Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

tenx, sam pr men je pa ful mala razlika, bom rekel šele ko ga fajn začnem navijat se nekoliko čuti, spodaj pa deluje skoraj enako v obeh modih. V bistvu sem pričakoval, da se bo ravno v nizkih obratih bolj poznalo.

Objavljeno

 Sklepaš v pravo smer . Jaz med mestno vožnjo ali kruzanjem razlike ne občutim. Pozna pa se na  končni hitrosti (v L modu sem  pri 170 - 180 km/h  že  skoraj na koncu razpoložljive moči)...pa na odzivnosti. Ko boš tvojega utekel in gnal na polno, boš vedel...

Jaz L mode uporabljam na mokri cesti. Pussy pač... :grim

Objavljeno

tenx, sam pr men je pa ful mala razlika, bom rekel šele ko ga fajn začnem navijat se nekoliko čuti, spodaj pa deluje skoraj enako v obeh modih. V bistvu sem pričakoval, da se bo ravno v nizkih obratih bolj poznalo.

Nisi še navajen visikotehnoloških rešitev ki so jih kopirali iz EU znamk ,počasi boš tud ti čutil,sam posluš,umiri se ne bodi objesten ,jaz pa Petpik ti bova pomagala da boš na SX v bilokaterem mode užival pa tud če ne boš čutil  :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
tenx, sam pr men je pa ful mala razlika, bom rekel šele ko ga fajn začnem navijat se nekoliko čuti ....

.... sej boš kmal začutil ... ko te bova s Kmetom enkrat spet sabo vzela .... :) :) :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

spet, nism vprašal niti lastnikov kozolcev niti pridelovalcev kumaric :P

Ti kr upras,ti bomo pomagal nazaj prlept :grim

Objavljeno

... prov ... ne bom nč komentirou ... :(

.

ps.

... čeprov jest res nobene razlike ne občutim ... :)

Stai to je pa od starosti,ne ves ase bos usrou,al sam uscau :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nisi še navajen visikotehnoloških rešitev ki so jih kopirali iz EU znamk ,počasi boš tud ti čutil,sam posluš,umiri se ne bodi objesten ,jaz pa Petpik ti bova pomagala da boš na SX v bilokaterem mode užival pa tud če ne boš čutil  :OK:

Za vaju je dost da mam na "DUNJA" mode, pa vas oba scepim :P

Objavljeno

 Sklepaš v pravo smer . Jaz med mestno vožnjo ali kruzanjem razlike ne občutim. Pozna pa se na  končni hitrosti (v L modu sem  pri 170 - 180 km/h  že  skoraj na koncu razpoložljive moči)...pa na odzivnosti. Ko boš tvojega utekel in gnal na polno, boš vedel...

Jaz L mode uporabljam na mokri cesti. Pussy pač... :grim

Haha...že zdavnaj utečen in gonim ga že dolgo na polno, sm pač pričakoval, da bo zadeva drugače delovala.. No nč hudega, v dežju imam pa četudi na Fmode vedno na Pussi mode :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za vaju je dost da mam na "DUNJA" mode, pa vas oba scepim :P

Aha pol greš pa spat ,ko midva šele oživiva  :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Aha pol greš pa spat ,ko midva šele oživiva  :grim

Js k spim nič ne vidm. Brez slik ne vela :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Haha...že zdavnaj utečen in gonim ga že dolgo na polno, sm pač pričakoval, da bo zadeva drugače delovala.. No nč hudega, v dežju imam pa četudi na Fmode vedno na Pussi mode :D

Koliko km si ga vpeljeval, po knjigi ali manj.

Objavljeno (popravljeno)

Koliko km si ga vpeljeval, po knjigi ali manj.

