Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

DAMI34:

Žarnice so v takšni embalaži. ( na sliki so pač H4). Jz imam H7, stanejo pa 20 eur (dve seveda).

http://www.matsport-shop.si/Article.asp?articleid=5456

 

Jaz jih uporabljam že kar nekaj let na avtu, pa ne crkujejo kej pogosto. Skratka zadovoljen.

Mel sem tudi že nightbreaker, pa neke druge "kao" bele, pa z nobenimi nisem bil zadovoljen. Ali niso svetile belo (so še vedno potegnale na rumeno svetlobo) ,ali pa so crkovale.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo se pa še ponoči vozi-jaz ne, ker ne morem 100 % izkoristiti svojega mopeda.

L.p.

Jaz se večkrat vozim ponoči ,mam pa takšen motor da ga tud ti ne izkoristiš 100% ne podnev ne ponoč  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se večkrat vozim ponoči ,mam pa takšen motor da ga tud ti ne izkoristiš 100% ne podnev ne ponoč  :grrr

.... jest pa zelo rad vse 100% izkoristim .... :)

.

ps.

.... podnev in ponoč ... :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo se pa še ponoči vozi-jaz ne, ker ne morem 100 % izkoristiti svojega mopeda.

L.p.

 

Sprva sem pomislil, da je danes že prvi april in čas za .....

Napiši vsaj realno - ponoči mogoče izkoristim 37,9%, podnevi pa 62,3% zmogljivosti motorja.

Popravljeno . Popravil ankh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... jest pa zelo rad vse 100% izkoristim .... :)

.

ps.

.... podnev in ponoč ... :) :) :)

No le pravljičar ,as pozabu da se poznava...... :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Napiši vsaj realno - ponoči mogoče izkoristim 37,9%, podnevi pa 62,3% zmogljivosti motorja.

 

 

Sej se lahko izračuna posamezne zmogljivosti motorjev in cestne omejitve pa dobiš procente, samo policaji jih ne smejo videt.  :grrr

APN 4 al 6, če ni bili sfrizirana, se jo je lahko legalno 100% izkoriščalo...al pa skuterji, kateri so omejeni na 25 km/h, če jim ne odstraniš blokade.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprva sem pomislil, da je danes že prvi april in čas za .....

Napiši vsaj realno - ponoči mogoče izkoristim 37,9%, podnevi pa 62,3% zmogljivosti motorja.

No ja malo heca pa tudi more bit. Sam izkoristim ponoči cca 35,35 %, podnevi pa le 64,65 %. V procentih sva si pa zelo blizu. Pa srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja malo heca pa tudi more bit. Sam izkoristim ponoči cca 35,35 %, podnevi pa le 64,65 %. V procentih sva si pa zelo blizu. Pa srečno vožnjo.

 

In ker sva na tematiki od Kawasaki-ja Z 1000 SX lahko rečeva, da bi ga komot vozila s 100% izkoristkom (ponoči in podnevi), ker se motor pelje sam ne glede na voznika. O:-)

 

Srečno vožnjo tudi tebi.

Popravljeno . Popravil ankh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34:

Žarnice so v takšni embalaži. ( na sliki so pač H4). Jz imam H7, stanejo pa 20 eur (dve seveda).

http://www.matsport-shop.si/Article.asp?articleid=5456

 

Jaz jih uporabljam že kar nekaj let na avtu, pa ne crkujejo kej pogosto. Skratka zadovoljen.

Mel sem tudi že nightbreaker, pa neke druge "kao" bele, pa z nobenimi nisem bil zadovoljen. Ali niso svetile belo (so še vedno potegnale na rumeno svetlobo) ,ali pa so crkovale.

 

lp

sem naročil, pa da vidmo, če bom kaj bolje vidu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem naročil, pa da vidmo, če bom kaj bolje vidu :D

 

Prej na mizi testno priključi za eno uro in z termometrom izmeri temperaturo napram klasični sijalki, ki jo imaš sedaj notri....mene je zbodlo v oči tista 30 % večja svetilnost, pomojem se ta večja svetilnost kaže tudi v večji delovni temperaturi, nisem 100 % je pa pametno preverit, ker višja temperatura kaj hitro uniči tisto crom prevleko odsevnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej na mizi testno priključi za eno uro in z termometrom izmeri temperaturo napram klasični sijalki, ki jo imaš sedaj notri....mene je zbodlo v oči tista 30 % večja svetilnost, pomojem se ta večja svetilnost kaže tudi v večji delovni temperaturi, nisem 100 % je pa pametno preverit, ker višja temperatura kaj hitro uniči tisto crom prevleko odsevnika.

ma sj je kup žarnic s 30% bolš svetilnostjo, sam rade crkujejo. Sx ma nekoliko drugače narejen odsevnik oz ma kar ful placa v sami paraboli in odmaknjen odsevnik, tako da bi pogojno lahk odal not tut 100W žarnico. Na fotki se lepo vidi (v sredi parabole) je cel plastičen in odmaknjen.

