Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, mladench pravi:

žalosten pogled na lubco :( ampak glavno, da se boš ti sestavil! :)

Frc bi rabil tiste zadnje črne ročke, ki si jih meni že enkrat posodil...

Rezervirano...ko pridem domov bomo začeli z biznisom, ker moram videti, kaj bo zavaroalnica naredila

Objavljeno
pred 2 urami, quattroooo pravi:

mene zanima kaj je v tem loncu če ima kdo sliko kaj točno je

2012Z1000factoryexhaust-1_zpsc7303ac3.jpg

V tistem loncu je dušilec. Kat. pa je v "povezovalni" cevi med kolektorji in loncem ;)

Zadevo se da odpret, predelat in spet zavarit. Zahteva pa natančnost. Ne priporočam pa komplet praznjenja, saj bo preglasno.

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, quattroooo pravi:

tnx, ampak če obstaja kje slika prerezanega...

Tak nekak bi zgledal v prerezu ......

Druga slika pa mal obrazložitve....

 

 

prerez_katalizatorja.jpg

katalizator.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jany maš še kako sliko... to je to kar iscem

 

Kmet katalizator je pred tem loncem 

ta lonec pa je v bistvu dušilec 

zanima me koliko prekatov ima oz kaj je noter da vem kje rezati oz kako narediti ta lonec "slep"

Kokerkoli hvala :*

Zgleda da bo res najbolje zadaj odpreti in pobrat ven pa novo steno prestavit naprej da bo šlo direkt

Objavljeno
Pravkar, quattroooo pravi:

Jany maš še kako sliko... to je to kar iscem

 

Kmet katalizator je pred tem loncem 

ta lonec pa je v bistvu dušilec 

zanima me koliko prekatov ima oz kaj je noter da vem kje rezati oz kako narediti ta lonec "slep"

http://www.z1000forum.com/forum/z1000-problems-issues/120131-backfireing-lot-downshifts.html

 

To je to, probaj se prijavit in povprašat, čeprau tej vari ki so jih naredili bi jih še sam na elektrode lepše naredu :D

Pomojem je najbolša varjanta en Y cev naredit, brez te škatle da še malo na teži prišparaš :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dami 34 se počasi že ločuje z znamko Kawasaki:Pin se opremlja z novimi rekviziti Mali zeleni pajac od Mausa dobiva oranžno srce......

Ne bom več smetil ablubm sam to sm mogu.......:D

 

ab5d4861-f1f4-44a3-8c0e-baadb2845ed8.jpg

Objavljeno

DAMI:  A tiste ročke za kovčke so ostale cele na obeh straneh?

A kovčke prodajaš ?

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Res je neki manjka ;) no škatla le za okras notri pa Y. :yea2: Sicer bi pa prej katalizator zbil ven in ostalo pustil kot je za probat ;) 

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno
pred 6 minutami, quattroooo pravi:

jany rešeno

tu so naredl tko pa mi je grdo

2012Z1000ypipe-5_zps65699190.jpg

naj bo škatla le da je prazna :)

Pa saj pridejo oklepi pa se tega ne vidi al se motim ?

Objavljeno (popravljeno)

Pride še plastika, najenostavneje je narediti Y notri že zaradi nosilca, sicer bi se dalo naredit lep Y z nosilcem, ta na sliki je res čuden ker je ena cev nad drugo, morali bi narediti eno cev ob drugi bi bilo nižje in lepše ;) Ko pa vidim te tovarniške odprte vidim zakaj imajo vsaj 40% več teže kot npr titan izvedba malo bolj odprta :D  3/4 cevi brezveze speljanih :D 

 

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno
pred 34 minutami, renyy pravi:

DAMI:  A tiste ročke za kovčke so ostale cele na obeh straneh?

A kovčke prodajaš ?

Lp

Za ročke ne vem, ena mislim da je cela, sicer koštajo približno 120€, sem pa kufre že nekomu obljubil, tak da si drugi v vrsti

pred 39 minutami, Kmet2 pravi:

Dami 34 se počasi že ločuje z znamko Kawasaki:Pin se opremlja z novimi rekviziti Mali zeleni pajac od Mausa dobiva oranžno srce......

Ne bom več smetil ablubm sam to sm mogu.......:D

 

ab5d4861-f1f4-44a3-8c0e-baadb2845ed8.jpg

Maus te vo vpisal, toko da veš :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

z velikim in debelim črkam! :ras:

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

Nekaj  slikic   lahko  prispevam !

2012Z1000factoryexhaust-1_zps54e3239d.jpg

10734197_794581273935283_588291247780579427_n.jpg

22014_951729921553750_7596841945716183742_n.jpg

2012Z1000factoryexhaust-1_zpsc7303ac3.jpg

2012Z1000stockexhaust-2_zps68a8d707.jpg

Objavljeno

In kok je to glasno, če odstraniš katalizator in to škatlo (dušilec) in spelješ kr direkt to Y krivino na original izpuhe?

V takem primeru se verjetno kar nekaj konjev pridobi, če odstraniš katalizator in dušilec (škatlo) ?

 

Lp

Objavljeno

Brez dodatnih posegov v elektroniko načeloma dosti ne pridobiš....razen policajev :hmm:

Glasen bo.....po moje preveč, imamo pa seveda vsak svoj okus. Jaz sem v takih primerih bolj pristaš "take it easy" varjant. Pusti katalizator not zaradi tehničnega (in "IZREDNEGA" tehničnega), sredinski lonec ni treba da izprazniš, bo dovolj že če pravilno zvrtaš nekaj luknjic. To je to. Zadeva bo dovolj glasna da boš z rezultatom zadovoljen, hkrati pa ne boš tako vpadljiv za policaje. Če te pa slučajno pošljejo na izredni, bodo vsaj plini OK. My 0,02....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Res je, pa tudi ne predstavljam si it naredi 300km+ da mi motor ropota 100Db+ :D bi mel bo 100 km glavo ko balon niti čelada mi nebi šla gor več :D 

Glede plinov pa še ne merijo, vsaj tu na obali nimajo še nikjer naprave ki bi merila motorje :) 

Tudi kartako šarat po avspuhu ni pametno ker lahko precej hitro kej zje*eš kot pa kej pametnega narediš :) 

 

Jaz bi samo katalizator pobral ven ostalo pustil kot je ;) 

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Ne pozabi tudi da sistem 4-2-1-2 ropota kot dva 500 kubična mopeda, če bi želel glas tisočaka, predlagam 4-2-1 vse v eno cev, in to konkrten lonc, pa bo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Točno tako. Samo tu potegne ogromno dela za sabo. Origigi Z1000SX je 4-1-2 sistem. Pol je najbolš nabavit celo krivino 4-2-1-2 in jo na koncu predelat da gre naprej samo ena cev. Seveda, pozabi na (uradno!) homologacijo.

Objavljeno (popravljeno)

bistvene razlike če menjaš samo original lonca z športnim NI

katalizator naj bo, lonec pa "slep"

to je za ljubitelja zvoka po mojem to

se pa strinjam nekateri brnijo kot da bi bli brez vsega :D

 

dva lonca sta pač preveč v kombinaciji še s tem spornim spodnjim saj preveč požirata :)

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno
pred eno uro, quattroooo pravi:

bistvene razlike če menjaš samo original lonca z športnim NI

Tako je, saj večino zvoka zaduši spodnji lonec. 

Objavljeno

A katalizator odstraniš zato da se ti ne matraš ali moped ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!