Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

absolutno, pri tehnologiji je preskok s serije 1 (ki je že tako bila dobra) naredili kar velik, mogoče večji kot s serije 2-3

-revidirali so vzmetenje

-revidirali so zavore

-dodal ktrc

-nova serija ABSa

-dvojne lopute na gasu

-plus4 konje

-plus 1nm

-dodali so super sistem vpetja kovčkov in kovčke

To je isto kot na seriji 3

katera še dodatno ima:

led luči

še izboljšano odvajanje zraka od agregata

nove in popolne števce z vsemi prikazovalniki

izboljšano šipco (jaz sem identično kupil pri zerro gravity, se pravi original od serije 3 paše tudi na serijo 2)

pa še kako drobnarijo sem pozabil

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da so v elisi nardil odlično. Sam jest mam vseen full odpor na motorje k so bli razbiti. Ne vem...sem pač paranoik. Enkrat sem že mev tak motor.

Bom vseen mal potegnu kakšno vezo, pa se bo prašal Tomaža...

Zdej odločil sem seda bo sx 100%. Mora bit nad 2015. Če nav drugač bom pa drugo sezono kupil novga. Sam mislem da bo čez zimo več ponudbe.

Do takrat pa renta. Mam dva brata in 3 različne motorje za “en počakane“

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Bom vseen mal potegnu kakšno vezo, pa se bo prašal Tomaža...

če motor ne bi bil milijon procentno zrihtan, ga ne bi prodal prijatelju .. zakaj ga pa on prodaja, pa ne vem.

lp Maus

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, skalar36 pravi:

Verjamem, da so v elisi nardil odlično. Sam jest mam vseen full odpor na motorje k so bli razbiti. Ne vem...sem pač paranoik. Enkrat sem že mev tak motor.

Bom vseen mal potegnu kakšno vezo, pa se bo prašal Tomaža...

Zdej odločil sem seda bo sx 100%. Mora bit nad 2015. Če nav drugač bom pa drugo sezono kupil novga. Sam mislem da bo čez zimo več ponudbe.

Do takrat pa renta. Mam dva brata in 3 različne motorje za “en počakane“

če si želiš mopeda, ki je odličen športni (bolj športni kot potovalnik)potovalnik, za dve ne preveč visokorasli osebi, s fantastičnim agregatom (mala poraba, neskončni navor) in široko uporabnostjo,visoko aktivno varnostjo in res malo problemi (nizkimi stroški vzdrževanja), potem je to SX.

Vsekakor predlagam nakup serije 2, če je pa moč se stegni do 3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

če motor ne bi bil milijon procentno zrihtan, ga ne bi prodal prijatelju .. zakaj ga pa on prodaja, pa ne vem.

lp Maus

Glej, v to ne dvomim. Tud zato se bom odločil za Kawasaki, da ga bom vozil k Tomažu, ker mi ogromno pomen, kdo mi šramfa motor.

Sam, še novi motorji nagajajo, da pa zbiti nebi...to je čist moje osebno mnenje.

Resnično raje počakam, do naslednje sezone pa kupim glanc novega. Al pa počakam na zimo, sigurno bo kdo, ki ga bo minilo, ko bo padel sneg :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Verjamem, da so v elisi nardil odlično. Sam jest mam vseen full odpor na motorje k so bli razbiti. Ne vem...sem pač paranoik. Enkrat sem že mev tak motor.

Bom vseen mal potegnu kakšno vezo, pa se bo prašal Tomaža...

Zdej odločil sem seda bo sx 100%. Mora bit nad 2015. Če nav drugač bom pa drugo sezono kupil novga. Sam mislem da bo čez zimo več ponudbe.

Do takrat pa renta. Mam dva brata in 3 različne motorje za “en počakane“

 

če se lahk stegneš. so 2017 in dalje  opremljeni z IMU.  na papirju je to čist nek druzga kot prejšnja k-trc enota iz 2012, ko je pršla na versisa 1000, in kasnej na sx mk2. 

www.cycleworld.com/2017-kawasaki-z1000sx-adds-an-imu-and-cornering-abs#page-3

 

najbol fino je, če teh varnostnih pomagal nikoli ne rabiš. če pa že, je novo po pravilu bolše. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

 

če se lahk stegneš. so 2017 in dalje  opremljeni z IMU.  na papirju je to čist nek druzga kot prejšnja k-trc enota iz 2012, ko je pršla na versisa 1000, in kasnej na sx mk2. 

www.cycleworld.com/2017-kawasaki-z1000sx-adds-an-imu-and-cornering-abs#page-3

 

najbol fino je, če teh varnostnih pomagal nikoli ne rabiš. če pa že, je novo po pravilu bolše. 

on gleda 2015, kateri že ima KTRC (in deluje odlično, večkrat preverjeno), cornering ABS je pa res noviteta, katere si pa nikoli nisem upal preizkušati. Sem pa od vedno zaviral v ovinku tudi z mopedi brez abs...po filingu seveda.

