Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Js bom poskusu enkrat.

Sj pravim, da mi je žal da nisem mel časa videt, ali se je vklopil KTRC ali ne, ker je kr lepo zamaknalo zadnji konc (pač naletel na pesek v ovinku, hitrost je bila majhna, okoli 70km/h).

Aja, povprečno porabo imam 5.6L po  prevoženih 480km. A sedaj ko je temp višja od nazadnje, ko si napisal da se ti zdi, da več pije kot prejšni,  ti je kaj padla poraba ?

 

In kok si že naredu km z novim sx-om?

 

lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

Renyy a še kaj voziš? Na kaki temperaturi ti laufa moped? Men se na mojmu zdi ful nizka, če je zunaj cca 15 C teče med 62-68C (tok kaže indikator na števcu). Sicer vem, da Sxi laufajo na nizki temp, pa vendar se mi zdi dokaj hladno. Sicer kot vidim na angleškem forumu vsem laufa " bolj na hladno" http://z1000sx.co.uk/index.php?topic=5135.0

 

To je tko cool motor :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

4.700kmju. Padla poraba je zlo relativno...namreč zadnje čase sem ga precej gnal in tudi v dvoje, tak da je bilo povprečje 6,1. Bomo videli kaj bo Korzika pokazala. Testiral bom še na low power, pa 1000kmju Ac. Bomo videli.

Objavljeno

A zdj ko ga "goniš" ti pije komaj 6.1L, prej ko si ga pa vozil "po omejitvah" do 4k obratov pa ti je pil 5.6L.

A sam tok razlike al kaj? Če je tko, pol super :OK:

Js mam zdj povprečno porabo 5.6L ko mam fazo utekanja, torej do nekje 4000-4500 obratov oz 100-110 km/h.

 

Aja, DAMI, danes sem malo gledal temperaturo, ko se vozim okoli 100km/h, mi je kazalo ~ 65st, ob malo bolj počasni vožnji in križišča pa okoli 80st.

 

 

Lp

Objavljeno (popravljeno)

A zdj ko ga "goniš" ti pije komaj 6.1L, prej ko si ga pa vozil "po omejitvah" do 4k obratov pa ti je pil 5.6L.

A sam tok razlike al kaj? Če je tko, pol super :OK:

Js mam zdj povprečno porabo 5.6L ko mam fazo utekanja, torej do nekje 4000-4500 obratov oz 100-110 km/h.

 

Aja, DAMI, danes sem malo gledal temperaturo, ko se vozim okoli 100km/h, mi je kazalo ~ 65st, ob malo bolj počasni vožnji in križišča pa okoli 80st.

 

 

Lp

Ja, sj temp je cool :D

Da, poraba je pri normalni vožnji in normalnih zunanjih temperaturah nekje 5,7-5,8. Če ga goniš na mrtvo pa nekje do 6,2. Govorim za povprečje kakih 500kmju. Zanimivo, testiral sem dobrih 100kmju na L mode, pa ni poraba nič manjša. Celo pri lepi umirjeni vožnji mislim da manj pije na F modu.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Če bo pil povprečno pod 6.5L bom zelo zadovoljen. Z750 mi je pil povprečno nekje 6.5L.

 

DAMI: Dej mi povej, ali si ti sam montiral crash pade od sw-motecha, ali si dal kakšnemu mehaniku?  Ker danes sem jih dobil, pa kolikor sem na hitro pogledal, je za montažo potrebno stranske plastike dol pobrat ane?  To pa je kr "jeba" če ne veš, kje so kakšni čepi , da kej ne potrgaš :BUA:
 

Lp

Objavljeno (popravljeno)

dami pravi:

imam service manual. Plastike je potrebno odstraniti in potem se crashe montira kot je v navodilih. Pazi da bos vijake zalepil in pa uporabil prave navore za vijake kot je predpisano od sw motecha. Navodila ti poslem ob priliki. Kar pa se tice porabe, ni panike, tezko bos prisel cez 6,2.

