Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Čestitam Honda fan. Odlična odločitev.

Mene pa zanima, glede na to, da fazerke 800 nisem nikoli videl v živo, se mi zdi, da je dimenzijsko rahlo večja od SX-a.(preko slik) Ter da je sedenje še rahlo bolj pokončno. Belanca ralhlo višje in širša. Dami, al pa kdo drug ki je mogoče sedel\peljal oba. Še vedno premlevam, nisem se še čist odločil. Rad bi sedel bolj športrno, samo ne preveč. Pa tudi finančno mi je fazerica precej bližje, ker bi obenem kupil še husko. Če kupim sx-a bo samo ta. Na videz bi rekel, da je Fazerica bolj udobna, bolj prostorna. Ne vem-prašam če je kdo vozil oba.

Kere prednosti glede vzmetenja in ostalega gadeta proti fazerci, vem. Najbolj se mi gre za udobje, ker bi delal z njo daljše fure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, izibajker said:

Klikneš na puščico desno od tvojega sedanjega nickname-a, da se ti odpre menu. Poišči Nastavitve računa in klikni na Prikazno ime. Tam boš lahko spremenil svoj nick...

Hvala za info. Je pa tako, da lahko nickname zamenjam šele po enem tednu od registracije. Izgleda, da mi admin dopušča čas, da se še premislim :kva2:. No, vsekakor bom zamenjal v nekaj bolj smiselnega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Honda fan pravi:

Hvala za info. Je pa tako, da lahko nickname zamenjam šele po enem tednu od registracije. Izgleda, da mi admin dopušča čas, da se še premislim :kva2:. No, vsekakor bom zamenjal v nekaj bolj smiselnega. 

dokler ne zamenaš, ne komuniciram s tabo :ras:

kar se tiče kufrou, ti pa jaz tudi predlagam SW motech varianto in zadaj trdi kufer

KAWA PAWA :ninja:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

ps. v Elisi si gledal 2015 letnik črnega ali črno/sivega?

pa čestitam za odločitev in želim ugoden nakup ter varno vožnjo.

 

 

Gledal sem črnega, letnik 2015. Tudi sicer bom naročil črnega (najverjetneje), čeprav moja nekaj "mijavka", da bi ji bil všeč tudi zelen. Vsekakor ni slab, ampak črn mi je lepši. :OK: Je pa potem obvezen fluo "lajblč" ali pa še bolje fluo čelada, ki jo pa imam ogledano Schubert C3 oz. C3 Pro, lepa mi je pa tudi C4, ampak je že precej draga, ker tudi s popustom pride 670 EUR. Vem, da se na čeladi ne sme šparati, ampak vseeno bom verjetno vzel C3. Sedaj imam eno Nolan, ki je polodprta, kar je super za krajše razdalje in za v mesto, za resnejšo turco 100 km+, pa je vseeno treba imeti nekaj bolj "orenk". :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Honda fan dobra odločitev,kar se tiče kufrov ti je @maus  svetoval zelo dobro,jaz sem kupil motor s kufri ,ker pa žena zahtevala še zadnji kufer smo pač nekaj ščarali,tako da je volk sit in koza cela,je pa tako kot pravi dami stranske uporabiš le 1x-3x na leto .če bi bil moj brez stranskih bi sigurno kupil torbe,in zadnji od givija.

Dober nakup

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, skalar36 pravi:

Čestitam Honda fan. Odlična odločitev.

Mene pa zanima, glede na to, da fazerke 800 nisem nikoli videl v živo, se mi zdi, da je dimenzijsko rahlo večja od SX-a.(preko slik) Ter da je sedenje še rahlo bolj pokončno. Belanca ralhlo višje in širša. Dami, al pa kdo drug ki je mogoče sedel\peljal oba. Še vedno premlevam, nisem se še čist odločil. Rad bi sedel bolj športrno, samo ne preveč. Pa tudi finančno mi je fazerica precej bližje, ker bi obenem kupil še husko. Če kupim sx-a bo samo ta. Na videz bi rekel, da je Fazerica bolj udobna, bolj prostorna. Ne vem-prašam če je kdo vozil oba.