 

10995934_808430232559864_575280990159046

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10918928_10204763472599562_5292133107950

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma sj je kup žarnic s 30% bolš svetilnostjo, sam rade crkujejo. Sx ma nekoliko drugače narejen odsevnik oz ma kar ful placa v sami paraboli in odmaknjen odsevnik, tako da bi pogojno lahk odal not tut 100W žarnico. Na fotki se lepo vidi (v sredi parabole) je cel plastičen in odmaknjen.

 

 

 

MOreš vzet tudi v zakup, da je pol teh eno samo nabijanje in dejansko ne svetijo toliko več....tiste pa k že svetijo so pa bolj "navite", kar pomeni, da se posledično več grejejo. Mislim, da imaš vseno toliko rad svoj motor, da ne bi v njega rinil 100 W žarnice, veš da ima takšna žarnica posledično večjo delovno temperaturo...pa pa plastični odsevnik, ga stopi za mačji kašelj.

 

Sicer pa vsak po svoje...marsi kdo se mora naučiti iz lastnih napak :P, ti bom slikal na mojem versisu kaj mi je naredilo z tisto sprednjo zaščito, ki je namenjena proti bleščanju... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men ni do sedaj nardilo nič, pa sem meu tut une k 50% več svetijo. V bistvu gre pri večini žarničarjev za natolcevanje :D 100W žarnice pa ne dam, ker bi res lahko kaj stopila, pa tudi nočem da se alternator, regulator in žice več obremenijo kot je za to narejeno.

 

p.s. kako žarnico si pa not nabou, da si se učil na "hard way"?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti koristjo močnejše žarnice :O .. men nč, ker mi 52,8759/% vožnje sveti v luft .... kam nj montiram, da bodo svetle naravnost :?

 

:krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud tu ti lohko zmontiram, slo. proizvajalc ;)

Aja, vložek je tku nrjen da gre točno v originalno grlo ;)

1x se res moram mim tebe oglasit, pa da malce pogledam. Še najbolj me zanima varianta, da obe svetita.

a ti koristjo močnejše žarnice :O .. men nč, ker mi 52,8759/% vožnje sveti v luft .... kam nj montiram, da bodo svetle naravnost :?

 

:krneki:

2 variante maš:

1. popravi KTRC na večjo občutljivost

2. znižaj snop svetlobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1x se res moram mim tebe oglasit, pa da malce pogledam. Še najbolj me zanima varianta, da obe svetita.

 

 to tut mene zanima, kako bi mi svetile obe na mojmu ZX-u ... sm že študiru kake ledice, pa dewil ajye ...

 

dami.. dj pri ferraristu poglej, če je tut kj zame za narest ... seveda hitr pa zastojn :P

 

neki bi meu js tut

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok .. bom upoštevu točko številka 1 :P

 

:krneki:

maš še varianto 3:

 

ponoči se vozi samo tam kjer je javna razsvetljava in KTRC pusti pri miru, ker pol ne bo šlo na zadnjega :P:D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 to tut mene zanima, kako bi mi svetile obe na mojmu ZX-u ... sm že študiru kake ledice, pa dewil ajye ...

 

dami.. dj pri ferraristu poglej, če je tut kj zame za narest ... seveda hitr pa zastojn :P

 

neki bi meu js tut

 

:krneki:

tej devil ajs  :evilgrin: zgledajo res ful dobro, samo kej k maš prav gotovo pol sitnosti z tehničnimi (ok ti maš 3 leta mir :P ). nekje sm vidla eno ameriško varianto, da maš HID,  O:-) in  :devil: ampak je bla kr fajn cifra. si pa zamenju kr komplet luč, tko da ni blo treba neki čarat.

 

za ponoči bi pa pr nas bolj k luči rabu spredi en "plug" za srne in ostale živalice, ki ne vejo, da je njihov domek v gozdu.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse te super duper HID, dejvil ajs itd so drage in nehomolomojoče variante. Najcenej in in najbolj fajn je samo vmesnik, kjer poleg kratke sveti še dolga s 60-70% jakostjo in ko jo prižgeš sveti 100%. Seveda moraš pa tudi v tem primeru vsaviti neko stikalo, da izklopiš ta sistem, ko greš na tehnični.

Pa še lepo zgleda, ko obe svetita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse te super duper HID, dejvil ajs itd so drage in nehomolomojoče variante. Najcenej in in najbolj fajn je samo vmesnik, kjer poleg kratke sveti še dolga s 60-70% jakostjo in ko jo prižgeš sveti 100%. Seveda moraš pa tudi v tem primeru vsaviti neko stikalo, da izklopiš ta sistem, ko greš na tehnični.

Pa še lepo zgleda, ko obe svetita.

 

 

Ah to pa ne  :nono:  :nono:  :nono:

 

img4859.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tist sploh ne sveti, pa še uscal se je :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka pa lima ta ludi tega enookega v to resno temo  :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah to pa ne  :nono:  :nono:  :nono:

 

 

Ducati ne rabi luči... sej je stalno v delavnici na servisni mizi...če pa že dela je pa ena dovolj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!