Po knjigi.....nekje prvih 600-800km do 4000 obratov, vsake toliko lagano čez, potem pa nekje do 1200-1400kmju do 6000 obratov. Po mojih iskušnjah, to je že 3tji moped, ki ga vpeljujem, ni toliko bistvo na kok obratov in kok kmju ampak, da ne laufa dolgo obremenjen pod istimi obrati, zato ponavadi pri upeljevanju izbiram čim bolj zavite ceste (kras npr), da čimveč uporabljam menjalnik, da gredo obrati enakomerno gor in dol.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Po knjigi.....nekje prvih 600-800km do 4000 obratov, vsake toliko lagano čez, potem pa nekje do 1200-1400kmju do 6000 obratov. Po mojih iskušnjah, to je že 3tji moped, ki ga vpeljujem, ni toliko bistvo na kok obratov in kok kmju ampak, da ne laufa dolgo obremenjen pod istimi obrati, zato ponavadi pri upeljevanju izbiram čim bolj zavite ceste (kras npr), da čimveč uporabljam menjalnik, da gredo obrati enakomerno gor in dol.

Torej čist po PS-u. Ja sej sam tud na ta način ampak sem se spraševal če je potrebno, glede na to da mi je mehanik rekel vozi se normalno. Sam na AC na gas zaštekat :) Najbl zaj... je prvih 800 km ko ne gre več kot 90-95 kmh.

Objavljeno

Jebat mu treba milostno kevu takoj od zacetka.  Ce ze mora crknt, naj crkne v garanciji.

 

Cim vec saltat in ne vozit na istih obratih.   :smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Torej čist po PS-u. Ja sej sam tud na ta način ampak sem se spraševal če je potrebno, glede na to da mi je mehanik rekel vozi se normalno. Sam na AC na gas zaštekat :) Najbl zaj... je prvih 800 km ko ne gre več kot 90-95 kmh.

ja vem, sej zato pa grem takrat na zavite ceste, kjer ne rabiš hitrosti za uživanje. Če gre pa kdaj na 5000 obratov pa ni nič narobe :D

Jebat mu treba milostno kevu takoj od zacetka.  Ce ze mora crknt, naj crkne v garanciji.

 

Cim vec saltat in ne vozit na istih obratih.   :smoke:

garancije je 4 leta...do takrat mu ponavadi vse izjebem po spisku :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ja vem, sej zato pa grem takrat na zavite ceste, kjer ne rabiš hitrosti za uživanje. Če gre pa kdaj na 5000 obratov pa ni nič narobe :D

garancije je 4 leta...do takrat mu ponavadi vse izjebem po spisku :P

Se mi zdi da že mal zjebani pridejo iz tovarne :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se mi zdi da že mal zjebani pridejo iz tovarne :P

V nasprotnem pa ti poskrbiš z učnimi urami po makedamu :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

PuigPuigPuigPuigPuigPuigPuigPuigPuigPuigPuigPuigPuig 

 

post-16642-0-35385600-1428231139_thumb.jpg

 

 

 

Objavljeno

DAMI:

 

Ali tile SW-Motech crash padi ki jih imaš na motorju zaščitijo tudi stranske plastike in kesl, v primeru, če se motor prevrne na mestu ? Sprašujem, ker jih še v živo nisem videl, pa ne vem, koliko gledajo ven (stran) od motorja? Ali katere druge priporočaš mogoče?

 

 

Lp

Objavljeno

DAMI:

 

Ali tile SW-Motech crash padi ki jih imaš na motorju zaščitijo tudi stranske plastike in kesl, v primeru, če se motor prevrne na mestu ? Sprašujem, ker jih še v živo nisem videl, pa ne vem, koliko gledajo ven (stran) od motorja? Ali katere druge priporočaš mogoče?

 

 

Lp

Priporočam tele, sicer niso slabi tudi puigovi, katere sem imel na prejšnjem mopedu in so dobro zaščitili padec motorja (nič poškodb) Na SXu pa nisem testiral crašev, ker sem najprej zvrnil moped v garaži, potem pa kreše nabavil :P

Men so lepi, dobro so vpeti, pa dokaj ven gledajo. Če pogledam moj padec, kjer sem sicer nogo namest kreša postavil, je moped udaril na balanco, ogledalo, žmigavc in na ror, ter seveda mojo nogo. Žmigavc je tak narejen da se sam spravi v oklep in ga potem samo namontiraš nazaj, ogledalo se je premaknilo in ni poškodovalo, balanca je dobila na uteži prasko, moja noga je bila pa plava en tedn. 