Kere prednosti glede vzmetenja in ostalega gadeta proti fazerci, vem. Najbolj se mi gre za udobje, ker bi delal z njo daljše fure.

se bojim da mešaš 2 mašini fz1, ki je za odtenek podobna sxu in fz600 ali fz6 /FZ8(isti qurac), ki nima za burek proti sxu (švoh gregat, vzmetenje nenastavljivo in nezadovoljivo za 2). Peljal sem FZ1 krasen motorček a za časom, ne vem, razvoj 2005 če se ne motim, od takrat ni posodobitve. Agregat je spodaj mrtev, elektronskih pritiklin ni, ampak za tisti čas je pa bil nadmoped v ST segmentu, šele SX 2011 ga je posekal. Predvsem me moti da je spodaj mrtva.

Če pa o hondi CBF1000 govoriš je bolj toouring kot sport. In prav tako nima za burek proti SXu.

Če pogledam, kaj se od ST segmenta najde na tržišču, je res KTM GT zmagovalec, a ima SX toliko dobrega da je over all še vedno moj osebni zmagovalec. Zato bom tule primerjavo podal. Cena: 5 jurjev razlike. Ja, res je ciklistika in oprema na GTju je boljša, ampak za odtenek, širina uporabe je na strani SXa, vzdrževanje, servisna mreža tudi. Je pa GT beštja, taka, divja, polno nakrcana. Ampak če sxa dobro ujameš ročne nastavitve vzmetenja, je hudičevo žleht iz ovinkov. Žal ne pred njimi, ker ponori in je potrebno nekaj dela, prav tako, da ga porineš v ovinek, ampak vse ostalo, gladko parira GTju.

pred 14 minutami, bobi1001 pravi:

@Honda fan dobra odločitev,kar se tiče kufrov ti je @maus  svetoval zelo dobro,jaz sem kupil motor s kufri ,ker pa žena zahtevala še zadnji kufer smo pač nekaj ščarali,tako da je volk sit in koza cela,je pa tako kot pravi dami stranske uporabiš le 1x-3x na leto .če bi bil moj brez stranskih bi sigurno kupil torbe,in zadnji od givija.

Dober nakup

dami je rešil problem, 2x25stranski in 20l tank. Nič mi ni manjkalo. Samo 1x sem se usral na AC, ker sem mal spal/sanjal in sem se ustrašil da je mojamoja padla dol.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

razvoj 2005 če se ne motim, od takrat ni posodobitve. Agregat je spodaj mrtev, elektronskih pritiklin ni, ampak za tisti čas je pa bil nadmoped v ST segmentu, šele SX 2011 ga je posekal. Predvsem me moti da je spodaj mrtva.

 

FZ1 je od leta 2006 .. sem ga mel med prvimi in je bil za takratne čase odličen motor, vendar je s časom zaostal, zato ga je pol zamenjal FZ8. ... SX je nova zgodba v kar bi moral FZ1 priti, pa na žalost ni.

Ni primerjave, saj je tehnika vsaj 5 let zadaj za SX-om

Da ne ponavljam... FZ1 je bil za takratne čase odličen motor, z njim sem naredil v 5 letih 114.000 km brez problemou, vendar se ne da primerjat z novo tehnologijo SX-a.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Honda fan pravi:

