Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

To ne bi vedel, Ma pa sedež velik pene in se ga da tako zožat, kot znižati.

pred 9 urami, Snecer pravi:

Na dieti je zaradi nosilnosti prtljage? pomeni da menjava tanka za motor.

Z1000SX ima samo 195kg dovoljene obremenitve.

Kljub naprednim materialom itd.

Škoda da ga pri nas tudi ne prodajajo pod imenom Ninja 1000

na fotki 2016 model

 

 

4xbcvw0e.lyn.png

Če bi ti vedu kok sem že gor in to komot peljal, bi rekel da Ma nekih 230kg nosilnosti :fredyjecar:

Objavljeno
pred 5 minutami, antares pravi:

Pri tem motociklu je za leto 2017 tovarna predvidela kot dodatek nek ergo-fit sedež, ki je 1cm nižji; nočem plesati po prstih, katastrofa v vsakdanji uporabi, še posebej v mestu.

Mi ni jasno, kako te svoje motorje vozijo Azijati, ko pa so dosti manjši. BMW ponuja celo nastavljivo višino sedeža, tako, da je tudi za majhne (brez potrebe po rezanju vilic).

Predlagam ti da se usedeš na motor in preizkusiš , pa boš najlažje ocenil kakšna je višina in kako se manevrira

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Samo, ta model ne bodo dobili pred pomladjo, pa optional sedež tudi ne morem preizkusiti.

Objavljeno

tudi predhodna modela sta na praktično enaki ciklistiki, agregat je enak

novi je samo napumpan z elektronskimi dodatki in pomagali

pa malo je nališpan

Objavljeno

mislim, da je nekaj razlike pri višini in širini sedeža; bom moral počakati in se usesti (ali pa nabaviti BMW ali kaj drugega z nastavljimi višinami sedeža).

Objavljeno

 

On 28. 10. 2016 at 8:52 AM, Snecer said:

levi na sliki je kar malo preplašen :) 

k je treba v tapravo "lukno" dat je treba mal resnosti pokazat, če ne, cukne :lol1:

23 hours ago, skalar36 said:

Levi na sliki , zgornji omenjeni, je zelo dober voznik. Boljši od mene. Je pa verjetno fasciniran nad lepoto motorja-respekt poza. :)

fasciniran, čist na frišn zaljubljen :D da sm boljši voznik :huh: no, Borutu sem kar nekaj stožcev podru :D faking osmice in vijuganje :P

 

Novi SX napram starem... veeeš, da bi ga takoj menjal. To je motor, k pogledaš in rečeš to je to, ne pa kot pri nekaterih (pa nebomo o znamkah) k obračaš in obračaš glavo pa rečš ah sj tko pa še zgleda... :D velik plus napram starem so luči, k na starem so pou k* vredene. Škoda ker niso za estetiko dal ledice in smernike v špegle.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 14 urami, peterjanko pravi:

tudi predhodna modela sta na praktično enaki ciklistiki, agregat je enak

novi je samo napumpan z elektronskimi dodatki in pomagali

pa malo je nališpan

pa pol cm nižji sedež ma.

pred 13 urami, antares pravi:

mislim, da je nekaj razlike pri višini in širini sedeža; bom moral počakati in se usesti (ali pa nabaviti BMW ali kaj drugega z nastavljimi višinami sedeža).

opšonal sedeža po moje ne boš videl pri nas, testnih pa ni. Dobi nekoga k ma SX pa sedi gor. Ergonomija se od 2011 ni spremenila, razn da bo mel 2017 pol cm nižji sedež.

pred 17 minutami, mladench pravi:

 

k je treba v tapravo "lukno" dat je treba mal resnosti pokazat, če ne, cukne :lol1:

fasciniran, čist na frišn zaljubljen :D da sm boljši voznik :huh: no, Borutu sem kar nekaj stožcev podru :D faking osmice in vijuganje :P

 

Novi SX napram starem... veeeš, da bi ga takoj menjal. To je motor, k pogledaš in rečeš to je to, ne pa kot pri nekaterih (pa nebomo o znamkah) k obračaš in obračaš glavo pa rečš ah sj tko pa še zgleda... :D velik plus napram starem so luči, k na starem so pou k* vredene. Škoda ker niso za estetiko dal ledice in smernike v špegle.

 

kar vem ma led luči kratke in dolge.  The headlamps have been replaced with all-LED new ones which Kawasaki claim offer 1.4 times the light intensity of the current model’s.

in ja, to je to, sam še šuške zberem :D

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@peterjanko @mladench @DAMI34

ta Kawasaki primerjalno z novim Ducati SuperSport, kaj bi rekli?

Mene pri Ducatiju zelo moti vgrajen motor ter to da nima "ESP"-ja; všeč pa mi je bolj vitka oblika bližje športnim motociklom.

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, antares pravi:

@peterjanko @mladench @DAMI34

ta Kawasaki primerjalno z novim Ducati SuperSport, kaj bi rekli?

Mene pri Ducatiju zelo moti vgrajen motor ter to da nima "ESP"-ja; všeč pa mi je bolj vitka oblika bližje športnim motociklom.

