Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

sj maš ti v podpisu :D swašta!, kawasaki naredu 50k :P

počak še mau pa bo 100000, pol boš pa ti swašta napisu :D

Objavljeno

Jzt sm slišou, da ste že motor menjal, da je naredu 50 000 km :grim

Šalo na stran dobra cifra! :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Jzt sm slišou, da ste že motor menjal, da je naredu 50 000 km :grim

Šalo na stran dobra cifra! :OK:

1500€ ebay nemčija rabljen motor s 7000km prevoženimi...komot lahko menjaš.

 

http://www.ebay.it/itm/Kawasaki-Z-1000-SX-ZXT00G-Motor-komplett-5800km-Engine-/390628598033?pt=DE_Motorradteile&hash=item5af3476111&_uhb=1

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Dami ura ti  narobe kaže :Pal pa Kawa nima AM PM :lol:

Objavljeno

hehe tole bi mogl kazat ura je čas za kawo!

kawa.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Dami ura ti  narobe kaže :Pal pa Kawa nima AM PM :lol:

Sej veš kok je pr kawi, tm so brihtni kot strela, ti pojasnim.

 

1. Nima temperature hladilne tekočine!! Itak ne rabiš, ko zakuha se ustavi. torej ni bistveno vedeti kok je/ni vroč.

2. Nima termometra zunanje temperature. Itak ne rabiš, če ti je vroče pomen, da je zuni vroče, če te zebe pomeni, da je zuni mraz.

3. Nima AM/PM na uri. Itak ni važno, če se zjutraj furaš je AM, če se pa popoldan je PM. 

4. Nima prikazovalnika prestav. Ne rabiš, ko greš do konca dol si v prvi, v nulo itak ne moreš, v sedmo pa tut ne gre, se prau, ne rabiš.

 

 

Vsi ti gadžeti, bi navadnega uporabnika kawe sam zmedli in pol bi samo navodila bral, na servis hodu, na updejte.......in se sploh ne bi nič vozu :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Eni na servisu eni pa v Hoferju in Lidlu :grim

Objavljeno

evo, še ena rešitev iz Lidla:

 

tole bom nabavil, sam da kupončke zberem in s tem bodo rešeni vsi problemi s prtljago:

 

10151830_652475611488661_606134747328519

Objavljeno

...a majo kako daljšo prikolico tut.... za smučke pozimi...   :D

Objavljeno

...a majo kako daljšo prikolico tut.... za smučke pozimi...   :D

majo nosilce za smučke isto kot za avto. En nosilec si daš seb na čelado, drucga sopotniku, pol pa vpneš smuče al pa bord...univerzalna zadeva

Objavljeno

Če maš takole prikolco še prenočišča ni treba izkat.. :OK:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

tip prau, da mu bolje vleče kot 630 konjski Camaro SS superčarđd :D

 

Objavljeno

Sej kakšno leto počakaš pa bojo tud rabljeni...šparat,pa bo...

Evo - jaz že šparam za SX....

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi sam sem tik pred nakupom novega SX-a. 

Najprej sem hotel kupiti naked model, pa sem po tehtnem premisleku začel razmišljat  o SX-u, ker je velikooo bolj uporaben motor.

Motor je hudo lep, ta model 2014 pa je še posebno uporaben v primerjavi z starejšimi modeli, ker ima tisti pritrdilni mehanizem za kovčke zelo dobro narejen, predvsem hitra montaža kovčka, brez tistih nosilcev in "šraufanja". Seveda za doplačilo.  Pa KTRC ima, izboljšan ABS, pa daljša šesta, manjša poraba...   Je pa tudi 2000 eur dražji, kot letniki 2012/13 :glare:

 

A mi lahko kdo malo bolje razloži, kaj je oz kako deluje KTRC pri tem SX-u oz nasplošno?

A ta KTRC samo  pomaga samo pri pospeševanju, da ne pride do zdrsa pogonskega kolesa, kot tudi zmanjša moč motorja, .

 

Kaj pa v ovinku, ko pospešuješ, ali tukaj igra kako vlogo KTRC ali ne, da ne pride do zdrsa kolesa če si pregrob pri odpiranju plina , je to KTRC ?

 

Lp

Objavljeno (popravljeno)

V bistvu  JA. Trakšn kontrol, pomeni da ti pomaga pri  zdrsu oziroma odvisno od nastavljenega programa preprečuje zdrse pogonskega kolesa(3 stopnje).  Zmanjševanje moči je pa drugi program. mislim da ima 2014 2 načina moči. full 140 konjičev in low cca 110 ali nekajtakega. Za dež je fajn, ker ni potrebno misliti na ročico gasa. Lahko pa povem, da 2011 tako lepo podaja moč, da se jo da čisto lepo kontrolirati.                  