Gledal sem črnega, letnik 2015. Tudi sicer bom naročil črnega (najverjetneje), čeprav moja nekaj "mijavka", da bi ji bil všeč tudi zelen. Vsekakor ni slab, ampak črn mi je lepši. :OK: Je pa potem obvezen fluo "lajblč" ali pa še bolje fluo čelada, ki jo pa imam ogledano Schubert C3 oz. C3 Pro, lepa mi je pa tudi C4, ampak je že precej draga, ker tudi s popustom pride 670 EUR. Vem, da se na čeladi ne sme šparati, ampak vseeno bom verjetno vzel C3. Sedaj imam eno Nolan, ki je polodprta, kar je super za krajše razdalje in za v mesto, za resnejšo turco 100 km+, pa je vseeno treba imeti nekaj bolj "orenk". :)

čisto ena osebna nota, pa ni iz trte izvita...mel sem črne mopede in črne obleke....sem se razbou. Nalašč sem vzel DARS moped in DARS obleko. Naj ti povem, da me folk izsiljuje enako kot prej. Kdor hoče gledati bo gledal, kdor noče se mu jebe. Tako je na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, maus said:

kar se tiče kufrou, ti pa jaz tudi predlagam SW motech varianto in zadaj trdi kufer

Ja, dobra varianta, v to bom šel. Verjetno bom vzel kar originalen Kawasakijev zadnji kovček, ČE bo kakšna potreba, pa potem dokupil še tele SW Motech. Cena je precej ugodna, ker komplet pride 280 EUR za oba kufra + ogrodje. :OK: Bom pa dokupil še tank torbo, ker se mi zdi dobra varianta. Ali ima kdo kakšen dober nosilec za mobitel? Na povezavi spodaj sem videl en zanimiv Ram mount X-grip, ki je idealen za mobitel, na katerem imaš potem navigacijo. Je še kaj boljšega? Mimogrede, ta Ram mount se namesti kar na motor na sredini bilance v tisti "utor gumb". 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Honda fan pravi:

Ja, dobra varianta, v to bom šel. Verjetno bom vzel kar originalen Kawasakijev zadnji kovček, ČE bo kakšna potreba, pa potem dokupil še tele SW Motech. Cena je precej ugodna, ker komplet pride 280 EUR za oba kufra + ogrodje. :OK: Bom pa dokupil še tank torbo, ker se mi zdi dobra varianta. Ali ima kdo kakšen dober nosilec za mobitel? Na povezavi spodaj sem videl en zanimiv Ram mount X-grip, ki je idealen za mobitel, na katerem imaš potem navigacijo. Je še kaj boljšega? Mimogrede, ta Ram mount se namesti kar na motor na sredini bilance v tisti "utor gumb". 

 

tako je. ram mount za foun imam na dveh mopedih. Bunko ali objemko z bunko  na posameznem mopedu (sx ima v sredini krmila vijak v gumici z bunko), nosilec pa X grip in zamenjam po potrebi. Če je moped pred 2017 letnikom , mu vtičnico 12V od lojza lepo zavrtaš in montiraš v armaturko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, DAMI34 said:

čisto ena osebna nota, pa ni iz trte izvita...mel sem črne mopede in črne obleke....sem se razbou. Nalašč sem vzel DARS moped in DARS obleko. Naj ti povem, da me folk izsiljuje enako kot prej. Kdor hoče gledati bo gledal, kdor noče se mu jebe. Tako je na cesti.

Ne vem čisto natančno, kaj si želel povedati, razumem pa nekako takole: da je vseeno, kakšne barve moped imaš, ker vidnost ni vse. Lahko pa iz osebne izkušnje povem, da je že fluo "lajblč" ali pa še bolje fluo čelada ZELO dobro vidna na cesti, zato se mi ne zdi tako pomembno, da je motor svetel. Res pa je, da si lahko ves fluo, pa te bo kdo izsilil, če ne gleda... Gre bolj za to, da si z nečim fluo BOLJ viden, kot, če si ves v črnem. V tem pogledu se mi zdi flluo čelada idealka, ker tisti "lajblč" moraš ves čas natikati, pa stikati itd., čelado imaš pa itak vedno na glavi, ko si na mopedu. Itak si moram kupiti eno orenk čelado, zato bom vzel kar fluo, pa je. 