Duče nima za burek, tak to bom rekel. :P

Je pa to tvoja odločitev, na koncu kupujejo oči, potem šele denarnica.

SX je:

ST moped-sport-touring. Ni pretirano potovalen, ni pretirano športen je pa mešanica obeh, gladko se greš lahko športno vožnjo, odlično parira SS segmentu, kratko prestavno razmerje dovolj moči, vleče skoz cel režimo obratov.

Da dobiš obutek, v tem segmentu je do leta 2011 kraljevala Yamaha FZ1.

Nekaj časa te že berem, pa mam mal občutek da mešaš različne tipe motorjev, oziroma take, ki so bližje cestnim enduram, ter take ki so bližje špotnim motorjem. Mal preveri dimenzije enih in drugih, ki so ti všeč.

Kar se pa varnosti tiče:

abs obvezen (rešuje problem zdrsov pri močnem zaviranju in na spolzkih podlagah)

, trekšn obvezn (rešuje problem zdrsov pri pretiranem pospeševanju)

, vse ostalo je pa opšonal

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
12 minutes ago, DAMI34 said:

Je pa to tvoja odločitev, na koncu kupujejo oči.

Nekaj časa te že berem, pa mam mal občutek da mešaš različne tipe motorjev, oziroma take, ki so bližje cestnim enduram, ter take ki so bližje špotnim motorjem.

Pri veliki večini je res ravno videz tisti, ki pretehta. Meni so bili vedno izredno všeč motorji s polnim oklepom in tehnologijo, tako, da sem na koncu vedno pristal na športnim modelih, kljub temu, da ne vozim kot Trinity v Matrix.

Moj prvi motocikel, pred desetletjem in pol, je bil Kawasaki 636. Samo takrat so imeli ti motocikli višj krmilo, dokaj spodoben položaj na vozilu in so se na normalni cesti lepo peljali. Nato je industrija šla v ekstreme, dokler ni te kategorije "fentala". Glede na mojo telesno višino si lahko predstavljaš, da sem na Ducati Panigale 899 ležal na rezervoarju - slaba preglednost na cesto, da ne omenjam kako je to udobno po imenitno luknjastih ozkih EU cestah.

Sedaj hočem nekaj lepega, ja dizajn, oči pa to, in predvsem s spodobnim položajem za krmilom.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno (popravljeno)
pred 54 minutami, antares pravi:

 

Sedaj hočem nekaj lepega, ja dizajn, oči pa to, in predvsem s spodobnim položajem za krmilom.

Kupiš moped od Mausa, ninđa zx10r, maximalno ohranjena, za katero ti garantiram, da je odlična. Maus je tudi tvoje višine in si je moped prilagodil. Krmilo je dal malce višje, sedež pa znižal.

Drugače pa takole, vsaj jaz, gledam kar mi je všeč (no, ok, malce prečekiram še vzdrževanje, ker non stop na servisu viseti, pa tut ne gre), če mi je všeč bom srečen. Vse ostalo se da prilagoditi.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Saj imaš prav, namesto da samo občudujoče gledam kako je Ducati SS podoben športnemu motorju, bo bolje oceniti cel paket glede tega kaj res želim in nato prilagoditi za več let zadovoljne uporabe :D 

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno
On 10/28/2016 at 10:05 AM, Snecer said:

 po kakšnih kriterijih pa ocenjujete lastnosti šoferja?

Ja, da na vsakem križišču in rondoju vklopi smernik. Da vsakega nasproti vozečega motorista pozdravi z roko. Da vsaki lepi pupi pomaha in pomižikne. Pa da ustavi pred prehodom za pešce in "stari mami" pomaga prečkati cesto. Sej veš, tipični motorist...

Objavljeno
pred 7 urami, Fazer03 pravi:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11485485&display=Kawasaki Z 1000SX KTRC. ABS

Če je kdo že nakurjen za nakup, bo poklical za ceno - pa naj jo potem še tu napiše.

Glede na to, da nit DKS ne ve cen http://www.dks.si/ jih najbrž tut Paniga ne :D

se pa grem stavit da bo tam okrog 14k€ (če ne več, manj težko)

Objavljeno

Dami upam da se motiš

 

da bo kaj nižja cena

Objavljeno

Bi se kr strinjal z Damijem. Tudi sam pričakujem ceno okoli 14k€.  Že sedanji je bil skoraj 13k oz natanko 12.895,  tukaj pa je sedaj v igri "nov model", z kar nekaj dodatne elektronike in ceno bo temu primerna.

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, peterjanko pravi:

Dami upam da se motiš

 

da bo kaj nižja cena

js tut....ampak če pogledam cene ostalih tisočakov... :(

se mi zdi da povsod skačejo po kakega jurja gor

Objavljeno

upam da bo to cena za motor z stranskimi kovčki

ampak to so pobožne želje

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

cca 800 so kufri

Objavljeno

 

Objavljeno
pred 2 urami, renyy pravi:

Evo, cena  novega Z1000SX-a

  13.589 EUR

lp

 

Z ali brez stranskih kovčkov ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!