Zakaj to pišem, ker sta mi oba sistema zelo znana, novejšega imam na GTju, pa me marsikaj moti, kar mi je na SXu ustrezalo, predvsem to, da sem si občutljivost trekšna lahko nastavljal po svoje, na GTju si ga pa ne morem.

Kako delujeta, lahko rečem samo kako posegata v delovanje, pri obeh sistemih sem ga večkrat na hladnem izkoriščal v nagibih, pri obeh se je samo prižgala lučka, čutil pa tako ali tako nisem nič. Razen kot sem rekel, nekoč, ko sem z SXom prišel na masten madež, ko je v trenutku odprtja gasa odneslo zadnji konec, vendar je bil tudi v trenutku porihtan.

Jaz osebno nekih bistvenih razlik ne vidim.

Se pa strinjam, vedno je bolje če se lahko stegneš na najnovejše. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa da ne bomo preveč filozofirali:

SX2017 ima vse to:

https://www.kawasaki.eu/en/products/Sport_Tourer/2017/Z1000SX/top-features?Uid=08D1UQldDg1QUFleWV5eXFBRUAoLCglcX1peDV0MW1wJCwo#KIBS

 

ERGO-FIT

ERGO-FIT is an interface system that allows a wide range of riders to feel at one with their machine.

DISCOVER MORE
   

KIBS

KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) is a high-precision brake system designed specifically for supersport models, offering highly efficient braking while maintaining natural feel.

DISCOVER MORE
   

ABS

ABS (Anti-lock Brake System) ensures stable braking performance by preventing wheel lock during braking.

DISCOVER MORE
   

HORIZONTAL BACK-LINK REAR SUSPENSION

Horizontal Back-link Rear Suspension arranges its shock unit horizontally, greatly contributing to efficient use of space and mass centralisation.

DISCOVER MORE
   

IMU

Combined with Kawasaki’s proprietary dynamic modelling program, input from the IMU (Inertial Measurement Unit) enables even more precise chassis orientation awareness, the key to bringing Kawasaki’s electronics to the next level.

DISCOVER MORE
   

KCMF

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitors engine and chassis pnarameters throughout the corner.

DISCOVER MORE
   

ASSIST & SLIPPER CLUTCH

Based on racing technology, the Assist & Slipper Clutch acts as both a back-torque limiter and a self-servo mechanism that enables a lighter clutch lever pull.

DISCOVER MORE
   

KTRC (3-MODE)

3-Mode KTRC (Kawasaki TRaction Control), Kawasaki's most advanced traction control system, offers a selection of modes to suit a variety of riding situations, from sport riding to touring.

DISCOVER MORE
   

POWER MODES

Power Mode selection allows engine power delivery to be changed to suit the riding situation.

DISCOVER MORE
   

DUAL THROTTLE VALVES

Dual Throttle Valves offer increased power and greater ease of use care of a second set of ECU-controlled throttle valves.

DISCOVER MORE
   

ECONOMICAL RIDING INDICATOR

The Economical Riding Indicator is a mark appearing on the instrument panel to indicate favourable fuel consumption, encouraging fuel efficient riding.

DISCOVER MORE

pa še o IMU:

IMU

Combined with Kawasaki’s proprietary dynamic modelling program, input from the IMU (Inertial Measurement Unit) enables even more precise chassis orientation awareness, the key to bringing Kawasaki’s electronics to the next level.

  •  

IMU means Enhanced Chassis Orientation Awareness. 

