Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ja to je pa lepo prebrat. Je pa tako, da ponavadi v tej kombinaciji pade povprečna hitrost potovanj in tudi kilometri se ne nabirajo več tako hitro ... Pišem iz lastnih izkušenj in izkušenj prijateljev-motoristov-soborcev. Seveda pa to ni neko napisano pravilo in vedno so izjeme, ki potrjujejo pravilo ..

Imaš čisto prav, sicer bodo pa potovanja še vedno samo z enim motorjem, moja bo le občasni caffe-racer.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Ja sej,ne bom mu več dopusta plačeval :P pa tud SX ne bom pohvalu,čeprov je dobr motor...........iz principa k je podabu na mene  :D

Prjatu, tvoje mnenje je bilo upoštevano pod točko1. ima se može se, nema se, glumi se :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Tudi pri drugih postavkah so napake ampak pomembno je, da je odgovor lep in zanimiv  :grim

 

...dokler ne pride Cufa lahko "nabijamo"  :oops:

slovnične mogoče.

Drugače pa, če si opazil gre kljub vsemu za dva različna modela. Moj sedanji 2011 in zadnji model, ki je bil predstavljen 2014, kot sem rekel ima izboljšane zavore, izboljšano vzmetenje, KTRC, dual mode, malce spremenjen motor in elektroniko in pa zadnje bočne kufre z vpetjem, ki ne kvari videza motorja.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

slovnične mogoče.

...recimo tale:

*pa niso to jajca od BMW da bi že razpadal in klical servise :D

 

po moje to ne drži :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

DAMI34: Pa si ziher, da ti bo všeč ta črno /siv SX, da je odločitev padla?

 Si ga kje videl v živo?

Sicer sam še nisem videl v živo teh 2015 barvnih kombinacij, ampak nekak neposrečena kombinacija. Temna zraven temne barve.  Ko bi vsaj bil cel črn kot letnik 2014.

A to se z DKS uvoznikom dogovarjaš?

 

Lp

končno sem našel nekaj slik Carbon/črnega....pa presodi sam :D

 

10111.1414682478.Z1000SX_ABS_GRY_2015_00

 

10111.1414682607.Z1000SX_ABS_GRY_2015_00

 

10111.1414682719.Z1000SX_ABS_GRY_2015_00

 

10111.1414682777.Z1000SX_ABS_GRY_2015_00

 

10111.1414682554.Z1000SX_ABS_GRY_2015_00

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Pol ma pa svetle rore gor no?! :jezen 

Objavljeno

Pol ma pa svetle rore gor no?! :jezen

 

 

Ljep !

 

A je rore problem potemnit?  ccc  :smoke:

Objavljeno

Zakaj bi mel pol se extra deu, po tistm k butnes 15 jurjev? :grrr

Objavljeno

Ok, js bi jih itk zamenjal, priznam.... :P  ampak tko, k Dami ma orginal gor, pa marsikdo se...no sej, mrbit jim je pa vsec. :D

Objavljeno (popravljeno)

Rori me še najmanj motijo :D v bistvu so zaščitni znak Zjev.......mal srebrnega wrappinga bom butnil na sprednji spodnji konec motorja, pa bo.

 

Še najbolj me moti zelena ročica za prednapetost vzmeti in zelen napis :(

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Zakaj bi mel pol se extra deu, po tistm k butnes 15 jurjev? :grrr

 

Zato, ker... IMAS SE, MOZE SE... nema se, glumi se

 

:smoke:

 

PS: mors mal pimpat, predrkat, da ni motor tazadna konfekcija iz regala... :ninja:

Objavljeno

Mas res, zima je dolga... :grim

Objavljeno

Mas res, zima je dolga... :grim

predouugaaaa

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Ja res je zima predolga. Se potem ko pride poletje, ga serje vreme.

 

Tud js sem gledal tega črno/sivega, ampak se nekak ne morem sprijaznat in se prepričat da mi je všeč. Nekak mi ne greta temna na temno barvo skupaj. Raje bi videl, da bi bil cel črn, tako kot  je tvoj ali pa ta novi model letnik 2014, ampak jih ni za dobit v sloveniji :BUA: . V tujini pa kolikor hočeš modele 2014, ki so mi vse tri barvne kombinacije všeč. 

 

Sam sem mogoče začel razmišljat, da bi kr vzel SX-a model 2013 (stari model) z ABS-om, naj bi bil še na razpolago, je 2000 eur cenejši od tega tanovega modela, je pa črno metalna barva, oklep in zadek pa je tista FLAT črna barva ( mat). 

Prav ne vem ali naj vzamem tega starega, ki mi je tudi bolj všeč barva, kot tile novi 2015, ker mi ne sede da je živa barva motorja,  kesl in sprednja maska pa črna. :jezen .  2014 so mi vse barve posprečene, pa jih  ni za dobit v SLO.

 

Vem,da ima tanovi razne izboljšave, kot so boljše zavore, vzmetenje, KTRC, daljša 6, potovalni rač..... Ampak po mojem , so te razlike na občutek med vožnjo minimalne, edino kar bi bilo fajn, je KTRC. Vzmetenje pa zavore pa dvomim da so dosti boljše kot na starem SX-u.