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno (popravljeno)

Hm, torej sem prisiljen peljat motor na servis, da mi oni zmontirajo. Sam si niti ne upam, pa niti lepila nimam, niti moment ključa...  Ko bi vsaj lepilo priložili zraven crashov. Kako lepilo se uporabi, je potrebno kakšno posebno ?

Šele zdaj vidim, da moraš "pol" motorja razdret,(šipco, plastike. .)  zaradi teh crash padov. Potem pa naletiš na kakega smotanega mehanika, ti pa še kak čep zlomi na plastikah. :BUA:

Če bi vedel, da se tako zakomplicirano montirajo, bi vzel kr one kitajske crash pade :grim

 

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno (popravljeno)

Hm, torej sem prisiljen peljat motor na servis, da mi oni zmontirajo. Sam si niti ne upam, pa niti lepila nimam, niti moment ključa...  Ko bi vsaj lepilo priložili zraven crashov. Kako lepilo se uporabi, je potrebno kakšno posebno ?

Šele zdaj vidim, da moraš "pol" motorja razdret,(šipco, plastike. .)  zaradi teh crash padov. Potem pa naletiš na kakega smotanega mehanika, ti pa še kak čep zlomi na plastikah. :BUA:

Če bi vedel, da se tako zakomplicirano montirajo, bi vzel kr one kitajske crash pade :grim

 

Lp

narobe razmišljaš. Kreš mora prenesti in razporediti silo udarca na več mest , da se ne poškoduje okvir in mašina. Vpet mora biti prav. Drugač pa plastike se v 10minutah vrže dol. b.p. Lepilo pa kupiš za vijake. Sicer pa, četudi zatisneš na roke brez moment ključa ne bo nič narobe. Vendar, moment ključ boš itak rabil in svetujem nakup. Jaz vse delam po knjigici, kjer so navori pradpisani. Recimo:

že samo nastavitev ohlapnosti verige rabiš ključ, odstranitev zadnje in prve gume rabiš moment ključ.

 

p.s. 7.200km že prevoženih. Povprečna poraba izleta na Korziko (2.700km) s kufri in sopotnico, vožnja 1000km po AC s hitrostjo med 120-140km/h, ter dokaj ostra vožnja po Korziki, razen kakih 100km, kjer cesta ne dovoli, je 5,8 litra /100km.

Moped dela ko urica.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno (popravljeno)

Evo, trakce nalepil na SX-a.

Zdj pa še čakam, da dobim MRA zatemnjeno šipco (smoke) in  SW-motech crash pade, da oboje zmontiram.

 

 

post-20672-0-18642500-1430666894_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

Se opravičujem, za zgornji prezen post. :blush:

 

Pa še to,

Ve kdo, ke bi dobil kakšno lepo zeleno nalepko za na kesl ? Prav ne najdem nč pametnega oz lepega, rad pa bi, da je podobne barve kot motor in seveda, da je čim več zelene, da razbijem to monotonost črnega kesla.  Stranskih (knee pads) pa itak ne najdem zelenih, vse je al črno ali carbon.

 

p.s.  Ta teden grem delat prvi servis, tko da potem pa začnem počasi odpirat motor in da "koštam"  ta izreden navor, ki ga motor ponuja.

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

@renyy Tank pads... http://officialmotografix.com/epages/eshop288545.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/eshop288545/Categories/Kawasaki(meni se zdi, da je dal Dami iz te strani, na "starega" gor), drugače je pa ebay poln tega.

 

No jaz sem pa prilezel na 69039km in je "ready" za servis + nove gume  :D

 

Dami, kolikor sem razbral iz tvojih zapisov, si pri 60k km menjal obe gumi (Sportforce), pri 64600km pa samo zadnjo (BT016 Pro)? Sprednja naredila 9000km??  :O

 

post-16642-0-02113800-1430667971_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

 ja sem že videl te tank pade, hvala vseeno za link, sam problem je to, ker nisem prepričan, da so take barve kot moj motor? Ker eno že imam doma ki sem jo naročil, pa reveč na rumeno vleče, pač ni lepo. Nekatere pa so čist zelene, kar pa spet ne paše. Ker ta barva je res "zakomplicirana", ker je zelena ki na soncu dobi zraven odtenek  zlato rumene barve.

mogoče kaj takega bi blo kul?