The strength of Kawasaki’s cutting-edge electronics has always been the highly sophisticated programming that, using minimal hardware, gives the ECU an accurate real-time picture of what the chassis is doing. Kawasaki’s proprietary dynamic modelling program makes skilful use of the magic formula tyre model as it examines changes in multiple parameters, enabling it to take into account changing road and tyre conditions. 
The addition of an IMU (Inertial Measurement Unit) enables inertia along 6 DOF (degrees of freedom) to be monitored. Acceleration along longitudinal, transverse and vertical axes, plus roll rate and pitch rate are measured.  The yaw rate is calculated by the ECU. This additional feedback contributes to an even clearer real-time picture of chassis orientation, enabling even more precise management for control at the limit.
With the addition of the IMU and the latest evolution of Kawasaki’s advanced modelling software, Kawasaki’s electronic engine and chassis management technology takes the step to the next level – changing from setting-type and reaction-type systems to feedback-type systems – to deliver even greater levels of riding excitement.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, skalar36 pravi:

Verjamem, da so v elisi nardil odlično. Sam jest mam vseen full odpor na motorje k so bli razbiti. Ne vem...sem pač paranoik. Enkrat sem že mev tak motor.

Bom vseen mal potegnu kakšno vezo, pa se bo prašal Tomaža...

Zdej odločil sem seda bo sx 100%. Mora bit nad 2015. Če nav drugač bom pa drugo sezono kupil novga. Sam mislem da bo čez zimo več ponudbe.

Do takrat pa renta. Mam dva brata in 3 različne motorje za “en počakane“

Vprašaj, če so dali drug okvir. Ker prejšnji je bil za v smeti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

@skalar36, a kej tazga za 7.300 ojrov al pa tazga za 8.190 ojrov te pa ne bi zanimalo? Resda je prvi po DMV-ju in homolomo okrog 8.150 ojrov in drugi okrog 9.100 ojrov, a sta oba perle druge generacije z malo kilometri in s turer paketom s kufri. Ti uvoz verjetno ne diši, kaj :smoke:?!

Ajd!

P.S.: aja, pa 2. generacija je bila že 2014, ne 2015, kar se je nekaterim po nesreči občasno zapisalo :cool:...

 

Popravljeno . Popravil GoBobi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, GoBobi pravi:

@skalar36, a kej tazga za 7.300 ojrov al pa tazga za 8.190 ojrov te pa ne bi zanimalo? Resda je prvi po DMV-ju in homolomo okrog 8.150 ojrov in drugi okrog 9.100 ojrov, a sta oba perle druge generacije z malo kilometri in s turer paketom s kufri. Ti uvoz verjetno ne diši, kaj :smoke:?!

Ajd!

P.S.: aja, pa 2. generacija je bila že 2014, ne 2015, kar se je nekaterim po nesreči občasno zapisalo :cool:...

 

moj lapsus, res je bil 2014. (ampak če se ne motim, predstavljen nekje v sredini leta)

Vendar so ostale info točne kot sem jih podal, da tisti na sliki, ki ga Skalar gleda ni generacija2

Razlika med 1 in 2 je najbolj vidna po izpuhih (drugačna oblika), vpetju kovčkov (če jih ima), zadnjih smernikih, ki so pomaknjeni pri seriji 2 bolj nazaj, ogledala nosilec ni več ravna osovina, ampak malce zavita in so nekoliko širša bolj navzven, + razlike v agregatu in elektroniki, kar sem že pisal (revidiran agregat, zavore, vzmetenje)

Če pa še tvoj oglas malo pokomentiram, cca 9500€ bi ga prišel drugi iz oglasa,  ki je 2014 letnik, torej leto starejši in leto manj garancije kot moj bivši ,ter 8000km ima več kot moj bivši. Profitira pa kovčke v vrednosti 700€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

moj lapsus, res je bil 2014. (ampak če se ne motim, predstavljen nekje v sredini leta)

Vendar so ostale info točne kot sem jih podal, da tisti na sliki, ki ga Skalar gleda ni generacija2

Razlika med 1 in 2 je najbolj vidna po izpuhih (drugačna oblika), vpetju kovčkov (če jih ima), zadnjih smernikih, ki so pomaknjeni pri seriji 2 bolj nazaj, ogledala nosilec ni več ravna osovina, ampak malce zavita in so nekoliko širša bolj navzven, + razlike v agregatu in elektroniki, kar sem že pisal (revidiran agregat, zavore, vzmetenje)

Meni pa je še najbolj očiten nastavljalec prednapetosti zadnjega vzmetenja (ročka na desni strani pod zadnjim delom voznikovega sedeža). Na unem prvem, ki sem ga prilepil, za 7.300 ojrov, piše, da je bil prvič registriran februarja 2014, najmlajši 2. generacije, ki sem ga našel je pa talele, ki je bil registriran že novembra 2013. Sprememba je bila torej za modelsko leto 2014, ki pa pri Kawasakiju najverjetneje začne delovati oktobra leto poprej.