 

Pa še popravek novi vs stari SX

Kot opažam, novi pije celo mal več, al pa opravljam meritve pozimi, ponavad sm jih poleti. Trenutno mam povprečje 6l, brez šparanja, če se mi sprdne tut 200 po AC. Seveda pri vožnji "prema propisima" je pa poraba 5,6 pozimi.

Objavljeno (popravljeno)

Ja sj tega se tudi jaz bojim, da bom najprej dobil motor, pol pa bog ne daj, pade motor na mestu kje, potem pa šele crash padi.

Praviš, da če bi se motor prevrnil na mestu in če imaš te sw-motech namontirale, bo mašina,stranske plastike (oklep) in kesl ostalo nepoškodovano ? Gledajo toliko ven crashi?  Ker to  je najbolj pomembno in seveda drago popravilo.  Seveda izpuh bo pokasiral v vsakem primeru, tu ni rešitve.

Ker 160 eur ni malo in raje prej vprašam, da mogoče kakšne druge nabavim, ki so daljši, če so kateri (bolj gledajo ven iz motorja) ?

 

So pa nedvomno tile sw-motech najlepši :OK:

 

ja glede porabe sem tudi jaz zasledil na forumi, da nekateri pravijo, da pije malo več. Zanimivo, lgede na to, da ima daljšo 6 prestavo in optimizirano elektroniko.

 

hvala

 

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

moja poraba... malo niha  :blush:  :sleep2: prvi vpis ni bil čisto pravilen, se mi zdi...

 

post-16642-0-39955400-1428326222_thumb.png

Objavljeno

To maš bivši motor od DAMIJA ?

Torej si že naredu skoraj 1500km, super.

Si zadovljen z motorjem, kaj pa način drže na motorju, ti je kaj utrujajoč, glede na tvoj podpis si prej vozil aprilio pegaso, ki ima precej ravno pokončno držo.. ?

 

torej povprečna poraba okoli 6L/100km. Ni veliko.  Verjetno bolj umirjena vožnja an? Ta novi model, pa naj bi rahlo več kuril, (tudi DAMI-ju se tako zdi), čeprav ne vidim razloga zakaj? Sem že ene parkrat zasledil na netu na forumu, da jim je novi pil od 2dl do pol litra več na 100km od starega modela. Čeprav bi pričakoval da bo pil manj oz vsaj enako. No , to je zanemarljiva razlika, pa vseeno je čudno glede na optimizacijo elektronike in podaljšane 6. prestave.

 

Lp

Objavljeno

ja, bivši Damijev. Ma motor mi je fenomenalen, zelo sem zadovoljen. Najdaljšo dnevno furo sem imel cca. 300km, pa se nisem počutil utrujenega, še bi se lahko vozil :) Dokaj hitro sem se ga navadil in zaradi same drže in težišča, imam veliko več zaupanja v motor, ko grem v ovinek, kot sem ga imel pri pegasotu. Lepo me vleče in hoče še in še hitreje  :D

 

Moja je tudi navdušena nad motorjem. Ni bila lih za to, da bi menjal pegasota, no sedaj pa pravi, da zares uživa :) (no realno ne moreš primerjat pegasota in sxa haha)

 

Glede porabe pa ja, bolj umirjena vožnja, spoznavanje motorja :)

 

V glavnem, če bo mašina delala je to to za en cajt :D

Objavljeno (popravljeno)

jest se neb sekiru zaradi mašine, bolj je problem v tem :kva2:

 

 Lepo me vleče in hoče še in še hitreje   :D

 

Popravljeno . Popravil builder
  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!