Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Grem počas za tabo.....olje,filtri pa gume,gume,gume......

hehe zadnje tri besede so 100% resnične. Zdj sm nabil gor T30 bomo videli kako bo s kilometrino. Prvi občutki so za GT gumo odlični.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

po skoraj 4000 prevoženih km, od tega kr nekaj makadema (in to tut tacga, da neb niti v sanjah gnal kawice po njem), par skokov čez spregledane izbokline, nekaj pojahanih lukenj, amapk vedno varno in trdo na cesti, (pridna kwaka pridna), naju je srečno pripeljala domov.

števec je obrnil 40000km

 

post-18923-0-82281600-1375347678_thumb.jpg

 

post-18923-0-16362300-1375347769_thumb.jpg

Objavljeno

po skoraj 4000 prevoženih km, od tega kr nekaj makadema (in to tut tacga, da neb niti v sanjah gnal kawice po njem), par skokov čez spregledane izbokline, nekaj pojahanih lukenj, amapk vedno varno in trdo na cesti, (pridna kwaka pridna), naju je srečno pripeljala domov.

števec je obrnil 40000km

 

attachicon.gifDSCF1909_tonemapped.jpg

 

attachicon.gifDSCF2160_tonemapped.jpg

Kaj "ketno" si že menjal? .....

Objavljeno

Kaj "ketno" si že menjal? .....

ja preventivno na 34kkm, ma bi zdržala še vsaj 10kkm. Tak je rekel serviser. Sveče na 40kkm prav danes in tudi niso bile slabe, važno da ti kontakte na vrhu spuca ali menja. Vse ostalo BP, prede ko nov :D

Objavljeno

ja preventivno na 34kkm, ma bi zdržala še vsaj 10kkm. Tak je rekel serviser. Sveče na 40kkm prav danes in tudi niso bile slabe, važno da ti kontakte na vrhu spuca ali menja. Vse ostalo BP, prede ko nov :D

Si dal original ali kaj druga??Jz morm menjat ker se že čuje(za ziher)...ko useka je prepozn...

Objavljeno

Si dal original ali kaj druga??Jz morm menjat ker se že čuje(za ziher)...ko useka je prepozn...

DID ZVMX 520 GOLD hejvi djuti :P

pa tih prvi zobnik ma...cena cca 190€

Objavljeno

DID ZVMX 520 GOLD hejvi djuti :P

pa tih prvi zobnik ma...cena cca 190€

Moj je že fejst glasn.....pogledam al pa Rk

Objavljeno

DID ZVMX 520 GOLD hejvi djuti :P

pa tih prvi zobnik ma...cena cca 190€

Ketna bi ja mogla bit 525,tak je original?Lp

Objavljeno

Ketna bi ja mogla bit 525,tak je original?Lp

maš prov, prsti hitrejši od mozga :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

maš prov, prsti hitrejši od mozga :D

Kulk si dal za delo premontaže?? jz verjetn kr sam zamenjam...

Objavljeno

Kulk si dal za delo premontaže?? jz verjetn kr sam zamenjam...

20€, pa se je krepko najebal s prvim zobčenikom, ker ga je težko odtisnt, zato sam nism hotu niti poiskusit menjavo.

Objavljeno (popravljeno)

končno nekaj konkretnih podatkov: http://www.youtube.com/watch?v=y5wKUfg--J0&feature=youtu.be

 

aja, že šparam :D

 

plusi: ktrc, enostavno nastavljanje zadnjega vzmetenja, kufri in ročke, pa še bi kaj najdu

 

Kakšen je pa za vozit ? Kaj pravi draga k sedi zadaj ? Motor je lep še pa še, mokre sanje, ampak....

Popravljeno . Popravil MARE 65
Objavljeno

Kakšen je pa za vozit ? Kaj pravi draga k sedi zadaj ? Motor je lep še pa še, mokre sanje, ampak....

Vsak ma svojo teorijo, meni ful odgovarja drža pa moč. Moja lahko b.p. zdrži tut 600-700km na dan. Po dimenzijah in drži je sigurno podoben temu kar voziš sedaj. Kar je pa men pomembno je to, da lahko nastavim vzmetenje (že sedaj) tako kot mi ustreza, bodisi za enega, bodisi za 2 al pa 2+kovčki, pa lepo požira cesto in ne plava pretirano.

Objavljeno

Vsak ma svojo teorijo, meni ful odgovarja drža pa moč. Moja lahko b.p. zdrži tut 600-700km na dan. Po dimenzijah in drži je sigurno podoben temu kar voziš sedaj. Kar je pa men pomembno je to, da lahko nastavim vzmetenje (že sedaj) tako kot mi ustreza, bodisi za enega, bodisi za 2 al pa 2+kovčki, pa lepo požira cesto in ne plava pretirano.

 

E hvala, to me je zanimalo, da ga ne izločim že v predizboru, drža je tudi pomemeben faktor, glede na to, da sva si po višini in teži kakor sem videl kar podobna, zna to sigurno bit dobra opcija, samo še finančni del bo treba pošlihtat.

Objavljeno

E hvala, to me je zanimalo, da ga ne izločim že v predizboru, drža je tudi pomemeben faktor, glede na to, da sva si po višini in teži kakor sem videl kar podobna, zna to sigurno bit dobra opcija, samo še finančni del bo treba pošlihtat.

ne vem kak je tvoj finančni plan, ampak splača se ti počakat letnik 2014, ker ma full nekih gađetov, ki pridejo še kako prav. Ne morm reč da jih pogrešam, ampak ko sm mojga kupoval, bi jih brez razmisleka vzel.

 

kot kaže uradni video, naj bi dobil:

4 stopenjski KTRC

2 načina vožnje

enostavno nastavljanje prednapetosti zadnje vzmeti

bolj pregledna ogledala

lepše oblikovan zadnji konec, s kufri, kjer ni potrebno spreminjati postavitve smernikov, boljše sopotnikove ročke za oprijem 

novejši ABS in boljše zavore

Objavljeno (popravljeno)

Super zadevca za nadomestilo Yamahce...in spet na Kawasakija. Ze sparam.

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno

 

 

 

kot kaže uradni video, naj bi dobil:

4 stopenjski KTRC

2 načina vožnje

enostavno nastavljanje prednapetosti zadnje vzmeti

 

novejši ABS in boljše zavore

 

V bistvu..kar so preizkusili da dela (in dela) na Versysu 1000, gre sedaj na SX a.

Objavljeno

V bistvu..kar so preizkusili da dela (in dela) na Versysu 1000, gre sedaj na SX a.

Točno, tehnologija sicer izvira iz Zxa, in vse to sm pogrešal na sedanjem modelu. Mislim, da je to sicer njihova prodajna taktika, ker so točno planirali, toliko SX bomo prodali, kot konkurenco FZ1, in potem sledi face lift....bistro ni kaj.

Objavljeno

Zanimivo, da je versys par sto eur cenejši z enakimi komponentami in novejšim okvirjem, vendar ne tako hudim izgledom :)

 

Drugače pa bi morala cena za oba biti tu nekje okoli 11., da je še vzdržno in normalno.

Objavljeno

Predragi so, se strinjam (pssst ne povej bmflarjem) :D

 

Čeprav trdim, da tisto nekaj elektronike, ki posega v glavnem v agregat in zavore, ne more (vsaj realno) dvignit cene več kot za 500€.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!