Ja, najprej bom prosil nekoga, da mi dovoli se usesti na njegov Z1000SX, da vidim, če bodo moje kratke nožice vseeno dovolj dolge in da mi ergonomija motorja paše toliko, kot mi paše pogled nanj :wub:, nato pa bom morda začel sanjati nove sanje za prihodnje sezone :whistle:...

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, GoBobi pravi:

Meni pa je še najbolj očiten nastavljalec prednapetosti zadnjega vzmetenja (ročka na desni strani pod zadnjim delom voznikovega sedeža). Na unem prvem, ki sem ga prilepil, za 7.300 ojrov, piše, da je bil prvič registriran februarja 2014, najmlajši 2. generacije, ki sem ga našel je pa talele, ki je bil registriran že novembra 2013. Sprememba je bila torej za modelsko leto 2014, ki pa pri Kawasakiju najverjetneje začne delovati oktobra leto poprej.

Ja, najprej bom prosil nekoga, da mi dovoli se usesti na njegov Z1000SX, da vidim, če bodo moje kratke nožice vseeno dovolj dolge in da mi ergonomija motorja paše toliko, kot mi paše pogled nanj :wub:, nato pa bom morda začel sanjati nove sanje za prihodnje sezone :whistle:...

Ajd!

1talele. oglas je napaka, letnik je 11/2014-garancija 4 leta do 11/2018, torej je napaka pri letniku reg. oz izdelave. :D (torej nisem edini ki se motim)
2. višina bo ok, sedež je 82 cm in nekoliko ožji kot na FZ1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, GoBobi pravi:

Meni pa je še najbolj očiten nastavljalec prednapetosti zadnjega vzmetenja (ročka na desni strani pod zadnjim delom voznikovega sedeža). Na unem prvem, ki sem ga prilepil, za 7.300 ojrov, piše, da je bil prvič registriran februarja 2014, najmlajši 2. generacije, ki sem ga našel je pa talele, ki je bil registriran že novembra 2013. Sprememba je bila torej za modelsko leto 2014, ki pa pri Kawasakiju najverjetneje začne delovati oktobra leto poprej.

Ja, najprej bom prosil nekoga, da mi dovoli se usesti na njegov Z1000SX, da vidim, če bodo moje kratke nožice vseeno dovolj dolge in da mi ergonomija motorja paše toliko, kot mi paše pogled nanj :wub:, nato pa bom morda začel sanjati nove sanje za prihodnje sezone :whistle:...

Ajd!

lahko se ob priliki dogovorimo da se usedeš nanj 

sej ciklistika je enaka, kot od predhonikov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

1talele. oglas je napaka, letnik je 11/2014-garancija 4 leta do 11/2018, torej je napaka pri letniku reg. oz izdelave. :D (torej nisem edini ki se motim)
2. višina bo ok, sedež je 82 cm in nekoliko ožji kot na FZ1

Ne, si narobe prepisal, garancija je do 1/2018 ;), so pa še vsaj trije novembrci (pod mojimi iskalnimi pogoji na mobilepikade) tale, tale in talele, tko da sem imel kar prav :P...

Ja, na ožji sedež kar malo računam, ker mi je original na FZ1 previsok. Sicer pa bi ga verjetno itak spustil s kitom, če ne bi šlo drugače. Bolj me zanima sama ergonomija sedenja za moje mere.

Evo @peterjanko, se bi po koncu te vročine res lahko enkrat zmenila, ko boš šel morda mimo Logatca (ali kam drugam konec koncev ;)). Sem te morda videl v Kobaridu v ponedeljek? Motor je bil lep in taprav, edino tablice nisem videl :P... 

Ajd!

Popravljeno . Popravil GoBobi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je bil v zadnjem času samo v nedeljo do Vikija in nazaj

drugače pa bolj ali manj stoji

se dogovoriva po 15.8. bo več časa

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, GoBobi pravi:

Ne, si narobe prepisal, garancija je do 1/2018 ;), so pa še vsaj trije novembrci (pod mojimi iskalnimi pogoji na mobilepikade) tale, tale in talele, tko da sem imel kar prav :P...

