Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

lepi izpuhi

Ti izpuhi, da so lepi? Vse ostalo ja, barva niti ne, sem bolj za belo, ampak teh izpuhov pa ne bi prebavil... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lepi, unikatni. Poglej malo okoliki, kjer znajo samo dimnike naredit, tudi na H2.

Res pa je, da je ta dizajn že kar precej let od z1000

lahko pa mi ti kakšne "lepe" pokažeš...

03kawasaki-z1000.jpg

Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

pa še izjemna barva, za met, ni druge :) Ninja 1000

17ZX1000W_40ROG1DRF2CG_C.png

ta barva se pa full ujema z nojim kombinezonom in konjenico v garaži. Sedaj ostaja samo še dilema al ninja 650 al ninja 1000 hm...

pred eno uro, skalar36 pravi:

Lep je lep. Vprašanje je samo Versys 1000, ali tale.

Čak mal Snecer, a ti hočeš zdej rečt, da mormo met jurja!?:eek: A si že fasu MS sindrom. Sam še to napiš, da rabimo Wilberse pa smo tam.:dry:

Drugače pa resno, tale moped je zelo lep. Kako je z veterno zaščito pri vožnjah na AC? A tisti odklon vizirja kaj pomaga, da je manj vetra?

 Tisti vizir je kopija zerro gravity vizirja. Takega sem imel. 

10857310_818682291534658_4122587211744639557_o.jpg11999581_922870371115849_5338667958923603403_o.jpg12193808_949109448491941_7018295332219697498_n.jpg

Če pričakuješ veterno zaščito kot jo imajo endure, ne bo šlo. Veter pri najnižji nastavitvi vizirja zajame celo čelado, pri najvišji pa nekje čelo, vrh čelade. Men ustreza, ker želim zračenje. Na AC je mir do 130km/h potem pa se začneje neprijetne turbulence.

Med SXom in Versisom je pa kr velika razlika. Versis je potovalen, ima pokončno držo nekoliko manj konjev, SX je športno orientiran, nižji, bolj strupen, neprimerno večji filing ko ga stisneš med noge. V bistvu sta to 2 različna mopeda.

Men osebno Versys ne bi nikol sedel, pa ne zato ker ne bi bil hud, dober in zanesljiv stroj, ampak ker mi taki tipi mopedov ne sedejo. Zato nisem niti XRa poskusil, niti GS, niti multistrade....ker mi ne gre tak način sedenja.(pa še previsoki so mi)ne bom rekel da ne uživam ob metanju mopeda levo desno (največ sem prevozil KTM 1050advewnture) ampak kaj kmal me ščipa v križu oziroma se hitro naveličam. Moti me visoka šipca, moti me višina sedeža...

Tako da tudi tebi predlagam, če gledaš oba modela, poskusi najprej.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

lahko pa mi ti kakšne "lepe" pokažeš...

Vsi so OK, če jih ni več kot dva na enem motorju, ker potem spominjajo že na kakšen glasbeni instrument..tudi Mv Agusta, enako nesprejemljivo.

Objavljeno
1 minute ago, vandrovec said:

Vsi so OK, če jih ni več kot dva na enem motorju, ker potem spominjajo že na kakšen glasbeni instrument..tudi Mv Agusta, enako nesprejemljivo.

Čakaj malo, porabite tisočake na zvoku (Akrapoviča) ali pa o kakšnem  high-end carbon-titanium modelu vsaj sanjate, nato pa pišete o nesprejemljivosti tega, da MV Augusta izpuhi spominjajo na glazbeni instrument???      :lol1: :lol1: :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Vsi so OK, če jih ni več kot dva na enem motorju, ker potem spominjajo že na kakšen glasbeni instrument..tudi Mv Agusta, enako nesprejemljivo.

enga lepega pokaži, ki se ti dopade, stock izpuh, da vidim, kakšen je tvoj okus

Objavljeno
pred 9 minutami, Snecer pravi:

enga lepega pokaži, ki se ti dopade, stock izpuh, da vidim, kakšen je tvoj okus

izpuh.jpg

:P

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ta barva se pa full ujema z nojim kombinezonom in konjenico v garaži. Sedaj ostaja samo še dilema al ninja 650 al ninja 1000 hm...

 Tisti vizir je kopija zerro gravity vizirja. Takega sem imel. 

10857310_818682291534658_4122587211744639557_o.jpg11999581_922870371115849_5338667958923603403_o.jpg12193808_949109448491941_7018295332219697498_n.jpg

Če pričakuješ veterno zaščito kot jo imajo endure, ne bo šlo. Veter pri najnižji nastavitvi vizirja zajame celo čelado, pri najvišji pa nekje čelo, vrh čelade. Men ustreza, ker želim zračenje. Na AC je mir do 130km/h potem pa se začneje neprijetne turbulence.