Ali mogoče veš, kje se da pri nas dobiti ta X-grip, ali je treba kupiti v tujini? Gledal sem v TC, pa ga nisem našel na spletni strani. Morda kje drugje? :?

 

Popravljeno . Popravil Honda fan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Honda fan pravi:

Ne vem čisto natančno, kaj si želel povedati, razumem pa nekako takole: da je vseeno, kakšne barve moped imaš, ker vidnost ni vse. Lahko pa iz osebne izkušnje povem, da je že fluo "lajblč" ali pa še bolje fluo čelada ZELO dobro vidna na cesti, zato se mi ne zdi tako pomembno, da je motor svetel. Res pa je, da si lahko ves fluo, pa te bo kdo izsilil, če ne gleda... Gre bolj za to, da si z nečim fluo BOLJ viden, kot, če si ves v črnem. V tem pogledu se mi zdi flluo čelada idealka, ker tisti "lajblč" moraš ves čas natikati, pa stikati itd., čelado imaš pa itak vedno na glavi, ko si na mopedu. Itak si moram kupiti eno orenk čelado, zato bom vzel kar fluo, pa je. 

ti kar kupi kar ti paše, na cesti pa velja:

kdor hoče gledati bo gledal, ostali, ki jim je to  9 skrb pa ne reagirajo niti na modre lučke :P

Se pravi, pazi se sam, čimbolj in čimveč.

za vse ostalo pa:

ps. pa predlagam, da si vzameš čas in prebereš/preletiš to temo od začetka. Namreč, toliko informacij smo že podali o tem mopedu, pa toliko upgrejdov poslikali in popisali, da se že splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

ps. pa predlagam, da si vzameš čas in prebereš/preletiš to temo od začetka. Namreč, toliko informacij smo že podali o tem mopedu, pa toliko upgrejdov poslikali in popisali, da se že splača.

predlagam, da se ga blokira, dokler ne zamena nick-a :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

se bojim da mešaš 2 mašini fz1, ki je za odtenek podobna sxu in fz600 ali fz6 /FZ8(isti qurac), ki nima za burek proti sxu (švoh gregat, vzmetenje nenastavljivo in nezadovoljivo za 2). Peljal sem FZ1 krasen motorček a za časom, ne vem, razvoj 2005 če se ne motim, od takrat ni posodobitve. Agregat je spodaj mrtev, elektronskih pritiklin ni, ampak za tisti čas je pa bil nadmoped v ST segmentu, šele SX 2011 ga je posekal. Predvsem me moti da je spodaj mrtva.

Če pa o hondi CBF1000 govoriš je bolj toouring kot sport. In prav tako nima za burek proti SXu.

Če pogledam, kaj se od ST segmenta najde na tržišču, je res KTM GT zmagovalec, a ima SX toliko dobrega da je over all še vedno moj osebni zmagovalec. Zato bom tule primerjavo podal. Cena: 5 jurjev razlike. Ja, res je ciklistika in oprema na GTju je boljša, ampak za odtenek, širina uporabe je na strani SXa, vzdrževanje, servisna mreža tudi. Je pa GT beštja, taka, divja, polno nakrcana. Ampak če sxa dobro ujameš ročne nastavitve vzmetenja, je hudičevo žleht iz ovinkov. Žal ne pred njimi, ker ponori in je potrebno nekaj dela, prav tako, da ga porineš v ovinek, ampak vse ostalo, gladko parira GTju.

dami je rešil problem, 2x25stranski in 20l tank. Nič mi ni manjkalo. Samo 1x sem se usral na AC, ker sem mal spal/sanjal in sem se ustrašil da je mojamoja padla dol.