 

Zdej sem imel Z750, ki dobro vemo da ima slabo vzmetenje in zavore,  tk da stari model SX-a ima nedvomno veliko boljše zavore in vzmetenje od Z750 in bi meni zadostovalo. Za izlete in kakšne ride pa vrh glave. 

Če pa kdo proda 2014 model katerokoli barva, sem pa interesent  :OK:

 

Aja, DAMI34:  

za kakšno ceno pa se pogajaš, če ni skrivnost, koliko popusta bi ti dali (gotovina ali kredit)?

Ker tudi sam se bom začel pogajat za ceno, ampak jaz bom brez stranskih kovčkov, ker bom dal gor zadnji kovček (topcase).

 

 

PA še to, zdj lih gledam na mobile.de, kok dobre cene, nov motor model 2014  (torej ta novi model), se dobi za dobrih 11000 eur.  GRRRR slovenija

 

lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno (popravljeno)

Razlike med starim in novim so res minimalne, sploh vzmetenje se da tudi pri staremu narediti zeloo dobro (zamenjati olje v vilicah, daš 10ko namesto 6ke, zadnji amortizer je pa itak špica), zavore pa tudi niso slabe, mogoč bi si želel na trenutek bolj ostre. V bistvu je najbolj pomemben ABS, vse ostalo je skoraj nepomembno.

Moped bom plačal v "kešu", izgleda, da mi bodo za mojga dali toliko kot hočem (ne da se mi ubadati s prodajo), drgač so pa cene novih znane. Kaj blazno popusta ne moreš pričakovati.

 

Se pa strinjam, najlepša barva je ČRNA :D

 

p.s. pa nalepke sm že naročil za "ta nouga"  http://www.ebay.it/itm/ADESIVI-3D-GEL-PROTEZIONI-SERBATOIO-MOTO-compatibili-Z1000SX-KAWASAKI-Z-1000-SX-/141422926552?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Ja res je zima predolga. Se potem ko pride poletje, ga serje vreme.

 

Tud js sem gledal tega črno/sivega, ampak se nekak ne morem sprijaznat in se prepričat da mi je všeč. Nekak mi ne greta temna na temno barvo skupaj. Raje bi videl, da bi bil cel črn, tako kot  je tvoj ali pa ta novi model letnik 2014, ampak jih ni za dobit v sloveniji :BUA: . V tujini pa kolikor hočeš modele 2014, ki so mi vse tri barvne kombinacije všeč. 

 

 

PA še to, zdj lih gledam na mobile.de, kok dobre cene, nov motor model 2014  (torej ta novi model), se dobi za dobrih 11000 eur.  GRRRR slovenija

 

lp

 

Če ga dobiš v tujini ceneje in po tvojem okusu, zakaj ga ne greš kupit v tujino, brez da tukaj jamraš?  :?

 

Se uvoz ni neka posebna zadeva. 

Objavljeno (popravljeno)

Če ga dobiš v tujini ceneje in po tvojem okusu, zakaj ga ne greš kupit v tujino, brez da tukaj jamraš?  :?

 

Se uvoz ni neka posebna zadeva. 

Kadar sm jaz delal računice, so kalkulacije tam-tam. Brez da bi svoje delo računal. Zato bo v mojem primeru varianta: zrihtaj-plačam :P

Še najcenej so v Ameriki, baje okrog 8000/9000€ letnik 2014. Sam men se ga ne da uvažat, homologirat, plačevat DMV itd itd 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Novega, kolikor sem se seznanil, se sploh ne splača v tujini kupit, ker baje pri njih plačaš normalno ceno z davkom, našim "šalabajzerjem" v sloveniji pa moraš potem plačat še DDV, torej 22% davek. Ni računice. Če se motim, naj me kdo popravi.

 

Rabljenega je pa tko tko, tud ne prideš cenej skoz kot pri nas vsaj za ta motor ne, ker plačaš 10% davek namesto 5%), edina prednost je ta, ker dobiš kar si želiš, ker imajo veliko izbiro. Kot sem že omenil,  za SX-a plačaš 5% davek (mislim da je DMV) in še + 5% davek zraven, ker je motor več kot 1000 kubičen. Torej dobrih 10% zraven cene motorja, pa prevoz, pa  kup enega letanja in papirovje urejat (homologacije in podobno), tk da ni luštno. Nekdo ko je to že delal že večkrat in je doma kje ob meji  je mogoče lažje, za nas ko bi to delal prvič pa so pomisleki. Pa nekoga prosit , da se zna pogovarja italjansko oz nemško, pač odvisno iz kod uvažaš. Js bi, če bi naletel na dober motor in da bi blo kje blizu meje, sem pa malo spremljal, če že najdem kaj pametnega (1. lastnik, normalna cena, dobro ohranjen...) je vse je nekje daleč 800km+ v eno stran.