 

 

pa še zanimiv članek long term testa na 10000milj    http://www.london24.com/city-motoring/long_term_test_10_000_miles_on_kawasaki_s_z1000sx_1_3115416

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Preden sem kupil mojega Z750, sem si ogledoval starejši model Z750S - in to ravno zaradi vetrne zaščite.... Potem sem si na mojega Zja zmontiral dodatno šipco in je problem rešen - samo malo uležt se moram, pa lahko gremo do konca brez preveč motečega vetra...

 

Potem sem šel z kolegom v Milano (od koder smo pripeljali mojega Zja) in sva zraven drugih naložila še enega zelenega SXa 2011 in to je bila ljubezen na prvi pogled. Saj sem zadovoljen z svojim Z750, ampak če mi nekdo začne mahat pred nosom z zelenci, ga prodam in grem v Milano po prvega (zelenega  :grim ) SXa, ki bo v prodaji...!

 

Me pa edino moti (tudi na mojem), da nima neke kontrolne lučke, ali kaj takšnega (če že ne števca prestav), da bi vedel, kdaj je v šesti (ok - saj se da dokupit "conta marche"), saj ima toliko navora v nizkih obratih, da nikoli ne vem, v kateri prestavi imam, pol pa brez veze probavam - če ne drugega, bi sklopka manj trpela, ker bi manjkrat brez veze probaval, če je že v šesti....!?

 

Aja - jaz lahko mojega Zja vržem v nulo med vožnjo (to tudi večkrat naredim pred semaforjem)...!? :mellow:

Objavljeno

SX sploh ne rabiš ,menjat ,po jadranki skoz v šesti tudi najbolj zaprte ovinke :OK:

Objavljeno

U nulo? Kaj to konkretno pomeni?

Objavljeno

Ko se ustavljam in menjavam navzdol, lahko iz druge ali potem iz prve še med vožnjo, oz. preden se ustavim vržem, oz. prestavim v "nulo" (neutral)...

Objavljeno

Ja tale SX je res ljubezen na prvi pogled. Sicer še tega novega 2014 zelenega nisem videl v živo, ampak 2012 model je izredno lepa kombinacija črne in zelene.

Je pa tudi 2014 dosti dražji od prejšnih modelov, pač zaradi nove elektronike oz ker je prenovljen model.

 

Torej če sem prav zastopil sedaj okoli KTRC-ja, da ko pospešuješ iz ovinka in je recimo slaba podlaga oz gladek asfalt, ti ta  KTRC prepreči, da bi se kolo zavrtelo v prazno in s tem ti prepreči padec , ki bi bil neizbežen, če nimaš KTRC-ja ??

Si prav razlagam to?

Na mokri podlagi oz pesku, listju... vem da se ne zavrti v prazno, ampak to ko je motor v pokončnem položaju, mene predvsem zanima, ko si v ovinkih in da ti ne odnese zadnjega dela, zaradi prevelikega odpiranja plina oz zaradi spolzke podlage., kar se velikokrat komu to zgodi.  Če je to to, potem je motor res izredno uporaben in varen.

 

Sem nekje mal iskal in nekje piše, da je to samo za spolzke podlage in naj si ne mislimo, da to pomaga, ko je motor v nagibu, nekje pa piše, da tudi v nagibu. Zato pa sprašujem, če kdo točno ve okoli tega KTRC-ja.

 

In še to me zanima, ali imajo tile SX-i servisne intervale na 6000 ali na 12000km ?  Ker nekje v reviji sem prebral, da imajo na 12000.  ??

hvala

 

Lp

Objavljeno

KTRC deluje tudi v nagibu, ob pregrobemu odpiranju plina ga malo odvzame tako da zadnje kolo dobi oprijem. Če je motor naravnost ponavadi blokiranje/vrtenje zadnjega kolesa ni tak problem kot v ovinku. Seveda se da vseeno past, kljub temu, vendar so možnosti veliko manjše :)

Objavljeno

Servisni interval je na 6000, menjava olja in filtrov pa na 12000.

Vse skup bedarija, jz vozim na 10000 in zdravo.

Objavljeno

Saj na šest jurjev pa ja že skuriš zadnjo gumo....!?

 

Kaj ti pa naredijo na 6K, če ti olja in filtrov ne menjajo? Samo pogledajo, če je vse OK? Koliko pa takšna "usluga" uradno stane?

Objavljeno

Usluge stanejo različno, odvisno kaj se dela. Manuala se mi pa ne da razlagat :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!