Ja, na ožji sedež kar malo računam, ker mi je original na FZ1 previsok. Sicer pa bi ga verjetno itak spustil s kitom, če ne bi šlo drugače. Bolj me zanima sama ergonomija sedenja za moje mere.

Evo @peterjanko, se bi po koncu te vročine res lahko enkrat zmenila, ko boš šel morda mimo Logatca (ali kam drugam konec koncev ;)). Sem te morda videl v Kobaridu v ponedeljek? Motor je bil lep in taprav, edino tablice nisem videl :P... 

Ajd!

ok, razumem, oni navajajo datum proizvodnje, ampak ti poglej datum 1.registracije, ker garancija je 4 leta.

Recimo tut moj je bivši je bil nevem kdaj proizveden a registriran šele marec 2015.

Ne bi predlagal nižanja motorja, boš prehitro šlajsal s tačkami, če že znižaj sedež, ker je dokaj debel, če se ne motim vsaj 3-5cm pene.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lihkar mi je požrl vse kar sem ti napisal, ker sem pritisnil od vseh tabov napačnega u tri p.m. :angryrant1::angryrant2::headbang::wallbash: !!!! FAAAAKOOOOOFFFFF!!!!!

O.K., še enkrat...

pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

ok, razumem, oni navajajo datum proizvodnje, ampak ti poglej datum 1.registracije, ker garancija je 4 leta.

Ne, gre za datum prve registracije (Erstzulassung). HU (Hauptuntersuchung) pomeni podobno kot pri nas veljavnost prometnega dovoljenja, ki je po prvi registraciji novega vozila nato vezano na naslednje tehnične preglede. Lahko je 2. ali 3. lastnik, lahko ga je odjavljal, ali pa je bil moped ob prvi registraciji testni, službeni, promocijski. Najboljši primer je kar tretji moped iz mojega prejšnjega prispevka -> talele. Prva registracija je bila 11/2013 in spodaj v besedilu oglasa piše, da velja tovarniška garancija še do 28.11.2017, torej, kot si že sam omenil, 4 leta. Ampak HU (Hauptuntersuchung) pa velja do 3/2019.

Sem pa našel tudi enega prvih testov 2. generacije iz konca septembra 2013 ( 26.9.2013 -> First ride 2014 Kawasaki Z1000SX - review ).

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Ne bi predlagal nižanja motorja, boš prehitro šlajsal s tačkami, če že znižaj sedež, ker je dokaj debel, če se ne motim vsaj 3-5cm pene.

Po mojem bi bila to res elegantnejša varianta. Probam pa vidim, potem pa sanjam dalje :whistle:...

Ajd!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

qul, no nemščina mi ravno ni domača. 

Očitno se jih je v Nemčiji dobilo že 2013 al pa so bili namenjeni testom že v drugi polovici 2013, ko je bil objavljen update modela. Mislim, al pa zdi se mi da je vsaj uradna prodaja štartala 2014. Sicer bi se pa vsaj jaz osebno izogibal prav najstarejšim modelom, ki so menjali več lastnikov, al pa je bil za kak testni moped.

Sem pa tole primerjavo najdu:

 serija2 vs serija3

 

http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2017/february/kawasaki-z1000sx-old-vs-new-review/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, GoBobi pravi:

 

Ja, najprej bom prosil nekoga, da mi dovoli se usesti na njegov Z1000SX, da vidim, če bodo moje kratke nožice vseeno dovolj dolge in da mi ergonomija motorja paše toliko, kot mi paše pogled nanj :wub:, nato pa bom morda začel sanjati nove sanje za prihodnje sezone :whistle:...

Ajd!

Če maš meter sedemdeset ne boš imel problemov. Zic je lepo ozek kjer grejo noge dol. Jest mam sedaj probleme na XR-u. Je glih tko zic visok 82, ampak je zelo širok. Sem ga ožal, pa bo treba še mav.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, hajamoto pravi:

Če maš meter sedemdeset ne boš imel problemov. Zic je lepo ozek kjer grejo noge dol. Jest mam sedaj probleme na XR-u. Je glih tko zic visok 82, ampak je zelo širok. Sem ga ožal, pa bo treba še mav.

