Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

95kg+60kg (jaoo kva bi biu tepen, če bi moja brala forum)

ja sj, bolš da napišeš 55+5 je bolj varno. Da ga na kucljih zabije polno otovorjenega je pa čist normalno. Verjamem da tut brzina ni bila ravno mala :D

:smoke:

...pičke in alkohol ne gredo ravno skupaj. Lepo je pa oboje... :smoke:  :hmm:

k boš v mojih (naših) letih boš videl kak se vse lepo skup meša :P

Objavljeno

hmmm z nečem drajsam v levi ovink, pa s čim?

 

attachicon.gifIMAG0866.jpg  :blush:

[Če si podrajsal tudi tačko,si ga pač mal bolj nagnil,drugač pa si prletu v kako luknjo...

Jz se vozim sam,motor mam naštelan na trše pa recimo na jadranki zbrusim vse možno,stopalke, auspuhe na obeh straneh,tud spodnji spojler na desni...

motor se je pri večji brzini v ovinku izkazal za malenkost prenizkega... /quote]

Objavljeno

Kok se je pa tole prlimal??'skratka jz mam vsepovsod pobrušeno in motor se je izkazal pri večji brzini v ovinku prenizek..če pa voziš dokaj "normalno"je pa vse ok!!

Objavljeno

Kok se je pa tole prlimal??'skratka jz mam vsepovsod pobrušeno in motor se je izkazal pri večji brzini v ovinku prenizek..če pa voziš dokaj "normalno"je pa vse ok!!

Zanihal je pri polni obtežitvi v nagibu, pa pol mal pobrusil še ror. Isto se je meni zgodilo.

 

Novosti 2016

 

title_b.jpg

 

V letu 2016 Z1000 SX dobi novo sklopko z mehanizmom za omejevanje navora agregata pri pretikanju navzdol in novo modro barvo. Imenuje se Candy Plasma Blue. ABS bo serijski za vse trge. KRTC nadzor bo imel 3 stopnje in vžig dvojno mapiranje. 

Objavljeno

Zanihal je pri polni obtežitvi v nagibu, pa pol mal pobrusil še ror. Isto se je meni zgodilo.

 

Novosti 2016

 

title_b.jpg

 

V letu 2016 Z1000 SX dobi novo sklopko z mehanizmom za omejevanje navora agregata pri pretikanju navzdol in novo modro barvo. Imenuje se Candy Plasma Blue. ABS bo serijski za vse trge. KRTC nadzor bo imel 3 stopnje in vžig dvojno mapiranje. 

Treba bo začet šparat.....

Objavljeno

Treba bo začet šparat.....

le daj, ja kr razlika v primerjavi s starim modelom, tak v porastu moči spodaj in v sredini, zato je tudi elektronika več kot dobrodošla.

Objavljeno

projekt v planu-chain oiler tutoro:

 

P1060784.jpg

 

P1060783.jpg

 

P1060835.jpg

Objavljeno

Dami34 lepo narejeno !

 

Drugače na 2016 mi modra barva ni všeč, kwak mora bit črno z€l€n  :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Dami34 lepo narejeno !

 

Drugače na 2016 mi modra barva ni všeč, kwak mora bit črno z€l€n  :OK:

Ni moje delo (slike sem prilepil, ker se mi zdi solidno delo), ta dizajn bom kopiral (nosilci že narejeni) pa še mal ugrejdov, pa bo...če se naum slučajno spomnil flaše nekam pod sedež zatlačit.

Se strinjam, edina prava barva je črna...z mal zelene :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Črna z velik zelene  :grim :P 

Modra  tudi meni ne potegne na tem motorju, vsaj na slikah ne,  a na suzukiju GSX-R pa je prava paša za oči. Zanimivo, kako nekatere barve sedejo na nekaterih motorjih, na drugih pa ne.

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Evo pri nas že dežuje spet :(

Torej ta model 2016 naj bi imel zdrsljivo sklopko če sem prav razumel?