 

DAMI:  kako pa se obnese športni filter, ali se spremeni kaj zvok motorja ali je isto kot pri originalnem. ? Vidim, da si ga dal na avto.net :OK:

 

 

lp

Objavljeno

ce kupujes novega it tujine so dajatve iste kot ce ga pri nas, enkrat ddv, enkrat dmv in enkrat tisti davek na luksuz ker je nad 1000ccm ter sto te pride homologacija (kar tle pac nrdis sam, pr nas nrdi pa uvoznik). splaca se ce ima tuj moto salon kako akcijo, ker pri nas tega prakticno nic. pa seveda da je zadeva blizu.

Objavljeno (popravljeno)

Novega, kolikor sem se seznanil, se sploh ne splača v tujini kupit, ker baje pri njih plačaš normalno ceno z davkom, našim "šalabajzerjem" v sloveniji pa moraš potem plačat še DDV, torej 22% davek. Ni računice. Če se motim, naj me kdo popravi.

 

Rabljenega je pa tko tko, tud ne prideš cenej skoz kot pri nas vsaj za ta motor ne, ker plačaš 10% davek namesto 5%), edina prednost je ta, ker dobiš kar si želiš, ker imajo veliko izbiro. Kot sem že omenil,  za SX-a plačaš 5% davek (mislim da je DMV) in še + 5% davek zraven, ker je motor več kot 1000 kubičen. Torej dobrih 10% zraven cene motorja, pa prevoz, pa  kup enega letanja in papirovje urejat (homologacije in podobno), tk da ni luštno. Nekdo ko je to že delal že večkrat in je doma kje ob meji  je mogoče lažje, za nas ko bi to delal prvič pa so pomisleki. Pa nekoga prosit , da se zna pogovarja italjansko oz nemško, pač odvisno iz kod uvažaš. Js bi, če bi naletel na dober motor in da bi blo kje blizu meje, sem pa malo spremljal, če že najdem kaj pametnega (1. lastnik, normalna cena, dobro ohranjen.. .) je vse je nekje daleč 800km+ v eno stran.

 

DAMI:  kako pa se obnese športni filter, ali se spremeni kaj zvok motorja ali je isto kot pri originalnem. ? Vidim, da si ga dal na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) :OK:

 

 

lp

malce bolj grgra, malce basa je več, pa diha velik lepše. Drugih razlik pa ni, pri mojemu se še najbolj pozna, ker sem v izpuh navrtal še dodatne 4 luknje in prebil prekate, velik lepše zatuli ko pride na obrate.

ja tule je: http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=9248421&show=1

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Cikadina:

 evo primer cene ko majo akcijo za SX-a.  11.280 EUR Brutto cena zraven pa spodaj piše  9.479 EUR (Netto). Torej sklepam da je neto brez DDVja. 

In kok zdj plačaš za motor, če ga kupiš pri njih?  Polno ceno 11280 ali brez ddvja , torej 9479 eur ?

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/kawasaki-z-1000-sx-abs-ktrc-2014-mit-5-jahren-garantie-hamburg/190024305.html?lang=de&pageNumber=1&action=topOfPage&__lp=12&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.modelDescription=1000sx&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT

 

Ker meni je bilo rečeno, da pri njih kot fizična oseba ne moreš kupit motorja brez njihovega davka. torej bi moral plačat polno ceno, pri nas pa  moraš potem v vsakem primeru plačati še naš 22% davek. Ker če bi plačal pri njih neto ceno (9479eur), pa pri nas potem ta 22% davek + homologacija 100 eur, potem se splača ja, drugače pa absolutno ne.  

 

Ali ve kdo točno kako ta stvar poteka ?

 

DAMI:

povezava ne dela.  A tako praviš da bolj grga. Novi model SXa bi naj imel še bolj globok zvok kot tastari, ker naj bi imel namesto ene luknje navtranih 16 lukenj. Slišal ga pa nisem. Zna bit pa zanimiv zvok.

 

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

Povezava dela, namest števila 0 vpiši črko o :P

Objavljeno

Torej če prav zastopim, kupiš v nemčiji motor brez njihovega 19% davka in ga plačaš pri nas, ta 22% davek. Potem pa še moraš plačat 5% DMVja in še dodatno 5% , ker je več kot 1000ccm. To znese neto osnovna cena + ~32% davka, a so normalni?  Če je tko, potem se ne splača. 

Sem mislil, da se plača samo DDV, tega DMVja pa ne, ker je nov motor. katastrofa.

no hvala vseeno za trud.

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Torej če prav zastopim, kupiš v nemčiji motor brez njihovega 19% davka in ga plačaš pri nas, ta 22% davek. Potem pa še moraš plačat 5% DMVja in še dodatno 5% , ker je več kot 1000ccm. To znese neto osnovna cena + ~32% davka, a so normalni?  Če je tko, potem se ne splača. 

Sem mislil, da se plača samo DDV, tega DMVja pa ne, ker je nov motor. katastrofa.

no hvala vseeno za trud.

 

lp

Ti svetujem, da se pozanimaš, ker neto cena novega motorja pri prodajalcu v tujini bi morala biti tudi brez DMV-ja, če gre za uvoz v drugo državo.

 

Nekje sem nekaj glede tega prebral, sedaj pa ne najdem.

Popravljeno . Popravil igorkr

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!