 

Zanima me predvsem velikost-razlika. Po eni strani bi z veseljem vzel SX-a. A mi je škoda, da mi stoji v garaži14k. Za tistih 6k na leto bi bila FZ8 čist dost. Sploh za solo vožnjo. Z razliko kupim Fe 350, ali pa EXC-f 350.  Po slikah sodim, da je fazerca večja. JE?

Fazer 800 ima agregat od FZ1 in ne od fz6. Čist tko. In vem, da nima za burek proti SX-u. Se zadnje čase skoz bolj sprašujem, ali sploh rabim tako moč. Enkrat sem že bil ob izpit...2x... raje NE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, skalar36 pravi:

Zanima me predvsem velikost-razlika. Po eni strani bi z veseljem vzel SX-a. A mi je škoda, da mi stoji v garaži14k. Za tistih 6k na leto bi bila FZ8 čist dost. Sploh za solo vožnjo. Z razliko kupim Fe 350, ali pa EXC-f 350.  Po slikah sodim, da je fazerca večja. JE?

Fazer 800 ima agregat od FZ1 in ne od fz6. Čist tko. In vem, da nima za burek proti SX-u. Se zadnje čase skoz bolj sprašujem, ali sploh rabim tako moč. Enkrat sem že bil ob izpit...2x... raje NE.

ob izpit, stari moj, skuter od 250ccm leti do 130 in si hitro ob izpit, gladko z njim preganjaš švoh 600ccm mopede preverjeno :P torej, ne išči izgovorov.

FZ8 za solo vožnjo je čisto dovolj komot in nič večji kot sx, s predpostavko da fz8 ni večji od fz1, kar dvomim.

Večji pa ni. FZ8 nima agregata od FZ1 ampak svoj agregat od 800ccm. Več ti bodo znali povedati lastniki v temi fz8.  Za 6 jurjev, počaki še eno leto pa vbodi Z900 :ras:

ps. a to zdej šparaš k so bitcoini padli? :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ob izpit, stari moj, skuter od 250ccm leti do 130 in si hitro ob izpit, gladko z njim preganjaš švoh 600ccm mopede preverjeno :P torej, ne išči izgovorov.

FZ8 za solo vožnjo je čisto dovolj komot in nič več kot sx, s predpostavko da fz8 ni večji od fz1, kar dvomim.

Večji pa ni. FZ8 nima agregata od FZ1 ampak svoj agregat od 800ccm. Več ti bodo znali povedati lastniki v temi fz8.  Za 6 jurjev, počaki še eno leto pa vbodi Z900 :ras:

Haha. Sam je dost razlike med skuterjem pri 130, al pa pri motorju.

FZ8 ima isti agregat od FZ1 ki ima pomanjšano prostornino in je drugače nastavljen. Vsaj tko sem prebral.

Z900 ne. Za dolge fure ni-vsaj zame. 

SX se mi zdi, da še bolj naprej sediš, ter da je krmilo rahlo ožje.

Pismo, zgleda da bo treba v domžale mal povohat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, skalar36 pravi:

Haha. Sam je dost razlike med skuterjem pri 130, al pa pri motorju. (ja, pri skuterju zgleda kot bi letu 180 :D )

FZ8 ima isti agregat od FZ1 ki ima pomanjšano prostornino in je drugače nastavljen. Vsaj tko sem prebral.

Z900 ne. Za dolge fure ni-vsaj zame. 

SX se mi zdi, da še bolj naprej sediš, ter da je krmilo rahlo ožje.

Pismo, zgleda da bo treba v domžale mal povohat..

ti bom drugače povedal:

odgovor na prvo žogo :D, veš kaj loči dober moped od povprečnega:

1. vzmetenje, ki je kos svoji nalogi (in ki si ga lahko na kožo prilagodiš)

2. ciklistika

ps. z900 ima isti agregat kot z1000 ali SX samo manjša prostornina 950ccm (osnova z1000), ampak verjemi, popolnoma drugače se obnaša.