 

http://officialmotografix.com/epages/eshop288545.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/eshop288545/Products/TK007G

 

Tisti tank pads, ki so za SX-a, pa mi ni všeč, ker je premalo zelenega (samo čtre so obrobljene zeleno).

 

Še kakšen predlog?

aja, tale mi zgleda solidna, sam problem je spet, ker na sliki zgleda takšna "medla, sprana " barva. ?

http://www.ebay.co.uk/itm/Paraserbatoio-resinato-KAWASAKI-TANK-PAD-PROTECTIVE-mod-Texas-green-monster-/231496266444?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item35e640b2cc

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Evo pa še ena slikca mojega motorčiča. :D . Se vidi , da je zunaj slabo vreme, da tukile "palamudim" :D

 

 

post-20672-0-54105600-1430669776_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

@renyy Tank pads... http://officialmotografix.com/epages/eshop288545.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/eshop288545/Categories/Kawasaki(meni se zdi, da je dal Dami iz te strani, na "starega" gor), drugače je pa ebay poln tega.

 

No jaz sem pa prilezel na 69039km in je "ready" za servis + nove gume  :D

 

Dami, kolikor sem razbral iz tvojih zapisov, si pri 60k km menjal obe gumi (Sportforce), pri 64600km pa samo zadnjo (BT016 Pro)? Sprednja naredila 9000km??  :O

 

attachicon.gifIMAG0286.jpg

točno...zadnjo sem menjal, prve pa ne, torej 9000. Kaj češ več od prve. :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo, trakce nalepil na SX-a.

Zdj pa še čakam, da dobim MRA zatemnjeno šipco (smoke) in  SW-motech crash pade, da oboje zmontiram.

si opazil da maš napis Z000? :D

Črna nalepka z zeleno obrobo na tvojemu zgleda čist kul, jaz neb dal cele zelene...tole bi dal, pa barve so zihr ta prave

 

TK016G.jpg

 

 

oziroma take, da se zelena meša in pretopi v črn tank

 

ST061G.jpg

 

ST063G.jpg

 

ST073G.jpg

 

X3UTG.jpg

Objavljeno

Eno vprašanje, ali ima kdo od vas na tem forumu oz če kdo pozna koga, ki ima SX-a, letnik 2014 - zelene barve ? Rabim eno informacijo. Hvala vnaprej :OK:

 

lp

Objavljeno

lih k mi je dougčas :D

 

11112933_855592001173827_253690760515669

 

10406817_856641931068834_913637743252573

 

11162445_857281691004858_853295119632052

 

11182803_858400610892966_931311716494276

 

 

11175039_853517701384450_847885644227139

 

11147056_853917198011167_437313599770358

 

11182239_853917191344501_611392993527680

 

11114169_853917178011169_608258342360479

 

11188241_853917134677840_342965059854259

 

11169729_853138641422356_690290777960524

 

11154812_853072158095671_216546190232623

 

 

11212670_853072014762352_276465442176150

 

 

11155055_853071134762440_384349980791238

 

11071473_853070458095841_533416037814707

 

11009884_853069531429267_619043424909213

Objavljeno

Še dobro da so zraven tapravi motorji ,da slika nekak gledljiva :P

Objavljeno

Še dobro da so zraven tapravi motorji ,da slika nekak gledljiva :P

absolutno, sm prav pazil na to, da so slike bolj fukiš sem dodal Drkatija in bolj romantične pa Kozolec. Veselo drkanje ob gledanju. :P

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dami: Ali si se ti danes vozil v mozirju ? Ker sem videl takšnega SX-a, kot tvoj in z zelenimi trakci.

