Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 9 minutami, maus pravi:

od strani 51 kataloga .. tam so multi clip variante ... tudi sam imam take na RR-ki :P

ni pa prou pocen :P

 

ti si dvignu a ne, Luksa bi pa nižal na SXu.

Kaj dost placa ravno ni, si hitro v oklepu. Aja, kataloga pa nisem šel študirat :P

 

18ZX1000W_40RGN2DRS2CG_A.png.7b0936b4b9380fd27e297c452d5a3917.png

pred 3 minutami, luxsa pravi:

Malo razmisljam ze za drugo leto ce bom menjaval v jeseni in ni nujno da bo spet bmw,sx mi je vsec,samo balanca bi bila lahko ene 2cm nizja.

sedež si daj komfort z gelom za 2 cm višji, pa si rešu problem :P, a nisi par mesecev nazaj nekaj na KTm ciljal?

pssssss. SX je vsekakor dobra izbira

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ti si dvignu a ne, Luksa bi pa nižal na SXu.

Kaj dost placa ravno ni, si hitro v oklepu. Aja, kataloga pa nisem šel študirat :P

sedež si daj kofort za 2 cm višji, pa si rešu problem :P

 

Kliponi so nastavljivi in se da gor dol .... kokr čš se dajo nastaulat ... edino če ni križ v napoto :huh:

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

Kliponi so nastavljivi in se da gor dol .... kokr čš se dajo nastaulat ... edino če ni križ v napoto :huh:

sej pravim, nisem nikjer tega videl na SXu, več pa ne vem. Sem pa kr velik prebral pa pregledal materiala. Seveda je nekak logično da se pri SXu ne niža, ker je ST moped z nekoliko relax držo. Marsikdo pa montira amortizer balance. Ampak za 2 cm komplicirat...

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

 Ampak za 2 cm komplicirat...

hmmm .. js sm za 2 cm štengo fali pa padu :huh:

p.s.

vsak bi imel idealno pozicijo na motorju .. js tut :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

hmmm .. js sm za 2 cm štengo fali pa padu :huh:

p.s.

vsak bi imel idealno pozicijo na motorju .. js tut :P

 

ti si mičken, pa rabiš bližje balanco :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

ti si mičken, pa rabiš bližje balanco :P

 

pa douge nohte na nogah, da se tal dotaknem :lol1:

škoda k si nism od bobija bolj pogledu križ, če bi se morda dalo predelat ...

Objavljeno
pred 6 minutami, maus pravi:

pa douge nohte na nogah, da se tal dotaknem :lol1:

škoda k si nism od bobija bolj pogledu križ, če bi se morda dalo predelat ...

Najbrž se da, vsaj kar sem pogledal tvoj katalog, ne vem pa kako bo to na ciklistiko vplivalo. Mam pa rešitev:

H2SX ima nekoliko nižjo balanco od SXA :P (sm že vse pregledu in preštudiru, sam še loto dobitek mi manjka)

 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 40 minutami, maus pravi:

pa douge nohte na nogah, da se tal dotaknem :lol1:

škoda k si nism od bobija bolj pogledu križ, če bi se morda dalo predelat ...

H mojmu pa nikar preveč bliz ne hod,si ga že zadnjič mal očewlu:angryrant1:

  • Haha 2
Objavljeno

Si bom naslednji petek na sejmu mal ogledal situacijo,do 2019 u jesen se bom ze kej odlocu,ce bi bil gtr ene 20 kil lazzi bi bil idealen.

Objavljeno
pred 8 minutami, luxsa pravi:

Si bom naslednji petek na sejmu mal ogledal situacijo,do 2019 u jesen se bom ze kej odlocu,ce bi bil gtr ene 20 kil lazzi bi bil idealen.

H2 SX SE

Objavljeno
pred 27 minutami, luxsa pravi:

Si bom naslednji petek na sejmu mal ogledal situacijo,do 2019 u jesen se bom ze kej odlocu,ce bi bil gtr ene 20 kil lazzi bi bil idealen.

Sory :), torej je idealen za 20 kilogramov lažjega dedca kot si ti.