SX ima boljše sedenje, lepše udobnejše kot pa z900, tudi veterna zaščita je nepreimerno mnogo mnogo boljša. Z900 je krajši, lažji in nakedovsko pokončen, odličen za metanje čez ovinke, kolena so bolj pokrčena. Agregat je še bolj linaren. Dobra lastnost je, da ko spustiš gas zavira kot 2vajlnik.

Ampak đabe je tole filozofirat, dokler ne sedeš gor ne boš vedel, mogoče ti ustreza ožja balanca (sx) ali malce širša (z900), mogoče nižji sedež mogoče višji, mogoče bolj naprej ali manj.

ps. jaz tako al tako kupim moped na uč, če je jebački potem bo pravi, še malo preverim gabarite (ker vem kaj nočem) in to je to.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj sem pozabil povedati z900 vs SX ali z1000. 

Ja razlika je pri novem nekje okoli 5 jurjev, ampak razlika je tudi v kvaliteti, od zavor, do IMU do kvalitete materialov, žic, plastik, opreme. Razlike je točno toliko kot je razlika v ceni. Ampak ko kupuješ rabljeno 3-4 leta, ta razlika zbledi in se vsekakor splača kupiti moped, ki je v osnovi stal dražje.

Jaz sxa nisem vzel izključno ker sem hotel malce nekedovske živahnosti, karme in igrivosti enoseda in ker ST moped že imam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, skalar36 pravi:

Čestitam Honda fan. Odlična odločitev.

Mene pa zanima, glede na to, da fazerke 800 nisem nikoli videl v živo, se mi zdi, da je dimenzijsko rahlo večja od SX-a.(preko slik) Ter da je sedenje še rahlo bolj pokončno. Belanca ralhlo višje in širša. Dami, al pa kdo drug ki je mogoče sedel\peljal oba. Še vedno premlevam, nisem se še čist odločil. Rad bi sedel bolj športrno, samo ne preveč. Pa tudi finančno mi je fazerica precej bližje, ker bi obenem kupil še husko. Če kupim sx-a bo samo ta. Na videz bi rekel, da je Fazerica bolj udobna, bolj prostorna. Ne vem-prašam če je kdo vozil oba.

Kere prednosti glede vzmetenja in ostalega gadeta proti fazerci, vem. Najbolj se mi gre za udobje, ker bi delal z njo daljše fure.

Sicer bolj slaba slika za primerjavo... SX sem sicer peljal, po spominu je več(ji) motorja od Fazer 8. Udobje za enega je približno podobno, spet je v prednosti SX...

Če boš počakal konec zime, se lahko zmeniva za preizkus velikosti Yamaha - sploh ker si Ločan, če se prav spomnim?

pa še naprodaj bo, verjetno

20160310_140246.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U super, full bi bil vesel, če bi lahko videl v živo fazer, pa kaj več iz prve roke zvedel.

Ja iz loke sem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Honda fan said:

Ni mi do motorja, na katerem se bom stežka vozil več kot 140

Pol ne glej sx ampak ZZR 1400.:kva2:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Honda fan pravi:

Ali mogoče veš, kje se da pri nas dobiti ta X-grip, ali je treba kupiti v tujini? Gledal sem v TC, pa ga nisem našel na spletni strani. Morda kje drugje? :?

 

nazadnje sem ga videl v trgovini tukaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, luxsa pravi:

Pol ne glej sx ampak ZZR 1400.:kva2:

sj bi ZX10RR predlagu ... pa naum  :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mozakar je se en od tistih k se vozjo sam od 140 naprej,se prau po avtocesti,za ta namen je zzr taprau,skor idealn,pa se dost velik je za dva,drugac pa ,sx je zelo dober moped in ce mu je vsec je brez veze delat cele disertacije okol tega a je al ni,je pa tud miljon testov na netu pa forumov tud,tko da ce si mal pismen ze dobis mal predstave ce bo v redu,pa tud sposodit se da kaksnega verjetno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!