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

Evo pri nas že dežuje spet :(

Torej ta model 2016 naj bi imel zdrsljivo sklopko če sem prav razumel?

Lp

pojma nimam :D

Objavljeno

Zanimiv članek:

 

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/middleweight-sport-touring-shootout-aprilia-caponord-1200-abs-travel-pack-vs-ducati-multistrada-s-touring-vs-kawasaki-ninja-1000

 

a da se bom hvalil? No ja, pa se bom :D

 

Then there’s Kawasaki’s Ninja 1000 and its manually adjustable suspension (lacking only rear compression-damping adjustment), which seems passe next to the active Italian dampers. However, it works better and with more consistency than the Caponord’s fancy-schmancy ADD. No complaints were logged regarding the Ninja’s suspenders, and it came in a comfortable second in the suspension category of the ScoreCard, which also contributed to the Ninja winning the handling category of the ScoreCard despite feeling a little less nimble than the Italian duo.

 

The Kawi’s engine is also worthy of mention as it handily out-gunned both the Duc and Capo in top-gear roll-ons, even though its down a few hp and ft-lbs to the Multistrada.

 

“Even though it isn’t as torquey as the Multistrada, the Ninja 1000 easily and decisively walks-away from both the Aprilia and Ducati in any contest of acceleration,” says Alexander.

 

pa tale izjava je za Kmeta:

In the end, it turned out that all the technology couldn’t keep the Duc or the Capo in front of the Kawasaki on the ScoreCard.

 

pa še pošteno povedano:

The Ninja isn’t perfect, exhibiting a high-frequency buzz in the upper rev-range in various gears (thankfully not at freeway cruising speeds), but the way in which it goes about its duties without the influence of electronic suspension for a far more attainable price tag makes it the winner of this shootout.

Objavljeno

@Dami34...se strinjam z napisanim. Okej, mogoce ne s tistim o vzmetenju..vsekakor pa o tem kako deluje agregat pri katerem in seveda o ceni. Zx-a sem peljal tistih par ovinkov ko si mi ga posodil. Vsekakor zelo dober motor in tolk drugacen od MTS da jih jaz sploh ne bi primerjal. Ce bi mel 13k evrov na razpolago ga ne bi kupil. Zakaj? Ker svoje dobre lastnosti pokaze ko si ze zdavnaj prehiter. Pri nizjih brzinah je pa kravast. Je pa dobra ce ne celo zelo dobra alternativa tako sportniku kot tudi potovalniku. Sam vsec ti mora bit in to ne samo vizuelno.

Super da ti je tako vsec. Samo zdi se mi da mu hoces dvignit ceno in prodat pa potem nekaj drugega kupit ;)

Objavljeno

Dami34....tale test sem že lani (07/2014) gledal. Ampak medtem so je pojavil novi igralec, reče se mu BMW S1000XR!

Ninđe sicer res nisem probal, sem pa zato XR-a in če je Ninđa boljša od slednjega, sem jaz pripravljen pojest svojo sirkovo metlo, ki jo imam doma :kva1:  

Objavljeno

Dami34....tale test sem že lani (07/2014) gledal. Ampak medtem so je pojavil novi igralec, reče se mu BMW S1000XR!

Ninđe sicer res nisem probal, sem pa zato XR-a in če je Ninđa boljša od slednjega, sem jaz pripravljen pojest svojo sirkovo metlo, ki jo imam doma :kva1:  

kaj je bolje je relativno, koneckoncev sam ugotavljaš, da še vedno nisi prepričan a je XRov agregat, bolj zanimiv od boxerja..poleg tega se moraš še vprašat, a je vredno odkartat 18 in plus jurjev, če za 13 dobiš spodobno zadevo..men ne, za druge me pa itak briga 

 

dovolj o ostalih jajcih :D

testna verzija ojlerja montirana, pa da vidimo a je kej vredno

 

12003986_925348717534681_738665088047144

 

11986952_925348747534678_274817729277549

 

