Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Pred časom smo v tej temi debatirali, kaj bi bilo, če na SX montiramo zadnjo gumo višine 55. To sem pred nekaj časa preizkusil sam. In kaj se je zgodilo? Po nekaj 100 prevoženih kilometrov se mi je zasvetila rumena lučka za motor in utripati KTRC in mape motorja. Stikala se niso odzivala, da bi lahko karkoli spremenil. Moj serviser pa zaradi smrti v družini ni bil dosegljiv. Kaj storiti? Prebrskal sem kar nekaj tujih forumov in naposled našel nasvet kaj storiti. Najprej sem pritisnil obe stikali na števcu in jih držal 3 sekunde, da se mi je na števcu izpisala koda napake. To je bila številka 27, kar pomeni napaka senzorja vrtenja prednjega kolesa. Računalnik je namreč zaznal razliko v hitrosti vrtenja prednjega in zadnjega kolesa in javil napako. Na forumih sem zasledil kar nekaj identičnih primerov napake enakega motornega kolesa. In vsi, ki se jim je to zgodilo, so napisali, da z senzorjem ni nič narobe, le računalnik je "mislil", da je senzor neodziven, ker mu je javljalo konstantno različno hitrost prednjega in zadnjega kolesa, ker se je zaradi gume 55 povečal kotalni obseg. Kako odpraviti napako, brez serviserja?

Ta postopek sem našel na nekem tujem forumu in ga preizkusil. Zadeva je v celoti uspela in vse je začelo normalno delovat. Seveda sem najprej zamenjal gumo in dal nazaj višino 50, ki je predpisana za ta motor. 

 Brisanje servisne kode
 + če diagnostični sistem Kawasaki (KDS Ver.3) ni na voljo, izvedite naslednje postopke.
 1. Vklopite stikalo za vžig in zaženite motor.
 2. Število vrtljajev v prostem teku vzdržujte več kot 30 sekund.
 3. Vozilo naj teče več kot 5 minut s hitrostjo 40 km/h (25 mph) ali več.
 Prepričajte se, da motor med postopki 2 in 3 teče skupaj več kot 10 minut.
 4. Izključite stikalo za vžig.
 5. Zgornje postopke ponovite 3-krat.
 6. Zaženite motor in preverite, ali sveti rumena opozorilna lučka motorja.

Mogoče bo komu pomagalo, če bo naletel na podoben problem. 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)

Še dodam k tvojemu zapisu, ker je bolje povedati večkrat (v različnih temah):

Natikanje pnevmatik (55 namesto 50 npr.), ki niso vpisane v Izjavi o ustreznosti vozila (po domače homolomo kartončku) ni o.k. zaradi policije in tehničnih pregledov (kar se sankcije tiče; se mi zdi, da je ene 400 ojrov pa izločeno vozilo/tablica gre z miličarjem), ampak to je v bistvu "problem", ki ga lahko zavestno kršite, ker vam je 200 ojrov polovička kazni sprejemljiv riziko za vam boljšo ciklistiko/polaganje motorja.

Grda stvar, ki vam jo ponavadi kolegi s 55ko ne povedo, pa je, da bo zavarovalnica v primeru večjega škodnega zahtevka (invalidnost, smrt ali večja materialna škoda) poskusila z zavrnitvijo le tega iz naslova tehnično nebrezhibnega vozila. To imate ponavadi napisano v pogojih zavarovanja motornega kolesa. Tukaj pa gremo v tisoče evrov😳...

Tole je iz prve... no, druge roke🤗.

 

 

Popravljeno . Popravil GoBobi
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

kaku lejp motor sem mel pred 10imi lejti :P

 

921385_617245971678292_796928642_o.jpg

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Hojla 

Zanima me samo nekaj,kako pa je kaj udobnost za sopotnico?

Objavljeno (popravljeno)
pred 55 minutami, corleone48 pravi:

Hojla 

Zanima me samo nekaj,kako pa je kaj udobnost za sopotnico?

Moja se je vozila povsod z mano, edin problem so bili previsoki fustrasterji, ker je imela preveč

pokrčene noge. Pa ni velika.

Rešim sem pa tako, da sem namontiral še ene, malo nižje. Slika, Pripravljen za Dolomite. Vidi se razlika v višini skoraj 10 cm. Stopala je pa lahko selila, gor dol.