Lih en tolk, ja. Sam imam malce krajše tačke (saj vem, laž ima kratke noge pa to :P). Ni druge, bo treba probat ;).

 

pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

qul, no nemščina mi ravno ni domača. 

Očitno se jih je v Nemčiji dobilo že 2013 al pa so bili namenjeni testom že v drugi polovici 2013, ko je bil objavljen update modela. Mislim, al pa zdi se mi da je vsaj uradna prodaja štartala 2014. Sicer bi se pa vsaj jaz osebno izogibal prav najstarejšim modelom, ki so menjali več lastnikov, al pa je bil za kak testni moped.

Sem pa tole primerjavo najdu:

 serija2 vs serija3

http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2017/february/kawasaki-z1000sx-old-vs-new-review/

Da je moped zelo fajn, ni dvoma. Sem prebral še njihov test za 2. generacijo, pa ga že tam hvalijo. Sem prebral tudi, da naj bi imel na rustanje (zima, sol,...) občutljivih kar nekaj kovinskih delov, ki navkljub rednemu in načeloma dovolj dobremu vzdrževanju (na drugih mopedih) rje niso preprečili. Saj to ni najbolj pomembno za zgodbo okrog tega mopeda, me pa zanima, če si tudi sam opazil, da je bil kaj bolj občutljiv na rust kot ostali tvoji mopedi.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, GoBobi pravi:

Lih en tolk, ja. Sam imam malce krajše tačke (saj vem, laž ima kratke noge pa to :P). Ni druge, bo treba probat ;).

 

Da je moped zelo fajn, ni dvoma. Sem prebral še njihov test za 2. generacijo, pa ga že tam hvalijo. Sem prebral tudi, da naj bi imel na rustanje (zima, sol,...) občutljivih kar nekaj kovinskih delov, ki navkljub rednemu in načeloma dovolj dobremu vzdrževanju (na drugih mopedih) rje niso preprečili. Saj to ni najbolj pomembno za zgodbo okrog tega mopeda, me pa zanima, če si tudi sam opazil, da je bil kaj bolj občutljiv na rust kot ostali tvoji mopedi.

Ajd!

vsi so enako občutljivi, če ga takoj ne opereš s hladno vodo in posušiš. Jaz se veliko vozim pozimi, veliko tudi po soli, ker ceste so kopne pri nas, seveda pa pridejo posoljene, al pa se po slanih vozim. Zato uporabljam naslednji trik, da moped po čiščenju spodaj premažem kar z nafto (kurilc, petrolej) in ker je mastna deluje kot zaščita, pa še spiranje umazanije je lažje. Plastiko pa zgoraj pa pihnem z maxibrillom in potegnem s krpo. Enako je nekoliko mastno, gre umazanija lepše dol in malce ščiti.

Zarusta pa popolnoma vsak moped, ki ni bil opran po vožnji po soli, verjemi, večkrat videno. Tako da, naj bo zunaj še taki mraz, jaz ga absolutno in obvezno oprham z mrzlo vodo in nimam problemov pri nobenem. Enako delam tudi pri avtu.

Tako da jaz nisem imel nič zarustano, prav tako ni pri ktmju nič rjavega. Seveda pa je SX odet v plastike in je veliko težje očistit notranjost, zato so pri meni plastike občasno pozimi dol letele in sem ga še nageca opral. Za odstranit platike pa rabiš točno 5 minut, je ful enostaven sistem. Za 2014 dalje imam tudi service manual, če ga kdo rabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nove barve za 2018:

z1000sx-1.thumb.jpg.a37dcceb978eaa3259994443ac19a1fe.jpgz1000sx-2.thumb.jpg.fd7451265f6d3f89b2588f138319c17e.jpgz1000sx-3.thumb.jpg.5101f132a78884aa1eb6793245e02059.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
48 minutes ago, mladench said:

sj če bo H2SX bo eksotika. A bojo pouno naloudanga s kufri stestiral za vožnjo z 200KM? noro :D 

a boš drug viknd prpelu pokazat? :D

 

Evo @skalar36, tole počak pa nabau :) 

Ja ja vidmo se. Pa magar ce bomo k pingvini :) 

46 minutes ago, DAMI34 said:

čestitam, naj ti dobro in varno služi. Aja, pa brez slik ne vela :P

 

No no no svojga italjanskega tresaucka pa ze nism zamenu. Starsa sta si to umisnla namest bmwja k.. ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!