Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Kawa  :SS

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

kr množijo se sowragi .. js pa sam :cry:

 

kr djte .. js sam pišem, da se naute pol čudl k bo bes izbruhnu iz ninđ  :ras:

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

kawa je kawa :krneki:

Kawa pawaaaaa :D

Swe jih bowa, swe, surowo brez čustew!!!!

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

ejjj, sam tale moped gre pa mal bl kt pegaso :D kawaaaa  :ninja:  

Objavljeno

ejjj, sam tale moped gre pa mal bl kt pegaso :D kawaaaa  :ninja:  

Po makedamu ne gre nikamor  :grrr

Objavljeno

Po makedamu ne gre nikamor  :grrr

a se neb ti mal zase brigou? :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Po makedamu ne gre nikamor  :grrr

 

aaahhhhh k ga primerjaš na svoje traktorje  :P (tu mislim na KTM, MS je   :wub: ), drgač pa sem videl, da je dovolj makadama prevozil :D počasiii

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

aaahhhhh k ga primerjaš na svoje traktorje  :P (tu mislim na KTM, MS je   :wub: ), drgač pa sem videl, da je dovolj makadama prevozil :D počasiii

Ja ne bi ga toliko če ne bi bil jaz prvi  :kva1:

Objavljeno

hja saj... "kamor je šel bik, naj gre še štrik"  :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ha ha, mal drugač je bilo in sicer kamor gre garmin tja gre kmetbik, dami ga pa lovi da mu pove da garmin laže :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

...od kawe je men tabuljs Hausbrandt  :grim  :kava:

 

Meni pa Pelini =)

 

Ma v bistvu mi na Yamahah smo na čaju =)

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

kawa je najboljša črna, pa ni važno kera!  :P  :krneki:

 

vi Yamaharji pa debatirajte o tekkane, lord, 1001 cvet  ^_^

 

post-16642-0-21201000-1426016204_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

kawa je najboljša črna, pa ni važno kera!  :P  :krneki:

 

vi Yamaharji pa debatirajte o tekkane, lord, 1001 cvet  ^_^

:OK:  :OK:  :OK:  :OK:

Objavljeno

DAMI:

 

Verjetno si že čez 1000km an?

 

 

Če si, dej malo povej ,ali je zaradi daljše 6. prestave in optimizirane elektronike pri tem novem SX-u kaj manjša poraba goriva v primerjavi z tvojmu bivšemu SX-u ?

Pa ali se kaj pozna ta daljša 6. prestava v praksi, ali bi bilo fajn še vseeno dati spredaj +1 zob za manjše vrtljaje pri isti hitrosti ?

Kakšni občutki, KTRC, zavore..

 

lp

Objavljeno

DAMI:

 

Verjetno si že čez 1000km an?

 

 

Če si, dej malo povej ,ali je zaradi daljše 6. prestave in optimizirane elektronike pri tem novem SX-u kaj manjša poraba goriva v primerjavi z tvojmu bivšemu SX-u ?

Pa ali se kaj pozna ta daljša 6. prestava v praksi, ali bi bilo fajn še vseeno dati spredaj +1 zob za manjše vrtljaje pri isti hitrosti ?

Kakšni občutki, KTRC, zavore..

 

lp

Prav imaš 1300kmju sem že naredil, tako da ga lahko odpiram na polno. V primerjavi s starim modelom je še za odtenek bolj živ in vleče....no še preveč vleče :D

6 brzina je daljša, prej je šel na 4000 obratov 90km/h, sedaj nekje 96. O porabi še ne morem natančno pisati, ker je zima in ker sem ga vpeljeval, se mi pa zdi da bo kake 2-3dcl manjša. Zobnika niti pod razno ne menjuj, ker ti števec ne bo pravilno kazal. Moped je narejen da se vrti, preko 150 km/h (cca 6500obratov) boš redko vozil, torej ne vidim nobene pozitivne pri menjavi zobnika.

Občutki so božanski, ktrc dela da ne vem zanj, ko sem ga testiral na umazani cesti(pesek) se je samo lučka prižigala in prekinjal se je zdrs. Če ga na relativno gladkem asvaltu (al pa hladno gumo) na polno obrneš, pa niti ne čutiš, samo lučko vidiš. Ker sem prej vozil moped brez KTRCja, mi tut sedaj skoraj nič ne pomeni in bi ga gladko lahko imel izklopljenega. Razen v dežju in spolzkem, takrat pa pride fajn. Pa še ena zamerica: Low power, ni tok low kot sem si sam mislil, oziroma bi si želel..za po zaprti ovinkasti cesti je še bolš kot ful power, ker ne buta tok.