20160727_072457.jpg

Popravljeno . Popravil hajamoto
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moja se nikol ni pritoževala. 165cm je visoka. sedež je pa udoben. Razdalja sedež stopalke sopotnik je približno ista kot na SDGT, pa čeprav ktm zgleda višji in bolj komot.

11175039_853517701384450_8478856442271396115_n.jpg

Objavljeno

Hvala fantje

 

Objavljeno

Sprašujem pa zato,ker ga sosed prodaja....Je letnik 2020 je kot nov,ima vse kovčke in ostalo opremo.Zahteva pa zanj 13000 evriča.Je zelene barve.Mnenja?

Objavljeno

cena je visoka, sicer pa...ceno držijo. Torej je zadnji model ninja sx. Jaz sem mojga leta 2022 prodal za 12k€ (20kkm) s kufri. SE model.

Objavljeno

Se pravi...je res visoka...ma gledam tudi ostale,isti letnik,in je cena tam tam.Ima 18000km.Kaj praviš?

Ne gre mi iz glave.Izgleda res nov

Objavljeno

to je švicarska ura. Dejansko jurja gor al dol ne igra neke vloge. Kontrolo ventilov imaš šele pri 40000km, vzdrževanja je malo, servis vsake 12kkm.

kupi kupi. Shadov nosilec za zadnji kufer gre pa lepo z original kovčki. Je v tej temi opisana montaža.

Objavljeno

Ne,ima že vse tri kovčke,dva sta original,tretji je pa od shada.Tako...potem se splača?

Objavljeno

seveda. Boš mel vsaj dober motor :D

Pokaži 12k€ in rec tolko mam :D

 

 

Saj je to ninja 1000sx, zadnji model? Ker za prejšnji model je absolutno preveč denarja

Objavljeno

Ja,je letnik 2020 ima tft,ogrevane ročica in vse kovčke

 

Je pa v barvi zeleni,kot se spodobi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

in tempomat :D

Objavljeno

Hi hi,to sem pozabil.Hvala za tvoje odgovore.Ku ga nabavim,pridem v wajdušno in ti častim kosilo,da kakšno rečemo...by

Objavljeno
pred 2 urami, corleone48 pravi:

Hi hi,to sem pozabil.Hvala za tvoje odgovore.Ku ga nabavim,pridem v wajdušno in ti častim kosilo,da kakšno rečemo...by

.

... a sem luhka zravn takrat ??? :eek:

 

 

 

 

ps.

... sej se hecam nooooooo :kva2:

Objavljeno

Ma komot....

Objavljeno
pred 29 minutami, pik1 pravi:

.

... a sem luhka zravn takrat ??? :eek:

 

 

 

 

ps.

... sej se hecam nooooooo :kva2:

sj, za pit si vedno zraun :P

no povej mu kak je ninja 1000sx, glede na to da ga je 2m stric vozu?

 

Objavljeno

Tud jest bi vzel. Ce je sosed, vsaj ves kaksno zgodovino ima. Par stotakov gor dol hitr laho daš ce hodiš naokol po ogledih...

Ti motorji dobro držijo ceno.

Pridem se jes...

Objavljeno

upam, res upam, da bo fajn zbou ceno..ker zna biti gneča pri krstu :P

 

  • Haha 2
Objavljeno

Ja, lej ceno se zbije. Motorja se ne sme. :naughty:

Ja nc, kr rezerveri en plac tm okol tebe. Prnesem jest harmonko. En pa se nej javi da jo bo špilu..

:lol1:

Objavljeno
Pravkar, skalar36 pravi:

Ja, lej ceno se zbije. Motorja se ne sme. :naughty:

Ja nc, kr rezerveri en plac tm okol tebe. Prnesem jest harmonko. En pa se nej javi da jo bo špilu..

:lol1:

.

... bom jest ✌️

  • Hvala 2
Objavljeno
Pravkar, pik1 pravi:

.

... bom jest ✌️

Sam upam, da ne tko kt jo bi jest. K bo hitr konc zabave, ce jo jest vzamem v roke. :naughty:

Objavljeno
Pravkar, skalar36 pravi:

Sam upam, da ne tko kt jo bi jest. K bo hitr konc zabave, ce jo jest vzamem v roke. :naughty:

.

... ne ne ... ne bo hitr konc zabave :eek:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!