Med SXom in Versisom je pa kr velika razlika. Versis je potovalen, ima pokončno držo nekoliko manj konjev, SX je športno orientiran, nižji, bolj strupen, neprimerno večji filing ko ga stisneš med noge. V bistvu sta to 2 različna mopeda.

Men osebno Versys ne bi nikol sedel, pa ne zato ker ne bi bil hud, dober in zanesljiv stroj, ampak ker mi taki tipi mopedov ne sedejo. Zato nisem niti XRa poskusil, niti GS, niti multistrade....ker mi ne gre tak način sedenja.(pa še previsoki so mi)ne bom rekel da ne uživam ob metanju mopeda levo desno (največ sem prevozil KTM 1050advewnture) ampak kaj kmal me ščipa v križu oziroma se hitro naveličam. Moti me visoka šipca, moti me višina sedeža...

Tako da tudi tebi predlagam, če gledaš oba modela, poskusi najprej.

 

zanimivo kako smo si različni...meni po eni sezoni na smt pokončno in višje sedenje in mehkejše vzmetenje zelo ustreza...glede obnašanja med priganjanjem sem prepričan, da versys 1000 zmore na cestah večino tega kar sx in podobni...pri versysu me moti izgled, nekako nedodelan se mi zdi...predvsem izpuh je na sxu "tapravi", ne vem zakaj na versysu ne naredijo takega (pa na xr1000 tudi)...drugače pa sx, še posebej 2017, mi je top stroj, po izgledu, kar se zmogljivosti agregata in ostalih komponent tiče, pa verjamem, da bi mi ustrezale (tri sezone vozil Z1000 in super zadovoljen)...le drža voznika in sopotnice mi na slikah ni všeč (preveč pokrčene noge za daljšo vožnjo pri obeh, preveč naprej nagnjen položaj, še posebej sopotnice)...to so razlogi zakaj sx ni in verjetno ne bo v ožjem izboru v prihodnosti...vse to pa je verjetno posledica vse bolj oddaljene letnice rojstva...:-)

Objavljeno
pred 11 minutami, vandrovec pravi:

izpuh.jpg

:P

lepo je spucan :) objemka pa je industrijska, ampak ok, si pač bolj za retro german stil

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, Snecer said:

objemka pa je industrijska, ampak ok, si pač bolj za retro german stil

ravno ne bi rekel, da je kaj stila v dimniški tuljavi, katere širina dosega motocikel in po premeru presega odvod centralne peči na plin kotlovnice enostanovanjske hiše.

Popravljeno . Popravil antares
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Na dieti je zaradi nosilnosti prtljage? pomeni da menjava tanka za motor.

Z1000SX ima samo 195kg dovoljene obremenitve.

Kljub naprednim materialom itd.

Škoda da ga pri nas tudi ne prodajajo pod imenom Ninja 1000

na fotki 2016 model

 

 

4xbcvw0e.lyn.png

Objavljeno

Že prejšna dva modela sta top, super sport turer

dsc1009-1024.jpg

dsc1002-1024.jpg

 

Objavljeno

Uporabnik me je prehitel, sem tud sam hotel napisat, da je levega na sliki kar strah. Drugače pa motor zgleda fantastično. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 46 minutami, Snecer pravi:

levi na sliki je kar malo preplašen :) 

in jaz bi bil...glede na to, da sem jih komandiral kak naj motorje postavjo..so jih prestavljali po hudi vročini...mularija nobene linije ne pozna...se vid da niso bli v vojski (no ajd Dami je bil, sam po mojem je bolj krompir lupil)...hec :P 

 

evo najdu sliko...živ dokaz, da dokler jih nisem začel šetat sta bla prav srečna :D

dsc1000.jpg 

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Levi na sliki , zgornji omenjeni, je zelo dober voznik. Boljši od mene. Je pa verjetno fasciniran nad lepoto motorja-respekt poza. :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 minutami, skalar36 pravi:

Levi na sliki , zgornji omenjeni, je zelo dober voznik. Boljši od mene. Je pa verjetno fasciniran nad lepoto motorja-respekt poza. :)

ja, saj dobrega voznika mora biti vedno malo strah, sicer je nor :) po kakšnih kriterijih pa ocenjujete lastnosti šoferja?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
53 minutes ago, Snecer said:

ja, saj dobrega voznika mora biti vedno malo strah, sicer je nor :) po kakšnih kriterijih pa ocenjujete lastnosti šoferja?