Objavljeno

Če misliš sedaj, ta te bo ta dolg samohvalni post rešil pred pljucom, se hudo motiš :evilgrin:

 

Pljuc :ninja: 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Prav imaš 1300kmju sem že naredil, tako da ga lahko odpiram na polno. V primerjavi s starim modelom je še za odtenek bolj živ in vleče....no še preveč vleče :D

6 brzina je daljša, prej je šel na 4000 obratov 90km/h, sedaj nekje 96. O porabi še ne morem natančno pisati, ker je zima in ker sem ga vpeljeval, se mi pa zdi da bo kake 2-3dcl manjša. Zobnika niti pod razno ne menjuj, ker ti števec ne bo pravilno kazal. Moped je narejen da se vrti, preko 150 km/h (cca 6500obratov) boš redko vozil, torej ne vidim nobene pozitivne pri menjavi zobnika.

Občutki so božanski, ktrc dela da ne vem zanj, ko sem ga testiral na umazani cesti(pesek) se je samo lučka prižigala in prekinjal se je zdrs. Če ga na relativno gladkem asvaltu (al pa hladno gumo) na polno obrneš, pa niti ne čutiš, samo lučko vidiš. Ker sem prej vozil moped brez KTRCja, mi tut sedaj skoraj nič ne pomeni in bi ga gladko lahko imel izklopljenega. Razen v dežju in spolzkem, takrat pa pride fajn. Pa še ena zamerica: Low power, ni tok low kot sem si sam mislil, oziroma bi si želel..za po zaprti ovinkasti cesti je še bolš kot ful power, ker ne buta tok.

Vidm da boš kljub pridobljenim 6kmh še vedno gledal samo rit od KTM  :P  :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Če misliš sedaj, ta te bo ta dolg samohvalni post rešil pred pljucom, se hudo motiš :evilgrin:

 

Pljuc :ninja: 

temo si falil, pojdi pljucat v: zakaj nebi... :P

Vidm da boš kljub pridobljenim 6kmh še vedno gledal samo rit od KTM  :P  :lol1:

nism 100%......sm pa 100% da do 250km/h boš ti gledal mojo rit....ko :P

 

p.s. dns sm ga na AC du konca....wiiii (pa ne okol govort) :D

p.s.s. ene 265 je šlo (sam sm raje mižal)  :smoke:

 

11034250_825798720823015_745051558790596

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

temo si falil, pojdi pljucat v: zakaj nebi... :P

nism 100%......sm pa 100% da do 250km/h boš ti gledal mojo rit....ko :P

Samo enkrat si me dobu nepripravljenega :grim  od zdej naprej sem skoz na preži  :kva1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Samo enkrat si me dobu nepripravljenega :grim  od zdej naprej sem skoz na preži  :kva1:

sj...vsak izgovor je dobr, še tok jalov :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sj...vsak izgovor je dobr, še tok jalov :P

bolje izpadet budala kot iz avijona :kva1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

p.s.s. ene 265 je šlo (sam sm raje mižal)  :smoke:

edino prou si naredu, jst bi tudi :P

 

samo zdej me neki zanima, a je blo 265 po števcu al po gps-u, ker to je za gostilniške debate baje zelo pomembno!

Objavljeno (popravljeno)

edino prou si naredu, jst bi tudi :P

 

samo zdej me neki zanima, a je blo 265 po števcu al po gps-u, ker to je za gostilniške debate baje zelo pomembno!

števc...sicer me pa boli đoko...verjetno naum nikol več tok šel :D (raznčebokmetizzival)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Prav imaš 1300kmju sem že naredil, tako da ga lahko odpiram na polno. V primerjavi s starim modelom je še za odtenek bolj živ in vleče....no še preveč vleče :D

6 brzina je daljša, prej je šel na 4000 obratov 90km/h, sedaj nekje 96. O porabi še ne morem natančno pisati, ker je zima in ker sem ga vpeljeval, se mi pa zdi da bo kake 2-3dcl manjša. Zobnika niti pod razno ne menjuj, ker ti števec ne bo pravilno kazal. Moped je narejen da se vrti, preko 150 km/h (cca 6500obratov) boš redko vozil, torej ne vidim nobene pozitivne pri menjavi zobnika.

Občutki so božanski, ktrc dela da ne vem zanj, ko sem ga testiral na umazani cesti(pesek) se je samo lučka prižigala in prekinjal se je zdrs. Če ga na relativno gladkem asvaltu (al pa hladno gumo) na polno obrneš, pa niti ne čutiš, samo lučko vidiš. Ker sem prej vozil moped brez KTRCja, mi tut sedaj skoraj nič ne pomeni in bi ga gladko lahko imel izklopljenega. Razen v dežju in spolzkem, takrat pa pride fajn. Pa še ena zamerica: Low power, ni tok low kot sem si sam mislil, oziroma bi si želel..za po zaprti ovinkasti cesti je še bolš kot ful power, ker ne buta tok.

Tole mi je prav všeč. Ampak fantje; še znate vozit motorje brez elektronski pomagal?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!