Objavljeno

V bistvu se bi mogu jaz zredit ene 20 kil pa bi bilo v redu.:kva2:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 urami, luxsa pravi:

V bistvu se bi mogu jaz zredit ene 20 kil pa bi bilo v redu.:kva2:

SX 231kg , H2SX 256kg, razlike ne boš niti čutil

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, luxsa pravi:

V bistvu se bi mogu jaz zredit ene 20 kil pa bi bilo v redu.:kva2:

Se pravi zdaj ko bom imel za cca20 kg težji motor se moram zredit za 20 kil:eek:

Mislm da jih mam dost,ne glede na vse,če možakar z90kilami obvlada motor ki ima 300+kil,bom tud jest teh dobrih 200:lol1:

Objavljeno

Sem imel do sedaj tri mopede,enga za drugim ki so imeli 260+kil,tako da je cajt za kaj lazjega.:D

Objavljeno
pred 38 minutami, luxsa pravi:

Sem imel do sedaj tri mopede,enga za drugim ki so imeli 260+kil,tako da je cajt za kaj lazjega.:D

Z900 :ras: mokra teža 210kg

Superduke 1290 GT, suha teža 205kg

oba lažja

ps. jaz neke razlike z z1000sx ne opazim, vsaj ne take, da bi bilo omembe vredno

Objavljeno

Imam se dve sezone cajt izbirat pa razmisljat kaj bi,RS ki ga imam sedaj ima cca 235 kil kar je ze kar sprejemljivo, po stirih bmw jih je mogoce cajt za kaj drugega in kawasaki mi je se najblizji oziroma vsec.:D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, luxsa pravi:

Imam se dve sezone cajt izbirat pa razmisljat kaj bi,RS ki ga imam sedaj ima cca 235 kil kar je ze kar sprejemljivo, po stirih bmw jih je mogoce cajt za kaj drugega in kawasaki mi je se najblizji oziroma vsec.:D

pa ti veš da bo čez 2 leti spet nov sx :P (nekje na 2-3 leta pa res menjajo oziroma upgrejdajo model)

pa 100 novih mopedov. Ko sem 2015 umrl mojga SXa, sem gleda GTja, konec 2017 pa že spet SX pa H2SXa, jaooo kok mopedu, pa kok mal dnara mam zanje :D

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

pa ti veš da bo čez 2 leti spet nov sx :P (nekje na 2-3 leta pa res menjajo oziroma upgrejdajo model)

pa 100 novih mopedov. Ko sem 2015 umrl mojga SXa, sem gleda GTja, konec 2017 pa že spet SX pa H2SXa, jaooo kok mopedu, pa kok mal dnara mam zanje :D

 

jest pa čist nč okol SXa ne gledam več sploh :ras:

sam še nosilec zadnjega kovčka, pa bo top

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob ‎2‎.‎2‎.‎2018 ob 7:28, peterjanko pravi:

sej sem napisal - pri meni seveda

vemo kakšna je razlika med agregatom, težo motorja, višino sedeža - seveda ima potem vsak svoj okus

sem testno vozil tudi varadero 1000, triumph tiger 800,

pa kot sem napisal - "pri meni" glede na mojo višino, je bila zame to top izbira (in to že 2 x)

zgledal si pa takole...20130609_160440.jpg.bbdcb2ddf8814c19cb9f9cdf9c2055e9.jpg

Objavljeno
pred 23 urami, GETRIEBE pravi:

zgledal si pa takole...

k Pedrosa

se dobr da se ne vidi da desna noga ni na tleh 

Objavljeno

Kako zajebaš lastnika SXa. Ne rabiš dosti 1 cent je dovolj :ras:, še dobro da je bakren, cca pol ure praskanja, da smo ga izvlekli ven.

28055732_337817020038155_4679037236614552594_n.jpg.d1f93d240c0244a1d5e2ea2c2cb7915a.jpg

Objavljeno
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Kako zajebaš lastnika SXa. Ne rabiš dosti 1 cent je dovolj :ras:, še dobro da je bakren, cca pol ure praskanja, da smo ga izvlekli ven.

28055732_337817020038155_4679037236614552594_n.jpg.d1f93d240c0244a1d5e2ea2c2cb7915a.jpg

Samo žvečilni gumi v uste pa je problem rešen.

Objavljeno
Ob 10. 2. 2018 ob 13:17, DAMI34 pravi:

Z900 :ras: mokra teža 210kg

Superduke 1290 GT, suha teža 205kg

oba lažja

ps. jaz neke razlike z z1000sx ne opazim, vsaj ne take, da bi bilo omembe vredno

Aja...bi pričakoval kako razliko...mogoče res ne v teži...ampak nepremerljiva mopeda...pač mislu tak...

Objavljeno
pred 39 minutami, andrejsx pravi:

Samo žvečilni gumi v uste pa je problem rešen.

aha, pa misliš da nismo poskusili. Je res da je en prst od @osa riderzadevo zapečatil do konca. Paše ko tata na mamo :P

smo že mislili motor okoli obrnit :D

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!