12006273_925348784201341_585354309631967

 

11986518_925348837534669_437817210371377

 

10690274_925348870867999_560342782416844

Objavljeno

@Dami34...se strinjam z napisanim. Okej, mogoce ne s tistim o vzmetenju..vsekakor pa o tem kako deluje agregat pri katerem in seveda o ceni. Zx-a sem peljal tistih par ovinkov ko si mi ga posodil. Vsekakor zelo dober motor in tolk drugacen od MTS da jih jaz sploh ne bi primerjal. Ce bi mel 13k evrov na razpolago ga ne bi kupil. Zakaj? Ker svoje dobre lastnosti pokaze ko si ze zdavnaj prehiter. Pri nizjih brzinah je pa kravast. Je pa dobra ce ne celo zelo dobra alternativa tako sportniku kot tudi potovalniku. Sam vsec ti mora bit in to ne samo vizuelno.

Super da ti je tako vsec. Samo zdi se mi da mu hoces dvignit ceno in prodat pa potem nekaj drugega kupit ;)

Ha ha, korektno napisano, razen zadnjega dela. Zakaj bi ga prodajal, če je letos nov kupljen? Hm...cene pa itak ne rabim dvigovati, če ne ne bi svojga takoj prodal. Mogoče samo v razmislek, ni vse kar je našopano s superduper gađeti, tudi nujno dobro, včasih ,so boljše enostavne in kvalitetno narejene komponente, ki jih lahko sam prilagodiš sebi. 

Kar pa se tiče kravosti, nerodnosti, je pa res, pri serpentinah je kar neroden, delno je posledica mojih nastavitev, delno pa ker mu mere ne dopuščajo. Sj, k1300S je še bolj kravast....ampak ne potem ko potegne.

Se bojim da bo tut naslednji moj moped SX, pa ne ker je bi bil tok fantastičen, v bistvu nikjer ne sije najbolj, je pa dober allround, če si želiš nekaj športnosti, potovalnosti, kanček udobja in zanesljiv agregat.

 

Razn, če se bo babnca nehala z mano vozit, pol bom pa ko Maus :D

Objavljeno

kaj je bolje je relativno, koneckoncev sam ugotavljaš, da še vedno nisi prepričan a je XRov agregat, bolj zanimiv od boxerja..poleg tega se moraš še vprašat, a je vredno odkartat 18 in plus jurjev, če za 13 dobiš spodobno zadevo..men ne, za druge me pa itak briga 

 

dovolj o ostalih jajcih :D

testna verzija ojlerja montirana, pa da vidimo a je kej vredno

 

 

 

 

 

To pa je višek tehnologije! Pa višek estetike tudi...no sam da funkcionira :P... :OK:

Objavljeno

To pa je višek tehnologije! Pa višek estetike tudi...no sam da funkcionira :P... :OK:

Zajebavaš anede :P

Torej, zakaj, ker nisem hotel električnih priključkov, ker nisem hotel vakum priključkov, simpl iz najtbeldbest. Samo "flow" nastaviš in dela, pa še skoraj neviden je, razen posodice. To sem pa pustil na takem mestu, kjer je najlažje preverit a je poln ali ni.

Objavljeno

Black or Silver?  ^_^

 

post-16642-0-57294600-1441985714_thumb.jpg

 

post-16642-0-90299200-1441985712_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ma ne vem, nekako mi bolj sede silver, k podaljša linijo mopeda.

Objavljeno

jup, tudi meni je bolj všeč silver, tako da ti kmalu vrnem ročke  :)

Objavljeno

jup, tudi meni je bolj všeč silver, tako da ti kmalu vrnem ročke  :)

men je pa črna lepša

20150328185451.jpg

Objavljeno (popravljeno)

men je pa črna lepša

20150328185451.jpg

da, sam tu je v kombinaciji z mat črno (tudi okvir je temnejši), njegov je pa sijaj, ročice pa mat

Popravljeno . Popravil DAMI34

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!