komot sedenje

2. agregat: oba povlečeta dovolj, ninja je pač močnejša. Oba vlečeta iz nizkih vrtljajev do rdečega polja. SXovi agregati so znani, da so brez problemov in zdržijo hude kilometre, o tracerju nimam pojma

3. poraba, stroški vzdrževanja: sxa boš težko čez 5 litrov spravil. Servis je na 12kkm, kontrola ventilov nekje na 42km za Tracerja poglej na net, zna biti podobno

4. oprema: oba mata vse, mogoče ima SX kako drobnarijo več. SX ima ride by wire, tempomat, mode vožnje, povezljivost s founom, barvni ekran in kup informacij. Ima tudi cornering ABS in IMU

5. kufri, tovorne kapacitete. Kawa ima dokaj dobro solidno in močno vzmetenje. O Tracerju ne bi, je bolje vprašat v temi al pa prebrat kje drugje. SX torej zmore 2 osebi in kufre, preload zadaj je na roler. Vzmetenje zadnje serije je spet revidirano, kar pomeni dobro požiranje grbin, a hkrati dokaj udobna vožnja. Oblazinjenje sedeža je pri 2020 tudi izboljšano. Standardni kovčki so 2x 30l, lahko pa dodaš od Shada nosilec zadnjega kufra, pa plato in dodaš kovček po želji.

6. zavore: boljših od SXa nisem vozil, niti brembo na KTM GT jim ne parira, ampak tudi na Tracerju nisem imel nobene pripombe.

7. menjalnik: smatram da je sxov za odtenek bolj mehak, že pri 2 jurja lahko koristiš quick shifter (vsi menjalniki od kaw so zame top, neglede kaj sem mel. 3x sx 1x z900) ampak spet, na Tracerju me tudi ni nič motilo.

po domače, odločitev je težka, jaz bi se opiral na to kaj ti bolj ustreza. ST moped ali ADV poza. Pa višina sedeža. Meni 83 cm od kawe godi, sploh ker je dovolj ozek, ker se lepo posede saj je izdatno oblazinjen. Tracer je pač višji.

 

Hvala za izčrpen odgovor. Sam imam sicer v vseh letih motoriranja precej izkušenj z vsemi vrstami motorjev,konkretno na novejšem sx-u pa nisem niti sedel,oziroma ga nisem videl v živo.Trenutno imam precej ugodno ponudbo za SX-a ,medtem ko pri yamahi niso tako fleksibilni .Bo pa verjetno položaj na motorju kar konkretno drugačen,kot sem bil vajen pri zadnjih dveh motorjih(varadero in super tenere)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, dore pravi:

Hvala za izčrpen odgovor. Sam imam sicer v vseh letih motoriranja precej izkušenj z vsemi vrstami motorjev,konkretno na novejšem sx-u pa nisem niti sedel,oziroma ga nisem videl v živo.Trenutno imam precej ugodno ponudbo za SX-a ,medtem ko pri yamahi niso tako fleksibilni .Bo pa verjetno položaj na motorju kar konkretno drugačen,kot sem bil vajen pri zadnjih dveh motorjih(varadero in super tenere)

Pozabil sem napisati,da letnik 2016 sx-a sem vozil,pa me zanima ,če je podobno na novejšem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, dore pravi:

Hvala za izčrpen odgovor. Sam imam sicer v vseh letih motoriranja precej izkušenj z vsemi vrstami motorjev,konkretno na novejšem sx-u pa nisem niti sedel,oziroma ga nisem videl v živo.Trenutno imam precej ugodno ponudbo za SX-a ,medtem ko pri yamahi niso tako fleksibilni .Bo pa verjetno položaj na motorju kar konkretno drugačen,kot sem bil vajen pri zadnjih dveh motorjih(varadero in super tenere)

ja, vendar bo še vedno dovolj dober, ni to SS moped

Če prideš kdaj na primorsko, ti zlahka dam en krog, al pa vsaj za pomerit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, dore pravi:

Pozabil sem napisati,da letnik 2016 sx-a sem vozil,pa me zanima ,če je podobno na novejšem.

Ne. Al pa ja. Novi ma predvsem eno bistveno razliko, vpetje vilic ima drugačen kot in je mal manj "cigumigu", Še bolj natančen, precizen.  Isto mnenje ma Tomaž od Elise.