Po frizuri seveda...le poglej Damija in Kmeta...:smoke:

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno
pred 4 urami, HyperJack pravi:

 dva modela sta top

 

dsc1002-1024.jpg

 

Nehi, k bom začel jokat :(

 

pred 3 urami, HyperJack pravi:

in jaz bi bil...glede na to, da sem jih komandiral kak naj motorje postavjo..so jih prestavljali po hudi vročini...mularija nobene linije ne pozna...se vid da niso bli v vojski (no ajd Dami je bil, sam po mojem je bolj krompir lupil)...hec :P 

 

evo najdu sliko...živ dokaz, da dokler jih nisem začel šetat sta bla prav srečna :D

dsc1000.jpg 

jookaaaaaaaaaam obe moji bivši ljubici :004

pred 1 uro, vuk76 pravi:

Po frizuri seveda...le poglej Damija in Kmeta...:smoke:

točno tak, manj kot je las, manjši je zračni upor, manj je turbulenc, lažje zdrsne in hitrej gre :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ta Kawasaki Z1000SX 2017 mi je izredno všeč po tehnični plati, po konceptu udobnega športnika, dizajn je tudi zelo prijeten in moderen. Edino nisem prepričan kako se to obnese za osebe z nižjo telesno višino, ki povrh vsega ne premorejo teže 100kg dedcev. Motocikel mi deluje rahlo premasiven; s tega vidika mi je bolj všeč nov Ducati SuperSport, ki pa mi na žalost ne odgovarja s tehnične plati (in cene za vsebino).

Objavljeno
pred 32 minutami, antares pravi:

Ta Kawasaki Z1000SX 2017 mi je izredno všeč po tehnični plati, po konceptu udobnega športnika, dizajn je tudi zelo prijeten in moderen. Edino nisem prepričan kako se to obnese za osebe z nižjo telesno višino, ki povrh vsega ne premorejo teže 100kg dedcev. Motocikel mi deluje rahlo premasiven; s tega vidika mi je bolj všeč nov Ducati SuperSport, ki pa mi na žalost ne odgovarja s tehnične plati (in cene za vsebino).

nižja telesna višina ???

jest imam 176cm pa  brez težav obvladam svojega

Premasiven ???  kaj si pa tukaj mislil

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, antares pravi:

Ta Kawasaki Z1000SX 2017 mi je izredno všeč po tehnični plati, po konceptu udobnega športnika, dizajn je tudi zelo prijeten in moderen. Edino nisem prepričan kako se to obnese za osebe z nižjo telesno višino, ki povrh vsega ne premorejo teže 100kg dedcev. Motocikel mi deluje rahlo premasiven; s tega vidika mi je bolj všeč nov Ducati SuperSport, ki pa mi na žalost ne odgovarja s tehnične plati (in cene za vsebino).

naj ti povem da z 81,5cm od tal fantastično. Težišče je nizko (vsa teža je nekje pod krmilom spodaj), jaz imam tudi samo 175cm in ga prekladam ko peresce. Za razliko Superduka GT, ki je samo 83cm od tal pa se velik bolj jebem, kot sm se prej na SXu.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
3 hours ago, peterjanko said:

nižja telesna višina ???

jest imam 176cm

1 hour ago, DAMI34 said:

jaz imam tudi samo 175cm in ga prekladam ko peresce.

 

vajin tudi samo "XX"cm je v sledečem stanju: če bi imel te centimetre ne bi okrog tega pisal. Moji centimetri so tam, kjer je bil povprečen Francoz leta 1930.

visina.JPG

Objavljeno

Še vedno dovolj, mam kolega od 165cm, pa je še vedno komot manevriral. Res da malo bolj na prstih, vendar ni nikoli omenil problema. Motor je nizek in ga lažje nagneš pa si s celo nogo na tleh.

Drugače pa Povprečna višina sedeža pri nekih sportouring motorjih aka er6 je 82 cm.

Sx 2017 ima pa 81,5. Prejšnji modeli pa 82cm.

Objavljeno

Pri tem motociklu je za leto 2017 tovarna predvidela kot dodatek nek ergo-fit sedež, ki je 1cm nižji; nočem plesati po prstih, katastrofa v vsakdanji uporabi, še posebej v mestu.

Mi ni jasno, kako te svoje motorje vozijo Azijati, ko pa so dosti manjši. BMW ponuja celo nastavljivo višino sedeža, tako, da je tudi za majhne (brez potrebe po rezanju vilic).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!