 

Lp

Objavljeno

Dami: Ali si se ti danes vozil v mozirju ? Ker sem videl takšnega SX-a, kot tvoj in z zelenimi trakci.

 

Lp

nope :(

Objavljeno

Sem bil skoraj prepričan, da te je zaneslo v naše konce :D , ker je bil 2015 letnik, tvoja barva in zeleni trakci. No, maš pa dvojčka. :D

 

Da na hitro povem občutke, za mano je skoraj 1800km.

Vzmetenje je tudi v dvoje zelo čvrsto, ni pozibavanja na viaduktih, grbinah... Že skoraj pretrdo za naše "lepe" luknjaste ceste. Zavore lepo delujoče, ne preostre ampak ravno prav za cestno uporabo. KTRC, ob močnem pospeševanju rahlo dvigne sprednje kolo in ga nato hitro prizemlji nazaj, pohvalno, še posebno vožnja v dvoje.  imam pa KTRC 2 stopnja.

Pospeški super za prehitevanja, navora veliko, da pa bom še malo malenkosten, prestavno razmerje pa bi si mogoče vseeno želel malo daljše. Ker ko ga našpanam, je kr takoj v rdečem polju. Lahko bi bila še 7. prestava, ker jo tudi večkrat iščem. :grim

Veterna zaščita ko se nagneš naprej na avtocesti, ger brez problema ,brez da bi te premetavalo pri 170km/h+. Ko normalno sedim, je seveda premalo zaščite, tudi v najvišji poziciji šipce. Aja,  moja punca se rahlo pritožuje, ko primerja z Z750, da je to usnje na sedežu na SX-u bolj gladko kot na Z750 in jo tudi v korduri hlačah, kje imajo med nogami tisti dodatek za boljši oprijem na sedežu, kar naprej drsi naprej proti meni med vožnjo, nima fiksnega oprijema na sedežu.

 

Ima DAMI tvoja tudi tak problem?

Poraba trenutno 6.1L.

 

Sem pa spet malo update naredu, namontiral gor temnejšo šipco od MRA, oblika kot originalna. Namontiral sem tudi crash pade SW-motech, z kolegom sva montirala sama in DAMI, šlo je brez problema, samo počasi in pazljivo in je šlo. Je pa kar nekaj dela, da vse plastike dol pobereš in nazaj. Pa lepilo na vijake sva tudi dala. hvala za napotke DAMI ;) . In originalne ročke sem zamenjal z športnimi. Slikce sledijo ko ga malo poslikam.

 

Je pa hecno z tem SX-om, pa da ne po izpadlo samohvalno, ampak samo povem svoje izkušnje, kjerkoli ga parkiram, si ga folk in drugi motoristi ogledujejo, pridejo do motorja, hodijo okol, govorijo da je zelo lep motor. Eden razlog je tudi verjetno ta, ker jih zelo malo na cesti in je zato toliko bolj zanimiv.

  No tudi meni je, sej drugače ga ne bi kupil. :OK:

Ok to bo to zaenkrat.

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Moja nima problema s sedenjem, čeprav tudi pri brutalni vožnji nekoliko zdrsne, vendar se popravi nazaj. Se bosta že naučila, drugače pa lahko za par € nabaviš mrežico, ki gre preko sedeža in je namenjena gripu.

6,1 poraba, pomeni da ga kar tišiš :D po ravninah med 130-180, al pa vrtiš v obrate. Jaz imam že dolgo 5,8, vključno s Korziko in AC.

Predvidevam, da vzmetenje zadaj prilagodiš ko si v dvoje, drugače se preveč ziblje. Jaz prednapetost pojačam za 11 klikov in povrat za 1/8 obrata. Seveda je to za težo moje drage=vreča cementa=50kg :D

 

Pri ročkah, sploh kitajskih, pazi da res lepo leže pin od zavore, pa da ne drsa zajla od sklopke bilokje po utoru in ročki. Pa podmaži ročice in malce zategni vijake.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!