Naslednja razlika je, višji sedež z več oblazinjenja in pa revidirano vzmetenje. Prejšnji letniki so mel ob dobro strimanem vzmetenju občutek trde mašine, ta deluje mal drugače, čez kratke neravnine spusti, ampak takoj zaustavi zibanje.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

ja, vendar bo še vedno dovolj dober, ni to SS moped

Če prideš kdaj na primorsko, ti zlahka dam en krog, al pa vsaj za pomerit

Če je možno ,bi pa res prišel. Ne da bi se vozil, najbolj me zanima položaj za krmilom. Kolikor mi je znano si iz Ajdovščine kajne.

Jaz sem pa iz idrije,tako da to ni problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, dore pravi:

Če je možno ,bi pa res prišel. Ne da bi se vozil, najbolj me zanima položaj za krmilom. Kolikor mi je znano si iz Ajdovščine kajne.

Jaz sem pa iz idrije,tako da to ni problem.

Potem sploh ni problem. 041 630881 pokliči, ko boš mel kako furo v naše konce.

@skalar36bi lahko dal tut pošteno primerjavo med navadnim Tracerjem in SXom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Potem sploh ni problem. 041 630881 pokliči, ko boš mel kako furo v naše konce.

@skalar36bi lahko dal tut pošteno primerjavo med navadnim Tracerjem in SXom.

ok.hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, dore pravi:

Hvala za izčrpen odgovor. Sam imam sicer v vseh letih motoriranja precej izkušenj z vsemi vrstami motorjev,konkretno na novejšem sx-u pa nisem niti sedel,oziroma ga nisem videl v živo.Trenutno imam precej ugodno ponudbo za SX-a ,medtem ko pri yamahi niso tako fleksibilni .Bo pa verjetno položaj na motorju kar konkretno drugačen,kot sem bil vajen pri zadnjih dveh motorjih(varadero in super tenere)

glede na predhodnike, je logična izbira tracer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snečer pravi:

glede na predhodnike, je logična izbira tracer

So bili predhodniki tudi GPZ 1000RX,2x R1,CBR 1000 itd ,skratka več kot 20 njih. Verjetno več kot pol miljona prevoženih,tako da pri meni logične izbire ni.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Snečer pravi:

glede na predhodnike, je logična izbira tracer

al pa ne, mogoče je ćas za spremembe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, dore pravi:

So bili predhodniki tudi GPZ 1000RX,2x R1,CBR 1000 itd ,skratka več kot 20 njih. Verjetno več kot pol miljona prevoženih,tako da pri meni logične izbire ni.?

Potem si pa v zadnjem stadiju, ne smem napisat znamke in model :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

Potem si pa v zadnjem stadiju, ne smem napisat znamke in model :) 

Verjetno res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si lastil, TRA 900. Vozil 2 različna SX-a. Več zabave in več občutkov mi je dal SX. Yamaha je bolj vsestranska. Ker je cena nove Yamahe skoraj ista SX-u, bi se sam odločil za SX-a.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@doreJaz tudi vozim novega Z1000SX modelsko leto 2019, letnik nakupa 2020 in sem z njim izjemno zadovoljen. Motor je narejen tako za umirjeno kruzanje, kakor za zelo ostro in agresivno vožnjo, če si motorist tega zaželi. Položaj za krmilom je udoben in neutrujajoč tudi na daljše razdalje. Lega na cesti odlična, vodljivost natančna in lahkotna. Motor prožen in močno vleče že pri niskih vrtljajih. Od 7000-11000 se mu pa trga. Jaz ga največ vozim v območju med 3K vrt.-6K vrt., kjer se odlično počuti, dobro vleče, ima nizko porabo goriva in nudi veliko uživancije med vožnjo. Menjalnik je pa prava fantazija. Mehko, hitro in natančno pretikanje. Moj model še nima quickshifterja. Torej je model 2021, za katerega se ti zanimaš, še korak ali dva naprednejši.

Moja kilometrina z motornimi kolesi je nekje na tvoji ravni. Zato ti vsekakor priporočan SX-a in sem prepričan, da boš z njim več kot zadovoljen. Spadam pa med malo starejše motoriste, ne pa starčke. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!